Raskaaksi 2024

@pienirakas täällä sama, tissit on valtavat ja kipeet, varovasti joutuu liikkuun 😅 nyt on vähän pelottavaa mahan kipuilua, mutta voihan se kipuilla olla raskaudestakin 🤞 Aamusin ja iltasin on ollut lievää pahoinvointia. Kumpa tää nyt ois sitä!! Sunnuntaina oon viikon myöhässä, ehkä sitten uskallan seuraavan kerran testiltä kysyä 🫣

Kp13 /27-28, toi vissiin on positiivinen ovistesti? Tässä vielä luomuna kokeilua ennen kun kuitenkin joutuu ivf-hoitoon. Toivoisin että tää tärppäis :) 🩷 Vasemmalla ihmeellisiä tuntemuksia, jotain siellä tapahtuu. 😀
Kyllä mäkin tän positiiviseksi lukisin, ei muuta kuin kovasti tärppionnea 🤩

Kuinka luotettavia cbn testit on? Antaako helposti viivanpaikkaa, kuten esim. Rfsu vai onko haamu oikea plussa? Kaksi päivää ollut huono olo "24/7" ja ti ja ke illalla huono olo. Tein päivällä cbn ultra early testin ja selvä sininen haamulainen tuli heti, vaikka tein testin parin tunnin pidätyksellä. Teen kyllä uuden testin su tai ma.

Mulla oli nega testissä viikko siitä ku vuoto loppu 🙏 eli uskoisin että hyvin tyhjentynyt kohti eikä jääny mitään sinne. Itse pelkäsin että testi ei tule negaksi koska sitten ei tosiaan se kiertokaan voi palautua. Millä viikoilla sulla tuli km? Mulla viikolla 7 ja sikiö oli jo viikolle 6 jääny.
Vitsi miten nopeesti 🫶🏼 huomattiin ultrassa 7+6 ja kun selviteltiin niin arveli että oli keskeytyny jo viikoilla 4+6 🙄 Odoteltava nyt vaan, mulla vuotokin loppui vasta pari päivää sitte. Toivottavasti teillä tärppäis jo heti ekasta kierrosta 😍

Vitsi miten nopeesti 🫶🏼 huomattiin ultrassa 7+6 ja kun selviteltiin niin arveli että oli keskeytyny jo viikoilla 4+6 🙄 Odoteltava nyt vaan, mulla vuotokin loppui vasta pari päivää sitte. Toivottavasti teillä tärppäis jo heti ekasta kierrosta 😍
Usko on kyllä koetuksella raskauden jatkumiselle varsinki mutta ei se auta ku uskoa ❤️ toivottavasti sullaki kierto tasaantuu nyt ja tärppää myös nopeaa 🥰

@pienirakas täällä sama, tissit on valtavat ja kipeet, varovasti joutuu liikkuun 😅 nyt on vähän pelottavaa mahan kipuilua, mutta voihan se kipuilla olla raskaudestakin 🤞 Aamusin ja iltasin on ollut lievää pahoinvointia. Kumpa tää nyt ois sitä!! Sunnuntaina oon viikon myöhässä, ehkä sitten uskallan seuraavan kerran testiltä kysyä 🫣
Oijoi, täällä toivotaan parasta ja pidetään sormet ja varpaat ristissä! 😍 Oispa itelläki samanlaiset hermot odotella noin pitkälle ennen testaamista. 😆

Mulla jotenki poikkeuksellisen kosteat olot tähän vaiheeseen kiertoa, kp
24. Tunsin eilen ennen nukahtamista haamupotkuja, ja kahtena yönä oon nähny unta positiivisesta testistä - jos se ei sit oo mun testi, niin ehkä jonku teidän. 😁❤️

Kuinka luotettavia cbn testit on? Antaako helposti viivanpaikkaa, kuten esim. Rfsu vai onko haamu oikea plussa? Kaksi päivää ollut huono olo "24/7" ja ti ja ke illalla huono olo. Tein päivällä cbn ultra early testin ja selvä sininen haamulainen tuli heti, vaikka tein testin parin tunnin pidätyksellä. Teen kyllä uuden testin su tai ma.

