Raskaaksi 2024

Voisin taas päivitellä vähän tilannetta🤭

Tosiaan maanantaina tein aamulla ja illalla testit ja ne oli ihan todella hailurat. Oltiin jo ihan maamme myyneitä asian suhteen😬
Tiistaina en testaillut ja eilen illalla testasin taas ihan oklta näyttävän viivan. Tänään uskalsin tehdä digin ja ❤
Uskaltaakohan tässä jo kohta hengittää🤭 Toivotaan, että on oikeassa paikassa.
En tiedä sitten mikä noita maanantaisia testejä vaivasi.. oliko virheellinen paketti vai mitä🫣

Liitteet

• IMG_1005.jpeg
    IMG_1005.jpeg
    366.2 KB · Katsottu: 146
Muokattu viimeksi:
Vaikuttaako melatoniini oikeasti kans munasolun laatuun?😮 ompa hyvä että otan sitä melkeen joka ilta nukahtamiseen, en taida edes yrittää jättää sitä pois 😆 mulla kyllä on vähän fiilis että nyt lähtee hanskat tiskiin, tänään taas vuosia lisää mittariin ja menkat alkoi sillon olikohan sunnuntaina..

Dpo 6. Tänään ei ole rinnat olleet enää kipeät, eikä eilenkään enää niin paljoa. Eli tatkoittaako tää nyt väistämättä sitä, että keltarauhanen on surkastumassa eikä taaskan tärpännyt? Dpo 9 alkaa yleensä tuhruttelut.
Nyt sitten tullut haalean vaaleanpunertavaa vuotoa vähän. Nytkö ne tuhrut jo alkaa.. en muista että olisi ikinä kuitenkaan näin aikaisin alkanut. Yleensä se on siinä dpo 9.

Nyt sitten tullut haalean vaaleanpunertavaa vuotoa vähän. Nytkö ne tuhrut jo alkaa.. en muista että olisi ikinä kuitenkaan näin aikaisin alkanut. Yleensä se on siinä dpo 9.
Olispa kiinnittymisvuotoa😍

Eilen muuttui dpo10 kp1:seksi. Ja vielä itelleni harvinaisen aikaisin, edellisen kierron pituudeksi jäi vain 24 päivää. Toki voi olla, että se viime kuussa lopetettu minipilleri vielä vaikuttaa kiertoon. Nyt ajattelin sitte alkaa mittaamaan aamulämpöjä, nii jospa sais sieltä vähän lisätietoa kierron vaiheesta.

Täällä dpo8 ja aamulla testit negaa. Tiedän, että vielä aikaista, muistaakseni kyllä joku haamulainen tullut testeihin jo tässä vaiheessa jos raskaus on alkanut. Minusta olisi niiiiiin ihana kun voisin vain olla testaamatta ja oikeasti odottaa jos menkat on myöhässä, mutta kaipa tämäkin testausfriikkeys on joku sairaus.😓 "onneksi" enää pari yrityskiertoa edessä ja jos ei tärppää niin sitten on minun lapsen saantiyritykset ohi forever! 🙏 Nimim. testi-addikti 😣

Täällä dpo8 ja aamulla testit negaa. Tiedän, että vielä aikaista, muistaakseni kyllä joku haamulainen tullut testeihin jo tässä vaiheessa jos raskaus on alkanut. Minusta olisi niiiiiin ihana kun voisin vain olla testaamatta ja oikeasti odottaa jos menkat on myöhässä, mutta kaipa tämäkin testausfriikkeys on joku sairaus.😓 "onneksi" enää pari yrityskiertoa edessä ja jos ei tärppää niin sitten on minun lapsen saantiyritykset ohi forever! 🙏 Nimim. testi-addikti 😣
Niin tiedän tuon testihulluuden 😁 täällä toinen himotestaaja, joka taisteli aamulla testin tekemistä vastaan kun täällä myös dpo 8. Yritän nyt edes sunnuntaihin sinnitellä.

