Raskaaksi 2021

ON: Tuntuu että tästä kierrosta tipun korkealta. Täällä olen nyt tutkaillut omia tuntemuksia ihan liikaa, joista moni voisi viitata plussakiertoon. Merkittävämpänä oireena rintojen kipeytyminen, jota ei välttämättä ole edes kuukautisten aikana nykyään. Mutta alkaneissa raskauksissa kipu ollut aina ensimmäisiä merkkejä. Mutta se, että plussa tulisi, olisi suoranainen ihme. Onneksi asia selviää viimeistään viikon kuluttua, koska tänään dpo8. Mitään herkkää testiä ei taida edes olla kaapissa, niin ei kannata tässä vaiheessa edes testailla.

Tsemppiä Oliwialle! Toivottavasti olisi kuitenkin normaalia vuotoa.. :smiley-angelic001

Täällä dpo 8. Edelleen alavatsa etenkin oikealta puolelta on kokoajan kipee. Alan ehkä kallistumaan kystan puolelle. :sad001
Tänään alkoi lievä nännikipu ja ne on vähän turvoksissa tai laajentuneet.

Oletetun oviksen jälkeen limat loppui seinään. Eilisestä asti kuitenkin taas limaa ja valkkaria on tullut reilusti. Välillä tulee ihan housuun asti kunnon valkoista paksua ja välillä pyyhkiessä ihan limaa.. Pahoittelut tarkasta kuvauksesta :grin
Lisäksi alaselkä kipee etenkin oikealta, vatsaa turvottaa ja se on kovalla..

Jos tämäkään kierto ei ole plussakierto niin alkaa olemaan kaikki oireelliset ja oireettomat kierrot koettu eikä mistään voi päätellä mitään.
:oops:

Nyt oireisiin on tullut mukaan naaman kukkiminen, nännien/rintojen kipeytyminen ja vatsassakin on tuntemuksia. Nyt on dpo 7 ja kierron pitäisi vaihtua ensi viikon puolessa välissä.

Siinä ihasteltavaksi tämän aamun kirkuva ovisplussa :excited001

Viime yönä yön pimeinä tunteina googlettelin taas, että mistä kaikesta hidas raskautuminen voi johtua, niin löytyi läjä päin tietoa liukuvoiteen vaikutuksesta. Mehän ollaan esikoisen synnytyksen jälkeen jouduttu käyttämään liukuvoidetta mun repeämän takia. Eikä tietenkään olla käytetty mitään siittiö ystävällistä super kallista liukkaria, vaan ihan perus kaupan vesipohjaista.

Onkohan se liukkari voinut vaikuttaa näin paljon ja onkohan mulla tässä kierrossa toivoakaan raskautua, kun ollaan käytetty liukkaria :nailbiting: No, tänään pupuillaan vielä kerta kiellon päälle ja ilman liukastetta. En vaan tiedä mitä sinne väliin työnnän liukasteeksi, kun ei kyllä nyt ole vara ostaa sitä 30e / tuubi maksavaa pre seed liukkaria :bookworm:

Liitteet

• IMG_20210423_085654__01.jpg
    IMG_20210423_085654__01.jpg
    29.6 KB · Katsottu: 175

Viime yönä yön pimeinä tunteina googlettelin taas, että mistä kaikesta hidas raskautuminen voi johtua, niin löytyi läjä päin tietoa liukuvoiteen vaikutuksesta. Mehän ollaan esikoisen synnytyksen jälkeen jouduttu käyttämään liukuvoidetta mun repeämän takia. Eikä tietenkään olla käytetty mitään siittiö ystävällistä super kallista liukkaria, vaan ihan perus kaupan vesipohjaista.

Onkohan se liukkari voinut vaikuttaa näin paljon ja onkohan mulla tässä kierrossa toivoakaan raskautua, kun ollaan käytetty liukkaria :nailbiting: No, tänään pupuillaan vielä kerta kiellon päälle ja ilman liukastetta. En vaan tiedä mitä sinne väliin työnnän liukasteeksi, kun ei kyllä nyt ole vara ostaa sitä 30e / tuubi maksavaa pre seed liukkaria :bookworm:

Niitä on myös edullisempia siittiöystävällisiä liukkareita. Olikohan Acolla esim yksi ja oisko RFSU:n sellainen turkoosi/sininen tuubi myös siittiöystävällinen.

Niitä on myös edullisempia siittiöystävällisiä liukkareita. Olikohan Acolla esim yksi ja oisko RFSU:n sellainen turkoosi/sininen tuubi myös siittiöystävällinen.

Kiitos! Onkohan raskauskeijun sivuilla nuo siittiöystävällisiä. Jos tilaisin ensi kierroksi taas ovistestejä ja samalla jonkun vähän halvemman liukkarin :rolleyes:

Hieno ovisplussa!!

Luulisi, että liukkarilla voi olla vaikutusta, kun jotkut saattaa tappaa siittiöitä.
Eikun metsästämään siittiöystävällistä sellaista :)

En kurkannut saako tätä raskauskeijusta, mutta tässä ainakin lukee, ettei sisällä siittiöitä tuhoavia aineistossa. Hinta tuolla vähän alle kympin

https://www.apteekkituotteet.fi/ACO-Intimate-Care-Liukuvoide-50-ml

Tuota ei saa raskauskeijulta, mutta muutoin tuo vaikuttaa hyvältä. Pistän tuon kyllä tilaukseen. Siitä RFSU liukkarista en tuollaista samanlaista mainintaa löytänyt, mutta periaatteessa sen kai myös pitäisi olla ihan ok. Tuossa Acon liukkarissa on vain söpömpi tuubi ja se maininta, niin taitaa tuo lähteä tilaukseen :p

Hieno ovisplussa!!

