Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ainoastaan dpo 5 kiinnittymisestÀ johtuvaa kipua, eli pari tuntia kestÀvÀt kovat menkka/alaselkÀ kivut. Ei muuta. Odottelen edelleen OireitaHei te vasta plussanneet, mitÀ oireita teillÀ oli ennen plussatestin tekoa? Osa teistÀ onkin nÀitÀ jo avannut mutta kertokaas silti lisÀÀ kokemuksia![]()
Mulla oli niin, ettÀ dpo 7 digi nÀytti 1-2 vk.. Liuskat nÀytti haaleaa, mutta selvÀÀ viivaa... Olisikohan nÀyttÀnyt sen 3-4 pÀivÀÀ viivaa, koko aika haalistuen ja lopulta kadoten.. Menkat Alko vissii 12pv myöhÀssÀ ja kesti kauan vrt normi menkkoihin. Jo siinÀ vaiheessa ku dpo 7 digi reagoi, mietin, ettÀ ehkÀ siellÀ ei kaikki ole ihan kuten kuuluisi... Olo ei missÀÀn kohdin ollut sellainen, ettÀ tÀstÀ syntyisi vauva. Ja oikeassahan se oma olo silloin oli, osasi oikeastaan odottaa, ettÀ ne menkat sieltÀ tulee kyllÀ.MÀ oon huolissani kun ei nÀytÀ oikein vahvistuvanTÀmÀn aamuinen kyllÀ ennen kuivumista nÀytti vahvemmalta ja tuli nopeammin kuin aiemmat. Nyt kuivuttua kun katsoin niin eipÀ ole eroa
Ei auta kuin odotella. Nyt on kp 30 vasta ja pisin kierto viim vuoden aikana ollut 33vrk. Jos tÀÀ olikin se pidempi kierto ja myöhÀisempi ovis kuin mitÀ huomasin oireita. Koska enhÀn tehnyt ovistestiÀ niin eipÀ ole mitÀÀn takeita koska se oli..
Jos on kemiallinen, pitÀisikö kuinka pian alkaa haalistua?
Mulla on tissit siis niin turvonneet ja kipeÀt ettÀ tÀssÀ selkeÀ iso ero verrattuna miten muuten jos olis vaan menkat alkamassa. RöyhtÀyttÀÀ ja turvottaa ja ummettaa, vaikuttaa ettÀ ruuansulatus on hidastunut. Ja sitten ihmeen kuuma edelleen, kuumia aaltoja vaikka ulkona ties mikÀ pakkanenTuli kuuma eilenkin toppavaatteissa kun kÀvin kÀvelyllÀ. Ei edes sormet tai varpaat jÀÀdy. Ei ole mulle tyyppillistÀ tosiaan vaan yleensÀ ihan vilukissa olen.
HyvÀÀ vahvistumista siellÀHuh, tÀnÀ aamuna paljon vahvistunut viivaPC-testissÀ. Kp 33, dpo olisi jo 20 mun alkuperÀisen arvion mukaan, mutta nyt uskon, ettÀ ovis olikin vielÀ myöhemmin. Oman kokemuksen perusteella en suosittele ihan alussa testaamaan niin tiheÀÀn kuin joka toinen pÀivÀ. Minulle tuli turhaa isoa huolta. Minulla pysyi viiva 8 vrk samanvahvuisena! Raskausoireet kuitenkin vahvistuivat koko ajan.
Kiitos tosi paljon kaikille siitÀ reilusta vuodesta kun sain tÀÀltÀ paljon vertaistukea. Toivon niin paljon plussaa ja omaa pienokaista syliin kaikille![]()
kaikkea parasta Valora