Raskaaksi 2021

Mä taas yritän välttää laskureita, kun pelkään että jinxaan sen kierron. :facepalm:
( Ja oi miten hyvin se onkaan toiminut :hilarious: )

Tähän kiertoon kyllä katsoin laskurilla mahdollisen la:n jo heti kierron alussa, kun halusin laskea vieläkö olisi mahtunut Joulukuisiin. :smiley-angelic006:smiley-ashamed005

Ja taisin jinxata :hilarious:,
koska tänään dpo9 rfsu herkkä erittäin selvä nega. :hilarious:

Pogomaman testissä näen jotain. :wideyed:toivottavasti lähtee vahvistumaan. :)

Liitteet

• IMG_20210419_090029_edit_620674593697479.jpg
    IMG_20210419_090029_edit_620674593697479.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 172
Tässäpä kuvaa tältä aamulta. Menossa on dpo 12 mun laskujen mukaan ja ihan kuin tuossa testissä ois toinenkin erittäin haalea viiva mutta onko siinä väriä vai ei.

Eilen kävin poikien kanssa pyöräilyllä ja jossain vaiheessa tuntui ihan menkkakramppeja mutta ne sitten meni ohi. Oli pakko kotona tarkistaa tilanne eikä yhtään mitään ollut vuotanut. Nyt odotan vaan jännityksellä mitä tästä tulee. Vaikka tässä kävis miten, on mulla varmasti muutaman seuraavan kuukauden ajan muuta ajateltavaa kun saadaan ens kuussa se kauan odotettu koiranpentu.

Hiiohoi! Haamu näkyvissä :jimlad::hello2

Ja oot vissiin vaihtanu nimimerkin? Vai miks muistelen, että aiemmin oot ollu pogomama.o_O

Pogomamman testissä näkyy jotain! :smiley-bounce012

Mä myös tiirailen heti kierron alussa, että jos sattuis tärppi käymään ni milloin olis mahdollinen la. :hilarious:

Tänään dpo 12 ja aamun testissä näkyi "jotain". Tein apteekin oman ja mietinkin, että tuleeko niihin herkästi viivanpaikkoja. Mietin sitäki, että onko tänään sittenkään dpo 12. Sain ovisplussan 6.4. illalla ja 7.4. aamulla, jonka jälkeen en testejä tehnyt, kun loppuivat. Oon laskenu oviksen tapahtuneen tuolloin 7.4. illalla, jonka mukaan siis tänään ois dpo 12. Lieviä ovisoireita ollut myös 8. ja 9. päivä. :rolleyes:
Kuva testistä: https://aijaa.com/K7REql

Mä olen myös jo katsonut, että mihin la osuisi, jos tästä kierrosta raskautuu :oops: En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia :grin

Täällä tänään dpo4 ja yllättävän rauhallinen fiilis. Toki tässä on nyt niin kiire töissä ja vapaa-ajalla ettei ehdi miettimään 24/7 raskaushaaveita.

Onko täällä muita samassa vaiheessa kiertoa ja milloin meinasitte testailla? :rolleyes:

Pogomamman testissä näkyy jotain! :smiley-bounce012

Mä myös tiirailen heti kierron alussa, että jos sattuis tärppi käymään ni milloin olis mahdollinen la. :hilarious:

Tänään dpo 12 ja aamun testissä näkyi "jotain". Tein apteekin oman ja mietinkin, että tuleeko niihin herkästi viivanpaikkoja. Mietin sitäki, että onko tänään sittenkään dpo 12. Sain ovisplussan 6.4. illalla ja 7.4. aamulla, jonka jälkeen en testejä tehnyt, kun loppuivat. Oon laskenu oviksen tapahtuneen tuolloin 7.4. illalla, jonka mukaan siis tänään ois dpo 12. Lieviä ovisoireita ollut myös 8. ja 9. päivä. :rolleyes:
Kuva testistä: https://aijaa.com/K7REql
Nään haamun! :happy119

Mä olen myös jo katsonut, että mihin la osuisi, jos tästä kierrosta raskautuu :oops: En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia :grin

Täällä tänään dpo4 ja yllättävän rauhallinen fiilis. Toki tässä on nyt niin kiire töissä ja vapaa-ajalla ettei ehdi miettimään 24/7 raskaushaaveita.

Onko täällä muita samassa vaiheessa kiertoa ja milloin meinasitte testailla? :rolleyes:
Täällä kans dpo4 ja en varmaan dpo8 pidemmälle pääse ilman testailua, eli perjantaina voisko olla "joukkotestaus"? :wink:wacky:

@Citrus90 , @Harmi89 mulla kans tänään dpo4. tää on inssikierto ja lääkärin kehotuksesta taidan testata vasta kun menkkojen pitäis alkaa ;) eli dpo 14 varmaan.

Toivotaan vahvistumista havaituille haamuille!!

