Raskaaksi 2024

Onko muilla täällä millaisia ovisoireita? Itsellä yleensä alkaa limat n. 5 päivää ennen ja lisääntyy koko ajan, päivää ennen usein sellainen paineen tunne kun jotain poksahtaisi kohta tuolla jossain alavatsalla, hajut käy vahvemmin nenään ja himot päällä. Nämä yleensä itsellä melkein joka kierrossa. Oviksen jälkeen usein kipeytyy nännit.
Mulla kans alkaa limat siinä 4-5 päivää ennen ovista ja himot päällä. Sit ite ovis aivan järkyttävän kipeä ja kipeytyny vaan joka raskauden jälkeen 😅 oviksen jälkeen halut tipahtaa ihan nollaan ja kuivaa ku saharassa 😬

Mulla on nyt eka kierto menossa minipillereiden lopetuksen jälkeen ja oon ollu positiivisesti yllättyny kuin normaalilta heti eka kierto tuntuu.

Edittinä pitää tulla vielä sanomaan, että miten ihana on, kun on niitä himoja! Minipillerit vei ihan kaikki halut. Naureskeltiinki kaverin kanssa, että hyvä on pillereillä ehkäisyteho, mutta johtuu kyllä täysin siitä, että seksiä ei tee mieli ollenkaan 😂
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on oletetusti dpo 10-11 ja tein liuskatestin, joka oli puhtaan negatiivinen. :Face Without Mouth: Edelleen samat oireet eli unettomuus, hikoilu, ilmavaivat, vatsan nipistely ja nyt myös finnit. Yleensä tässä vaiheessa rinnatkin kivistää ja vatsa on tulessa (endometrioosi), nyt ei mitään.. Mutta eiköhän siinä liuskassa olisi edes haamu, jos olisi tärpännyt? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ovisoireina on ainakin hehkeä ja energinen olo, tunnen itseni kauniiksi ja iho tuntuu pehmeältä. :Slightly Smiling Face: Lisäksi alavatsalla on kovaa kipua. Lapsettomuuslääkäri kertoi kerran, että oviskivut tulevat aina 1-2 päivää ennen munasolun irtoamista. Tämä oli mulle uutta, luulin kivun kertovan irtoamisesta.
 
Huoh.. saas nyt nähdä menikö tallettelut liian myöhäiseksi, kun sunnuntaina ei ollut mahdollisuutta, kun ovisplussa yllättäen tulikin. Vasta eilen illalla päästiin asiaan. Tosin eilen oli koko päivän sellaista paineen tunnetta alavatsassa jota on usein ennen ovista. Toivottavasti siis ei ollut liian myöhäistä.

Onko muilla täällä millaisia ovisoireita? Itsellä yleensä alkaa limat n. 5 päivää ennen ja lisääntyy koko ajan, päivää ennen usein sellainen paineen tunne kun jotain poksahtaisi kohta tuolla jossain alavatsalla, hajut käy vahvemmin nenään ja himot päällä. Nämä yleensä itsellä melkein joka kierrossa. Oviksen jälkeen usein kipeytyy nännit.
Just nuo ovislimat ainakin. Iho on myös yleensä tosi hyvässä kunnossa, mutta pahat kivut tulevat ovulaation aikoihin. Pahimmat yleensä dpo-1, kun ovistesti posi. Painetta alavatsalla ja toisinaan aivan järjetöntä nesteen kertymistä. 😅 Tunne siinä sitten itsesi haluttavaksi. 😂 Onneksi himot korvaa sitten sitä puolta. 🤭 Kaikenkaikkiaan miun ovulaatio ei kyllä jää huomaamatta ja siksi en niin ahkerasti ole tikuttanutkaan. 😅
 
Täällä on taas aloitettu oviksen metsästely. Sofin liuskat, apteekkarin tikut ja vielä uutena CB:n tuplahormonitesti. Jos ei nyt saa kiinni niin sit ei ikinä :tears: Sorruin noihin sofin liuskoihin kun "halvalla sai" tuon CB:n kylkiäisinä verkkokaupasta, apteekkarin testejä ostin kun en tiennyt koska verkkokaupan kirjepaketti ehtii perille. Negaahan ne vielä ja tyhjää ympyrää antoi tänään.nyt kp 13/29-33, katsotaan kuinka pitkälle venyyovis ja kuinka pitkä kierrosta tulee.

