Raskaaksi 2021

Heippa kaikille ♡ palailen kuumeilemaan, kun joulukuun vauvaa ei meille suotukaan. Kkm tuli ja vei haaveet tämän vuoden lapsesta. Mutta uutta yritystä kehiin.
Voi ei, olen pahoillani. Meillä tammikuinen osoittautui kemialliseksi, PAS:ia odotellessa

Munasolu kasvaa laskennallisesti 1-2mm/vrk ja olikohan se 20-24mm kun yleensä irtoaa.
Tiedän kyllä tapauksia joilla ultrassa sanottiin että ovuloimaton kierto tulee letroista huolimatta ja reilu viikkoa myöhemmin ovisplussa. Ettei kaikilla kasva samaan tahtiin.

Muistanko väärin et sulla on usein noin Tummaa viivaa pitkin kiertoa? Ei mitään pco:ta ole epäilty?

joo on ollu pitkin kiertoa silloin tällöin. ei oo pco:ta

Onnea plussanneille ja suuret halaukset uusiin kiertoihin joutuneille:smiley-angelic001

Täällä on piinapäivä 4.
4 päivää 3-4 päiväisen alkion tuoresiirrosta, en tiiä miten laskea kun punktio oli tiistaina ja siirto perjantaina :laughing021
Virallinen testipäivä on 20.5.
Mitään oloja ei oo, muuta ku Cyclogestin ja Gonapeptylin aiheuttamat sivuoireet, joten tämä jos mikä on nyt sitä piinaavaa odotusta:sleep011
Piinapäivät + alkion ikä = dpo päivä.
Eli sulla olis dpo 7-8 tänään, riippuen alkion iästä.
Plussatuulia :Heartpink

Onnea plussanneille :smiley-angelic003

Täällä kp 26/34 ovista ei ikinä tullu vaikka cb testi vilkkukin monta päivää ja eilen lopetin testaamisen kokonaan ku meni hermo. Nyt vaa odotellaan et menkat alkais mut saapa nähä millon neki alkaa ku tota ovista ei nyt tullu :sad010

Täällä muistaakseni dpo 5 ja tänään aamusta on tuntunut ihan ihme menkkamaista jomotusta. En vaan jaksa uskoa ollenkaan plussaa.

Heips!
Menkat piti alkaa eilen tai sitten vasta torstaina, riippuen onko kierto nyt sitten 32 vai 35 pvää. Toissapäivästä asti vuoto ollut vähäistä ja heikon vaaleanpunaista, tälläistä vuotoa ei minulla yleensä ole, vaan menkat alkaa sillai että ei kyllä jää mitään epäselvyyttä tänään tein testin ja se oli niin puhdas nega kun olla voi. Onko muilla kokemuksia tämmöisestä? Vartoillaan nyt sitten vielä tämä viikko "rauhassa".

Täällä muistaakseni dpo 5 ja tänään aamusta on tuntunut ihan ihme menkkamaista jomotusta. En vaan jaksa uskoa ollenkaan plussaa.

Mulla tänään dpo 4 ja oviksesta lähtien ollut joka päivä menkkajomottelua ja ihmeellistä vihlomista myös nivusissa. o_O

Mulla tänään dpo 4 ja oviksesta lähtien ollut joka päivä menkkajomottelua ja ihmeellistä vihlomista myös nivusissa. o_O
Juu tuo nivusten vihlominen oli myös aamulla ja ehkä vähän edelleenkin.

Täällä dpo 1-4. Ei mitään hajua milloin oli ovis. Olot kyllä oli koko viikonlopun, mutta mahdoton ajoittaa. Hämmentää, kun joka kuukausi oireet on samat, mutta ne tulee ihan eri järjestyksessä. :hilarious:

Kuukautiskalenteri ennustaa kahden viikon päähän menkkoja. Eikun odottelemaan. :rolleyes:

Sos sos perun puheeni. Ovis tulikin tänään eli kp 26. Olin jo luovuttanut tän kierron suhteen ja lopettanu testailut kunnes alko särkemään vasemmalta puolelta mahaa ja lantiota nii päätinpä testaja ja kirkuva plussa pchen ja cb hymynaama :smiley-bounce012 Harmi vaan ku ei olla keretty ku alkukuusta pupuilla. Aateltiin tänään ja huomenna pupuilla vaikka ei välttämättä riitä.

