Raskaaksi 2021

Mulla oli silloin dpo 9. Mutta en ole mikään himotestaaja, niin en ole tehnyt sen kummempia tutkimuksia ovulaatiotesteistä loppukierrossa :rolleyes:

Joo ja ehkä parempikin :grin mulla oli viimeksi dpo 12 ja sit r-testin tein dpo 14. Olis ehkä helpompi olla jos ei tuntemuksia olis, mut tuntuu et rinnat kipeytyy päivä päivältä :wideyed:

Jos ei vuoto ala ennen maanantaita niin maanantai aamuna testaan suoraa digillä, tänään on dpo 13. Onko muita testailijoita maanantaille? :)

Ihanaa et täällä tullu plussia :Heartpink:Heartpink

Täällä vietetty viimeinen viikko koko porukka flunssan kourissa. Karsea tauti, mutta onneksi ei ollut korona sentään.
Tänään dpo 4. Oon aika rauhallisin mielin, just kaadoin itelleni lasin viiniä ja aion nautiskella tän illan :happy:

Meillä ei eilen peitto heilunut ja harmitti niin vietäväksi. Olin ajatellut, että jos eilen olisi talletellut, niin sitten olisi hyvillä mielin voinut odotella "tulosta" :grin Nyt jään odottelemaan, mutta en ehkä niin toiveikkaana.

Olikos se niin, että greippimehun juomisen sai lopettaa ovulaation jälkeen?
Itse olen ajatellut että kipujen jälkeinen vuorokausi on erittäin otollista aikaa tehdä talletteluja:rolleyes::grin vieläkö kerkiäisitte?

Käytiin yksityisellä klinikalla ekaa kertaa. Mulla on kaksi päivää vuotoa ainoastaan ja kaikki oli ihan kunnossa ja kohdun limakalvo kuulemma normaali, että tarttuu kiinni tarvittaessa. :) Meidän eka yksityinen klinikkakäynti oli ilmainen, jossa tehtiin myös sisäultra. Se ei velvoittanut mihinkään, mutta tuli tosi hyvä mieli. Minut on ultrattu myös julkisella ja otettu verikokeet, mutta tekivät ilmaiseksi myös yksityisellä. Me ei toki asuta Suomessa, mutta siitä käynnistä tuli ihan mielettömän hyvä olo ja positiivinen fiilis, että kaikki on kunnossa, niin suosittelen käymään jos alkaa asiat mietityttämään ja kummittelemaan. :happy:

ON: YK 11 täällä käynnissä ja ovis pitäisi olla sunnuntaina. Tänään kuitenkin en saanut ovista napattua tikkuun enkä edes mitannut lämpöjä :eek:. Ultrassa kyllä lääkäri sanoi, että lähipäivinä on ovis vasemmalta puolelta, joten kai se sieltä tulee. Progesteronit sain kokeeksi käyttöön oviksen jälkeen käytettäväksi. Seuraavana aukiolotutkimus, miehen simppanäyte ja lisää verikokeita molemmille. Sitten niiden perusteella katsotaan tehdäänkö inssi vai tarvitaanko IVF, jos olisikin molemmat röörit tukossa. Oliko täällä ryhmää erikseen, jotka käy hoidoissa? Jänskättää vähän sattuuko se aukiolotutkimus, onko kokemuksia? Painonpudotus on edistynyt ja vetäisin perjantaina kokoa pienemmät farkut jalkaan. Jee!
On täällä ryhmiä hoidoille, ivf-ketju 2021 on aktiivinen, inseminaatiolle löysin vaan 2018-ryhmän, mutta sielläkin vielä keskustelua. Lisäksi eri lääkkeille omia ketjuja myös :) mulla kans hoidot alkaneet just. Selittämätön sekundäärinen lapsettomuus, yk14 ja reilu vuosi yritystä takana. Mulla tässä kierrossa ekaa kertaa letrot ja inseminaatio tehty. Aukiolotutkimus ei sattunut tehdessä paljon, mutta maha oli pari tuntia sen jälkeen aika kipee. Mutta meni nopeesti ohi :)

Selittämätön sekundäärinen lapsettomuus, yk14 ja reilu vuosi yritystä takana.