Mulla ovisoireet olleet tässä parissa viime kierrossa tosi lievät, eka kierto ilman minipillereitä oli tosi voimakas. Tai ehkä on halut kasvaneet kyllä ja limat, mutta en ole kyllä mitään oviskipuja varsinaisesti tuntenut. Tammi- ja helmikuussa oli aika selvät. Mutta nyt on ehkä enemmänkin semmosita kuin ennen esikoista joten kai se kertoo kierron tasaantumisesta. Tai esimenopaussista.. (kirve on vieläkin osin kaivossa)
 
Esikoisesta haaveilevien puolelle jo päivittelin, mutta laitan nyt tännekin, koska olen ehkä vähän sekaisin tällä hetkellä 😵‍💫😅 Menossa dpo11-12 ja tein testin, koska pissatti 😂 Ja tältä se näytti, en oikein osaa sanoa tai tehdä nyt mitään 🥹 En todellakaan luota vielä yhtään mihinkään, petytty on ennenkin. Mutta mulle ensimmäinen kahden viivan testi koskaan, niin kyllähän tässä tunteet vähän heittää häränpyllyä 🥲
 

Liitteet

  • IMG_20240507_115317059_HDR.jpg
    IMG_20240507_115317059_HDR.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 88
Esikoisesta haaveilevien puolelle jo päivittelin, mutta laitan nyt tännekin, koska olen ehkä vähän sekaisin tällä hetkellä 😵‍💫😅 Menossa dpo11-12 ja tein testin, koska pissatti 😂 Ja tältä se näytti, en oikein osaa sanoa tai tehdä nyt mitään 🥹 En todellakaan luota vielä yhtään mihinkään, petytty on ennenkin. Mutta mulle ensimmäinen kahden viivan testi koskaan, niin kyllähän tässä tunteet vähän heittää häränpyllyä 🥲
varovaiset onnittelut! 😍
 
Esikoisesta haaveilevien puolelle jo päivittelin, mutta laitan nyt tännekin, koska olen ehkä vähän sekaisin tällä hetkellä 😵‍💫😅 Menossa dpo11-12 ja tein testin, koska pissatti 😂 Ja tältä se näytti, en oikein osaa sanoa tai tehdä nyt mitään 🥹 En todellakaan luota vielä yhtään mihinkään, petytty on ennenkin. Mutta mulle ensimmäinen kahden viivan testi koskaan, niin kyllähän tässä tunteet vähän heittää häränpyllyä 🥲
Onnittelut! :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Esikoisesta haaveilevien puolelle jo päivittelin, mutta laitan nyt tännekin, koska olen ehkä vähän sekaisin tällä hetkellä 😵‍💫😅 Menossa dpo11-12 ja tein testin, koska pissatti 😂 Ja tältä se näytti, en oikein osaa sanoa tai tehdä nyt mitään 🥹 En todellakaan luota vielä yhtään mihinkään, petytty on ennenkin. Mutta mulle ensimmäinen kahden viivan testi koskaan, niin kyllähän tässä tunteet vähän heittää häränpyllyä 🥲
Onnittelut! 😍 Onko ollut mitään oireita?
 
Onnittelut! 😍 Onko ollut mitään oireita?
Kiitos 😊 Ei ole mitään, vähän vaan rinnat turvonneet. Ja väsyttää, mutta se voi johtua myös alhaisesta ferritiinistä. Mielelläni ottaisin oireita, koska vielä en ihan usko koko hommaa 😅 Plus pieni mahdollisuus on kemiallisesta, koska vuodon arvioitu alkupäivä olisi vasta perjantaina 🫢 No mutta, kävin kaupassa ja ostin lisää testejä 😂 Seurailen nyt pari päivää lähteekö viiva tummumaan. Nyt vaan pohdin kertoako miehelle heti vai varmistaako vielä sinne loppuviikkoon 🤔
 
Esikoisesta haaveilevien puolelle jo päivittelin, mutta laitan nyt tännekin, koska olen ehkä vähän sekaisin tällä hetkellä 😵‍💫😅 Menossa dpo11-12 ja tein testin, koska pissatti 😂 Ja tältä se näytti, en oikein osaa sanoa tai tehdä nyt mitään 🥹 En todellakaan luota vielä yhtään mihinkään, petytty on ennenkin. Mutta mulle ensimmäinen kahden viivan testi koskaan, niin kyllähän tässä tunteet vähän heittää häränpyllyä 🥲
Tuon testikuvan perusteella saa tunteet jo heitelläkkin! Onnittelut viivoista 🙏
 
