Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MĂ€ oon huolissani kun ei nĂ€ytĂ€ oikein vahvistuvan 😭 TĂ€mĂ€n aamuinen kyllĂ€ ennen kuivumista nĂ€ytti vahvemmalta ja tuli nopeammin kuin aiemmat. Nyt kuivuttua kun katsoin niin eipĂ€ ole eroa 😭 Ei auta kuin odotella. Nyt on kp 30 vasta ja pisin kierto viim vuoden aikana ollut 33vrk. Jos tÀÀ olikin se pidempi kierto ja myöhĂ€isempi ovis kuin mitĂ€ huomasin oireita. Koska enhĂ€n tehnyt ovistestiĂ€ niin eipĂ€ ole mitÀÀn takeita koska se oli..

Jos on kemiallinen, pitÀisikö kuinka pian alkaa haalistua?

Mulla on tissit siis niin turvonneet ja kipeĂ€t ettĂ€ tĂ€ssĂ€ selkeĂ€ iso ero verrattuna miten muuten jos olis vaan menkat alkamassa. RöyhtĂ€yttÀÀ ja turvottaa ja ummettaa, vaikuttaa ettĂ€ ruuansulatus on hidastunut. Ja sitten ihmeen kuuma edelleen, kuumia aaltoja vaikka ulkona ties mikĂ€ pakkanen 😅 Tuli kuuma eilenkin toppavaatteissa kun kĂ€vin kĂ€velyllĂ€. Ei edes sormet tai varpaat jÀÀdy. Ei ole mulle tyyppillistĂ€ tosiaan vaan yleensĂ€ ihan vilukissa olen.

Liitteet

• IMG20240104070711.jpg
    IMG20240104070711.jpg
    3 MB · Katsottu: 258
@Valora jos ois ollut myöhĂ€isempi ovis? Kerta on oireita ja viiva nĂ€kyy! Niin toivoa on vielĂ€! Varsinkin jos kierto saattaa olla vielĂ€ muutaman pĂ€ivĂ€n pitempi. Varmuudellahan "virallisissa" ohjeissa on, ettĂ€ nĂ€kyy varmuudella testissĂ€ kun menkat on viikon myöhĂ€ssĂ€. Joten testaa taas parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ uudestaan. ❀
Toivottavasti vahvistuu, tuntemukset vaikuttaisi lupaavilta!

Hei te vasta plussanneet, mitÀ oireita teillÀ oli ennen plussatestin tekoa? Osa teistÀ onkin nÀitÀ jo avannut mutta kertokaas silti lisÀÀ kokemuksia :Grinning Face:

Mulla oli oletetusta oviksesta (en testannut) n. dpo5 tienoilla 2 pĂ€ivĂ€n ajan jomottelua nivusessa (normikierrossa ei ikinĂ€ vastaavaa) siitĂ€ osasin jo epĂ€illĂ€ jotain. Ennen plustestin tekoa havahduin yöllĂ€ puoliuneen kun alavatsalle tuli repĂ€isykipuja kÀÀntĂ€essĂ€ kylkeĂ€ tai yskĂ€istessĂ€, nĂ€mĂ€ olivat tuttuja esikoisen raskaudesta. Nyt jĂ€lkeenpĂ€in ajatellen ehkĂ€ olen myös hiukan tunneherkempi mitĂ€ normaalisti, ennen plussaa meinasin monesti alkaa kyynelehtiĂ€ kun katsoin söpöÀ videoa esikoisesta. 🙂 esikoisen plussan aikaan myös aloin itkemÀÀn kun koira leikki innoissaan uudella lelulla 😅

MĂ€ oon huolissani kun ei nĂ€ytĂ€ oikein vahvistuvan 😭 TĂ€mĂ€n aamuinen kyllĂ€ ennen kuivumista nĂ€ytti vahvemmalta ja tuli nopeammin kuin aiemmat. Nyt kuivuttua kun katsoin niin eipĂ€ ole eroa 😭 Ei auta kuin odotella. Nyt on kp 30 vasta ja pisin kierto viim vuoden aikana ollut 33vrk. Jos tÀÀ olikin se pidempi kierto ja myöhĂ€isempi ovis kuin mitĂ€ huomasin oireita. Koska enhĂ€n tehnyt ovistestiĂ€ niin eipĂ€ ole mitÀÀn takeita koska se oli..

