Raskaaksi 2025

Törkee oma napa 😬 mutta koska ajanpuute ja impulsiivinen luonne; onko täällä kokemusta siitä näyttäiskö ovulaatiotesti varhaisen raskauden dpo14? Huomenna virallinen testipäivä dpo15 mutta raskaustestejä ei ollut ja olin liian utelias. Odotin hailuraa mutta toinen viiva tummui yllättävästi. Eihän tää tarkoita varmaan yhtään mitään mut kunhan ihmettelen ääneen 😅

täällä myös toinen impulsiivinen luonne, mulla näytti n. dpo8 tienoilla tuolta ovulaatiotesti ennen plussaa. Tein tänään ovulaatiotestin, koska miks ei (dpo7-8) ja mulla näytti tältä.

Mitäänhän en tästä voi päätellä, mut kai mä teen raskaustestin sit aikaisintaan ylihuomenna :tears:

Liitteet

• 3A863378-6827-4916-9FBD-FB2A0DAF73F9.jpg
    3A863378-6827-4916-9FBD-FB2A0DAF73F9.jpg
    435 KB · Katsottu: 40
Omaa napaa: ovis vihdoin taputeltu, aamulla oli lämmötkin hieman pompanneet, joten eiköhän se ollut siinä. Tässä kierrossa otimme miehen kanssa tavoitteeksi talletella ihan urakalla, ja meinasi kyllä jo taistelutahto loppua ennen ovisplussaa 😂😅 Hienosti saatiin kuitenkin tallettelut osumaan juuri optimaalisesti kohdalleen. Ajattelin, että tässä kierrossa jätän turhat kehon analysoinnit sikseen ja keskityn kuluttamaan aikaani kaikkeen muuhun kuin piinailuun, mutta katsotaan kuinka käy 😁🙈

Sorruin tuossa viikko sitten kyselemään tekoälyltä todennäköisyyksiä raskautua juuri tässä kierrossa. Tekoälyn mukaan meidän historia huomioiden olisi jopa 60% mahdollisuus raskautua juuri tässä kierrossa. 😂 Noh, en nyt tähän ajatukseen jää vellomaan sen enempää, mutta ehkä jollain tapaa piristi tuokin arvio. Mitäänhän ongelmia meillä ei pitäisi olla, joten onhan se oikeasti aika todennäköistä että vielä tämän vuoden puolella uusi raskaus saataisiin aikaiseksi. Tällä yritän itseäni nyt lohdutella ja rentouttaa, ettei menisi tämä yritys ihan ylitsepääsemättömäksi. Mutta ikinä ei voi tietää.

Dpo7 ja huomenna on siis dpo8 ja yritän parhaani olla tekemättä testiä vielä silloin. 😅 Mutta saa nähdä. Melkein tekisi mieli tehdä ovistesti tänään muiden täällä innoittamana mutta niitä ei ole jäljellä enään. 😆 En tiedä viittisikö ostaa paketin vaikka säästää toiseen kertaan loput jos ei tärppiä ole käynyt. 🤣 No ehkä ei...

On tää hullua touhua 😆 lietsotaan täällä toinen toisiamme 😅 no ei vaan. Siellä on piinapäivät meneillään, toivottavasti saisit plussan 😊
Dpo7 ja huomenna on siis dpo8 ja yritän parhaani olla tekemättä testiä vielä silloin. 😅 Mutta saa nähdä. Melkein tekisi mieli tehdä ovistesti tänään muiden täällä innoittamana mutta niitä ei ole jäljellä enään. 😆 En tiedä viittisikö ostaa paketin vaikka säästää toiseen kertaan loput jos ei tärppiä ole käynyt. 🤣 No ehkä ei...

@gooseberry @Kali & @MariaEdit mä en ainakaan kuulu niihin ihmisiin, joilla ovistesti reagoisi 😂 Paristi, mitä oon testannut dpo7-8, on LH-testiin tullut haaleampi viiva, mitä kp8, jolloin yleensä alan testata ovista. Tosin ei ole kyllä näyttöä siitäkään, että olisin raskaana, nyt dpo7 ja aikaisintaan testaan pe. 😅

