Raskaaksi 2023

Täällä kun on porukkaa, jotka ovistestein bongaa ovikset, niin mihin päivään oireiden pohjalta sijottaisitte oviksen, jos
- sunnuntaina RUNSAS vetinen vv ja hirveät seksihimot
-maanantaina samat limat ja himot, oikealla alavatsalla kävellessä useamman kerran repäisykipua, illalla turvotusta ympäri kroppaa (ei tyypillistä mulle)
- tiistaina aamulla samea "tulppaklöntti", vv sitkeää muutenkin, himot vähentyneet, jomottelua vasemmalla alavatsalla
- keskiviikkona ei juurikaan vv, ei tuntemuksia
- torstaina ei juurikaan vv, kaksi voimakasta kipuaaltoa vasemmalla alavatsalla, tuo jatkuu vielä perjantainakin jomotuksena

Kalenteri kertoo, että ovis olisi ollut ti tai ke, mutta nyt mietin oliko se sittenkin vasta to vai olivatko ne kiputuntemukset kuitenkin vain ovulaation jälkimaininkeja. 🤔

Ja juu, neljän lapsen äiti täällä hei! 🤭😂 On aina menty vaan enemmän tuurilla kuin taidolla näissä hommissa. 😂 Ei sillä nytkään tietty isompaa väliä ole, mutta kun peittoa heiluteltiin vain su ja ti, niin kiinnostelisi tietää kuinka korkeita toiveita kannattaa pitää yllä. 😁

ON suoraan, hurja ero eilisen ja tämän päivän ovis testissä(😂), nyt vähä tuntemuksia vatsalla, limat, himot jne et vois ovis olla tuloillaan vaikka testiviiviivat ei tasavahvoja olekaan. Ja siis kyllä kivut omalla kohdalla osuu hyvin tähän oviksen tienoille, ehkä vähä ennen testien perusteella. Toki illalla kokeilen viel uudelleen vahvistuuko vai onko vahvin mitä tulee.

Azalea, kyllä mä uskoisin et hyvät mahkut vois ollakin🙏🏻👌🏻.Vaikka mistä näistä ikinä tietää😂

Liitteet

• IMG_20230609_100934.jpg
    IMG_20230609_100934.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 133
En oo täällä nyt hirveästi höpötellyt, mutta pääsen siirtymään helmikuisiin. 🤗
Toinen kierto keskenmenon jälkeen tuotti tulosta, jospa nyt pääsisi loppuun asti. 🤞🏻

Liitteet

• IMG_20230609_102457.jpg
    IMG_20230609_102457.jpg
    694.4 KB · Katsottu: 135
ON suoraan, hurja ero eilisen ja tämän päivän ovis testissä(😂), nyt vähä tuntemuksia vatsalla, limat, himot jne et vois ovis olla tuloillaan vaikka testiviiviivat ei tasavahvoja olekaan. Ja siis kyllä kivut omalla kohdalla osuu hyvin tähän oviksen tienoille, ehkä vähä ennen testien perusteella. Toki illalla kokeilen viel uudelleen vahvistuuko vai onko vahvin mitä tulee.

Azalea, kyllä mä uskoisin et hyvät mahkut vois ollakin🙏🏻👌🏻.Vaikka mistä näistä ikinä tietää😂
Juu eihän näistä tiedä. Ja meidän kakkonen sai alkunsa kierrosta, jossa MITÄÄN mahkuja ei pitänyt olla, kun oltiin koko perhe mahataudissa se viikko, jonka lopulle ovis ajoittui. Eli käytännössä yksi peittojenheilutus noin viikkoa ennen ovista tuotti tuloksen. 😅 Ehkä siksi hän onkin niin tuittupäinen, kun on saanut alkunsa siitä kaikkein sitkeimmästä siittiöstä, joka on suunnilleen syönyt muut pysyäkseen hengissä. 😂

Juu eihän näistä tiedä. Ja meidän kakkonen sai alkunsa kierrosta, jossa MITÄÄN mahkuja ei pitänyt olla, kun oltiin koko perhe mahataudissa se viikko, jonka lopulle ovis ajoittui. Eli käytännössä yksi peittojenheilutus noin viikkoa ennen ovista tuotti tuloksen. 😅 Ehkä siksi hän onkin niin tuittupäinen, kun on saanut alkunsa siitä kaikkein sitkeimmästä siittiöstä, joka on suunnilleen syönyt muut pysyäkseen hengissä. 😂
🤣😂. Siis jeeep, niin tuurista kiinni tämä. Ja just vaikka itselläki useempi lapsi nii silti vieläki joka kerta iha ulapalla yrityshommis😂!