Esikoisesta haaveilevien puolelle jo päivittelin, mutta laitan nyt tännekin, koska olen ehkä vähän sekaisin tällä hetkellä 😵‍💫😅 Menossa dpo11-12 ja tein testin, koska pissatti 😂 Ja tältä se näytti, en oikein osaa sanoa tai tehdä nyt mitään 🥹 En todellakaan luota vielä yhtään mihinkään, petytty on ennenkin. Mutta mulle ensimmäinen kahden viivan testi koskaan, niin kyllähän tässä tunteet vähän heittää häränpyllyä 🥲

Voi onnea ihanasta plussasta! 😍
 
Dpo 9 ja menkkojen alkuun 4 päivää. Tekis mieli testata, mutta liuskoja on vaan yks kappale joten sillä syyllä koitan malttaa vielä. Ei ollenkaan oo sellanen olo että ois tässäkään kierrossa tärpännyt. 🫣
 
No ei täällä kyllä raskaana olla, rfsu testi on aivan sysisurkea 😅😁 Minusta kuivuessaan antoi niin radikaalia viivanpaikkaa, että eihän tällä tee mitään.

Mutta mulla alkoi migreeni, eli eiköhän kohta hanat avaudu, oikein innolla odottelen niagaraa 😴
 

Liitteet

  • 20240507_072326.jpg
    20240507_072326.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 96
Muokattu viimeksi:
Kesken meni, sikiö vastaa edelleen viikkoja 6, vaikka 8 viikko menossa. Kurjat oli uutiset kun tänään miehen kanssa gynellä käytiin. Myooma on myös liekö sen takia keskenmeno, 6*8cm kokoinen. En halua tyhjennys lääkkeitä,luonto hoitaa asiaa par aikaa. Tsemppiä teille muille yrittäjille ja siunausta. Mekin yritämme vielä kunhan tästä tokenee
 
Täällä ollut hiljaiseloa, mutta sunnuntaina testiin tuli tällaiset 🥹 dpo9
En edes tiedä miksi testasin, oli oireita ja vaan ”sellainen olo” , menkat pitäisi alkaa maanantaina. Viimekierrossa oli kemiallinen ja menkat alkoi muutaman päivän myöhässä.

Pelottaa ja jännittää. Oon saanut rv6+ usean keskenmenon.


Onnea plussanneille, täällä onkin ollut iloisia uutisia 😍
 

Liitteet

  • IMG_8868.jpeg
    IMG_8868.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 104
Kesken meni, sikiö vastaa edelleen viikkoja 6, vaikka 8 viikko menossa. Kurjat oli uutiset kun tänään miehen kanssa gynellä käytiin. Myooma on myös liekö sen takia keskenmeno, 6*8cm kokoinen. En halua tyhjennys lääkkeitä,luonto hoitaa asiaa par aikaa. Tsemppiä teille muille yrittäjille ja siunausta. Mekin yritämme vielä kunhan tästä tokenee
Keskenmeno on raskas kokemus. Jaksamista sen läpikäymiseen 🩷 Keskenmenon kokeneiden suljetussa ryhmässä on aktiivista keskustelua, jos tuntuu siltä että haluaa purkaa fiiliksiä siellä. 🫶🏼
 
Kesken meni, sikiö vastaa edelleen viikkoja 6, vaikka 8 viikko menossa. Kurjat oli uutiset kun tänään miehen kanssa gynellä käytiin. Myooma on myös liekö sen takia keskenmeno, 6*8cm kokoinen. En halua tyhjennys lääkkeitä,luonto hoitaa asiaa par aikaa. Tsemppiä teille muille yrittäjille ja siunausta. Mekin yritämme vielä kunhan tästä tokenee
Voiei 😭 paljon voimia!
Oliko teillä millainen tilanne kun tuo selvisi? Vuotoa tms? Vai miten osasitte lähteä gynelle?

Itsellä useampi 6+ keskenmenoa ja spontaanisti ja luonnollisesti myös hoituneet
 
Takaisin
Top