Raskaaksi 2024

Voi hyvinkin olla vasta tulossa! 😊 On tosi yksilöllistĂ€ miten viivat nĂ€kyy ja tummuu lĂ€pi kierron. Osalla nĂ€kyy toinen viiva lĂ€pi koko kierron, osalla ei. Osalla viiva tummuu loogisesti ovista kohden ja osalla on ensin haalea ja sit seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ yhtĂ€kkiĂ€ posi. Jatka ihmeessĂ€ testausta ja sit kun muutaman kierron testaillut niin alkaa ehkĂ€ huomata omissa johdonmukaisuutta!

TĂ€ssĂ€ omat testit tĂ€ltĂ€ viikolta ja tĂ€nÀÀn aamulla nyt ovisplussa! đŸ€© Vitsi miten iloinen oon jo siitĂ€, ettĂ€ tuli kp15, eikö vasta k19-20.
Kiitos selventĂ€vĂ€stĂ€ vastauksesta 😊
 
Pakko oli tehdĂ€ jo tĂ€nÀÀn toinenkin testi ettĂ€ tĂ€hĂ€n ehkĂ€ voi vĂ€hĂ€n uskoa. Nyt kun vaan pysyisi tiukasti kiinni ja vahvistuisi đŸ™â€ïž
 

Liitteet

  • IMG_3863.jpeg
    IMG_3863.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 56
Pakko oli tehdĂ€ jo tĂ€nÀÀn toinenkin testi ettĂ€ tĂ€hĂ€n ehkĂ€ voi vĂ€hĂ€n uskoa. Nyt kun vaan pysyisi tiukasti kiinni ja vahvistuisi đŸ™â€ïž
Varovaiset onnittelut, hyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ testit đŸ€©
 
Yhteisesti onnea plussanneille! đŸ©· YrittĂ€nyt heitellĂ€ sydĂ€miĂ€ teille sitĂ€ mukaa kun olen ehtinyt lueskella kuulumisia.

Mulla ovulaatiojutut vĂ€hĂ€sen levĂ€llÀÀn. Viikon puolivĂ€lissĂ€ oli vĂ€hĂ€n oireita, mutta meni nopeasti ohi. Flo arvioi sunnuntaille ja yleensĂ€ on pĂ€ivĂ€n heitolla osunut oikeaan, joten pitÀÀ jatkaa aamun illoin testailua. Jospa se sieltĂ€ tulee. 😊
 
Takaisin
Top