Juu no en itse ole ennen ovulaatiotesteillä testaillut muuten kuin ovulaation ajankohtana ja pari päivää ovulaation jälkeen katsoakseni onko lähteneet testit haalistumaan. Olisi jännä kyllä nähdä mitä testit sanoo vaikka enhän itsekkään tiedä olenko edes raskaana. 🙈 Voihan se olla että en ja vaikka olisin voisihan ovistestit näyttää haaleaa silti koska en tiedä miltä testit näyttäisi mulla vaikka raskaana olisin kun en siihen aikaan testaillut ole niillä testeillä... 😆

Mietin että käynkö hakemassa ovulaatiotestejä vielä, voin vaikka valehdella ns. itselleni että no ensi kiertoa varten ne on.. 🤣

Vähän omia juttuja. 🫣 tänään kp26 ja aika minimaalinen luotto, että tässä kierrossa olis tapahtunut jotain. Lisäravinteetkin makasi tullissa 🤬 Sain ne kuitenkin takasin. Missä vaiheessa kiertoa olis järkevää aloittaa gelee royale ja inositoli vai onko merkitystä?
Mä oon aloittanut nämä molemmat kp1. Aattelin seuraavasta kierrosta kans jatkaa Donafertyt ainakin loppuun. Ja parapähkinää!

Täällä kans dpo 8, ei vieläkään terojen jälkeisiä menkkoja. Alavatsassa on tuntemuksia, mutta varmasti ihan perus pms-oiretta. Aamulla herätessä oli vähän nuha, mutta se on jo kadonnut. Eilen oli kova nälkä ja herkkuhimo, varmaan pms:ää sekin. Mutta aaltoilevaa pahoinvointia mulla on ollut jo viikon! Tosin senkin mä laittaisin terolutien piikkiin, että varmaan aiheuttavat sellaista.

Omaa pohdintaa. Kp12-14 himot oli tapissaan sekä apteekkarin ovistestiin tuli vahva posi kp14. Mutta CB Digiin tyhjä (eri virtsasta tosin) eilen Kp 15 tuli kanamunalimaa johon oli sekoittunut vähän verta. Olikohan ovis siis eilen vaikka CB tyhjä mutta apteekkarin oma plussa viikonloppuna. 🤔🤔 Tänään vielä tallettelut jos ovis oliso eilen ollut. Onneksi myös tallettelut oli silloin kun apteekkarin oma oli plussa...

Haluaisin veikata että ovis on ollut (jos ees on ollut ollakseen) koska mieliala laski ihan nolliin, nyt vaan loppukierron turvotusta odotellessa. Myös jotain vatsatuntemuksia enemmän kuin parissa edeltävässä kierrossa.

Tuli noista matalista mielistä mieleen että pcos liittyy myös korkeampi riski mielenterveyden haasteisiin. Selailin omaa päiväkirjaa ja huomaa kyllä että pillereiden lopettamisen jälkeen on välillä syvissä vesissä menty. Kyllä se epäreiluuden tunne kulkee myös mukana kun tuntuu että ”kaikki” muut raskautuu nopeasti, voi valita vauvan syntymäkuukauden, ei joudu kokemaan sitä odotusta ja epätietoisuutta siitä voiko raskautua.

Selkeesti vissiin ollaan loppukierrossa kun näin surkeita ajatuksia :Upside Down Face: :sad-face:.

Vois kyllä tulla joku plussa aalto seuraavaksi tänne ryhmään :smiling face with heart-eyes:

Täällä samoja keloja, tosin mulla olis ovistestejä valmiina kaapissa 😆

Juu no en itse ole ennen ovulaatiotesteillä testaillut muuten kuin ovulaation ajankohtana ja pari päivää ovulaation jälkeen katsoakseni onko lähteneet testit haalistumaan. Olisi jännä kyllä nähdä mitä testit sanoo vaikka enhän itsekkään tiedä olenko edes raskaana. 🙈 Voihan se olla että en ja vaikka olisin voisihan ovistestit näyttää haaleaa silti koska en tiedä miltä testit näyttäisi mulla vaikka raskaana olisin kun en siihen aikaan testaillut ole niillä testeillä... 😆

Mietin että käynkö hakemassa ovulaatiotestejä vielä, voin vaikka valehdella ns. itselleni että no ensi kiertoa varten ne on.. 🤣

Käy hakemassa ja näytä tän päivän tai huomisen tulos :rolling::rolling: Mä niin toivon sulle plussaa tähän kiertoon, sit kun testipäivä tulee!
Mulla jotenkin tästä ovistestituloksesta huolimatta on semmonen olo, ettei nyt kyllä plussaa itse raskaustestiin tule. En osaa ees sanoa mistä johtuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä sen takia, kun on niin "oireetonta". Muutamaa menkkakramppia lukuunottamatta.

