Raskaaksi 2021

Kp 17 aamun eka pissa :sour: Sitäkin tässä aloin miettimään että onkohan nää rfsun ovistestit mulle herkkyyseltään sopivat. Mene ja tiedä, mutta kunhan tää kierto ois pituudeltaan edes normaali :sorry:

Mä tässä kierrossa sain CB digillä ja MomMed ovulaatiotestillä selvät plussat ja samasta pissasta rfsu näytti juuri tuollaista hailuraa, kuin tuo Newmooninkin plussa.

Eli jos oisin pelkällä rfsulla testannut en olisi laskenut plussaksi. Ekaa kertaa sellaista käytin, kun ilmaiseksi sain ja en käytä jatkossa. Eivät selvästi sovi minulle. :dontknow

Eli siihen nähden tuo sun eilis iltainen testi näyttää plussalta. :pompus:

Kp 17 aamun eka pissa :sour: Sitäkin tässä aloin miettimään että onkohan nää rfsun ovistestit mulle herkkyyseltään sopivat. Mene ja tiedä, mutta kunhan tää kierto ois pituudeltaan edes normaali :sorry:

Tikuta vielä myöhemmin tänään! :happy:

Piinapäiviä täällä aloitettu kuluttamaan, sattuisko muita oleen Dpo1 paikkeilla? Millon testaatte?:rolleyes:
(Ja eikös se nyt siis ole dpo1 kun sunnuntaina sain O+, niin maanantai ollut Dpo0?)
Ei hitto, tää on jo yk8 mutta silti pitää varmistella tätä asiaa.. :hilarious:

Meinas mennä tallettelut tosiaan harakoille kun piti sunnuntaina lähtee reissuun ilman ukkoo eikä o+ vielä lauantaina näkyny. Mutta sain kuin sainkin sillon su aamuyöstä vielä viimeset mehut lypsettyä hyötykäyttöön, joten siihen on nyt toivonsa taas heitettävä :smiley-angelic001

Toivotaan tärppiä! :love7 Täällä dpo 0 tai dpo 1. O+ tuli testiin eilen aikaisin aamulla ja pahimmat oviskivut oli eilen illalla. Veikkailisin oviksen tapahtuneen jo eilen, mutta lasken nyt silti olevan dpo 0. Aattelin testata ens viikolla perjantaina. Mulla olisi lauantaina 31.7 koronarokote ja kuumottelen, että siirränkö sitä vai en. Jos ehdin saada plussan (toive-ajattelua kun dpo 10 se ois jo saatava sitten :smiley-ashamed004) ennen tuota lauantaita niin taidan siirtää vähän aikaa. Keskenmenokokemusten vuoksi tuskin saisin mielenrauhaa, jos tärppääkin ja tulisi km rokotteen oton jälkeen. :bag:

Äh. Oli yöllä semmosia jomotuksia ja nipistyksiä mahassa, että taitaa menkat tehdä tuloaan... Harmittaa, mutta ei se kai auta ku yrittää uudestaan.

Itsellä tulee tosi vahvana ovisplussat. Eilisen iltapvn testi ylempänä, tämän aamun alempana.

Tallettelut menneet tässä kk vähän mönkään..viim.perjantaina.

Pitää vielä tälle illalle yrittää tallettaa...jospa vielä kerkeäis :shifty:

RBuqXT

https://aijaa.com/RBuqXT

Onko täällä joku jolla ollut niukat kuukautiset vaikka ollut jo raskaana? Onko vuoto ollut minkä väristä, monta päivää kestänyt jne?
Mulla on ollut yhden raskauden alussa, useita päiviä tiputteli. Aina pyyhittäessä ja hieman siteeseenkin asti. Ruskean/oranssi/vaaleanpunaista oli vuoto. Heti vuodon alkuun tein pc-liuskalla haalean viivan. Vuoto jatkui useita päiviä, mutta ei ehkä viikkoa kuitenkaan.

ON: Dpo 8 ja suuri kärsimättömyys. Eilen oli aika paljonkin tuntemuksia alavatsalla ja jonkinasteista jomoilua pitkin iltaa. Vähän kuin joku yrittäis kutitella kohtua sisältäpäin tai siellä kuplis ilmaa. Mutta tosi vaikee sanoa vatsatuntemuksista, että onko mitään tavallisuudesta poikkeavaa oikeesti vai kuvitteleeko sitä vaan. Rinnoissa ei havaittavissa mitään. Janottaa ja närästää, mutta nekin aika normisettiä. No, aika näyttää miten käy, mutta blaah silti tätä odottelua :biggrin

Ihan jäätävä väsy ollu muutaman päivää, tiiä sitte mistä johtuu. Ja oviksesta muistoksi älyttömän kipeät nännit.. :sad001 Muut menkkamaiset oireet katosivat ovulaation myötä, nyt kaiketi dpo2. Kiertopäivät on kuitenkin jo 28kp:ssa.

Tätä ja muitakin ryhmiä pitkään seuranneena alkaa tuntumaan siltä että on niitä jotka raskautuu nopeasti ja helposti, toiset taas on niitä joille se on hyvin vaikeaa ja vie pitkän ajan.
Kumpa olisi enemmän siltä väliltä....

