Mulle on aina aikaisemmin sanottuettä silläkin pitää saada ensin ainakin yksi negatulos jossa se kapine tunnistaa sen lh piikin.Ihan vähän vain ristiriitaista tietoa tulee ihan saman sairaalan sisälläkin. Mut miten se laite sit tunnistaa sen lh-piikin jos sitä ei testaa negatuloksella eka? Kiva ku mulla on aiemmista kierroista noita jäänyt ja oon aina ihan hulluna stressannu etten sekoita noita laitteita vahingossa keskenään ja vahingossa ota uutta laitetta sen pelossa ettei se tunnista nousua ja anna mulle hymyä
![]()
Se selittäisi kyllä sen, kun pitää ostaa uusi laite aina.. mutta oon kyllä hymyn saanut mielestäni ilmankin negaa

En aamulla huonon yön jälkeen edes tajunnut. Normaalisti siis tiukimmat housut lievästi puristaa, mut ei näin kovaa ole turvottanut kuin raskaana! 

ei ihan yhtä paljon vuotoa, mut samanlaiset vatsa- ja selkäsäryt.
Oliko sulla tullut niitä hyytymiä paljon vuodon mukana?

vaikea uskoa että vielä huomenna plussaa. Toiv keskiviikkona! Tai sit meen silti inssiin ke...
jännä nähdä onko iltapäivällä tummempi, vasta 18 aikoihin pääsen tekemään toisen testin.
ja aamulla tehty vikat talletukset ennen inssiä
olo on jo fyysisesti parempi, säryt ja jomot on hellittäneet mutta vuotaa edelleen. raskausolo on kokonaan hävinnyt, en usko että sinne olisi mitään jäänyt. soittelen tänään neuvolaan ja katsotaan sitten tämä vuoto loppuun ja miten eteenpäin.