Niin tiedän tuon testihulluuden 😁 täällä toinen himotestaaja, joka taisteli aamulla testin tekemistä vastaan kun täällä myös dpo 8. Yritän nyt edes sunnuntaihin sinnitellä.
No mutta sulla on sentään toivoa, ku voit olla kuiten testaamatta. Mutta mulla joku pakkomielle siihen enkä siis pysty jotenki kontroloimaan sitä. vähän surullista ja ärsyttävää kyllä. 😣

Täällä kp23/29-33. Jotenkin tuntuu että viikko näyttäis olevan tässä armonaikaa ennen seuraavaa kiertoa. Meni viime viikolla pieleen talletteluaikeet. Cb dualiin tuli pysyvä hymynaama kai torstaina ja sunnuntaina taidettiin vasta edes harkita. Ärsytti miehen naamakin välillä kun ei ottanut vakavasti tätä hommaa, taaskaan. Äh. Totta kai tulee suorituspaineita yms yms kun tavallaan tiettyyn aikaan pitää olla vireessä, mutta hän ihan vältteli asiaa. Tylsää. Itellä välillä jo fiilis että haen vaan uuden minipillerireseptin ja se olis siinä sitten.

No mutta sulla on sentään toivoa, ku voit olla kuiten testaamatta. Mutta mulla joku pakkomielle siihen enkä siis pysty jotenki kontroloimaan sitä. vähän surullista ja ärsyttävää kyllä. 😣
Tein edellisessä kierrossa n. 30 raskaustestiä, joten ymmärrän mistä puhut 😁 siinä oli sen verran monta pettymystä, että nyt yritän suojella itseäni siltä.

Tein edellisessä kierrossa n. 30 raskaustestiä, joten ymmärrän mistä puhut 😁 siinä oli sen verran monta pettymystä, että nyt yritän suojella itseäni siltä.
No nyt on lähtenyt lapasesta. 😅😂 Mie luulin et oon paha, kun menee usein jopa 10 testiä. 🙈

No nyt on lähtenyt lapasesta. 😅😂 Mie luulin et oon paha, kun menee usein jopa 10 testiä. 🙈
Mulla oli tosi pitkä kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, enkä ollut testannut ovista ja mulla oli parikin mahdollista ajankohtaa milloin se olisi saattanut olla, niin ajoittelin niitä kyllä muutaman viikon ajalle 😂

Täällä kans dpo8 tänään ja mietin josko aamulla kokeilis jo testata vaikka edellisestä raskaudesta taisin testata ekan vasta dpo11 ja sekin oli tosi haalea 🙈 taas se toivo nousee, ainakin vielä pysynyt lämmötkin koholla eli siltäkin osin vielä toiveikkaana 😁 ja siis minussa on kans vähän himotestaajan vikaa… 😇

Maanataina kirjoittelin, että ei ole oiretta suuntaan eikä toiseen, mutta tiistaina sitten alkoikin tulla oireita.
Olen 4 päivää kärsinyt pienestä pahoinvoinnista, alhaalla nipistelee koko ajan joku, rinnat vähän aristaa, kaikki haisee nenään, siis aivan kaikki. Matkustin tänään bussilla ja haistoin kaikkien ihmisten hajuvedet ja muut hajut 😂

Voiko olla tälläisiä oireita jo dpo 7-10 🤔 Silti tunne että ensi viikolla ma tai ti ne menkat sieltä tulee.

Tämähän kuulostaa ihan minulta. Saatan testata jopa kaks kertaa päivässä; ihan niinku se jotenki näkyis illalla sen paremmin ku samana päivänä aamulla 🙄 ihan hullua hommaa muttta tosiaan kaipa tässä oikeasti joku pakkomielle jo taustalla. Huoh.

Tämähän kuulostaa ihan minulta. Saatan testata jopa kaks kertaa päivässä; ihan niinku se jotenki näkyis illalla sen paremmin ku samana päivänä aamulla 🙄 ihan hullua hommaa muttta tosiaan kaipa tässä oikeasti joku pakkomielle jo taustalla. Huoh.
Juuu, sama täällä 😁 ja joskus parin eri merkin testillä samaa aikaa.

Siis tää odottelu on ihan kauheeta! Mulla vasta dpo6 nyt ja pitäis odottaa reilusti ens viikon puolenvälin yli vielä ennen kuin kannattaa testata. Apteekissa jo katsoin et ostaisko pari testiä mut ei vielä kun ne polttelis ihan liikaa kaapissa. 😂

Takaisin