Raskaaksi 2025

Ehkä se eilinen testi oli täysin susi mut tänään sit ei mitään. Tosin aamu pissa on mulla aina hailee ja olettaa voi näillä päivillä ettei kauheeta mahdollisuutta ole vielä testiin mitään saada 😵‍💫 eli jäit hattuun taas 😅

1000019892.jpg

Mä palailen tänne heti seuraavana päivänä kun kuukautiset loppuivatkin yllättäen jo kahden päivän jälkeen aikaisin aamulla ei ollut enään vuotoa paljoakaan ja nyt loppunut kokonaan. Lyhyin vuoto ikinä varmaan mitä mulla on ollut. 😳 Yleensä aina kestänyt minimissään sen 4 päivää ja normi on n. 5 päivää.. En mitään toivoa elättele että olisinkin raskaana, koska vuoto noina kahtena päivänä todella runsasta kovien kipujen kera.

Maaliskuun la olisi kyllä monella tapaa niin hyvä, esim. siksi että saisi jatkaa tästä hoitovapaalta suoraan uuden vauvan kanssa kotona oloa.
Meillähän on hoitovapaata vielä 2027 asti, eli kolme vuotta. Vanhempainvapaiden käytön takaraja on se 2v. En siis tiedä teidän järjestelyistä, mutta mainitsen kun ainakin itsellä menee välillä puurot ja vellit sekasin. 😬

Meilläki kävis niin hyvin nyt, jos tässä kierrossa tärppäsi ja laskettu olis maaliskuun puolessa välissä niin itse jäisin töistä raskausvapaalle helmikuun puolessa välissä ja miehellä vielä omat vanhempainvapaat käyttämättä niin voitas jossain kohtaa sit jäädä vähän pidemmäks aikaa yhdessä kotiin ja tehdä vaikka pieni reissu perheen kesken😍

Tällä hetkellä jotenkin todella vahva fiilis, että taisi kyllä tärpätä tässä kierrossa🤞🏼

Mekin toivottaisiin maaliskuun vauvaa, miehelle helpoin ajankohta pitää isyysvapaata.🤞
Sain vasta neljännen lapsen kohdalla kokea sen, että isä on useamman viikon isyyslomalla heti synnäriltä lähtien❤️ oli melko korjaava kokemus aiempiin, kun pitänyt vaan jaksaa heti itsekseen vastasyntyneen ja isompien lasten kanssa. Oon ihan kamalan itkuinen aina ekat viikot synnytyksen jälkeen ja olisi tosi tärkeää, että mies olisi kotona mun kanssa.
Mulla tänään dpo 5-6, ei mitään poikkeavaa oiretta mihinkään suuntaan. En kyllä oireiden perusteella uskalla tai halua arvuutella, kun ennenkin mennyt arvailut pieleen. Ja kerran on tullut plussa testiin täysin puskista. Katsellaan ja toivotaan❤️
Ketkäs muut piinailee seuraavan viikon?

Mekin toivottaisiin maaliskuun vauvaa, miehelle helpoin ajankohta pitää isyysvapaata.🤞
Sain vasta neljännen lapsen kohdalla kokea sen, että isä on useamman viikon isyyslomalla heti synnäriltä lähtien❤️ oli melko korjaava kokemus aiempiin, kun pitänyt vaan jaksaa heti itsekseen vastasyntyneen ja isompien lasten kanssa. Oon ihan kamalan itkuinen aina ekat viikot synnytyksen jälkeen ja olisi tosi tärkeää, että mies olisi kotona mun kanssa.
Mulla tänään dpo 5-6, ei mitään poikkeavaa oiretta mihinkään suuntaan. En kyllä oireiden perusteella uskalla tai halua arvuutella, kun ennenkin mennyt arvailut pieleen. Ja kerran on tullut plussa testiin täysin puskista. Katsellaan ja toivotaan❤️

Täällä kans dpo 5-6. Ei täälläkään mitään oireita. Testejäkin pitäis käydä ostamassa lisää. Just pohdin et milloin uskaltais testata, ehkä pe?😅 Viime kierrossa odotin ainakin dpo 10 asti. Hyvin talleteltiin, mut vähän jotenkin epäuskonen olo et tärppäis.

Täällä kans yks piinailija hep! No jaa, ehkä vähän kesätaukoajatuksella tässä, eli toivottavasti piinailua vähemmän😊 Nyt dpo1. Tikutin tässä kierrossa ovista 2 krt päivässä ja kyllä sieltä yksi testitikku ihan selkeästi erottui plussana. Aiemmin jäänyt tulkinnanvaraa. Oispa juhannustaiat nyt toimineet! Lähden reissuun sitten heti uuden kierron alkaessa eli ainakin pääsee tuulettamaan päätä jos/kun sieltä taas menkat alkaa. Loman jälkeen sit julkiselle lapsettomuustutkimuksiin👍

Meillähän on hoitovapaata vielä 2027 asti, eli kolme vuotta. Vanhempainvapaiden käytön takaraja on se 2v. En siis tiedä teidän järjestelyistä, mutta mainitsen kun ainakin itsellä menee välillä puurot ja vellit sekasin. 😬
Joo, totta, saisi tosiaan olla pidempäänkin hoitovapaalla, mutta todennäköisesti itse palaisin välissä töihin hetkeksi, jos toinen lapsi ei ilmoita tulostaan muutaman kuukauden sisällä. Ei tosin ole mitään päätetty vielä, mutta alustavasti oon ajatellut niin.

