Raskaaksi 2021

Tässä oli mun rfsu edellisestä kierrosta. Samasta pissasta digi nega. Noi rfsut on TOSI törkeitä.
Seuraavana yönä alkoi menkat.

Liitteet

• Screenshot_20210602-222949_Chrome.jpg
    Screenshot_20210602-222949_Chrome.jpg
    132.1 KB · Katsottu: 222
Onnea plussasta Tiipa! :love017

Kp 13 ja ovistestit ihan negaa, viivat vaan haalistuu. Tän päivänen testiviiva oli niin haalea, että tuskin näkyi koko viivaa. Luulis että ne tummuis mitä lähemmäs ovista mennään. :think005 Aiemmin ovikset ollu kp 15-17, joten toivoa kai vielä on.

Onnea plussasta Tiipa! :love017

Kp 13 ja ovistestit ihan negaa, viivat vaan haalistuu. Tän päivänen testiviiva oli niin haalea, että tuskin näkyi koko viivaa. Luulis että ne tummuis mitä lähemmäs ovista mennään. :think005 Aiemmin ovikset ollu kp 15-17, joten toivoa kai vielä on.

Mullakin joskus haalenee just ennen ovista ja sit pamahtaa plussaksi :)

Onnea Tiipalle! Pupulin testissä en valitettavasti erota toista viivaa.

Mun tilaus ei oo vielä tullut, mutta kaapista löytyi pari vanhaa ovistestiä. Toisella testasin eilen päivällä selvän negan, hyvä jos toista viivaa oli alkuunkaan. Tänäaamuna selkeästi vahvistunut viiva. :woot: Jos ei tärppiä tästä nyt heti saiskaan, niin ainakin vähän näkee mitä kropassa tapahtuu ja missä mennään.

Pillow:n tilanne kiinnostaa, että tuuhan sääkin sitten heti kertomaan, kun jotain kerrottavaa on. :grin Kiva, kun on jonkun kans vähän samaistumispintaa, vaikka kurjan asian kautta onkin...

Onnea Tiipa:love7

Tulen taas omanapaileen. Eilen tuli se roskishaamu. Tänään tämmönen testiajalla. Näättekö te vai kuvittelenko? Vai onko tää se rfsu:n pahanen viivan paikka?

https://aijaa.com/hagSz5
https://aijaa.com/itAr0Z
https://aijaa.com/7vqhEu

Iltapissasta testattu kun ei aamuun malttanut. Kovia menkkajomoja on.

Mä en valitettavasti näihin usko. Mullakin tullut tuossa alhaallakin näkyvän kaltaisia rfsu viivoja ilman sitä raskautta.
Näillä ei kannata oikeasti testata varhain.
Mutta esim. Pc joita saa marketeista, eikä maksa juurikaan enempää, en ole saanut turhia viivanpaikkoja :)

Tietysti toivotaan sitä plussaa ja viivan vahvistumista!
Mutta ei kannata liian kovia toivoa rfsu:n testien perusteella...

Ja sitten ON.
Menkkoihin pitäisi olla noin viikko. Ei oireita, muuten kuin että itkettää ja väsyttää. Kahvi ei maistu normaaliin tapaan.

Mutta töiden kanssa stressaa ja uuden alan opiskelu kiinnostaisi taas. Päivätyö arkisin houkuttelisi :rolleyes:
Helposti itkeminen taas on aina vaivana kun univelkaa kertyy. Ja jos ne menkat tulee, niin siihenkin.
Ja kahvinkulutus vähenee aina kesällä.
Joten noitakaan ei voi mitään päätellä.

On tää hankalaa :hilarious:

Ei ollut tälle aamulle samaa testiä enää. Toisaalta ihan hyvä, kun lukee näitä teidän kokemuksia tuosta rfsu testistä. Kiitos kaikista! :)
Tein aamulla pc:n testin ja ihan nega oli.
Eli menkkoja todennäköisesti odotellessa. Toivottavasti alkaisi pian, jotta pääsisi uuteen kiertoon taas.
Ovistestit tilattu uuteen kiertoon, joten valmiina ollaan! :smiley-angelic001

Onnea Tiipa! :hello2

Hei te ketkä käytätte Flo-sovellusta. Sehän ennustaa ovulaatiopäivän, mutta pystyykö sitä jotenkin itse asettamaan? Siis jos flo ennustaa oviksen vaikka keskiviikolle, mutta itse testaa maanantaina ovisplussan, niin saako sitä jotenkin merkattua tonne appiin?

Hei te ketkä käytätte Flo-sovellusta. Sehän ennustaa ovulaatiopäivän, mutta pystyykö sitä jotenkin itse asettamaan? Siis jos flo ennustaa oviksen vaikka keskiviikolle, mutta itse testaa maanantaina ovisplussan, niin saako sitä jotenkin merkattua tonne appiin?

Sinne kun merkkaa sen ovisplussan niin yleensä näyttää ovista automaattisesti seuraavalle päivälle. :)

Sieltä lisää oireet plussan merkistä saa ovulaatiotestin tuloksenkin merkattua. Jos ei sitä valintaa näy niin se pitää lisätä sieltä alhaalta ”lisää säätöarvoja” alta. Sen mukaan sitten tarkentaa ennustetta.

No niin sieltähän se löytyi, en ollut hoksannut tuota "lisää säätöarvoja", niin ei sitä ovulaatiotestiosuutta näkynyt mulla lainkaan. Kiitos :thumleft

Onko täällä muita primolutin käyttäjiä?
Kuinka pian teillä viimeisen pillerin jälkeen alkaa menkat? Mulla tässä kierrossa ne ekaa kertaa käytössä ja otin maanantaina vikan, eli kolmas päivä ilman niitä nyt ja pohdin, että koskahan menkat mahtais alkaa. Menkkajomoja kyllä on, mutta ei mitään tiputtelua tai merkkiä menkoista.

Tänään kp 14 ja ovistestin viivat tummuneet eilisestä. Kunpa tummuis äkkiä plussaks asti. Varmaan haettava ovistestejä lisää tänään, kun aloitin testailut tosi aikaseen ja ehtiny tuhlata jo melkein koko paketin. :hilarious:

Takaisin