Haluaisin veikata että ovis on ollut (jos ees on ollut ollakseen) koska mieliala laski ihan nolliin, nyt vaan loppukierron turvotusta odotellessa. Myös jotain vatsatuntemuksia enemmän kuin parissa edeltävässä kierrossa.

Tuli noista matalista mielistä mieleen että pcos liittyy myös korkeampi riski mielenterveyden haasteisiin. Selailin omaa päiväkirjaa ja huomaa kyllä että pillereiden lopettamisen jälkeen on välillä syvissä vesissä menty. Kyllä se epäreiluuden tunne kulkee myös mukana kun tuntuu että ”kaikki” muut raskautuu nopeasti, voi valita vauvan syntymäkuukauden, ei joudu kokemaan sitä odotusta ja epätietoisuutta siitä voiko raskautua.

Selkeesti vissiin ollaan loppukierrossa kun näin surkeita ajatuksia :Upside Down Face: :sad-face:.

Vois kyllä tulla joku plussa aalto seuraavaksi tänne ryhmään :smiling face with heart-eyes:
Mä voin samaistua näihin fiiliksiin niin hyvin! Eniten tuntuu tällä hetkellä vaikealta yhden kaverin tilanne, jotka alkoi yrittämään puolisen vuotta meidän jälkeen, ajatuksella että alkuvuoden vauva tulisi. No sehän tärppäsi sitten ekasta kerrasta ja vähän jo niin ajoissa, että nyt on siinä ja tässä onko alkuvuoden vai loppuvuoden... Jostain syystä on vaikea hyväksyä sitä, että kun toinen haaveili alkuvuoden vauvaa, niin kirjaimellisesti näyttää siihen kuun alkuun jopa tulevan. Kun itse aina joka kuukausi tsemppaa että josko tämä seuraava kuu olisi sitten meidän..

Käy hakemassa ja näytä tän päivän tai huomisen tulos :rolling::rolling: Mä niin toivon sulle plussaa tähän kiertoon, sit kun testipäivä tulee!
Mulla jotenkin tästä ovistestituloksesta huolimatta on semmonen olo, ettei nyt kyllä plussaa itse raskaustestiin tule. En osaa ees sanoa mistä johtuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä sen takia, kun on niin "oireetonta". Muutamaa menkkakramppia lukuunottamatta.
No hain sitten paketin rfsu:n ovistestei. 😆 Ei ainakaan äsken ollut kuin hailakka viiva kun tein testin. No tosin en tosin ollut käymättä vessassa kuin tunnin ja join iltapäivä kahviakin pari kuppia. 🤣 Ehkä teen vielä huomenna huvin vuoksi uudestaan. Tässä ovistesteillä testailulla on se hyvä puoli että nähtävästi ainakin mulla enemmän hauskaa kuin se että menettää toivon niin kuin raskaustesteillä testatessa jos nega. 😂

Nää on kyllä jänniä miten joillakin/jotkut ovulaatiotestit reagoi raskauteen, mutta esim itsellä oli kyllä todella negatiivinen ovulaatiotesti silloin, kun plussasin keväällä ja osalla ne on niin räikeän positiivisia raskaana ollessa 🤔😅 Käytin itse raskauskeijun Onestep ovulaatio testejä, että en tosiaan tiiä onko niillä kukaan saanut plussaa raskauden takia vai onko vaan testeissä eroja. 😄

Mä voin samaistua näihin fiiliksiin niin hyvin! Eniten tuntuu tällä hetkellä vaikealta yhden kaverin tilanne, jotka alkoi yrittämään puolisen vuotta meidän jälkeen, ajatuksella että alkuvuoden vauva tulisi. No sehän tärppäsi sitten ekasta kerrasta ja vähän jo niin ajoissa, että nyt on siinä ja tässä onko alkuvuoden vai loppuvuoden... Jostain syystä on vaikea hyväksyä sitä, että kun toinen haaveili alkuvuoden vauvaa, niin kirjaimellisesti näyttää siihen kuun alkuun jopa tulevan. Kun itse aina joka kuukausi tsemppaa että josko tämä seuraava kuu olisi sitten meidän..
Samankaltainen kokemus täälläkin! Ja hitsi miten epäreilulta se tuntuu. Eikä se toinen edes tajua miten onnekas on tai miks tää yrittäminen nyt voi niin kauheen raskasta muka olla 😂 sapettaahan se. Oon kuitenkin aatellut että pitkässä juoksussa nää tiimalasit tasoittuu. Vaikeudet kasvattaa omaa kestävyyttä ja uskon myös siihen että ilo on hitusen suurempi siksi että asian arvon ja ainutkertaisuuden näkee ehkä selkeämmin vaikeuksien jälkeen. Just mun yks superhelpolla raskautunut tuttu valitteli kun tää vauvakesä "on nyt vähän tämmönen kesä" ja mä kuuntelin suu auki..😄