Näillä saa helposti väärää viivaa. Siniviivaiset testit tekee niin jostain Syystä. Onko laittaa kuvaa?

Se siitä. Keskiviikkona alkoi illalla tiputella vähän reippaammin. Torstaiaamuna vuosi jo ihan kunnolla, jatkuen koko torstain ja eilisen. Vuoto oli kuitenkin hyvin poikkeuksellista minulle. Vuodan normaalisti kuin seula, ja mukana tulee isoja hyytymiä. Suoja kuin suoja (oli se sitten kuppi tai super-imuluokan tamponi) vuotaa runsaimman päivän aikana yli/läpi tunnissa-kahdessa. Nyt selvisin huomattavasti vähemmillä vessakäynneillä (lähinnä pissahädän takia tuli tarve vessalle :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:). Poikkeuksellista oli myös hyytymien puuttuminen. Vuoto oli sekä torstain että perjantain ajan kauttaaltaan nestemäistä, ainoastaan pari pienen pientä hyytymää tuli koko aikana. Normaalisti niitä tulee koko ajan vuodon ollessa runsaimmillaan, eivätkä kokonsa puolesta jää huomaamatta.

Koska vuoto oli määrältään ja koostumukseltaan niin hämmentävää, ja sain testiin sunnuntaina ja keskiviikkona hennot plussat, tein tänään varmuuden vuoksi testin. Negatiivinenhan se sitten oli. Ilmeisesti jäi tällä(kin) kertaa kiinnittymisyritykseksi. :sad-face:

Muokattu viimeksi:
Oijoi, täällä toivotaan parasta ja pidetään sormet ja varpaat ristissä! 😍 Oispa itelläki samanlaiset hermot odotella noin pitkälle ennen testaamista. 😆

Mulla jotenki poikkeuksellisen kosteat olot tähän vaiheeseen kiertoa, kp
24. Tunsin eilen ennen nukahtamista haamupotkuja, ja kahtena yönä oon nähny unta positiivisesta testistä - jos se ei sit oo mun testi, niin ehkä jonku teidän. 😁❤️

Kyllä mää tässä oon testannut jo ties kuin monesti, mutta nyt piän yhen testittömän päivän 🤣 alotinko dpo12 mut varmaa positiivista ei oo tullut. Roskishaamuja, ehkä yks hyvin haalea testiajalla. Rfsun testeistä oon kuullu sittemin huonoa. Oireet kyllä pistää uskomaan et on siellä jotain oltava!

Mulla kipeyty rinnat jo pari päivää sitten, tänään koko aamupäivän tosi huono olo.. menkkojen pitäis alkaa tiistaina 🤔 jotenkin tuntuu että tämä on pms, ettei näin aikasten voi raskausoireita tulla. Saapa nähä!

Apua siis kaksi päivää ovulaation jälkeen tissit kipeytyi illalla ja nyt (5 dpo) ne on jo aamusta lähtien olleet niin kipeät että ei sattuu mennä portaita. Normaalisti kipeytyy vasta pari päivää ennen kuukautisia kunnolla. Ja nännit on tosi arat varmaan ekaa kertaa elämässä. Unohtamatta eilen alkanutta huonovointisuutta, joka myös yleensä tulee vasta myöhemmin. Nauroin miehelle, että nyt on kyllä tujut hormonit tässä kierrossa. Eikä voi vielä edes hyvällä tahdolla kuvitella raskausoireiksi kun on liian aikaista edes siihen että ois kiinnittynyt. :tears:

Mä olen kyllä aivan hirveä himotestaaja. Nyt on dpo 8 (?) ja oon tähän mennessä varmasti 5 testiä tehnyt... Edellisraskaudessa plussasin dpo 9 illalla, eli tosi aikaisin, mutta en tiedä miksi ihmeessä olen nyt aloittanut näin hyvissä ajoin 😆

