Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla aloitettiin siksi, koska mun kierto oli epäsäännöllinen ja tosi pitkä. Oon saanut kaks ovulaatiota tikutettua ennen terolutin aloitusta ja molemmista raskauduin ja ne meni sitten kesken..@Pilkki24 voihan kökkömulla on aina kp1 tosi negatiivinen päivä... Mutta niin vain uusi toivo viriää oviksen lähestyessä, koska aina on uusi mahdollisuus. Teilläkin oli aukkarin tulokset hyvät yms. niin eihän sitä tiedä
@Sartsukkas eipä ole ainakaan minulle tuollaista sattunut... Tosin riippuu siitä miksi terolutia syöt...
Muistaakseni minun piti aikoinaan aloittaa terolut vasta oletetun oviksen jälkeen, kp15 koska kierto oli sekaisin, niin laskettiin lääkärin kanssa suunnilleen kp15, jotta kierto säännöllistyis, koska menkat alkaa sitten parin päivän päästä terolutin lopettamisen jälkeen... Joten en siinä kierrossa ovista testannut....
Mutta käsittääkseni terolutia voidaan määrätä myös eri tarkoituksiin.. joten ehkä kannattaisi soittaa lääkkeet määränneelle taholle ja kysyä sieltä?
Samassa veneessä täällä. Kp1 huomenna varmaankin, tänään alkoi jo tuhruttelu ja sykkeet laskussa. 1,5 vuotta taas odotellu josko nappais… kyllä tää vaan mieltä syö. Ekan vuoden pysty oleen ajattelematta oikeestaan sen suuremmin. Toki pettyi joka kuukausi, mutta nyt jotenki alkaa korpeen. Meillä myös PAS nega ja jotenki siihen luotti et kyl sillon nyt ainakin onnistuu… mut eiKp1 tuli kunnon kramppien saattelemana. Mistähän sitä repisi toivoa tähän kiertoon?Vaikka aika hyvin olen saanut pidettyä pääni kasassa tämän reilu 1,5vuoden aikana niin kyllä tämä jatkuva pettyminen on vaan aika väsyttävää.
![]()
Kp 1 on kyllä aina masentava.Kp1 tuli kunnon kramppien saattelemana. Mistähän sitä repisi toivoa tähän kiertoon?Vaikka aika hyvin olen saanut pidettyä pääni kasassa tämän reilu 1,5vuoden aikana niin kyllä tämä jatkuva pettyminen on vaan aika väsyttävää.
![]()
Meillä on joulukuussa sitten hoitojen suunnittelua, jos siihen mennessä ei luomuna nappaa. Aika heikko usko on, kun ei tähänkään mennessä ole tapahtunut mitään. En kyllä hoitoihin haluaisi, mutta huonolta näyttää.Kp 1 on kyllä aina masentava.
Laskeskelin myös, että ollaan toista yritetty nyt 1,5 vuotta. Siihen aikaan mahtuu kaksi menetystä, joten ainakaan julkisella puolella ei taida ketään kiinnostaa yrityksen kesto, kun raskauksia on alkanut säännöllisin väliajoin. Samana aikana olen menettänyt koiran ja muut lemmikit. Oiskohan kohta iloisempia vuosia luvassa?
Kyllä minusta vuoden jälkeen pitäisi päästä julkiselle tutkituttamaan missä vika... Ja myös hoitojen suunnitteluun..Meillä on joulukuussa sitten hoitojen suunnittelua, jos siihen mennessä ei luomuna nappaa. Aika heikko usko on, kun ei tähänkään mennessä ole tapahtunut mitään. En kyllä hoitoihin haluaisi, mutta huonolta näyttää.
Kyllä minusta vuoden jälkeen pitäisi julkiselle päästä?
Ollaan siis jo sairaalassa kirjoilla, mutta tilanne näyttää kai sen verran hyvältä, että vielä saa luomuna yrittää ja jos ei joulukuussa ole tärpännyt niin edetään inseminaatioihin.Kyllä minusta vuoden jälkeen pitäisi päästä julkiselle tutkituttamaan missä vika... Ja myös hoitojen suunnitteluun..
Jostan luin, en muista oliko tämä palsta, lääkärin sanoneen, että jos stressi haittaa arkea, saattaa se haitata tärppiäkin (lähinnä kai ovulaatiota?), mutta ei ns. normaali stressi vaikuta mitään, muuten kukaan ei nykymaailmassa saisi lapsia.Tuo on kyllä niin jännä miten kp 1 on niin masentunut ja ahdistunut kun ei tärppi käynytkään, ja sitten kun menkat on ohi ja ovulaatio tulossa niin mieli muuttuu toiveikkaammaksi ja odottavaiseksi
Onko muuten totta että jos stressaa paljon ei välttämättä tärppiä tule, vai onko vaan urbaanialegendaa?![]()
Tuo on kyllä niin jännä miten kp 1 on niin masentunut ja ahdistunut kun ei tärppi käynytkään, ja sitten kun menkat on ohi ja ovulaatio tulossa niin mieli muuttuu toiveikkaammaksi ja odottavaiseksi
Onko muuten totta että jos stressaa paljon ei välttämättä tärppiä tule, vai onko vaan urbaanialegendaa?![]()