Raskaaksi 2021

Ehdinpä tehdä testin ennen lähtöä :nailbiting: toivottavasti ei haittaa, jos jään hetkeksi taustailemaan tähän ryhmään.

Liitteet

• 20210423_155137.jpg
    20210423_155137.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 322
Katarina$, musta nuo kuulostaa ihan päteviltä oireilta.
Mullahan ei ole oireen oireita, ainoastaan vaihteleva jomottelu :dontknow

Ajattelin kuitenkin testata tänään :hilarious: tilasin lähiapteekin noutopisteeseen pari testiä ja yritän ehtiä testata ennen kuin lähdetään reissuun. Kyllä kierto viimeistään siinä vaiheessa alkaa, kun tikkua on uitettu :laughing002

Mä meinasin just tulla sulle kirjoittelee ennen ku luin toisen viestis, et testaappa vaan, kun mulla itselläkään ei ollut mitään oireita ja olin varma että menkat sieltä kuitenkin alkaa, mut toisin kävi kun testiä uitti :hilarious:

Onnea siis! :smiley-bounce016

Heii! Mulla ajatuksena testata huomenna aamusta josko tämä olisi toivottu plussakierto pettymysten jälkeen. Olisiko täällä muita huomenna testailijoita niin voidaan huomenna yhdessä juhlia ja iloita plussista tai tukea toisiamme negatesteissä? Pistetään testikarkelot käyntiin huomenna. Odottelen innolla:smiley-bounce016 anyone:confused004
Mukana kuin peräpukama! :salut

Auts, täällä iski niin pahat oviskivut päälle ettei tosikaan. Mikä näihin auttaa? :dead: En tiedä tuleeko talletuksistakaan tänään mitään :sad001

3 kiertoa ja 3 negaa takana. :sorry: Miten tätä jatkuvaa jännitystä edes jaksaa? Pahinta on odotus, kun ei tiedä meneekö vuosi vai kuukausi saada se plussa.

Oon kaiken lisäksi varma, että niukka ja lyhytkestoinen kuukautisvuoto viittaa siihen, että ei edes onnistu koko raskaus. :shifty:

Saako jo näin lyhyen yrityksen jälkeen olla näin turhautunut? :angelic:

3 kiertoa ja 3 negaa takana. :sorry: Miten tätä jatkuvaa jännitystä edes jaksaa? Pahinta on odotus, kun ei tiedä meneekö vuosi vai kuukausi saada se plussa.

Oon kaiken lisäksi varma, että niukka ja lyhytkestoinen kuukautisvuoto viittaa siihen, että ei edes onnistu koko raskaus. :shifty:

Tottakai saa! Kun jotain niin ihanaa odottaa, niin tottakai se on joka kerta pettymys, kun huomaa, ettei tärpännytkään vielä. Sillä ei ole väliä onko kyse ekasta kierrosta vai vuosien yrityksestä :Heartred

Onko gyne koskaan ottanut kantaa tuohon kuukautisvuotoon?

Tottakai saa olla turhautunut :Heartred

Mulla myös niukka vuoto, vaikka keltarauhashormoneja syön vuodon aikaansaamiseksi. Voi olla, että sulla ei kohdun limakalvo ehdi tulla tarpeeksi paksuksi kiinnittymistä varten.

Onnea plussasta! :happy:

Saa olla turhautunut lyhyenkin yrityksen jälkeen.
Ja tunnistan kyllä tuon tunteen. Me yritettiin edellistä raskautta puoli vuotta, ja kyllähän siinä ehti miettiä, mikä kropassa on vikana. Ja koskaan ikinä milloinkaan en kenestäkään muusta niin ajattelisi, mutta kyllä siinä mielessä kävi, että mikä nainen minä muka olen, kun en yhtä alkiota saa kiinnittymään.
Joukkoon mahtui siis useampi kemiallinen, lopulta raskaus sitten se keskenmeno.

Flo ennustaa ovulaation 4 päivää. Kamala väsymys ja stressi töistä, mutta eilen jaksoi kuitenkin puuhailla. Seuraava viikko painitaan lakanoissa vaikka puoliunessa, ovulaatiota ei missata! :hilarious:

Onko gyne koskaan ottanut kantaa tuohon kuukautisvuotoon?

Tottakai saa olla turhautunut :Heartred

Ei ole tullut puheeksi minkään käynnin aikana. Vuoto on vaan vähän semmoista, että vuotaa kunnolla sen 1,5-2päivää ja sitten alkaa se ei vuoda-tiputtaa-ei vuoda-kausi. :bookworm:

Voihan se olla, että ei lyhyt vuoto kerro mistään, mutta silti epäilyttää. Ei auta, kun jatkaa yritystä.
Asialle, kun ei taida voida tehdä itse mitään tässä vaiheessa.

Takaisin