Raskaaksi 2022

Vähä viiraa taas vissiin päässä. Mulla on noita raskauskeijun halpoja one step raskaustestejä iso pinkka ja uitin sellaisen tänä aamuna. Jos haluais leikkiä sillä ajatuksella, että olisinkin ovuloinut silloin reissuviikonloppuna, nyt olis about 9dpo. Tossa ylemmässä vissiin vaan viivanpaikka näkyvissä? Alempi on tuore kun paniikissa tein uuden, silloin ei kyllä ollut pidätystä lähes ollenkaan 😅 Mut siinä en näe mitään. Ovistesti taas semitumma, mutta ei positiivinen
 

Liitteet

  • IMG_20220912_093940.jpg
    IMG_20220912_093940.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 169
Vähä viiraa taas vissiin päässä. Mulla on noita raskauskeijun halpoja one step raskaustestejä iso pinkka ja uitin sellaisen tänä aamuna. Jos haluais leikkiä sillä ajatuksella, että olisinkin ovuloinut silloin reissuviikonloppuna, nyt olis about 9dpo. Tossa ylemmässä vissiin vaan viivanpaikka näkyvissä? Alempi on tuore kun paniikissa tein uuden, silloin ei kyllä ollut pidätystä lähes ollenkaan 😅 Mut siinä en näe mitään. Ovistesti taas semitumma, mutta ei positiivinen
En omista viivalasei, mut tos ylemmäs näkyy jotain haileeta. Toivottavasti ei oo viivanpaikka!
 
Vähä viiraa taas vissiin päässä. Mulla on noita raskauskeijun halpoja one step raskaustestejä iso pinkka ja uitin sellaisen tänä aamuna. Jos haluais leikkiä sillä ajatuksella, että olisinkin ovuloinut silloin reissuviikonloppuna, nyt olis about 9dpo. Tossa ylemmässä vissiin vaan viivanpaikka näkyvissä? Alempi on tuore kun paniikissa tein uuden, silloin ei kyllä ollut pidätystä lähes ollenkaan 😅 Mut siinä en näe mitään. Ovistesti taas semitumma, mutta ei positiivinen
Ylemmässä näkyy jotain, mutta tosiaan toivottavasti ei oo viivanpaikka!
 
Tässä tosiaan ylin on kp8(?), ja kp9 taisin jättää testaamatta kun ei ollut testejä, noi kaks vähän erillään on eilinen eli kpl 13, ja alin on tänään aamupissasta kp14. Näyttäisi vähän siltä että alkaa haalenemaan.

Eli tän perusteella ovis on tänään? Dpo0 siis. Ja jos tänään mies jaksaa, niin sit tällä kierrolla on hyvä mahis. Kp11 tallettelut ei varmaan hirveesti nyt pelasta.
IMG_20220912_121711.jpg
 
Meidän vuoristoratojen vuoristorata viikko. Tosiaankin maanantain VU toi mukaan huonot uutiset, keskiviikon kontrollissa sydän oli alkanut lyömään ja perjantaina, päivää ennen häitä alkoi vuoto jolle ei ole näkynyt vielä loppua. Vuoto on kuitenkin ollut hallinnassa, ja sain nauttia aivan täydellä sydämellä häistä. Eilinen tsemppattiin miehen kanssa ajatuksella että me itkettiin tää jo alkuviikolla ja nyt kun kaikki on hiljentyneet, se ikävä hiipuu taas pintaan. Ens viikon siemaillen cocktaileja ja toivon tän vuodon loppuvan että pääsen nauttimaan altaista ja merestä. Eilen olin selvinpäin kaikesta huolimatta häissä ja toki raskaudesta udeltiin ja silti mä sain hymyilytä koko päivän. Kyllä niillä läheisille ihmisillä oli ihan valtava voimaa antava vaikutus.
Olen niin pahoillani 💔❤️
 
Meidän vuoristoratojen vuoristorata viikko. Tosiaankin maanantain VU toi mukaan huonot uutiset, keskiviikon kontrollissa sydän oli alkanut lyömään ja perjantaina, päivää ennen häitä alkoi vuoto jolle ei ole näkynyt vielä loppua. Vuoto on kuitenkin ollut hallinnassa, ja sain nauttia aivan täydellä sydämellä häistä. Eilinen tsemppattiin miehen kanssa ajatuksella että me itkettiin tää jo alkuviikolla ja nyt kun kaikki on hiljentyneet, se ikävä hiipuu taas pintaan. Ens viikon siemaillen cocktaileja ja toivon tän vuodon loppuvan että pääsen nauttimaan altaista ja merestä. Eilen olin selvinpäin kaikesta huolimatta häissä ja toki raskaudesta udeltiin ja silti mä sain hymyilytä koko päivän. Kyllä niillä läheisille ihmisillä oli ihan valtava voimaa antava vaikutus.
Oon niin pahoillani! Aivan kamala tilanne!! Vitsi te ootte kyllä teräspariskunta! :red-heart:
 