Mä olen kyllä aivan hirveä himotestaaja. Nyt on dpo 8 (?) ja oon tähän mennessä varmasti 5 testiä tehnyt... Edellisraskaudessa plussasin dpo 9 illalla, eli tosi aikaisin, mutta en tiedä miksi ihmeessä olen nyt aloittanut näin hyvissä ajoin 😆
Täällä toinen himotestaaja 😅🙈

Hahaha, no hyvä että on muitakin 😂 En kyllä tiedä mitä iloa saa siitä että testaa satavarman negan 😂🙋

On tullut hiljaiseloa pidettyä pitkä tovi, aika syvissä vesissä henkisesti ollut useamman kierron niin en oikeen ole kyennyt täälläkään käymään. Kohtalo kuitenkin puuttui nyt sit omalla tavallaan peliin ja kävin perusseulonnoissa tällä viikolla (olin kutsukirjeen onnistunut missaamaan, mutta onneksi tuli tekstiviesti😅). Noh, samalla toki käytiin rutiinisti läpi perusasioita kuten ehkäisy ja sain ihme kyllä todettua, että tässä tuli nyt vuosi yritystä täyteen ja että oon kyllä suunnitellut tutkimuksiin menoa, mutta ei taloudellinen tilanne anna periksi yksityiselle mennä, eikä oo tullu otettua yhteyttä julkiselle. Neuvolatäti ottautu asiaan heti ja pari päivää myöhemmin soi puhelin, että olisi aika reilun viikon päähän neuvolalääkärille alkututkimuksiin. Sopivasti saman viikon lopulla ois seuraavat menkat edessä, tällä hetkellä ovis menossa. Josko sitä kesän aikaan viimein ihmeitä tapahtuisi!💖

Täällä kp1 ja olo on kyllä taas niin pettynyt 😔 En saa luteaalivaihetta pidennettyä edes lääkkeellisesti, niin se huolettaa. No seuraavaksi varmaan sitten lähetettä tutkimuksiin/hoitoihin, mutta kai niihinkin useemman kuukauden jono on 😩
Miten te muut pysytte järjissänne😁

Näillä saa helposti väärää viivaa. Siniviivaiset testit tekee niin jostain Syystä. Onko laittaa kuvaa?
Ei ole kuvaa, vein roskat aamulla. Eiköhän tuokin sitten ollut pelkkä viivanpaikka, vaikka väriäkin löytyi. Samalla lailla, kun ne rfsun testitkin näytti muutama viikko sitten värillistä viivanpaikkaa. Eli enpä sitten taida turhaan testata uudestaan millään testillä, kun kaikki tuntuu vaan antavan tuota viivanpaikkaa. Ehkä se pitäisi vaan uskoa ettei tähän huusholliin tule elävää vauvaa eikä musta tule ikinä äitiä.

Ei ole kuvaa, vein roskat aamulla. Eiköhän tuokin sitten ollut pelkkä viivanpaikka, vaikka väriäkin löytyi. Samalla lailla, kun ne rfsun testitkin näytti muutama viikko sitten värillistä viivanpaikkaa. Eli enpä sitten taida turhaan testata uudestaan millään testillä, kun kaikki tuntuu vaan antavan tuota viivanpaikkaa. Ehkä se pitäisi vaan uskoa ettei tähän huusholliin tule elävää vauvaa eikä musta tule ikinä äitiä.

Saahan kyseisillä testeillä myös oikeita plussia. Kannattaa vaan varmistaa jollain muulla testillä, esimerkiksi Pregcheck tai digitaalinen. Jälkimmäinen ainakin on luotettava.

Onko teillä kuinka pitkä yritys takana? ❤️ Toivottavasti nuo viivat olisivat plussia!

Takaisin