Nää on kyllä jänniä miten joillakin/jotkut ovulaatiotestit reagoi raskauteen, mutta esim itsellä oli kyllä todella negatiivinen ovulaatiotesti silloin, kun plussasin keväällä ja osalla ne on niin räikeän positiivisia raskaana ollessa 🤔😅 Käytin itse raskauskeijun Onestep ovulaatio testejä, että en tosiaan tiiä onko niillä kukaan saanut plussaa raskauden takia vai onko vaan testeissä eroja. 😄
Mä muistan kuulleeni et ovistestillä voisi testata et näkyykö raskaus.
Itse muistan kokeilleeni mut en yhtään muista mikä oli liuskatestillä tulos 😅
Tein CB Digin jossa pitäis tulla se hymynaama oviksen aikaa nii se ei ainakaan näyttänyt mitään kun tässä kierrossa kokeilin 🤭

Oma napailua mä en malttaisi odottaa enää huomiseen kun olisi virallinen testi pvä. Sit toisaalta kun on tänne asti selvinnyt nii ei kai yks yö voi olla paha..? No voi se! 😅😂

Toisaalta oon vähä ristiriitaisin fiiliksin et ollakko raskaana vaiko ei. Haluaisi kovasti mut sit miettii että jos oon raskaana nii pysyykö tällä kertaa mukana kun tässä on vuoden sisään parikin keskenmenoa

Itselläkin on tuttu joka raskautui yhdestä kerrasta ja heillä on kerrassaan ihastuttava lapsi. Välillä meinaa sapettaa että tuntuu ettei hän välttämättä oikein ymmärrä miks mulla stressaa tää raskaaksi tuleminen tai miks teen joitain kasvatusvalintoja, mutta toisaalta onhan se vaikea ymmärtää jos ei oo kokenut… joten välttelen tiettyjä keskustelun aiheita tän kaverin kanssa kun tiedän pahoittavani mieleni niistä vastauksista. Ja pahinta on se että kaverini yrittäisi vastata aidosti ja rehellisesti. Joten yritän säästää meitä molempia tietyiltä aiheilta 😅

Ei ainakaan äsken ollut kuin hailakka viiva kun tein testin.
Täällä samat, halusin kantaa korteni tähän tieteelliseen sekoiluun kokeiluun 😂

Tosin mulla vasta tänään ollu oireita, jotka voivat liittyä (tai olla liittymättä) kiinnittymiseen. Vasenta puolta vatsasta on jomotellut melko tasaisesti päivän mittaan, ja kuntosalilla tuntui jopa pari vihlaisua vasempaan nivuseen asti?

Mulla on kanssa tuntunut tosi pahalta kaikki ympäriltä tulevat raskausuutiset vaikka ne olis tyyliin jonkun somevaikuttajan tms ilmoitus asiasta. Toki en tiiä millaisia taustoja heillä on, mut se vaan tuntuu niin pahalta kun just oli tuo oma keskenmenokin.

Menin tänään kattoo Kannasta omia labravastauksia ja huomasin et joku d-dimeeriarvo oli koholla ja googlasin et liittyisi jotenkin tukostaipumukseen. Toki mulla oli se tiedossa että mulla varmaan on joku tukostaipumus kun on useampi keskenmeno sekä esikoisella istukan vajaatoimintaa ja kaks muuta lasta ovat kans aika pienikokoisina syntyneet. Mut silti tuntuu pelottavalta et saanko mä vielä neljättä lasta syliin asti.

Täällä menossa kp3 ja vuoto ollut aika runsasta. Keskenmenon jälkitarkastus on just oviksen jälkeen et ehkä mä siinä saan vastauksia noihin tukostaipumus juttuihin et olisko vielä lisää tukilääkkeitä Primaspanin lisäksi.

Takaisin