Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voi movetoivoa on vielä..
Eeehkä ihan millin tummempi ovistikku aamusestaeli tuo alin on uusin.
Kuis muilla?

Mulla myös ehkä vähän vahvistunut eilisestä mutta aika haalea toinen viiva vielä. Tosin yleensä mulla nouseekin ihan muutamassa päivässä melko haaleasta tasavahvoihin :)Mullaki on näin. Uskoisin, että eilen illalla ois ollu jo tasavahvat. Ja uskoisin, et mulla itse ovis tapahtuu aika nopeasti plussasta :angelic: sitä en tiiä, et onko niiTäällähän on moni suunnilleen samassa vaiheessa, kivaa!Mulla myös ehkä vähän vahvistunut eilisestä mutta aika haalea toinen viiva vielä. Tosin yleensä mulla nouseekin ihan muutamassa päivässä melko haaleasta tasavahvoihin :)

Mä en oo vielä tänään testaillut, yritän nyt pidättäytyä siinä klo 13-14 väliin testaamisessa. Jannn:illa on mun mielestä vähän vahvistunut! Oispaoispaoispa!
Ootteko muuten miettineet, jatkatteko raskauduttuanne kirjoittelua raskautuneet2020 vai raskautuneet2021 ryhmässä, vai molemmissa?
Oispa niin kivaaPäästäispä kaikki joulukuisten ryhmäänkerrankin ois la kuun alussa, eikä lopussa
jos menee ovis maanantain yli
vai oliko vielä tiistaina mahis marraskuun loppuun..no mut anyway, rajoilla mennään

Joko mä oon kattonut sitä eilen niin silmät mutkalla väsyneenä ja liian vauhdilla tai sit se on ilmestyny siihen omia aikojaan. Whaaaaaat. Veikkaan ensimmäistä mut siltiii.Oispa niin kivaa
Mä menin muutem vilkaisemaan tänään mun eilistä ovistikkua ja mitä hittoa se mikään tyhjä ollut vaan ihan selvä viiva siinä oli.Joko mä oon kattonut sitä eilen niin silmät mutkalla väsyneenä ja liian vauhdilla tai sit se on ilmestyny siihen omia aikojaan. Whaaaaaat. Veikkaan ensimmäistä mut siltiii.
Joo, voin laittaa kuvaakun oon tehny toisen testin ja pystyy vertaan!Kuvaa? Ainakin sit ku voi verrata tän päiväseen. Mä en ottanut digiä kun liuska oli niin haalee. Huomenna otan vaik ois mikä. Ja teen liuskan vielä myöhemmin tänään uusiks.
on tämäkin harrastus
mut täytyy nyt nauttia kun ei tiedä milloin päättyy! Tai no ens kierto lienee vielä luomu, mutta voi olla ovuloimaton gonalin takia. Sitten ehkä koittaakin ivf hoidot ja tulee taukoa ovistesteihin hetkellisesti ainakin 
Mulle on aina aikaisemmin sanottuettä silläkin pitää saada ensin ainakin yksi negatulos jossa se kapine tunnistaa sen lh piikin.Ei sillä pinkillä tarvi saada ensiksi negaaainakaan toivottavasti enkä ole ennen kuullut että pitäisi..voi ei jos mokasin..oon kyllä aiemmin tehnyt niin että vasta kun liuska tumma niin varmistanut digillä ja on saattanut heti pamahtaa hymy. Mulla ei vielä limoja eikä himoja
alavatsaa kylläkin nippailee mutta to tai pe ainakin tuntui jotain pientä jo, tänään enempi. Luin että ainakin gonalilla munat voi kasvaa jopa 3mm päivässä, voi oispa..mutta oisin halunnut yhtä hyvät limat kuin tärppikierrossa..silloin oli jo 3-4pvää ennen inssiä limoja