Saako kysyä, miten nopeasti teillä tärppäsi esikoisen kohdalla? Vaikka olen itse vielä ihan rennolla mielellä, niin vähän on kuitenkin pelko takaraivossa, että esikoisen kohdalla nopea tärppi oli vain ihan järjettömän hyvää tuuria. :rolleyes: Vaikka toki olen tosi onnellinen, että on ainakin tuo esikoinen eikä pahin pelkoni eli kokonaan lapsettomaksi jääminen ainakaan toteutunut.

Saako kysyä, miten nopeasti teillä tärppäsi esikoisen kohdalla? Vaikka olen itse vielä ihan rennolla mielellä, niin vähän on kuitenkin pelko takaraivossa, että esikoisen kohdalla nopea tärppi oli vain ihan järjettömän hyvää tuuria. :rolleyes: Vaikka toki olen tosi onnellinen, että on ainakin tuo esikoinen eikä pahin pelkoni eli kokonaan lapsettomaksi jääminen ainakaan toteutunut.
Esikoinen tärppäs yk5 ja silloin melkeinpä tjottailtiin, eli seksiä ei ollu edes joka toinen päivä ja kiertoa seurasin vaan kalenterista.

No eipä tarvitse jännittää maanantaista testailua, alaselkäsärky on täällä ja pyyhkiessä punaista. :meh:

Mä myös näin unta että menkat alkoivat ja herätessä mietin teenkö edes testiä. Tein sit kuitenkin ja nega oli. Nyt siis odottelen vaan niitä menkkoja alkavaksi niin näkee minkä mittainen eka kierto km jälkeen on. Harmittaa tietty, mut olisihan se ihme ollutkin jos heti olisi tärpännyt. Nää kaikki tuntemukset on kyllä ärsyttäviä kun johtaa ihan harhaan :shy::grin

dpo 11 / kp28

Muoks. Tajusin kyllä vasta että se oli apteekin joku herkkä testi, missä sanotaan että testaus aikaisintaan 15pvää hedelmöittymisestä. No, eiköhän joku haamu olis jo näkynyt jos olis ollut näkyäkseen.

Muokattu viimeksi:
Huomenet :hilarious: Täällä maltettu olla testaamatta.
Huomenna kyllä ehkä saatan :think005 :p koska omaan kiertoon kun alkio siirrettiin niin huomenna kuitenkin jo dpo12 (viikko 5 vrk ikäisen alkion siirrosta). Saattaisi siis jo jotain näkyä :shy:

Virallista testipäivää jos jaksaisi odotella. Niin viikko pitäisi vielä malttaa, taisin kerran lukeakin että saattaa hitaammin lähtee hcg nousuun PAS hoidossa. Mut en oo varma.. :rolleyes:

Tää on niin raastavaa ja kummallista, miten kroppa tekee näin tepposia. Monta oiretta, jotka viittais raskauteen, mutta nega tuli taas.
Se mun kova oikean puolen alavatsakipu muniksen kohdalla on onneks loppunut. Eilen aamupäivällä loppui. Jos siellä oli kysta niin ehkä se puhkesi silloin edellisyönä, kun oli kovempi kipukohtaus.

Nyt vatsalla tuntemuksia keskellä ja välillä ihmeellistä pulputusta. Ja erilaista kun se eilen kertomani suolen pulputus :grin
Kirsikkana kakun päälle eilisestä alkaen aika ajoin pyörryttää tosi paljon vaikka oon syönyt ja juonut ihan normaalisti. Yöllä heräsin ja suussa oli todella vahva metallin maku. Koitin vettä juoda, jos menisi ohi, mutta vesikin maistui ihan kamalalle metallille. Yöllä olin varma, että nyt tämä on se raskauden merkki. Aamulla herätessä metallin maku oli tiessään ja testi nega. Plaaah!! :sad001
Mikähän mua vaivaa? :grin joku valeraskaus? :shifty:

