inniäinen
Oman äänensä löytänyt
Pc puhdas nega ja vuotoa ootellessa. Pitäs käydä viel hcg-verikokeessa, klinikalta ohjeistivat.
on tää ihan paskaa.
Tää on niin väärin, oon tosi pahoillani sun puolesta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pc puhdas nega ja vuotoa ootellessa. Pitäs käydä viel hcg-verikokeessa, klinikalta ohjeistivat.
on tää ihan paskaa.
on tää ihan paskaa.

on tää ihan paskaa.

Onko kellään muuten samaa ongelmaa kuin mulla: Syön jo nyt yrittäessä terkkarin suosituksesta mammavitamiinia (minisun mama) ja se aiheuttaa usein sellasta lievästi etovaa oloa. Aiemmin otin tabletin heti heräämisen jälkeen mut nyt jo jonkin aikaa oon ottanut vasta aamupalan jälkeen just tästä syystä. Mutta silti välillä semmonen aaltoileva yökötys ja erityisesti dpo-päivinä ärsyttää tämmönen ”feikkioire”
Onko kellään muuten samaa ongelmaa kuin mulla: Syön jo nyt yrittäessä terkkarin suosituksesta mammavitamiinia (minisun mama) ja se aiheuttaa usein sellasta lievästi etovaa oloa. Aiemmin otin tabletin heti heräämisen jälkeen mut nyt jo jonkin aikaa oon ottanut vasta aamupalan jälkeen just tästä syystä. Mutta silti välillä semmonen aaltoileva yökötys ja erityisesti dpo-päivinä ärsyttää tämmönen ”feikkioire”
Syön kans tuota monivitamiinia joka aamu (tyhjään vatsaan). Alkuun tuli etovaa oloa siitä, joka meni ohi parissa viikossa. :) Rautalisän olen suosiolla jättänyt iltaan, koska jokin aika sitten oksensin aamulla kun otin sen ennen aamupalaa ja huono olo jatkui pitkälle aamupäivään.

Minkä vahvuista rautalisää käytät mama vitamiinin lisäksi? Vai liittyykö sulla sen käyttö hemoglobiiniin? :)

Syön kans tuota monivitamiinia joka aamu (tyhjään vatsaan). Alkuun tuli etovaa oloa siitä, joka meni ohi parissa viikossa. :) Rautalisän olen suosiolla jättänyt iltaan, koska jokin aika sitten oksensin aamulla kun otin sen ennen aamupalaa ja huono olo jatkui pitkälle aamupäivään.

Fall, samaistun niin täysin sinun fiiliksiin. Vaikka "vain" tjottaillaan, alkaa tuntumaan näin reilun vuoden jälkeen siltä, että ehkä tää tie vie hoitoihin tällä menolla.
Sisko tuntuu tulevan raskaaksi pelkästä ajatuksesta ja ite kohtaan joka kuukausi sen karun pettymyksen ku huolimatta täydellisestä ajotuksesta talletuksien suhteen menkat alkaa ja kaikki lähtee alusta.
Vielä epäreilummalta tuntuu tottakai se, että ne jotka pitkän yrityksen jälkeen saa sen plussan ja ehtii innostua, ja sitten menee jotain pieleen. Sydän särkyy joka kerta ku täälläki lukee noita suru-uutisia.
Mutjoo. Piinapäivät jatkuu. Menkat pitäis alkaa torstaina, omituisia tuntemuksia ja oireita on kyllä ollu jo pari viikkoa, mutta en ole oikein uskaltanu innostua. Yks pc-testi kyllä oottelee kaapissa perjantaita.

Move, oon todella pahoillani
Ja Fall ja Harmaja, en voi sanoa että tiedän miltä teistä tuntuu, mutta voin ymmärtää!
Itse kaiketi lukeudun niihin ihmisiin ketkä raskautuvat helposti ja nopeasti, vaikka kumpaakin lastani on edeltänyt keskenmenot. Mutta tämä aihe koskettaa osaltaan minua siten, että siskollani on todettu pcos muutama vuosi sitten. Hänellä on suuri lapsen kaipuu, ja ovat miehensä kanssa menneet suunnilleen päälle vuoden ilman ehkäisyä, ellei pitempääkin ilman toivetta raskautumisesta. Tilanne siten muuttunut että lääkityksellä on hänen kierto saatu tasaantumaan säännölliseksi ja olenkin hänelle ollut iso tuki tässä heidän aktiivisessa lapsen yrittämisestä. MUTTA, minä en kehtaa edes sanallakaan tuoda hänelle ilmi että mekin yritämme tai tilannetta sitten kun raskaudun. Tiedän että hän ei minulle suutu, mutta tiedän että hänen sydämensä saattaa ottaa pienen osumanToivonkin että heillä tärppäisi pian, mutta tästä omasta tilanteesta en puhu ja pyrin olemaan epäitsekäs niin pitään kuin se on mahdollista.
Nämä aiheet on niin kovin herkkiä ja vaikeita![]()