Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä toi syyskuisten lista löytyy? :)Uskomatonta, että mä kuitenkin tulin raskaaksi vielä tänä vuonna 2023. Kävin lisäämässä jo nimeni syyskuisten 2024 listaan. Toivon niin että täältä tulis tuttuja nimiä sinne Raskaana rv3+4
Siellä ollaanUskomatonta, että mä kuitenkin tulin raskaaksi vielä tänä vuonna 2023. Kävin lisäämässä jo nimeni syyskuisten 2024 listaan. Toivon niin että täältä tulis tuttuja nimiä sinne Raskaana rv3+4
Ok, käytin jotain laskuria oviksen mukaan, niin olisi 3.9 la. Menkkojen mukaan vissii 27.8.Viime kuukautisista. Meillä ei neuvola suostu laskee ovulaatiosta jos ei ole todettu esim.ultrassa.tai hedelmöityshoidot päällä.
Hienoa! varmaan sinun omat laskut pitää paikkansa kun vissiin just jos on viikkoja alle 5 niin näyttää tuon ”2-3” ja jos yli 5 niin sitten kai pitäisi tulla jo ”3+”.Viikot ainakin noussut omien laskujen mukaan olisi 4+5, menkkojen mukaan 6+2.
Juu,mulla oli ovis 12.12. Niin aika varma olen, että toi oma laskutapa on oikea :)Hienoa! varmaan sinun omat laskut pitää paikkansa kun vissiin just jos on viikkoja alle 5 niin näyttää tuon ”2-3” ja jos yli 5 niin sitten kai pitäisi tulla jo ”3+”.
Wau onnea paljonEn päässytkään raskaaksi 2024 ryhmään- ainakaan toistaiseksi tämä oli siis yk1. Viikot olisi nyt 3+4 eli tosi varhaisessa vaiheessa. Mutta olen suoraan sanoen vähän jopa järkyttynyt että heti tärppäsi vaikka luonnollisesti toivottu plussa.
Itselle sanottu että kiinnittymisestä kaksi päivää näkyy jotain testissä jo. Itsellä tuo pitänyt paikkansa.Ihanaa Nila, onnea Tule sinäkin sit turisemaan syyskuisiin 2024??
KermaKannuakin toivoisin syyskuisiin tottakai
Mamiksx4 jo paljon vahvempi viiva kuin minulla! Paljon onnea vielä Yksilöllistä tosiaan miten alkaa näkyä testissä.. lueskelin, että kiinnittyminen voi tapahtua jopa dpo 6 tai vasta dpo 12. Ja kiinnittymisestä 3-4 päivän kuluessa alkaa jotain näkyä testissä.
Mulla kiinnittyminen oli aika varmasti dpo 5, koska oli hirveät menkkakivut parin tunnin ajan illasta. Dpo 8 taisi näkyä joku mega haamu, ehkäItselle sanottu että kiinnittymisestä kaksi päivää näkyy jotain testissä jo. Itsellä tuo pitänyt paikkansa.