Edit. Lisäyksenä vielä, että viime päivinä on ollut nännit kipeet vähän ja turvonneet. Se jatkuu edelleen, mutta eilen tuli myös tissit kosketusaroiks. Vastaavaa on ehkä kyllä ollut ennenkin.. :think005

Muokattu viimeksi:
Sain vältyttyä testin teolta, kun juoksin aamulla ihan tarkoituksella kiireellä pissalle, etten vaan mielenhäiriössä ja äkkipikaistuksissa testaa :hilarious: Periaatteessa voisi jo testata, kun on dpo 9, mutta jos malttaisi vielä ainakin huomiseen odottaa :rolleyes:

Onko muilla vastaavasta kokemuksia? Itse nyt jo täysin siinä uskossa (ainakin vakuuttelen itselleni), että en raskaana ole. Aamulla tein seuraavan testin, joka oli nega, ei haamua tai mitään. Kuitenkin jätin testin vessan pöydälle ja kävin reilu tuntia myöhemmin katsomassa testiä. Ja kappas, ohut, mutta selkeästi sininen viiva ilmestynyt. Että mitähän kettua nyt sitten? o_O:confused: Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta viivasta tai tilanteesta? Tiedän, ettei näitä enää saisi katsoa testiajan jälkeen ja teen varmasti uutta testiä viimeistään, jos ei menkat ala torstaina.

Ja nyt tämä ei anna lisätä tiedostoja, niin en saa näköjään lisättyä kuvaa :bored:

Muoks. Sain nyt aijaan kautta lisättyä kuvan:
https://aijaa.com/JFGhlY

Dpo10 ja testi puhdas nega. :shifty:
Tän kierron osalta ei oo enää muita odotuksia kuin seuraavien menkkojen ja yk6 alku.
Yk5 ei ollu greippimehujen eikä geleidenkään avulla meidän the kierto.
No, saanpahan syödä vielä ainakin toistaseks sushia :hungry: Ja saatanpa vappuna riipasta myös kännit :woot:

Onko muilla vastaavasta kokemuksia? Itse nyt jo täysin siinä uskossa (ainakin vakuuttelen itselleni), että en raskaana ole. Aamulla tein seuraavan testin, joka oli nega, ei haamua tai mitään. Kuitenkin jätin testin vessan pöydälle ja kävin reilu tuntia myöhemmin katsomassa testiä. Ja kappas, ohut, mutta selkeästi sininen viiva ilmestynyt. Että mitähän kettua nyt sitten? o_O:confused: Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta viivasta tai tilanteesta? Tiedän, ettei näitä enää saisi katsoa testiajan jälkeen ja teen varmasti uutta testiä viimeistään, jos ei menkat ala torstaina.

Ja nyt tämä ei anna lisätä tiedostoja, niin en saa näköjään lisättyä kuvaa :bored:

Viallinen testi? Eikös tuohon pitäis tulla se plussan kuva jos on raskaana? :wideyed:

Kyllähän tossa selkeä viiva on! Kunpa tarkottais plussaa :love017

Oho! :wideyed: Ei ole valitettavasti omaa kokemusta roskishaamuista ja vaikka ei noita testiajan jälkeen saisi enään tiirailla niin onhan tuo nyt erittäin näkyvä viiva!! o_O

Onhan sulla toinen testi huomiselle? :smiley-bounce012

Oho! :wideyed: Ei ole valitettavasti omaa kokemusta roskishaamuista ja vaikka ei noita testiajan jälkeen saisi enään tiirailla niin onhan tuo nyt erittäin näkyvä viiva!! o_O

Onhan sulla toinen testi huomiselle? :smiley-bounce012

Löytyy apteekin herkkää sekä CB:n toinen testiä. Sekä digiä :hilarious: Testejä kyllä löytyy :laughing021

Jos sit huomenna aamuna tekis kuitenkin jo toisen testin, jos se selkeä nega niin sitten toi testi oli vaan pahasti virheellinen.

Takaisin