Jos on kemiallinen, pitÀisikö kuinka pian alkaa haalistua?

Mulla on tissit siis niin turvonneet ja kipeĂ€t ettĂ€ tĂ€ssĂ€ selkeĂ€ iso ero verrattuna miten muuten jos olis vaan menkat alkamassa. RöyhtĂ€yttÀÀ ja turvottaa ja ummettaa, vaikuttaa ettĂ€ ruuansulatus on hidastunut. Ja sitten ihmeen kuuma edelleen, kuumia aaltoja vaikka ulkona ties mikĂ€ pakkanen 😅 Tuli kuuma eilenkin toppavaatteissa kun kĂ€vin kĂ€velyllĂ€. Ei edes sormet tai varpaat jÀÀdy. Ei ole mulle tyyppillistĂ€ tosiaan vaan yleensĂ€ ihan vilukissa olen.
Mulla oli niin, ettÀ dpo 7 digi nÀytti 1-2 vk.. Liuskat nÀytti haaleaa, mutta selvÀÀ viivaa... Olisikohan nÀyttÀnyt sen 3-4 pÀivÀÀ viivaa, koko aika haalistuen ja lopulta kadoten.. Menkat Alko vissii 12pv myöhÀssÀ ja kesti kauan vrt normi menkkoihin. Jo siinÀ vaiheessa ku dpo 7 digi reagoi, mietin, ettÀ ehkÀ siellÀ ei kaikki ole ihan kuten kuuluisi... Olo ei missÀÀn kohdin ollut sellainen, ettÀ tÀstÀ syntyisi vauva. Ja oikeassahan se oma olo silloin oli, osasi oikeastaan odottaa, ettÀ ne menkat sieltÀ tulee kyllÀ.

Muoks : tÀstÀ siis aikaa jo 4-5 v.

Huh, tĂ€nĂ€ aamuna paljon vahvistunut viiva 😍 PC-testissĂ€. Kp 33, dpo olisi jo 20 mun alkuperĂ€isen arvion mukaan, mutta nyt uskon, ettĂ€ ovis olikin vielĂ€ myöhemmin. Oman kokemuksen perusteella en suosittele ihan alussa testaamaan niin tiheÀÀn kuin joka toinen pĂ€ivĂ€. Minulle tuli turhaa isoa huolta. Minulla pysyi viiva 8 vrk samanvahvuisena! Raskausoireet kuitenkin vahvistuivat koko ajan.

Kiitos tosi paljon kaikille siitĂ€ reilusta vuodesta kun sain tÀÀltĂ€ paljon vertaistukea. Toivon niin paljon plussaa ja omaa pienokaista syliin kaikille 💗💗💗

Liitteet

• IMG20240107081348.jpg
    IMG20240107081348.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 238
Huh, tĂ€nĂ€ aamuna paljon vahvistunut viiva 😍 PC-testissĂ€. Kp 33, dpo olisi jo 20 mun alkuperĂ€isen arvion mukaan, mutta nyt uskon, ettĂ€ ovis olikin vielĂ€ myöhemmin. Oman kokemuksen perusteella en suosittele ihan alussa testaamaan niin tiheÀÀn kuin joka toinen pĂ€ivĂ€. Minulle tuli turhaa isoa huolta. Minulla pysyi viiva 8 vrk samanvahvuisena! Raskausoireet kuitenkin vahvistuivat koko ajan.

Kiitos tosi paljon kaikille siitĂ€ reilusta vuodesta kun sain tÀÀltĂ€ paljon vertaistukea. Toivon niin paljon plussaa ja omaa pienokaista syliin kaikille 💗💗💗
HyvÀÀ vahvistumista siellÀ :Two-hearts: kaikkea parasta Valora :smiling-eyes::folded:

Takaisin