Kuulostaa siltä että maaliskuun la olisi tosi monelle mieleinen, toivotaan nyt kunnon plussa-aaltoa tänne kaikille 😍

Mullakin olisi mahdollisuus maaliskuiseen vielä tästä kierrosta. Olisi nyt tosin 28 päivä eli loppukuusta. 😅 Aikaisemmasta eli edellisestä kierrosta olisi ollut 2 maaliskuuta.

Vähän kyllä ihmetyttää nämä vain 2 päivän vuoto. En haluaisi toivoa että olisinkin raskaana kun kumminkin toisena päivänä noista kahdesta tuli verihyytymiä vähäsen. Mutta jotenkin toivo heräsi että jos sittenkin. 😭 No taidan vain kuvitella liikoja, kun netistä luin normaalia lyhyemmistä kuukautisista niin toivo vähän heräsi. 🫤 Tuntuu vaan tyhmältä toivoa kun vuotoa runsaasti oli vaikkakin vain 2 päivää.

Hei,

Oon lähinnä vaan taustaillut. Pidin tauonkin kun keskenmeno oli maaliskuussa. Menkat ollu mitä sattuu, kierto 25-28pv. Menkkamaisia kipuja ollu keskenmenon jälkeen ihan mihin aikaan vaan kierrosta.

Viime tiistaina ( oman laskun mukaan dpo 9) sain haamun. Se onkin ihan jees vahvistunu.
Mut en tiiä miten tätä pelkoo sais pienemmäksi, iloita ei osaa ollenkaan, kun pelko valtaa mielen.
Testit otettu siis dpo 9, 11,13 ja 15.

Tietty meen varhaisultraan kun mahollista. Ja liekkö sitten vasta otan neuvolaan yhteyttä, että ei turhaan vaivais.

Liitteet

• IMG_1723.jpeg
    IMG_1723.jpeg
    1 MB · Katsottu: 152
@Yrittäjä83 Toivotaan parasta 🙏🏼 se sun eilinen testi näytti lupaavalta, mut toki noi rfsu:t on kyllä ajoittain vähän mitä on. Mut vielä on aikaiset dpo:t ja mitä vaan voi tapahtua 😊

@Niinas paljon onnea! Ymmärrettävää että menetyksen jälkeen on vaikea luottaa tulevaan. Toivottavasti varhaisultrassa saisit kaivattua mielenrauhaa ❤️

@Veranda93
Täällä kans dpo 4 menossa, joskin mun ovulaatiotestaus ei antanut tässä kierrossa mitään super selkeää plussaa.. Mutta melkein tasavahvat oli kp20 (+ limat) ja sen jälkeen viivat lähti haalenemaan. Mut oletan nyt että se oli ovulaatio kun ei parempaakaan tulosta tullut ja yritettiin hyödyntää parhaamme mukaan 😅

Meillekkin tulisi maaliskuinen, jos nyt tässä kierrossa tärppi kävisi🙈 ainut murhe on se et sit vauvalla ja mulla olis sama synttärikuukausi😂
Meidän perheessä olisi viidet synttärit kuukauden sisällä jos tästä kierrosta tärppäisi😂❤️ mutta näppärää on ollut juhlistaa yksillä juhlilla monta sankaria😁

Täällä kans dpo 5-6. Ei täälläkään mitään oireita. Testejäkin pitäis käydä ostamassa lisää. Just pohdin et milloin uskaltais testata, ehkä pe?😅 Viime kierrossa odotin ainakin dpo 10 asti. Hyvin talleteltiin, mut vähän jotenkin epäuskonen olo et tärppäis.
Mun pitäisi myös ostaa testejä, mutta en nyt osaa päättää minkä ostaisin. Rfsu varhain kierron kaukaa ja pc sain muutama kk sitten virheellisen haamuhailuran, ja niihin oon aina ennen luottanut. Minkä sä meinasit ostaa?
Yritän jaksaa odottaa testaamista sunnuntaille, sillon olisi ehkä dpo12 eikä tarvis arpoa tulosta..

Mulla kans dpo 3-4 menossa, aattelin myös ootella ihan rauhassa jonkun aikaa ennen kun alan testaamaan. Mulla kaapissa yks raskaustesti enkä aatellu käydä lisää ostamassa ennen ku oon varma, ettei ne kuukautiset sieltä tule🙈

Mun pitäisi myös ostaa testejä, mutta en nyt osaa päättää minkä ostaisin. Rfsu varhain kierron kaukaa ja pc sain muutama kk sitten virheellisen haamuhailuran, ja niihin oon aina ennen luottanut. Minkä sä meinasit ostaa?
Yritän jaksaa odottaa testaamista sunnuntaille, sillon olisi ehkä dpo12 eikä tarvis arpoa tulosta..
Juuri noita Rfsu varhaisia testejä oon viimeksi ostellut. Ei oo tollaset virheelliset haamuhailurat kyllä yhtään kivoja.:loudlycrying: Oliskohan noi Clearbluen ultravarhaiset testit selkeitä... Ei tosin ole kai yhtä herkkä kuin digi, mutta noi digit on sitten vähän arvokkaampia. CB ultravarhaisia sais kolmen paketissa. Ehkä ostan noita CB, kun näyttäis olevan lähikaupassa niitä hyllyssä. Varmasti hyvä idea, jos jaksaa sinne dpo12 odottaa.

Meidän perheessä olisi viidet synttärit kuukauden sisällä jos tästä kierrosta tärppäisi😂❤️ mutta näppärää on ollut juhlistaa yksillä juhlilla monta sankaria😁
Voi teillähän on monet juhlat saman kuukauden sisällä🤩 onhan siinä toki just tuo hyvä puoli että voi juhlia sit samanapäivänä🙈

Takaisin