Täällä dpo 11, ja tein negatiivisen testin aamulla. :grumpy: Testin teon aikana esikoinen ehti koputella jo vessan ovea, ja koirallakin tuli hätä ulos. Sellaista se perhe-elämä useamman kanssa kai tulisi olemaankin. : )

Mutta tulos siis puhdas nega, ei tarvinnut edes viivanpaikkaa tutkailla... Hennon vaaleanpunaista vuotoa aivan hitusen tuli nyt aamupäivällä, melko aikaisin, jos nyt jo tulossa menkat! Senhän vielä toiveikas mieleni edelleen yrittää siis ajatella kiinnittymisvuodon mahdollisuutena. Huokaus... Rintojen tuntemukset olivat ennen mun "the tunne" raskaudesta (myös niistä jotka viivojen vahvistuttua kuitenkin päättyivät aivan ensi päivinä/viikkoina ennen esikoista). Imetyksen jälkeen vaan rintojen tuntoherkkyys muuttui niin paljon, että en tiedä erottaisinko enää raskauden alkutuntemuksia niistä. NO, sen toivottavasti saisin vielä tietää.:smiley-angelic001

Olen esikoiden yrityksessä tehnyt kaikki testien viivanpaikkojen tiirailut jokaisessa valossa moneen kertaan, ja täytyy myöntää, että tein niin RFSU-testin kanssa myös tämän yrityksen alussa.

Näyttää siltä, että me menemme niitä alkionsiirtoja kohti loppukeväällä/kesästä. On tietysti kiva juttu, että pääsemme nyt hyväennusteisiin hoitoihin. Mutta olisipa ollut ihana onnistua luomuna, varsinkin kun mitään estettä sille ei pitäisi olla. :sad001

Paljon tsemppiä kaikille! :Heartred

Täällä on dpo3 ja testailen varmaan su-ti välillä, riippuen, että kuinka paha malttamattomuus iskee. Mutta en ennen sunnuntaita, koska tiedän, ettei testissä näy mulla ennen dpo9.

Mulla kans oletettavasti dpo4. Ovisplussaa en saanut kun tikut loppui kesken. Mutta muista tuntemuksista päätellen ovis oli varmaan torstaina. Sen jälkeen tikut oli haaleita kun taas keskiviikkona vielä digi vilkutti.

En tiiä koska sitä testais. Varmaankaan en malta odottaa vaan testaan jo viikonloppuna:grin

Oli pakko kurkata kans mahdollinen oma la ja näyttäis olevan 31.12. :rolleyes: Olisi aika jännittävä seurata, kummalle vuodelle osuu.

Voi, kun tärppäis tässä kierrossa. Oireettomuutta edelleen. Tänään kyllä oli aamusta pieni ärtymyksen aalto ja alkanut jatkuva nälkä palailemaan. (Ja jatkuva namin himo, mutta tää nyt on päällä koko kuukauden:hilarious:) Parasta kuitenkin, että ekaa kertaa pitkään aikaan ei ole tiputteluvuotoa.

Epäilen, että tästä tulossa normaali pitempi kierto oviskipujen ajankohdan takia, mutta ei auta, kun odotella ja toivoa. :smiley-angelic001

Digin hymy 3 päivää sitten, lämmöt tänään noussut liki asteen. Ei ole kipeä olo kuitenkaan. Oletan siis että olen ovuloinut koska kn korkealla, lämmöt noussut ja ovulaatiotestit negaa. Eli mun kp1 olikin ovulaation aiheuttamaa(ko?) vuotoa ja nyt on lämmötkin noussut.

Varmasti johtuen keskenmenosta nämä heittelyt kun ei aiemmin ole ollut.

Hilla_, meillä olisi sama la, jos tästä tärppäisi. Huomatkaa mun hävyttömän yltiöpositiivinen asenne, jos vaikka olisikin sattunut tärppäämään. Mitähän tämä kuumeilu on sitten, kun yritystä on ollut järkevästi myös ennen oletettua ovulaatiota eikä pelkästään oletettuna ovulaatiopäivänä :smiley-bounce013 tänään olisi dpo 12, mutta en uskalla testata, etten harmistuisi liikaa negasta. Mieluummin jostain typerästä syystä odottelen ennemmin niitä alkavia kuukautisia.

Täällä on dpo3 ja testailen varmaan su-ti välillä, riippuen, että kuinka paha malttamattomuus iskee. Mutta en ennen sunnuntaita, koska tiedän, ettei testissä näy mulla ennen dpo9.
Me ollaan melko samoissa! Hirveesti tekee mieli uittaa tikkuja mut eipä tässä hyödytä. Dpo10 testaan ihan vaikka itseni kiusaksi

Haamua tyrkkää PogoMammalla, uusiks heti huomenna?!?!

Siis Kp 1 on aina virallinen la:n tarkistuspäivä. Samalla pitää myös kattoo tärppipäivät flow'sta ja suunnitella varhaisultra ja ja ja.... :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006

Dpo 12 (la 28.12:laughing025). Tein rfsu:n sen ei herkän. En osaa sanoa onko väriä, mut haalea vaalea toinen viiva näkyy silmälle, kuvaan ei taida saada. Näitä viivanpaikkoja on tullut testattua jo liiankin kanssa, joten toiveet ei oo hirmu korkealla, mut totta maar huomenna uus testi :cool05_20210419_135119.JPG

Ihmeellistä vihlontaa ollut muuten tänään tuossa keskellä alavatsalla.. Eilen tuli semmonen hetkellinen kova vihlaisu ja tänään useaan otteeseen vastaavaa..
Voispa päivät mennä nopeammin. :grin tässä odotellessa vaan kuulostelee tarkasti jokaista pientäkin tuntemusta ja toivoo parasta. :rolleyes:

”Huurunenä” Käyty hakemassa kyytiin, ensimmäinen PAS siis onnistuneesti saatu tehtyä :love7 :angel7 :angel4 nyt vain odotellaan & odotellaan

piinaviikot julistettu alkaneeksi!:grin:p

Takaisin