Raskaaksi 2021

Flo ennustelee ovista tälle päivälle.
Viime viikolla ollut jotain tuntemuksia ja himoja, limoja ei.
Talleteltu on viime viikolla joka kolmas päivä, viimeisin kerta eilen.
Alkuviikosta ei enää ehditä miehen työvuorojen takia.
Odotukset tän kierron kohdalla ei oo suuret mut onpahan ollut ihanaa päästä vihdoin yrittämään!

Ulpu,pahoittelut kemiallisesta.:Heartblue On kamalaa, kun se ilo otetaankin pois.

Paljon onnea plussanneille, ja toivottavasti kaikki haaleat viivat alkavat vahvistua pikimmiten! :Heartred

Omia kuulumisia: Täällä kierto puolivälissä. Meillä tuli vaan ikäviä mutkia matkaan, kun minulla todettiin kohdun polyyppi, joka pitää poistaa, ennen kuin varsinaisesti on kai mahdollisuuttakaan tulla raskaaksi. Odotan toimenpidettä, joka tapahtuu vasta keskellä kesää. Näin siis vaihtuivat toiveet pikaisesta alkionsiirrosta odotteluun. Jos kaikki menee hyvin, niin syksyllä sitten päästään siirtoon.

Toisaalta olen iloinen, että on mahdollisuus saada hyvää hoitoa. Toisaalta korventaa sisältä, että meillä lasten saaminen on niin vaikeaa. :sad001 Optimistiset odotukset jopa luomuraskaudesta vaihtuivat taas lääketieteellisiin toimenpiteisiin, odotteluun, pettymykseen. Omat toiveet ja suunnitelmat menevät uusiksi, olisihan siihen pitänyt jo aiemman lapsettomuusajan aikana varmaan sopeutua, mutta kyllä se vaan silti tuntuu pahalta.

Seurailen kuitenkin ovulaation tapahtumista, eikä ole lakattu yrittämästä, mutta polyyppi ilmeisesti estää raskaaksi tulon, ja itsellä pelko myös haittaisiko raskauttakin, jos sellainen ihme tässä jotenkinkin tapahtuisi ennen leikkausta.

Mulle uusi tieto, että menkkojen aikaan o_O Mulle tulossa vasta puhelu tuohon tutkimukseen liittyen niin kuulen siinä sitten. Ei suoranaisesti helpota kun muutenkin tiedän et mulle kivulias toimenpide, ja menkkojen aikaan olen tositosi kipeä välillä ilman rönkkimistäkin:sad001
Asun Espanjassa, ne perusteli sen sillä, ettei voi olla raskaana niin tekevät kuukautisvuodon aikaan.
"Munanjohtimien aukiolotutkimus tehdään yleensä kuukautiskierron 7.–10. päivä niin, että kuukautisvuoto on loppunut kokonaan."
Jos puhutte tästä :)
https://felicitas.mehilainen.fi/lapsettomuus/lapsettomuustutkimukset/hysterosonosalpinografia/
Joo. Onpa taas erilainen käytäntö. Lääkäri määräsi myös antibiootit tuon jälkeen. Että täällä kuulemma varuiksi otetaan antibiootit. Mä en vaan mielelläni syö varuiksi antibiootteja. Onko tästä kokemuksia?

Joo. Onpa taas erilainen käytäntö. Lääkäri määräsi myös antibiootit tuon jälkeen. Että täällä kuulemma varuiksi otetaan antibiootit. Mä en vaan mielelläni syö varuiksi antibiootteja. Onko tästä kokemuksia?
mä oon juuri tuolla felicitaksessa käynyt ja piti tehdä ovistestausta myös, että ei ole ovis vielä mennyt tuossa aukiolotutkimuksen kohdalla. antibiooteista ei ollut puhettakaan eikä riskistä että tuo aiheuttaisi mitään tulehdusta.

mä oon juuri tuolla felicitaksessa käynyt ja piti tehdä ovistestausta myös, että ei ole ovis vielä mennyt tuossa aukiolotutkimuksen kohdalla. antibiooteista ei ollut puhettakaan eikä riskistä että tuo aiheuttaisi mitään tulehdusta.
Joo oli vähän outoa, mutta täällä ei mikään yllätä, vaikka onkin hyvä terveydenhuolto täällä. Ja me käydään kanssa yksityisellä klinikalla. Menkat pitäisi alkaa huomenna, joten todennäköisesti sitten varataan huomiselle juuri aikaa.

onnea plussista ja tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin

on: ovistesti eilen jo tasavahva plussa mutta tänään vielä tummempi kuvaa ei ole, talleteltu on nyt vaan toivotaan parasta :Heartred miten muuten ootte laskenu oviksen että onko mul nyt niinku 0 vai 1? jos ymmärsitte mistä puhun.

on: ovistesti eilen jo tasavahva plussa mutta tänään vielä tummempi kuvaa ei ole, talleteltu on nyt vaan toivotaan parasta :Heartred miten muuten ootte laskenu oviksen että onko mul nyt niinku 0 vai 1? jos ymmärsitte mistä puhun.

Laskisin, että ovis on tänään, jos kerran eilen oli tasavahva plussa. Eli siis tänään 0 ja huomenna dpo1.