Voi ihan kyynel ja herkistyminen tuli @Sydänkukka kommentistasi, sekä sen jälkeisistä kommenteista että aina on toivoa ♥️♥️❤️

Todella toivon teille onnea, toivoa ja uskoa pienokaiseen! ♥️ Ihanaa rohkaisua täällä.
Itsekin täytin juuri 35 ja nelosta toivotaan paraikaa 💐

Paljon onnea NM90 💖💖💖

Täällä kp 7. Rakas tulee tänään kotiin viikon matkalta. Tosi kova ikävä ollut. Ihana, että ehditään hyvin tässäkin kierrossa tallettelut.

Eilen ystävä ystävänsä kanssa tuli viettämään vähän iltaa mun luo. Tällä toisella naisella 7kk vauva ja uusperhe myös. Puhuttiin paljon aiheesta ja sain hyvää vahvistusta 🥰

Heippa, olen hengissä ❤️

Pidin vähän taukoa täältä vau keskusteluista ja muistakin paikoista kun iski niin kovaa kaikki päälle ja pahimpana se kun läheinen ystävä ”yllätysraskautui”.

No lopulta ystävän kanssa meni välit poikki tai niinkuin hän ilmaisi että ”punnitsi meidän ystävyyttä uudelleen” kun hän ei voi ymmärtää mun tunnetilaa.
Pidin siis vähän kaikesta muutaman viikon taukoa ja hänellekkin kerroin että tarvitsin hieman omaa ainaa kaikesta ja henkisen kasvun paikka ja saisin aikaa kösitellä omia tunteita.
Lopulta kerroin hänelle koska halusin olla rehellinen mutta tässä tulos 🤷🏻‍♀️
No, hän sai varhaisen keskenmenon viikolla 5.

No se vuodatus siinä.

Omaa tilannetta: Päästään hssg tutkinukseen ja hoidon suunnitteluun JO VIIKON PÄÄSTÄ 😍
Tää on jotenkin uskomatonta kun keväällä lääkärit halus sitä ja tätä selvitystä ensin ja eivät halunneet kiirehtiä yms.
Noh, yks päivä lääkäri soitti että joo turhaan pitkittää mitään et seuraavasta kierrosta voit soittaa ja varata ajan 🙈
Varauduin siihen ettei niitä aikoja saa helposti kun varottelivat jo siitä ja koska kesäaika, eikä mitä! Heti saatiin aika kun eilen soitin 🥰

Varmaan jatkossa juttelen enemmän tuolla lapsettomuushoitojen salaisella puolella 😊

Täällä vihdoin kp1, kierto oli 32 päivää kemiallisen jälkeen. Nyt jännityksellä oottelemaan ovista ja sitä ehtiikö miten talletella, kun miehen paluuseen on enää 11 päivää!!!

Oon yrittänyt ajatella myös ettei ole niin kauheaa jos menee vielä tää kierto ohi, kun saa ottaa sit hieman rennommin juhannuksen ja meidän yhteisen loman ❤️

@Jefar tervetuloa takaisin. Ikävä kuulla, että ystävän raskausuutinen tuli noin vahvasti teidän väleihin. Mun hyvä ystävä nyt myös raskautui, ollaan näkemässä pian ja hän halusi kertoa sen viestillä etukäteen ja totesi että ymmärtää täysin jos mä en siitä raskaudesta kysele, että tietää kyllä että mä oon heidän puolesta onnellinen mutta tekee varmasti myös kipeää. Se oli musta kauniisti sanottu.