Sos sos perun puheeni. Ovis tulikin tänään eli kp 26. Olin jo luovuttanut tän kierron suhteen ja lopettanu testailut kunnes alko särkemään vasemmalta puolelta mahaa ja lantiota nii päätinpä testaja ja kirkuva plussa pchen ja cb hymynaama :smiley-bounce012 Harmi vaan ku ei olla keretty ku alkukuusta pupuilla. Aateltiin tänään ja huomenna pupuilla vaikka ei välttämättä riitä.
Ei siihen tarvita kuin yksi uimari, ei kannata ajatella ettei se kerta-pari oviksen aikaan riitä. :) plussatuulia!

Täällä kans välillä vihlontaa nivusiin saakka :rolleyes:

Dpo6-7 ja ei hyvä takapuoli sentään miten on taukki olo, hyvä kun osaa parkkeerata autoo tai päättää mitä syödä :facepalm: Päätä särkee (taas), VV holahtelee housuihin asti, väsyttää ihan törkeesti ja tissit on yhä tiissssiiiiit miehelle eli turvoksissa ja niistä silmiään irti saa :hilarious:
Nipistelyä ja lievää juilintaa alavatsassa ja illalla paineen tunnetta keskellä alavatsaa. Ruokahalu kadoksissa :bag:

Täällä oli tullut plussia, onnittelut!! :Heartblue:Heartpink

Miä omanapailen nyt kunnolla; kävin silloin viime ma ultrassa, jossa limakalvo oli 6mm eikä näkynyt johtofollikkelia letroista huolimatta. Sovittiin lääkärin kanssa, että odotetaan josko ovis tulisikin viikolla ja aloitan terolutit nyt tämän viikon maanantaina. Lauantaina oli ovismaisia limoja (oudosti vain illalla ja ihan yhtäkkiä, hävis yhtä nopeasti) ja aloitin eilen terot. Olen ottanut nyt kaksi tablettia ja tässä iltapäivän aikaan alkoi kamalat alavatsakivut :hungover: onko kellään kokemusta voiko johtua noista teroluteista vai pitääköhän huolestua? Olen siis syönyt aiemminkin teroja eikä ole vastaavaa ollut, letrot oli ekaa kertaa käytössä. Kamala vatsan turvotus myös, ihan kunnon pallomaha ja varsinkin alavatsa ihan sellanen kova :scratch:confused004

Täällä oli tullut plussia, onnittelut!! :Heartblue:Heartpink

Miä omanapailen nyt kunnolla; kävin silloin viime ma ultrassa, jossa limakalvo oli 6mm eikä näkynyt johtofollikkelia letroista huolimatta. Sovittiin lääkärin kanssa, että odotetaan josko ovis tulisikin viikolla ja aloitan terolutit nyt tämän viikon maanantaina. Lauantaina oli ovismaisia limoja (oudosti vain illalla ja ihan yhtäkkiä, hävis yhtä nopeasti) ja aloitin eilen terot. Olen ottanut nyt kaksi tablettia ja tässä iltapäivän aikaan alkoi kamalat alavatsakivut :hungover: onko kellään kokemusta voiko johtua noista teroluteista vai pitääköhän huolestua? Olen siis syönyt aiemminkin teroja eikä ole vastaavaa ollut, letrot oli ekaa kertaa käytössä. Kamala vatsan turvotus myös, ihan kunnon pallomaha ja varsinkin alavatsa ihan sellanen kova :scratch:confused004

