Raskaaksi 2023

Mä oon huolissani kun ei näytä oikein vahvistuvan 😭 Tämän aamuinen kyllä ennen kuivumista näytti vahvemmalta ja tuli nopeammin kuin aiemmat. Nyt kuivuttua kun katsoin niin eipä ole eroa 😭 Ei auta kuin odotella. Nyt on kp 30 vasta ja pisin kierto viim vuoden aikana ollut 33vrk. Jos tää olikin se pidempi kierto ja myöhäisempi ovis kuin mitä huomasin oireita. Koska enhän tehnyt ovistestiä niin eipä ole mitään takeita koska se oli..

Jos on kemiallinen, pitäisikö kuinka pian alkaa haalistua?

Mulla on tissit siis niin turvonneet ja kipeät että tässä selkeä iso ero verrattuna miten muuten jos olis vaan menkat alkamassa. Röyhtäyttää ja turvottaa ja ummettaa, vaikuttaa että ruuansulatus on hidastunut. Ja sitten ihmeen kuuma edelleen, kuumia aaltoja vaikka ulkona ties mikä pakkanen 😅 Tuli kuuma eilenkin toppavaatteissa kun kävin kävelyllä. Ei edes sormet tai varpaat jäädy. Ei ole mulle tyyppillistä tosiaan vaan yleensä ihan vilukissa olen.
 

Liitteet

  • IMG20240104070711.jpg
    IMG20240104070711.jpg
    3 MB · Katsottu: 156
@Valora jos ois ollut myöhäisempi ovis? Kerta on oireita ja viiva näkyy! Niin toivoa on vielä! Varsinkin jos kierto saattaa olla vielä muutaman päivän pitempi. Varmuudellahan "virallisissa" ohjeissa on, että näkyy varmuudella testissä kun menkat on viikon myöhässä. Joten testaa taas parin päivän päästä uudestaan. ❤️
Toivottavasti vahvistuu, tuntemukset vaikuttaisi lupaavilta!
 
Hei te vasta plussanneet, mitä oireita teillä oli ennen plussatestin tekoa? Osa teistä onkin näitä jo avannut mutta kertokaas silti lisää kokemuksia :Grinning Face:
 
Mulla oli oletetusta oviksesta (en testannut) n. dpo5 tienoilla 2 päivän ajan jomottelua nivusessa (normikierrossa ei ikinä vastaavaa) siitä osasin jo epäillä jotain. Ennen plustestin tekoa havahduin yöllä puoliuneen kun alavatsalle tuli repäisykipuja kääntäessä kylkeä tai yskäistessä, nämä olivat tuttuja esikoisen raskaudesta. Nyt jälkeenpäin ajatellen ehkä olen myös hiukan tunneherkempi mitä normaalisti, ennen plussaa meinasin monesti alkaa kyynelehtiä kun katsoin söpöä videoa esikoisesta. 🙂 esikoisen plussan aikaan myös aloin itkemään kun koira leikki innoissaan uudella lelulla 😅
 
Mä oon huolissani kun ei näytä oikein vahvistuvan 😭 Tämän aamuinen kyllä ennen kuivumista näytti vahvemmalta ja tuli nopeammin kuin aiemmat. Nyt kuivuttua kun katsoin niin eipä ole eroa 😭 Ei auta kuin odotella. Nyt on kp 30 vasta ja pisin kierto viim vuoden aikana ollut 33vrk. Jos tää olikin se pidempi kierto ja myöhäisempi ovis kuin mitä huomasin oireita. Koska enhän tehnyt ovistestiä niin eipä ole mitään takeita koska se oli..

Jos on kemiallinen, pitäisikö kuinka pian alkaa haalistua?

Mulla on tissit siis niin turvonneet ja kipeät että tässä selkeä iso ero verrattuna miten muuten jos olis vaan menkat alkamassa. Röyhtäyttää ja turvottaa ja ummettaa, vaikuttaa että ruuansulatus on hidastunut. Ja sitten ihmeen kuuma edelleen, kuumia aaltoja vaikka ulkona ties mikä pakkanen 😅 Tuli kuuma eilenkin toppavaatteissa kun kävin kävelyllä. Ei edes sormet tai varpaat jäädy. Ei ole mulle tyyppillistä tosiaan vaan yleensä ihan vilukissa olen.
Mulla oli niin, että dpo 7 digi näytti 1-2 vk.. Liuskat näytti haaleaa, mutta selvää viivaa... Olisikohan näyttänyt sen 3-4 päivää viivaa, koko aika haalistuen ja lopulta kadoten.. Menkat Alko vissii 12pv myöhässä ja kesti kauan vrt normi menkkoihin. Jo siinä vaiheessa ku dpo 7 digi reagoi, mietin, että ehkä siellä ei kaikki ole ihan kuten kuuluisi... Olo ei missään kohdin ollut sellainen, että tästä syntyisi vauva. Ja oikeassahan se oma olo silloin oli, osasi oikeastaan odottaa, että ne menkat sieltä tulee kyllä.

Muoks : tästä siis aikaa jo 4-5 v.
 
Huh, tänä aamuna paljon vahvistunut viiva 😍 PC-testissä. Kp 33, dpo olisi jo 20 mun alkuperäisen arvion mukaan, mutta nyt uskon, että ovis olikin vielä myöhemmin. Oman kokemuksen perusteella en suosittele ihan alussa testaamaan niin tiheään kuin joka toinen päivä. Minulle tuli turhaa isoa huolta. Minulla pysyi viiva 8 vrk samanvahvuisena! Raskausoireet kuitenkin vahvistuivat koko ajan.

Kiitos tosi paljon kaikille siitä reilusta vuodesta kun sain täältä paljon vertaistukea. Toivon niin paljon plussaa ja omaa pienokaista syliin kaikille 💗💗💗
 

Liitteet

  • IMG20240107081348.jpg
    IMG20240107081348.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 123
Huh, tänä aamuna paljon vahvistunut viiva 😍 PC-testissä. Kp 33, dpo olisi jo 20 mun alkuperäisen arvion mukaan, mutta nyt uskon, että ovis olikin vielä myöhemmin. Oman kokemuksen perusteella en suosittele ihan alussa testaamaan niin tiheään kuin joka toinen päivä. Minulle tuli turhaa isoa huolta. Minulla pysyi viiva 8 vrk samanvahvuisena! Raskausoireet kuitenkin vahvistuivat koko ajan.

Kiitos tosi paljon kaikille siitä reilusta vuodesta kun sain täältä paljon vertaistukea. Toivon niin paljon plussaa ja omaa pienokaista syliin kaikille 💗💗💗
Hyvää vahvistumista siellä :Two-hearts: kaikkea parasta Valora :smiling-eyes::folded:
 
Takaisin
Top