Mahtavaa että teillä hoidot ja tutkimukset etenee, te ootte kyllä päässyt nopeasti avun piiriin, ootte olleet tosi onnekkaita 😊

@Jefar tervetuloa takaisin. Ikävä kuulla, että ystävän raskausuutinen tuli noin vahvasti teidän väleihin. Mun hyvä ystävä nyt myös raskautui, ollaan näkemässä pian ja hän halusi kertoa sen viestillä etukäteen ja totesi että ymmärtää täysin jos mä en siitä raskaudesta kysele, että tietää kyllä että mä oon heidän puolesta onnellinen mutta tekee varmasti myös kipeää. Se oli musta kauniisti sanottu.

Mahtavaa että teillä hoidot ja tutkimukset etenee, te ootte kyllä päässyt nopeasti avun piiriin, ootte olleet tosi onnekkaita 😊

Joo kiitos ❤️
Tää on kyllä jännän nopeesti edennyt kun mitä tuolla muuta kuullut että vaikea päästä jne
Heinä/elokuussa meille tulee se 12kk täyteen.

Tästä ystävä keissistä niin päätös on hänen, kerroin silloin että kaipaan vähän omaa aikaa jne Enkä tosiaan varmaan pariin viikkoon puhunut kellekkään paitsi omalle puolisolle, myönnän että ihan täysi masennus iski päälle.
En kuitenkaan esim ystävälle jättänyt kertaakaan vastaamatta viesteihin tms, olin vaan vaisumpi enkä lähtenyt esim ulos niinkun ennen.
Missään vaiheessa en ollut vihainen tälle ystävälle suoraan tai mitään, vaan koko maailmalle 🤷🏻‍♀️
No kerroin tosiaan tämän hänelle koska mun mielestänystävyys on sitä että ollaan rehellisiä toisille, hän sitten otti asian eri tavalla ja olen ymmärtänyt ettei halua jatkaa ystävyyttä, ei vastaa tai edes lue mun viestejä, ei vastaa puheluihin. Asiaa hankaloittaa vielä se että kuuluu sukuun.

No se siitä, on hänen valinta 🤷🏻‍♀️

Ihmissuhteet on kyllä välillä niin hankalia🙄..

ON Eilen aamulla ovistestit melkee plussa, illalla kivut niiiin mielettömän kovat et ois varmaan silloin saanut plussan jos ois ollut vielä testei, peittojen heiluttelukin teki niin kipeää aluksi ja lopuksi😂. Tekeeks muilla yhdyntä kipeää oviksen aikaan?

Eli juhannuksena sais testailla viimeistään, pitkät viikot taas😬! Mietinkin etten testaa ennen juhannuksen jälkeistä maanantaita edellisen kemiallisen takia mut ehkä nekin on hyvä saada kiinni.

Joo kiitos ❤️
Tää on kyllä jännän nopeesti edennyt kun mitä tuolla muuta kuullut että vaikea päästä jne
Heinä/elokuussa meille tulee se 12kk täyteen.

Tästä ystävä keissistä niin päätös on hänen, kerroin silloin että kaipaan vähän omaa aikaa jne Enkä tosiaan varmaan pariin viikkoon puhunut kellekkään paitsi omalle puolisolle, myönnän että ihan täysi masennus iski päälle.
En kuitenkaan esim ystävälle jättänyt kertaakaan vastaamatta viesteihin tms, olin vaan vaisumpi enkä lähtenyt esim ulos niinkun ennen.
Missään vaiheessa en ollut vihainen tälle ystävälle suoraan tai mitään, vaan koko maailmalle 🤷🏻‍♀️
No kerroin tosiaan tämän hänelle koska mun mielestänystävyys on sitä että ollaan rehellisiä toisille, hän sitten otti asian eri tavalla ja olen ymmärtänyt ettei halua jatkaa ystävyyttä, ei vastaa tai edes lue mun viestejä, ei vastaa puheluihin. Asiaa hankaloittaa vielä se että kuuluu sukuun.