Vähä viiraa taas vissiin päässä. Mulla on noita raskauskeijun halpoja one step raskaustestejä iso pinkka ja uitin sellaisen tänä aamuna. Jos haluais leikkiä sillä ajatuksella, että olisinkin ovuloinut silloin reissuviikonloppuna, nyt olis about 9dpo. Tossa ylemmässä vissiin vaan viivanpaikka näkyvissä? Alempi on tuore kun paniikissa tein uuden, silloin ei kyllä ollut pidätystä lähes ollenkaan 😅 Mut siinä en näe mitään. Ovistesti taas semitumma, mutta ei positiivinen
Näkyy ylemmässä jotain, teetkö illemmalla uutta 😇😅
 
Onko lisää testikamuja tälle viikolle? Mulla tänään dpo4, en pääse varmaan edes dpo7 asti, aloitan taas jo liian aikaisin,kyllähän te jo tiedätte mut 😂

Nyt tää aika on madellut ihan älyttömän hitaasti. Keskiviikkona alkaid työt sitten, saa nähdä miten menee kun ei ihan normikunto ole. Mutta mennään päivä kerrallaan.

Lisäksi: Ei oireita, Öö no eikai vielä olekaan täs vaiheessa 🙈
 
Viime kierroksella oon näköjään kirjoittanut tänne, että dpo6 iski finnit naamaan. Sama juttu tällä kertaa, nyt dpo6 tai 7. En osaa ihan varmaksi sanoo oviksesta, kun ne testit tosiaan näytti tasavahvaa useampana päivänä. Viikko sitten maanantaina jomotteli oikealta puolelta, ja eka tasavahva ovistesti oli edellisenä päivänä eli sunnuntaina. Seksiä oli su ja ma, eli ajoitus osui kai ihan hyvin kohdilleen, jos ovis oli ma tai ti. Tiistaina en saanut enää miestä yllytettyä hommiin 😂

Vähän kyllä pelottaa, että tuliko sitä ovista kuitenkaan ollenkaan, kun ne testitkin sekoili. Että odotanko taas km jälkeen 6 viikkoa (ja teen satamiljoonaa turhaa raskaustestiä), että seuraavat menkat alkaa 🙄
 
Ostin nyt itsekin ihan mielenkiinnosta ovistestejä. Kp 11. Ohje sanoo että aloita testaaminen kp 12 jos testin pituus 28vrk, mihin aikaan muut ovat aloitavat?
 
Mitäs mieltä raati näistä mun ovistikuista? Laskisitteko plussaksi 🤔 meinaan vielä illalla tehdä uudet ja katsoa tummuuko vai ei. Tänään tallettelua, ennen tikkuja ☺️

Ovista yritän nyt saada kiinni keskenmenon jäljiltä :)
 

Liitteet

  • D38C957F-F606-4868-B00E-00A5F584A914.jpeg
    D38C957F-F606-4868-B00E-00A5F584A914.jpeg
    135.7 KB · Katsottu: 77
Vähä viiraa taas vissiin päässä. Mulla on noita raskauskeijun halpoja one step raskaustestejä iso pinkka ja uitin sellaisen tänä aamuna. Jos haluais leikkiä sillä ajatuksella, että olisinkin ovuloinut silloin reissuviikonloppuna, nyt olis about 9dpo. Tossa ylemmässä vissiin vaan viivanpaikka näkyvissä? Alempi on tuore kun paniikissa tein uuden, silloin ei kyllä ollut pidätystä lähes ollenkaan 😅 Mut siinä en näe mitään. Ovistesti taas semitumma, mutta ei positiivinen
Ylemmässä näkyy jotain 🤔☺️
 
Mitäs mieltä raati näistä mun ovistikuista? Laskisitteko plussaksi 🤔 meinaan vielä illalla tehdä uudet ja katsoa tummuuko vai ei. Tänään tallettelua, ennen tikkuja ☺️