Kuulostaapa erikoiselta :bored: testailitko ovista ollenkaan, mikä kp meneillään? Onks sulla muita oireita ku tuo turvotus ja kipu? Mulla ei ainakaan teroluteista vastaavaa oo tullut itellä koskaan, ovisoirettakin kai se vois olla jos siellä olis nyt viikossa joku folli ottanut spurtin :think005 mut enpä tosiaan tiedä, ehottomasti jos kipu jatkuu eikä helpota kotikonstein niin yhteys naistentautien päivystykseen tai päivystykseen. Tsemppiä! :Heartpink

Kuulostaapa erikoiselta :bored: testailitko ovista ollenkaan, mikä kp meneillään? Onks sulla muita oireita ku tuo turvotus ja kipu? Mulla ei ainakaan teroluteista vastaavaa oo tullut itellä koskaan, ovisoirettakin kai se vois olla jos siellä olis nyt viikossa joku folli ottanut spurtin :think005 mut enpä tosiaan tiedä, ehottomasti jos kipu jatkuu eikä helpota kotikonstein niin yhteys naistentautien päivystykseen tai päivystykseen. Tsemppiä! :Heartpink

Testailin ovista mutta perjantaina ja lauantaina en saanut testattua. Sitten tuli ne limat, jotka yleensä tulee ovispäivänä niin arvelin että ehkä se oli sillon. Nyt ois menossa kp 21. Ovis oli siis 4-5 päivää myöhässä, liekkö johtunut letroista. En usko että enää tässä vaiheessa olis ovis kun niiden lauantai illan limojen jälkeen on ollut melko paljon kuivempaa :bored: outo homma, täytyy toivoa että helpottaa. En ole joutunut vielä särkylääkettä ottamaan mutta kävellessä äsken piti melkein kumaraan painua kun hetkittäin tuntui niin kovin.. ja ei ole siis muita oireita kun nämä, turvonnut maha ja ajoittainen kipu, ei koske ihan koko ajan.

Testailin ovista mutta perjantaina ja lauantaina en saanut testattua. Sitten tuli ne limat, jotka yleensä tulee ovispäivänä niin arvelin että ehkä se oli sillon. Nyt ois menossa kp 21. Ovis oli siis 4-5 päivää myöhässä, liekkö johtunut letroista. En usko että enää tässä vaiheessa olis ovis kun niiden lauantai illan limojen jälkeen on ollut melko paljon kuivempaa :bored: outo homma, täytyy toivoa että helpottaa. En ole joutunut vielä särkylääkettä ottamaan mutta kävellessä äsken piti melkein kumaraan painua kun hetkittäin tuntui niin kovin.. ja ei ole siis muita oireita kun nämä, turvonnut maha ja ajoittainen kipu, ei koske ihan koko ajan.

No on kieltämättä aika outo. Jos mitään muuta oiretta ilmenee tai se ei ollenkaan helpota niin oothan yhteydessä päivystykseen. :Heartpink

No on kieltämättä aika outo. Jos mitään muuta oiretta ilmenee tai se ei ollenkaan helpota niin oothan yhteydessä päivystykseen. :Heartpink

Joo, sanoin aiemmin miehelle että täytyy varmaan soitella huomenna jos pahenee tai tulee jotakin uutta. Hetkittäin on ihan ok mutta välillä sitten kipuilee. Enemmän ehkä oikea puoli on kipeänä.. kiitos siulle tsempeistä :Heartred

Hyvin riittää! Me pupuiltiin päivä ennen plussaa, plussapäivänä ja plussan jälkeisenä eli yht 3 kertaa ja jopas tärppäs :angelic:

Mikä se sivusto olikaan mistä pystyi katsomaan dpo:n mukaan miten suuri todennäköisyys on saada plussa minäkin päivänä? Mulla puhelin vaihtui ja linkki hävisi. Testejä on reilummin jäljellä ja niillä voi testaa ihan huvin vuoksi jo varhaisessakin vaiheessa ja katsoa milloin näkyisi jos nyt yleensä raskautuis joskus.

Takaisin