Olo on ku ilmapallolla ja menkkatuntemuksia alavatsalla. Vaikka dpo on vasta 6-8 Sellanen olo et menkat alkaa ihan just
jäätävää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me mennään tosi samalla kierrollaEhkä teen 31.12, mutta silloin vast dpo 8 arviolta
Tätä mietin itsekkin et voisin sinne liittyäOnko sitä raskaaksi 2025 tehty jo? Mulla menee virallinen testi jo tammikuun puolelle..

Muistan että ennen esikoista kun lopetin pillerit(en muusta oliko e-pillerit vai minipillerit enkä ett oliko menkkoja niiden kanssaHei @Pumppuli me oltiin samassa tilanteessa vuosi sitten! Mulla meni ensimmäisiin varsinaisiin (ei tyhjennysvuoto-) menkkoihin varmaan jotain 50-60 päivää kierukan poistosta, joten otti varmaan jonkin verran aikaa ennen kuin munasarjat heräsi ja tajusi mikä on homman nimi. Toivottavasti teillä ei mee ihan niin pitkään!
Kärsivällisyyttä odotukseen, tiedän hyvin että se voi olla tosi turhauttavaa mutta kyllä se kierto sieltä lopulta käynnistyy (toki gynelle voi yrittää varmaan aiemminkin jos ei esim. reilun 5vkon jälkeen menkkoja kuulu - oon ymmärtänyt että lääkkeillä kierron saa usein käyntiin vähän nopeamminkin)
Lääkkeellinen tyhjennys oli 4.12. Lähti vuotamaan lähes heti ja tuntui, että kaikki enin materia tuli samana iltana jo pois. Jälkivuoto loppui kokonaan muistaakseni 15.12. Mielestäni tein täysin negatiiviset, raskaustestin sekä ovulaatiotestin jo 17.12. Eilen illalla, sekä tänään aamulla oon saanut nyt tällaisia hailuroita raskaustesteihin. Voiko olla, että tuollaiset hailurat olisi pysynyt tässä kokoajan, vaikka kuvittelin, että näyttäisi täysin negaa.Ja jotenkin laimeemmasta pissasta sit näyttänyt aiemmin jo täysin blancolta tuolloin 17.12.
Nyt tietysti haaveilen, että olisikin jo uusi raskaus kyseessä, vaikka todennäköisempää onkin, että hcg ei ole vielä täysin laskenut edellisestä.