Ovista yritän nyt saada kiinni keskenmenon jäljiltä :)
Näyttää mun silmään ainakin positiivisella.
Oliko tänään eka testipäivä?
Ihan vaan vinkkinä omasta kokemuksesta että jos testasin tänään vasta ekan kerran niin saattaa olla hyvä jatkaa testaamista vielä parikin viikkoa. Ite luulin että ovis tuli jo 1,5vko km jälkeen kun sain kanssa positiivisen tuloksen joka lähti myös haalentumaan seuraavana päivänä. Mutta ilmeisesti silti oli vielä hcg veressä sen verran että teki ovistestistä positiivisen vaikka raskaustesti olikin jo nega.
Joten mulla oikea ovis oli vasta n.4vko km jälkeen (näytti uudestaan positiivista), testasin siis melkein menkkojen arvioituun alkuun asti :)

Jaksamista vielä, toivottavasti toipuminen on mennyt suhteellisen hyvin ❤️
 
Näyttää mun silmään ainakin positiivisella.
Oliko tänään eka testipäivä?
Ihan vaan vinkkinä omasta kokemuksesta että jos testasin tänään vasta ekan kerran niin saattaa olla hyvä jatkaa testaamista vielä parikin viikkoa. Ite luulin että ovis tuli jo 1,5vko km jälkeen kun sain kanssa positiivisen tuloksen joka lähti myös haalentumaan seuraavana päivänä. Mutta ilmeisesti silti oli vielä hcg veressä sen verran että teki ovistestistä positiivisen vaikka raskaustesti olikin jo nega.
Joten mulla oikea ovis oli vasta n.4vko km jälkeen (näytti uudestaan positiivista), testasin siis melkein menkkojen arvioituun alkuun asti :)

Jaksamista vielä, toivottavasti toipuminen on mennyt suhteellisen hyvin ❤️
Täytyypäs siis jatkaa testailua👌🏻
 
Täällä oli tänään meeeeelkein ovisplus. Tein vähän tymästi testaamisen kanssa tässä kierrossa, kun ajattelin että "haa, näin säästän rahaa", kun en alotakaan testaamista heti kun paketti sanoo, vaan vasta pari päivää myöhemmin, kun aina ennen saanu tikutella päiväkaupalla ennen plussaa. No nyt se oli tuo melkein plussa heti ekalla tikulla, niin ei voi tietää, että menikö huippu jo vai vasta tulossa. Huomenna toki sit näkee, että onko tummempi vai vaaleempi, niin siitä voi ehkä jotain päätellä. Mut eniveis ollu talletteluja joka toinen päivä, niin ei pitäis olla siitä kiinni, vaikkei ihan ovista saiskaan kiinni.

Huomenna se eka pariskunta-aika, jossa saadaan tietää siemennesteanalyysin tulokset ja kai siellä jotain hutkitaan ja tutkitaankin. Hiiiii, jännittää!

Niin joo, ja ehkä sielläkin näkee mikä se ovulaation tila on :D
 
Täällä kp13 ja eilen kärsitty mahatauti. Aamulla tuli ihan vesiruikuli ja ajattelin et on ovulaation oire ja gelee aikaistanut ovista (aina varpusparvi ovuloidessa ja myös kouri kovasti tuolla) mutta töissä sit lensi oksennus ja kotona illan oksentelin. Tänään sain syötyä ja juotua ja olo alkaa olla ihmismäinen. Päänsärkyä ollut joten uskon myös ovulaation oireilevan nyt erityisen paljon, mikä antaa osviittaa et kierto olisi ideaali ja todella auttaa toi gelee. Mulla on vaan se 1000 ja oviksen jälkeen pitäisi puolittaa annos mutta tota ei voi puolittaa joten syön sitä ja jos plus niin lopetan. Ilmeisesti kuitenkin tota helokkia voi syödä myös raskaana?

Mitään ihmeellistä ei tänne kuulu, syysväsymystä vaan ja arkea. Ei oo fiilistä seurata kiertoa ja onkin ensimmäinen kierto yrityksen aloituksen jälkeen kun en oo kirjannut oireita kuin parina päivänä Flohon. Ehkä ihan hyväkin vähän rentoutua tämän suhteen. Toivottavasti nyt ovis tulis ja sit olis kierron pituus hyvä ja täten yrityksen suhteen kivempi kuin megapitkä kierto. Joka tapauksessa DHEA tilataan ja siinä oli miehellekin joku tuote (fertility pack) joten kokeillaan nyt sekin. Mies on useamman vuoden vanhempi ja vaikka todistetusti saanut alkuun lapsen ja minutkin saanut raskaaksi niin haluan maximoida ihan kaikki. Oli kyllä kallis setti, kuukauden annos liki 100€! Saa kyllä lapsi tietää että tuhlattiin pieni omaisuus pelkästään yrittämiseen 😅
 
Takaisin
Top