Raskaaksi 2025

Oon varmaan ihan typerys kun tein raskaustestin vaikka vuotoa oli runsaasti se n. kaksi vuorokautta. 🫤 Se oli niitä herkkiä outoja testejä joita ostin reilun tusinan raskauskeijulta joihin en saanut varhaisella dpo:lla mitään toisesta viivasta muistuttavaakaan. Ja totta kai siihen nyt sitten haalea toinen viiva tuli. 😭 En sit tiedä oisko ollut taas kemiallinen... Kun pc:n testeillä sain haalean positiivisen ennen kuin vuoto alkoi.

Juuri noita Rfsu varhaisia testejä oon viimeksi ostellut. Ei oo tollaset virheelliset haamuhailurat kyllä yhtään kivoja.:loudlycrying: Oliskohan noi Clearbluen ultravarhaiset testit selkeitä... Ei tosin ole kai yhtä herkkä kuin digi, mutta noi digit on sitten vähän arvokkaampia. CB ultravarhaisia sais kolmen paketissa. Ehkä ostan noita CB, kun näyttäis olevan lähikaupassa niitä hyllyssä. Varmasti hyvä idea, jos jaksaa sinne dpo12 odottaa.
Noista clearblue ultravarhaisista ja muista niiden siniväritesteistä sellainen huomio, että niihin tulee erittäin usein testiajan jälkeen sininen viiva näkyviin vaikka ei olisi raskaana. 😮‍💨 Kannattaa googletella niistä, nii tiiät sit millasia voi tulla ja millaseen viivaan ehkä luottaa ja ettei tulkitse ainakaan yli sen testiajan.🤗 Ite oon saanu niillä haamulaisia ja räikeitä sinisiä viivoja usein, enkä ollut niillä kerroilla raskaana. 😑
Varmasti toki sillä voi myös saada selkeän plussan ja siihen luottaa. 😊

Noista clearblue ultravarhaisista ja muista niiden siniväritesteistä sellainen huomio, että niihin tulee erittäin usein testiajan jälkeen sininen viiva näkyviin vaikka ei olisi raskaana. 😮‍💨 Kannattaa googletella niistä, nii tiiät sit millasia voi tulla ja millaseen viivaan ehkä luottaa ja ettei tulkitse ainakaan yli sen testiajan.🤗 Ite oon saanu niillä haamulaisia ja räikeitä sinisiä viivoja usein, enkä ollut niillä kerroilla raskaana. 😑
Varmasti toki sillä voi myös saada selkeän plussan ja siihen luottaa. 😊
Okei kiitos tiedosta!😮 Ei oo mitään aikaisempaa kokemusta CB:n testeistä. Oliskohan se digi sit kuitenki selkein tai sit joku muu merkki. Saa vinkkailla!

Nyt on aika oksettava olo 😅 muutamana päivänä tätä oloa tullut ja mennyt. Voi johtua myös erilaisesta ruuasta mitä nyt tullut syötyä verrattuna normaaliin, mutta silti nyt heräsi pieni epäilyksen siemen voisko olla muustakin 🙈 kuukausiin en oo kummempia epäilyksiä ja oloja kokenut (tai halunnut kokea) nii vähän jännät fiilikset nyt, uskaltaako sitä enempiä ajatella. Viime syksynä uskoin erittäin vahvasti olleeni raskaana, kunnes kuukautiset hieman myöhässä alkoivat, ja se tuntui erittäin musertavalta. Sen jälkeen ollut vaikeampi luoda itselleen toiveita koko asiaa kohtaan.

Moikka, Ajattelin liittyä joukkoon.Esittely hieman itsestä . Itse olen 28v ja puoliso 34v.Kaksi poikaa löytyy ennestään 3v ja 6v pojat ja yksi enkeli tyttö joka olisi 7-vuotias. Yrityshistoria meillä on enemmän ja vähemmän lapsettomuushoitotaustaa löytyy. Ennen ensimmäistä raskautta käytiin yksityisellä Dextrassa lapsettomuustutkimuksissa ja kevyiemmissä hoidoissa inseminaatiossa ja ovulaatioinduktioissa ei löytänyt yhtään mitään syytä, miksi raskaudet ei alkaneet. Vaikka kuukautiskierto onkin aika pitkä ja myöhemmin on näkynyt pcos:ää. Julkisella puolella tehtiin useampia insiminaatioita, mistä menetetty tyttären raskaus alkoi ja vanhimman pojan raskaus alkoi IVF tuoresiirron kautta.Pakkaseen ei jäänyt silloin alkioita ollenakaan.Lopulta meni kuusi vuotta, että eka vauva saatiin taloon. Nuorimman pojan raskaus oli luomuraskaus ilman mitään hoitoja tiputin painoa voi olla syy siinä että se alkoi ilman hoitoja, mutta pcos:no johtuen painon tiputuksessa oli mukana metforemin voi olla tästäkin oli ehkä jonkunlainen apu. Ollaan oltu ilman ehkäisiä viimeisestä synnytyksestä asti ja vauva on tervetullut siitä lähtien, että kolmas vauva saattaisiin kotiin asti.