Tuntuu niin kovin pahalta niiden puolesta joilla on mennyt todella kauan ja jotka ovat kohdanneet menetyksiä.

Jotenkin itselläkin alkaa olemaan fiilis että ei sitä vauvaa tule muuten kuin hoitojen kautta kun "niin pitkään" yritetty ja kaikki mennyt aina yrityksen kannalta täysin nappiin.

Älkää vain ymmärtäkö väärin, olen vilpittömästi hyvin onnellinen niiden puolesta joille raskautuminen on ollut helppo ja nopea.

Täytyi vaan päästää pieni purkaus, kiitos ja anteeksi... :sorry:

Tämän myötä toivon kovasti plussaa kaikille teille ja tsemppi halaus niille jotka painivat vaikeiden hetkien keskellä :Heartred

Mulla oli ja on edelleen taka-alalla tämä fiilis.
Tuntu jotenkin itsestä pahalta, kun näki miten nopeaa ja helposti kaverit tuli raskaaksi tai omat sisarukset. Kukaan heistä ei yrittäny edes montaa kiertoa ja isoin osa tjottaili. Usein tunsin kateuden piston, kun näki raskausuutisia somessa tai kaverit viestitti, että nyt kävi tärppi. Samalla, kun itsellä meni 16 yrityskiertoa ennen raskautumista ja siihenkin tarvittiin järeät IVF hoidot.
Oli hankalaa olla vilpittömästi iloinen läheisten raskauksista, helpompaa oli olla iloinen tuntemattomampien puolesta:oops:

Mä toivon että raskautuminen olisi kaikille helppoa ja mutkatonta, ja että raskaudet sujuisi loppuun saakka mahdollisimman kivuttomasti ja helposti.

Mutta tällähetkellä on sellainen olo, että suuremmalla todennäköisyydellä on vaikeuksia tulla raskaaksi kuin että tärppi kävisi nopeasti ja helposti:anyone tästä pujuttiin mun klinikkakäynneilläkin, että aina vain enemmän ja enemmän on haasteita mun ikäluokassa ja lääkäri sanoi, että nuoremmilla sukupolvilla tulee olemaan entistä enemmän vaikeuksia, mutta vielä ei ole löytynyt syytä siihen että miksi näin on

Kp 33/33 ja pitihän se vielä negatiivinen testi tehdä, että oikein voi mähiä tässä pettymyksessä. Pakko kohta alkaa miehelle puhumaan, josko heitettäis tjottailu hiiteen ja alettais oikeasti yrittään.

Olin pitkään sitä mieltä, etten halua lapsia, ei ole minun juttu yhtään. Kaikki käänty päälaelleen ku tapasin miehen ja tajusin löytäneeni oikean aarteen. Jotenki harmittaa senki takia nyt sitten tämä hankaluus ku tiedän, että tuo olis niin loistava isä ja haluaisin antaa sille sen.

Tänhään ekaa kertaa yli puoleen vuoteen ovulaatiolima bongattu. Olen niin onnellinen. Koskahaan ovulaatio tapahtuu? En ole ennen ikinä tähän perehtynyt.

Itsellä alkaa limat vain vähän ennen ovista ja jatkuu vielä hieman sen jälkeen :)

Tänhään ekaa kertaa yli puoleen vuoteen ovulaatiolima bongattu. Olen niin onnellinen. Koskahaan ovulaatio tapahtuu? En ole ennen ikinä tähän perehtynyt.

Oletko ovistestejä ikinä kokeillut. Kullan arvoisia meille,jotka ei tunnista ovista muuten..esim.kipuiluna .. :3some

Oletko ovistestejä ikinä kokeillut. Kullan arvoisia meille,jotka ei tunnista ovista muuten..esim.kipuiluna .. :3some
Olen kerran tehnyt ja näytti vahvaa plussaa mutta en raskutunut silloin. Mulla tosi vahvat oviskivut joka kuukausi mutta ekaa kertaa bongasin nyt oikeat limat :hilarious: Jospa nyt vihdoin olisi meidän kierto eikä olis vain kemiaalinen. Tuntuu että en pysy housuissa yhtään. Piti miehellekki laittaa heti viestiä niin tietää että nyt siittämistä tiedossa viikon eteenpäin joka päivä:grin Raukalla loppuu kunto minun kans

Mistä muuten tilaatte/ostatte ovis-testit ja mitä merkkiä suosittelisitte? Jos nyt oikeasti alkais selvittään, että missä vaiheessa kierto ovuloin, jotta vois optimiida talletuksetki sitten sen mukaan :bored:

Mistä muuten tilaatte/ostatte ovis-testit ja mitä merkkiä suosittelisitte? Jos nyt oikeasti alkais selvittään, että missä vaiheessa kierto ovuloin, jotta vois optimiida talletuksetki sitten sen mukaan :bored:

Oon elämäni aikana tehnyt 2 kierrossa ovistestejä. Pc oli kyllä hyvä, anto mulle vahvaa viivaa monena päivänä, mutta sitten kun ovulaatioplussa tuli se oli räiskyvä! Nyt sit näitä rfsun tehny ja en oo saanut selkeätä plussaa, ainoan yhden muita tummeman muttei sekään oikeaoppisesti laskettais plussaks :bored: Ja kaupasta ostanut.

Takaisin