Raskaaksi 2020

Mulle on aina aikaisemmin sanottuettä silläkin pitää saada ensin ainakin yksi negatulos jossa se kapine tunnistaa sen lh piikin. o_O Ihan vähän vain ristiriitaista tietoa tulee ihan saman sairaalan sisälläkin. Mut miten se laite sit tunnistaa sen lh-piikin jos sitä ei testaa negatuloksella eka? Kiva ku mulla on aiemmista kierroista noita jäänyt ja oon aina ihan hulluna stressannu etten sekoita noita laitteita vahingossa keskenään ja vahingossa ota uutta laitetta sen pelossa ettei se tunnista nousua ja anna mulle hymyä :hilarious:

Se selittäisi kyllä sen, kun pitää ostaa uusi laite aina.. mutta oon kyllä hymyn saanut mielestäni ilmankin negaa o_O mutta samaa laitetta olen saattanut käyttää vaikka uusiakin olisi..hmm

Se selittäisi kyllä sen, kun pitää ostaa uusi laite aina.. mutta oon kyllä hymyn saanut mielestäni ilmankin negaa o_O mutta samaa laitetta olen saattanut käyttää vaikka uusiakin olisi..hmm
samaa laitetta saa kyllä käyttää uudessakin kierrossa, sillä ei pitäisi olla mitään väliä. Mutta kun mulla on noita laitteita yhteensä 3 niin pelkään että kesken testikierron mulla vaihtuu se testilaite ja sit se laite ei tunnistaisi sitä nousua. Mutta otappa näistä selvää. Ehkä mä kuitenkin ny uhraan sen tikun ja käyn pissimässä sekä liuskaan että digiin. :scratch loppupeleissä se on aivan se ja sama. Mutta en uskalla silti vaihtaa testilaitetta kesken testikierron :joyful::grin

Anteeksi omanapailu! Mieli kai nyt haluaisi vaan tarrautua ohueen oljenkorteen, joten pohdinpa kuinka kovaa menkkaturvotus voi olla? Vuotoa ei vielä näy vaan VV holahtelee, mutta ulkohousut, jotka normaalisti tippuu jalasta oli jopa tiukat :wtf En aamulla huonon yön jälkeen edes tajunnut. Normaalisti siis tiukimmat housut lievästi puristaa, mut ei näin kovaa ole turvottanut kuin raskaana!

Ehkä mun kroppa tosiaan alkaa vaan vanhuuttaan olemaan ihan sekaisin. Perinteiset pms-kiukut uupuu yhä eikä hormonaalinen päänsärkyään ole tullut kunnolla päälle. Sen sijaan maha kramppailee yhä ja tuntuu selässä asti. En muista milloin ois viimeksi näin. Jos nyt huomiseen pääsee tällä kierrolla niin tyytyväinen olen. 27 päivän kierto ei sitten niin ole lyhyempi kuin normaalisti :)

IMG_20210307_135633.jpg

Tässäpä nää, ei noissa nyt juuri vertailtavaa oo, siis näitäkään ei kuulu enää yli 30min testaamisesta tulkita, mutta onhan näitä hauska seurailla. :wacky:

Ääh, olin kattonu väärin - luulin et mulla on viikkodigi tuolla mut se olikin normidigi eli en tullu hullua hurskaammaks :banghead: plussahan se oli tietenkin vielä. Huomisaamuun on pitkä aika, kun voi soittaa neuvolaan... vuoto jatkuu. Nää tuntuu siis ihan menkoilta :confused005 ei ihan yhtä paljon vuotoa, mut samanlaiset vatsa- ja selkäsäryt.
Voimia Move88. Toivottavasti saat neuvolasta apuja. Mä en samassa tilanteessa päässyt mihinkään tsekattavaksi, koska sanoivat että noilla viikoilla (mulla tiputtelu alkoi rv 5+1 ja tuli runsaaksi rv 6+3) ei ultra vielä kerro mitään ja keskenmenolle ei voi mitään tehdä.

@Marcipa se voi olla just noin... mut haluisin ainakin verikokeet et näkis myöhemmin sit varmasti et kaikki on tullu ulos...

vuotoa on kyllä, jomot on vähän helpottaneet.

