Raskaaksi 2021

Jadine, voi kurja, jos olette onnistuneet nappaamaan flunssan :sad001 jospa taudin pahin piikki ehtisi mennä ohi juuri sopivasti ennen ovista, niin pääsisitte hyödyntämään tärppipäivät :rolleyes:

Kyfille tervetuloa joukkoon :welcome Toivotaan, että tärppi kävisi pikaisesti :joyful:

Aurinkoineniltalla oireet kuulostaa oikein hyviltä! Sieltä sitten viiden päivän päästä plussa testiin :joyful:

Sirkkelisauhuri, jospa se plussa vielä kuitenkin pärähtäisi. Jos tärppi ei kuitenkaan käynyt tässä kierrossa, niin ensi kuussa sitten äitienpäivävauva tulille :wink

Sitten omaa napaa. Minunhan ei pitänyt testata tänään, mutta koska olen aivan naurettavan malttamaton, tein testin iltapäivästä. Sain hyyyyvin haalean viivan CB:n plus-testiin, ehkä. Laitan kuvan tähän, niin pääsette antamaan tuomionne. Mitä mieltä olette? Viivan alku vai viivanpaikka?

Liitteet

• 20210804_212112.jpg
    20210804_212112.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 307
Jadine, voi kurja, jos olette onnistuneet nappaamaan flunssan :sad001 jospa taudin pahin piikki ehtisi mennä ohi juuri sopivasti ennen ovista, niin pääsisitte hyödyntämään tärppipäivät :rolleyes:

Kyfille tervetuloa joukkoon :welcome Toivotaan, että tärppi kävisi pikaisesti :joyful:

Aurinkoineniltalla oireet kuulostaa oikein hyviltä! Sieltä sitten viiden päivän päästä plussa testiin :joyful:

Sirkkelisauhuri, jospa se plussa vielä kuitenkin pärähtäisi. Jos tärppi ei kuitenkaan käynyt tässä kierrossa, niin ensi kuussa sitten äitienpäivävauva tulille :wink

Sitten omaa napaa. Minunhan ei pitänyt testata tänään, mutta koska olen aivan naurettavan malttamaton, tein testin iltapäivästä. Sain hyyyyvin haalean viivan CB:n plus-testiin, ehkä. Laitan kuvan tähän, niin pääsette antamaan tuomionne. Mitä mieltä olette? Viivan alku vai viivanpaikka?

Ei oo kokemusta noista testeistä että antaako helposti viivanpaikkaa, mutta viiva on ainakin näkyvissä! Vahvistumisia sille!! :)

Täällä ei olla vielä ovulaatiotestaamista aloitettu. Olisi kierron 20 päivä nyt, mutta se laskee kierron alkua siitä kun keskenmenon loput tulivat ulos, että mistä näistä tietää.

Tänään järkeilin, jos se kierto "oikeasti" lähtisi siitä kun haamut hävisivät testeistä, eli 13 päivää sitten. Sitten mun ovulaatio olisi ensiviikon alussa. Olisipa niin.

Oura ainakin vielä näyttää että yölämpö on miinuslukuja, ettei sen puolesta mitään ainakaan tapahdu.

Oi luoja tätä vuotamista, kerkesin nousta tässä aamulla sängystä ylös ennenkuin lakanoille meni. No sitten nuorin lapsi hokee pipiä, kun siteestä vuoti yli ja perässäni tippui lattialle tippoja. On tämä kyllä sellasta, lyhyemmissä kierrossa ei tätä runsasta vuoto ongelmaa ole.

Mulla alkoi eilen opinnot, hiukan jännittää lähteä koulunpenkille. Minusta pitäis tulla 'isona' parturi-kampaaja. :joyful:

Mulla alkoi tänä aamuna menkat. Ihan normaalin aikataulun puitteissa. Tosi pettynyt olo taas, mutta kaipa sitä on vain jatkettava yritystä.