Tosi kurja tilanne, voimia :red-heart: :sad-face:
Voi toki olla, että nyt kun hänellä meni kesken, hän tarvitsee hieman aikaa ennenkuin pystyy taas olemaan sinuun yhteydessä. Tosi paljon tunteita lyhyessä ajassa: iloita raskaudesta, kokea ettei kaveri iloitse täysin sen puolesta ja sitten vielä meneekin kesken.
Uskon jopa, et tää keskenmeno kokemuksena lisää ymmärrystä sun tunteita kohtaan, vaikka eihän sitä kenenkään toivoisi sillä tavalla oppivan ymmärtämään. Niinhän se vain valitettavasti on, et lapsettomuutta/keskenmenoa ja niiden tunteita ei vaan voi muuten täysin käsittää kuin sen itse kokemalla.

Onneks teillä itsellänne nyt kuitenkin selkeät suunnitelmat hoitojen ja tutkimusten suhteen 🌈🤞

Muokattu viimeksi:
@Däumeline
Luulen itsekkin että jostain tälläisestä on juuri kyse.
No katsotaan mihin menee ja annan toki aikaa toiselle samoin kun hän antoi myös minulle mun pahimpana aikana ❤️

Kerron teillekkin sitten miten meillä meni ja miten hoidot etenee ens viikolla 🥰
Luulen että hoitoja ei kuitenkaan aloiteta tässä kesällä kun Heinäkuussa on supistettu toiminta mikä on meille ihan ok että päästäis sitten syksyllä aloittelemaan.

Saan muuten tietää myös ens viikolla yhdestä täysin uudesta työpaikasta et jännitystä silläkin suunnalla 🙈

Paljon onnea plussanneille 😍

Tsemppiä @Jefar tulevaan😊

Täällä siis kp 15 ja nyt vasta tuli plussa ovistestiin 😳 ainakaan viimeiseen kahteen vuoteen ei ole ovulaatio siirtynyt näin pitkälle. Koskaan mikään stressi/sairastelu ei ole vaikuttanut kierron pituuteen. Voisko toi myo-desitol tehdä tän? Kunnon ovislimatkin nyt, ollu itseasiassa jo useamman päivän. Mä en oo kyl kauheen tunnollisesti tikutellut edes ovista nyt, joten voi olla että plussa olis ollut jo eilenkin.
No ainakin nyt tietää odottaa vähän pidempää kiertoa kun normaalisti ovis joskus kp12-13.
Vähän vaan huonoon saumaan tuli kun tää viikko ollaan ahkerasti puuhasteltu, mut nyt tänään ei enää mahdollista kun mulla yövuorot ja huomenna mies lähtee duunireissuun🙄 jää nähtäväksi tuleeko tulosta nyt tässäkään kierrossa.

Ihmissuhteet on kyllä välillä niin hankalia🙄..

ON Eilen aamulla ovistestit melkee plussa, illalla kivut niiiin mielettömän kovat et ois varmaan silloin saanut plussan jos ois ollut vielä testei, peittojen heiluttelukin teki niin kipeää aluksi ja lopuksi😂. Tekeeks muilla yhdyntä kipeää oviksen aikaan?

Eli juhannuksena sais testailla viimeistään, pitkät viikot taas😬! Mietinkin etten testaa ennen juhannuksen jälkeistä maanantaita edellisen kemiallisen takia mut ehkä nekin on hyvä saada kiinni.
Heips! Kyssäriisi tekeekö tallettelut kipeää oviksen aikaan niin kyllä, ainakin mulla 😊 Juuri asiasta sanoin tänään miehellekin että onko sitä kasvettu vai miksi ottaa vähän kipeää 😅

Tosin epäröin ovista, sillä mulla ei oo aikoihin tullut säännöllisesti venyvää ovislimaa. Kolmosesta kun raskauduin, olin kirjannut ylös huomattavan venyvän tekstuurin. Toivottavasti ovis voi tapahtua ilman venyvää limaa..? 🤔

Jefar, harmillisia uutisia 😞 mutta myös onnittelut että muut asiat sujuvatkin suostuisaan tahtiin! Tsemppiä sinne ja muillekin! 😊❤️

Takaisin