Se millaiseksi kirjoittajaksi ja jäseneksi jään jää nähtäväks, kun perusarki vie mennessään melko lailla. Vaihdellen on tätä yritystä toteutettu välillä aina olen tikutellut ovulaatiota, mutta nyt testejä niin rtestiä sekä ovulaatiotestejä sen verran voi tikutella pidempään ja useammin :) ja oma fiilis sellainen heti mulle nyt se raskaus 😂 Etenkin toisten raskaudet jää mieleen ikävästi :( Ja tästä omasta kaipuusta muistuttaa meidän naapuri pallomahansa kanssa, kun viimeisiä kuukausia raskaana on.Foolihappoa, d-vitamiini, kalkkia ja donafertyä säännöllisesti menee nyt. Donafertyn aloitin tässä tämän kuukautiskierron aikaan ja nyt piinapäivät menossa. Mitä luontaistuotteita teillä on käytössä ja katsoin joiltain sivuja siellä suositeltiin mangesiumin käyttöä raskautta yrittäessä mitä mielipiteitä tästä?

Okei kiitos tiedosta!😮 Ei oo mitään aikaisempaa kokemusta CB:n testeistä. Oliskohan se digi sit kuitenki selkein tai sit joku muu merkki. Saa vinkkailla!
Kyllä digit on aina luotettavimmat👍🏻 se CB:n testi missä tulee viivat on huono omanki kokemuksen mukaan… olin jo tehnyt liuskatestiin vahvan positiivisen ja CB ei näyttänyt mitään😒

Kyllähän ne digit on siitä parhaimpia, että niissä lukee selkeesti raskaana tai ei raskaana. 🤗 Itellä oli nyt käytössä pc liuskat ja raskauskeijun conseive plus testit mihin sain haaleat viivat dpo10 ja sit heti dpo 11 tein sen herkemmän digin ja oli kyllä ihanaa lukea sanat raskaana, eikä miettiä onko ne viivat todellisia vai ei 🥹 Koska tuntuu, että kaikkiin testeihin voi saada jotain viivanpaikkoja, mutta digin kaa ei tarvii tihrustaa 🫣😅

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ✌️

Itsellä odottaisi digitesti kaapissa mut se on sellaisena viimeisenä varmistuksena sitten jos joskus tarvii 😬

Itsellä oli sellainen hassu haave et perjantaina kun on dpo 11 niin jos olis plussan saanut niin olisin meidän mökkireissulla kertonut puolisolle ja näyttänyt digitestin 🫣

Nyt siis about dpo 7-8 ja testihulluus on ottanut vallan. Nyt oon kyllä testaamatta pari päivää 🫣 Tänään tein viimeisen testin kaapista, ei raportoitavaa 😅 eikä tulos yllättänyt koska ei ollut herkkä testi. Jonkun hailukan tähän saa kuviteltua mut ei mitään luotettavaa

1000020029.jpg

Mekin toivottaisiin maaliskuun vauvaa, miehelle helpoin ajankohta pitää isyysvapaata.🤞
Sain vasta neljännen lapsen kohdalla kokea sen, että isä on useamman viikon isyyslomalla heti synnäriltä lähtien❤️ oli melko korjaava kokemus aiempiin, kun pitänyt vaan jaksaa heti itsekseen vastasyntyneen ja isompien lasten kanssa. Oon ihan kamalan itkuinen aina ekat viikot synnytyksen jälkeen ja olisi tosi tärkeää, että mies olisi kotona mun kanssa.
Mulla tänään dpo 5-6, ei mitään poikkeavaa oiretta mihinkään suuntaan. En kyllä oireiden perusteella uskalla tai halua arvuutella, kun ennenkin mennyt arvailut pieleen. Ja kerran on tullut plussa testiin täysin puskista. Katsellaan ja toivotaan❤️
Ketkäs muut piinailee seuraavan viikon?
Täällä mennään dpo 5-6. 😊 Ei ole mitään oireita. Rinnat nyt olleet ovulaatiosta asti kipeät.