Luulisi, että liukkarilla voi olla vaikutusta, kun jotkut saattaa tappaa siittiöitä.
Eikun metsästämään siittiöystävällistä sellaista :)
Tosi hurjalta kuulosti ja ajatuksenakin ihan looginen, kun lueskelin eilen noita googlettelun tuloksia. Piti ihan miehellekkin linkittää pari, että meni sillekin jakeluun :grin
Se harvoin uskoo näitä minun googlettelun tuloksia :wink Nyt vaan jäi vähän harmittamaan, kun en aiemmin etsinyt tietoa, että menikö tässä nyt sitten koko kierto ihan hukkaan :nailbiting:

Tosi hurjalta kuulosti ja ajatuksenakin ihan looginen, kun lueskelin eilen noita googlettelun tuloksia. Piti ihan miehellekkin linkittää pari, että meni sillekin jakeluun :grin
Se harvoin uskoo näitä minun googlettelun tuloksia :wink Nyt vaan jäi vähän harmittamaan, kun en aiemmin etsinyt tietoa, että menikö tässä nyt sitten koko kierto ihan hukkaan :nailbiting:

Jos yhtään lohduttaa, niin esikoista yrittäessä meille kävi tämä ihan sama. Ei ollut käynyt mielessäkään, että liukkari voisi vaikuttaa raskautumiseen. Mehän oltiin oikein hölvätty sitä useampi kierros :laughing002

Jos yhtään lohduttaa, niin esikoista yrittäessä meille kävi tämä ihan sama. Ei ollut käynyt mielessäkään, että liukkari voisi vaikuttaa raskautumiseen. Mehän oltiin oikein hölvätty sitä useampi kierros :laughing002

Sama juttu hölväyksen kanssa :laughing001 Melkeinhän sitä toivoisikin, että olisikin jostain näin pienestä astiasta kiinni. Tämä, kun on vielä helppo korjata.

Heii! Mulla ajatuksena testata huomenna aamusta josko tämä olisi toivottu plussakierto pettymysten jälkeen. Olisiko täällä muita huomenna testailijoita niin voidaan huomenna yhdessä juhlia ja iloita plussista tai tukea toisiamme negatesteissä? Pistetään testikarkelot käyntiin huomenna. Odottelen innolla:smiley-bounce016 anyone:confused004

Dpo7 ilmeisesti täällä. Mä en osaa laskea näitä mut viikko sitten hymy. No, oireita on mut ne nyt voi olla mitä vain eikä nämäkään ole kovin isoja. Vähän vv outo, seksin aikana tökkäsi johonkin ja kävi kipeää vähän . Loput oireet onkin poistunut eli taitaa tulla menkat. Lämmöt on koholla toki edelleen mut mulla ne tippuu yleensä menkkojen toka päivänä.

Lämmin on, eli hikoilen yöllä ja sama kun kävelen tms mut parina iltana on tullut hiukan kylmä mut ne on ollu nega kiertoja ku ollut kylmä ja lämmin mulla oli pluskierrossa ja nyt. Tää on ainut ja tietty pieni nenän tukkoisuus mutta hajuherkkyys. Mä oon ihan varma että menkat alkaa.

Heii! Mulla ajatuksena testata huomenna aamusta josko tämä olisi toivottu plussakierto pettymysten jälkeen. Olisiko täällä muita huomenna testailijoita niin voidaan huomenna yhdessä juhlia ja iloita plussista tai tukea toisiamme negatesteissä? Pistetään testikarkelot käyntiin huomenna. Odottelen innolla:smiley-bounce016 anyone:confused004

Vähän tekis mieli tulla testikarkeloihin, mutta huomenna vasta dpo9:grin

Katarina$, musta nuo kuulostaa ihan päteviltä oireilta.
Mullahan ei ole oireen oireita, ainoastaan vaihteleva jomottelu :dontknow

Ajattelin kuitenkin testata tänään :hilarious: tilasin lähiapteekin noutopisteeseen pari testiä ja yritän ehtiä testata ennen kuin lähdetään reissuun. Kyllä kierto viimeistään siinä vaiheessa alkaa, kun tikkua on uitettu :laughing002

Tää on tää et itse on niin sokea ja vähättelevä omii oireita kohti .. sit kaikkien muiden nipistelyt sun muut on ihan varma raskaus! :grin

Vähän tekis mieli tulla testikarkeloihin, mutta huomenna vasta dpo9:grin

sama! :grin Tänään dpo 9, sunnuntaina ajattelin jos testais. Jos maltan niin en vielä sillonkaan. Rinnat kihelmöi, välillä vihlaisuja. Oviksen jälkeen VV lisääntyi ja nyt tuntuu et olis vähentynyt. Dpo 5 kunnon menkkajomot, 6-7 jonkin verran. Nyt satunnaiset tuntemukset rinnoissa ja alhaalla...

kun on tuntemuksia, oon varma että on tärpännyt. Kun on hetki ettei tunnu, oon varma et oon kuvitellut kaiken. Hoh!

Takaisin