Heips! Tännekkin puolelle jonkun viestin tossa kirjotin. Maaliskuun lopussa tehtiin imukaavinta keskenmenon jälkeen ja ovis tuli siitä laskettuna kp17, menkkakivut kp 31 muistaakseni, mutta ei vuotoa. Monta negatestiä tehtynä ja kuukautisia odottelin. VV muuttui loppuviikosta runsaaksi ja ”geelimäiseksi” enkä tiedä miksi mutta tuli olo voisiko uusi kierto kuitenkin olla jo käynnissä... tein la aamuna ovistestin ”huvin vuoksi”, tuli viivat muttei tasavahvat. Tein sunnuntaina uudelleen ja testiviiva pamahti heti punaiseksi ennen kontrolliviivaa ja perässä digiin hymynaama. On aika hämmentynyt olo, hyvällä tavalla :grin luulin odottelevani kuukautisia, mutta huomaamatta päästiin ärsyttävien viikkojen ohi. Nyt siis piinaillaan jälleen. :rolleyes::smiley-angelic001

Liitteet

• FD3F8045-EC6A-4DBE-8531-4CD5687C6436.jpeg
    FD3F8045-EC6A-4DBE-8531-4CD5687C6436.jpeg
    848.3 KB · Katsottu: 196
Täälläkin olisi ovisplussa tänään, mutta jää tosiaan tämä kierto nyt välistä. Vähän turhauttavaa kyllä, mutta olen aika optimistinen sen suhteen, että olen ensi oviksen aikaan jo saanut rokotteen. :) Ekan rokotuksen jälkeen en kyllä sitten enää odottele, kun siitä saa kuitenkin jo suojaa ja yritän sitten ekan kolmanneksen jälkeen saada sen toisen (jos siis satun tulemaan siinä välissä raskaaksi).

Oli kyllä viime yönä ja tänä aamuna sellaiset oireet, että jos en olisi paremmin tiennyt, olisin luullut raskausoireiksi. :grin Kohdun seutu tuntui pinkeältä, mahallaan oli ikävä maata ja aamulla oli kuvottava olo. Tosin ehtihän minulla tässä yksi päivä olla jo valepotkujakin. :hilarious:

On tosi ristiriitaset fiilikset, nyt taas sellasia tuntemuksia et ovis ois tulossa. Saa nähdä miltä huominen testi näyttää:hilarious:
en haluis lugeja aloittaa, ku kuitenki oli hyvät follit ultrassa

Dpo5-6 ja jääääätävä väsymys :dead: Tosi herkillä mielialakin, hyvä etten itkemään alkanu saunassa äsken :rolleyes: Nännit yhä kosketusarat ja mies toljottaa tissejä niinku ei olis aiemmin niitä nähnytkään, väittää kiven kovaan että ovat kasvaneet. VV on kohtalaisen runsasta, ja pientä ajoittaista juilintaa ja nippailua on.
Melkeen välillä toivois pikakelauksen ens viikkoon et tietäis onko tärppi käynyt mut toisaalta nyt on hyvä yrittää nauttia kun vapaatakin on... Aika ristiriitainen olo :rolleyes:

Heippa kaikille ♡ palailen kuumeilemaan, kun joulukuun vauvaa ei meille suotukaan. Kkm tuli ja vei haaveet tämän vuoden lapsesta. Mutta uutta yritystä kehiin.

ei vieläkään ovisplussas, nyt itsellä menee jo toivo.. eikö kaiken järjen mukaan ovis pitäis jo olla, kun pe oli noi follikkelit jo isoja (noin. 18,17,15)..
monta päivää tässä nyt jaksaa enään tikutella ovista:sad001

Onnea plussanneille ja suuret halaukset uusiin kiertoihin joutuneille:smiley-angelic001

Täällä on piinapäivä 4.
4 päivää 3-4 päiväisen alkion tuoresiirrosta, en tiiä miten laskea kun punktio oli tiistaina ja siirto perjantaina :laughing021
Virallinen testipäivä on 20.5.
Mitään oloja ei oo, muuta ku Cyclogestin ja Gonapeptylin aiheuttamat sivuoireet, joten tämä jos mikä on nyt sitä piinaavaa odotusta:sleep011

Onnea plussanneille ja suuret halaukset uusiin kiertoihin joutuneille:smiley-angelic001

Täällä on piinapäivä 4.
4 päivää 3-4 päiväisen alkion tuoresiirrosta, en tiiä miten laskea kun punktio oli tiistaina ja siirto perjantaina :laughing021
Virallinen testipäivä on 20.5.
Mitään oloja ei oo, muuta ku Cyclogestin ja Gonapeptylin aiheuttamat sivuoireet, joten tämä jos mikä on nyt sitä piinaavaa odotusta:sleep011
Mulle tehtiin samoilla viikonpäivillä huhtikuussa ja puhuivat kolmipäiväisestä. Tämä mun päättyi kemialliseen, mutta peukut pystyyn että teillä tärppää :hello2

ei vieläkään ovisplussas, nyt itsellä menee jo toivo.. eikö kaiken järjen mukaan ovis pitäis jo olla, kun pe oli noi follikkelit jo isoja (noin. 18,17,15)..
monta päivää tässä nyt jaksaa enään tikutella ovista:sad001

Miltä testi nyt näyttää? Uskon että oli jo vkloppuna kun sait tosi tumman viivan :dontknow

Takaisin