Yhdessä vauvaryhmässä on nyt ollu 2 tollasta haamua, ja osoittautunut negaksi kuitenkin :shifty: Mut toivottavasti tämä on oikea :angelic::love7

Yhdessä vauvaryhmässä on nyt ollu 2 tollasta haamua, ja osoittautunut negaksi kuitenkin :shifty: Mut toivottavasti tämä on oikea :angelic::love7
Voi räkä, ai tällä samalla testillä tullut viivanpaikkoja? Noh, huomenna uusi testaus. Silloinhan viivan olisi pitänyt vahvistua, jos olisi vahvistuakseen :nailbiting:

Voi räkä, ai tällä samalla testillä tullut viivanpaikkoja? Noh, huomenna uusi testaus. Silloinhan viivan olisi pitänyt vahvistua, jos olisi vahvistuakseen :nailbiting:

Joo tää sama testi. Digillä piti varmistaa plussa, mut tulikin tulokseksi ei raskaana :sad001 Joo huomenna uutta testiä kehiin :nailbiting:

Joo tää sama testi. Digillä piti varmistaa plussa, mut tulikin tulokseksi ei raskaana :sad001 Joo huomenna uutta testiä kehiin :nailbiting:
Kiitos tiedosta! Onpa kurja, kun isossa osassa testejä alkaa olla turhia viivoja. Tosin tuo oma viiva on niin vaalea, että voisi hyvin olla viivanpaikkakin o_O

Siis kuinka monella testillä oikein tulee vääriä haamuja? :eek:

Kiitos tiedosta! Onpa kurja, kun isossa osassa testejä alkaa olla turhia viivoja. Tosin tuo oma viiva on niin vaalea, että voisi hyvin olla viivanpaikkakin o_O

No jep! Kohta ei voi mihinkään testiin luottaa, paitsi viikkonäytölliseen :facepalm:

Siis kuinka monella testillä oikein tulee vääriä haamuja? :eek:

Rfsulla, one stepeillä ja Apteekin ultralla olen saanut kymmeniä virheellisiä haamuja ja vahvoja sellaisia.

Ainoat millä en koskaan ole itse saanut virheellisiä haamuja ovat Babyplan nimisen yhtiön testit, First response ja Pc. :)

Babyplanin herkkä puikko näytti raskauden jo Dpo 9.

Edit. Apteekin oma sinikorkkinen on kanssa hyvä.

Tällänen oli negatiivinen, vaikka mun mielestä selvä plussa :shifty:

Liitteet

• Screenshot_20210805-103711_Facebook.jpg
    Screenshot_20210805-103711_Facebook.jpg
    19 KB · Katsottu: 300
@Ekr93 todella kammottavaa, ei voi enää kyllä tohonkaan testiin luottaa...

täällä o+ tänään ja ultrassa 18,5mm folli ja 9,8mm limis. tänään ovitrelle, huomenna viimeinen inssi ja sitten sitä piinailemaan - testipäivä 21.8 ja sen jälkeen kutsuis ivf...

Muokattu viimeksi:
Uskokaa vain, mutta myös minun testi taisi näyttää vain viivanpaikkaa. Tein äsken viikkodigin ja siinä luki selvästi Ei raskaana :shifty: pitääpä olla jatkossa tarkempi, mitä testejä ostaa kaappiin :sour:

Uskokaa vain, mutta myös minun testi taisi näyttää vain viivanpaikkaa. Tein äsken viikkodigin ja siinä luki selvästi Ei raskaana :shifty: pitääpä olla jatkossa tarkempi, mitä testejä ostaa kaappiin :sour:

Aivan kammottava viivanpaikka :angry4:angry4 kyllähän tuo selvältä plussalta näytti... :mad:

Oon pahoillani! :( Järkkyä että tulee tollasia viivanpaikkoja! Semi-isoista ihmiselämän asioista kuiteskin kyse.

Takaisin