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ✌️

Itsellä odottaisi digitesti kaapissa mut se on sellaisena viimeisenä varmistuksena sitten jos joskus tarvii 😬

Itsellä oli sellainen hassu haave et perjantaina kun on dpo 11 niin jos olis plussan saanut niin olisin meidän mökkireissulla kertonut puolisolle ja näyttänyt digitestin 🫣

Nyt siis about dpo 7-8 ja testihulluus on ottanut vallan. Nyt oon kyllä testaamatta pari päivää 🫣 Tänään tein viimeisen testin kaapista, ei raportoitavaa 😅 eikä tulos yllättänyt koska ei ollut herkkä testi. Jonkun hailukan tähän saa kuviteltua mut ei mitään luotettavaa

View attachment 145315
En uskalla digejä ostella vasta sitte ku saanu haamun🥹 Koska testihulluus! 🥲

Täällä dpo8 ja PMS oireet jo alkaneet eli ei taas kiinnosta mikään ja kaikki on olevinaan huonosti. Eniten ketuttaa kyllä vesisade. 😆
Täällä aika vahvasti sama.. Kp 20/24-25 ja jäätävät menkkakivut tai sellainen outo tunne. Ihan varma että menkat alkaa.

Huolettaa tää lyhyt kierto, menkat alkais taas viimeistään dpo 11-12 ja mietin onko liian lyhyt tää väli 🤔

Täällä aika vahvasti sama.. Kp 20/24-25 ja jäätävät menkkakivut tai sellainen outo tunne. Ihan varma että menkat alkaa.

Huolettaa tää lyhyt kierto, menkat alkais taas viimeistään dpo 11-12 ja mietin onko liian lyhyt tää väli 🤔
Mie oon ymmärtänyt, että tuo on vielä ihan normaali luteaalin kesto. Miulla on 12-14päivää kai useimmiten eivätkä sanoneet polilla siitä mitään.

Miulla alkaa myös menkkajomot aina hyvissä ajoin ennen vuodon alkua. Ehtiipähän mököttämään jo etukäteen niin voi sitten vuodon alettua taas kohdistaa katseensa tulevaan. 😅

Mie oon ymmärtänyt, että tuo on vielä ihan normaali luteaalin kesto. Miulla on 12-14päivää kai useimmiten eivätkä sanoneet polilla siitä mitään.

Miulla alkaa myös menkkajomot aina hyvissä ajoin ennen vuodon alkua. Ehtiipähän mököttämään jo etukäteen niin voi sitten vuodon alettua taas kohdistaa katseensa tulevaan. 😅
Jep! Mieki alan mököttää jo ku menkkajuilii ja iskee luovuttajafiilis 😒

Jep! Mieki alan mököttää jo ku menkkajuilii ja iskee luovuttajafiilis 😒
Miulla on tullut synnytyksen jälkeen ihan hirveät pms-oireet. Niitä on välillä koitettu tasata lääkitykselläkin. Välillä ihan hirveitä oloja muutaman päivän ajan. Ja siis se henkinen epätoivo on ihan hirveä. Niin jotenkin se pettymys menee sitten aina siinä samassa epätoivon alhossa. Jos ei ne menkat alkaisikaan niin sehän olisi sitten vain positiivinen yllätys. 😄

Täällä dpo 5 ja ei oiretta mihinkään suuntaan vielä. Oon alkanu jo miettimään, et onkoha ovista oikeesti ees tapahtunu vaikka testit ja lämmöt ja limat siihen viittas. Kovasti mietin, et mahtaakohan parin viikon sisään tapahtuu mitään🙈 vaikka fiilis on vahvasti tärpin kannalla, mut sitä odotellessa… niin tuskallista tää piinailu

Hei kanssakuumeilijat ☀️ onko kokemusta gelee royalesta? Napsitteko päivittäin vain lopetatteko ovikseen vaaai? ☺️ bongasin lifen loppuunmyynnistä halvalla ja meinasin testata :) ei varmaan haittakaan ole:)

Hei kanssakuumeilijat ☀️ onko kokemusta gelee royalesta? Napsitteko päivittäin vain lopetatteko ovikseen vaaai? ☺️ bongasin lifen loppuunmyynnistä halvalla ja meinasin testata :) ei varmaan haittakaan ole:)
Esikoista yrittäessä söin yhdessä kierrossa näitä gelee royale kapseleita. Tarkoitus oli syödä ovikseen asti, mutta ovista mulla ei tuossa kierrossa koskaan tullut. En saanut sitä kiinni vaikka tikutin ovista kp 8-25, ja lopulta myös gynellä ultrassa todettiin, että ovulaatiota tuskin oli tapahtunut. Loppujen lopuksi kierto venyi 3kk mittaiseksi 😬 En tiedä johtuiko kierron venyminen nimenomaan geleen käytöstä, mutta itse en niihin uskaltanut enää koskea ettei kierto mene sekaisin ja veny taas monen kuukauden mittaiseksi 😅🙈

Takaisin