Muokattu viimeksi:
@Marcipa se voi olla just noin... mut haluisin ainakin verikokeet et näkis sit varmasti et kaikki on tullu ulos...

vuotoa on kyllä, jomot on vähän helpottaneet.
mä laitoin optimistisen, koska en vielä haluaisi luopua toivosta että siellä jotain vielä on! :smiley-angelic001Oliko sulla tullut niitä hyytymiä paljon vuodon mukana?

mä laitoin optimistisen, koska en vielä haluaisi luopua toivosta että siellä jotain vielä on! :smiley-angelic001Oliko sulla tullut niitä hyytymiä paljon vuodon mukana?
On niitä tullut. Siksi olen melkeinpä luopunut toivosta. Ihmeitä tapahtuu tietty, ja onhan näitä tapauksia paljon tullut vastaan. Ei se auta kun antaa ajan kulua. Elämä on hurjaa. Niin ääripäästä toiseen vetänyt tämäkin viikko. :arghh:

Miksköhän myös vasemmalla juilii o_O limoja tuli vessakäynnillä. Tein taas testin ja ehkä hitusen tummempi, tai sama kuin aamulla. Ehkä vielä yks liuska illalla :rolleyes:

Miksköhän myös vasemmalla juilii o_O limoja tuli vessakäynnillä. Tein taas testin ja ehkä hitusen tummempi, tai sama kuin aamulla. Ehkä vielä yks liuska illalla :rolleyes:
Voisko siellä kasvaa vasurissa toinen folli? Näkyikö ultrassa?

Ootteko muuten miettineet, jatkatteko raskauduttuanne kirjoittelua raskautuneet2020 vai raskautuneet2021 ryhmässä, vai molemmissa?
Mä änkeen kans tänne kirjoitteleen :grin
Jos/kun tuun raskaaksi ni meinaan varmaan eniten kirjoittaa sit omassa LA-ryhmässä, mikä ois varmaan joko loka- tai marraskuisten ryhmä ku diabeetikoilla puretaan raskaus yleensä 36 viikoilla :bored:

Jännän äärellä nyt ollaan, ovis oli testien mukaan eilen lauantaina ja tänään jo oli haalistunut viiva. Tokakuvassa sit lauantain puikko.

Liitteet

• BA0C1C19-F611-4C56-9369-843699B737E4.jpeg
    BA0C1C19-F611-4C56-9369-843699B737E4.jpeg
    24.2 KB · Katsottu: 128
  • 1053C1C0-147D-4940-A3F7-CC0EE37AD097.jpeg
    1053C1C0-147D-4940-A3F7-CC0EE37AD097.jpeg
    17.8 KB · Katsottu: 142
Ehkä hitusen tummempi taas liuska, digi on aikas haalea :wtf: vaikea uskoa että vielä huomenna plussaa. Toiv keskiviikkona! Tai sit meen silti inssiin ke...:woot: jännä nähdä onko iltapäivällä tummempi, vasta 18 aikoihin pääsen tekemään toisen testin.
Muiden testejä odotellessa :joyful: ainiin ja limoja on tullut jo muutaman kerran :happy: ja aamulla tehty vikat talletukset ennen inssiä :p

Liitteet

• IMG_20210308_072201__01.jpg
    IMG_20210308_072201__01.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 126
niin se vaan taitaa olla että pitää palata tänne. tonne 2021 kuumeilijoihin en kyllä ainakaan heti jaksa mennä. täällä on niin paljon parempi henki :Heartred olo on jo fyysisesti parempi, säryt ja jomot on hellittäneet mutta vuotaa edelleen. raskausolo on kokonaan hävinnyt, en usko että sinne olisi mitään jäänyt. soittelen tänään neuvolaan ja katsotaan sitten tämä vuoto loppuun ja miten eteenpäin.

päivän kerrallaan pystyy ajattelemaan mutta yrityksen jatkaminen tuntuu just nyt liian pahalta. kai se siitä taas kääntyy kun aika kuluu... mut niin vilpittömästi kun sitä ehti iloita muutaman päivän. ajatella että ehkei tarvitakaan hoitoja ja kaikki kääntyy hyväksi.

niin se vaan taitaa olla että pitää palata tänne. tonne 2021 kuumeilijoihin en kyllä ainakaan heti jaksa mennä. täällä on niin paljon parempi henki :Heartred olo on jo fyysisesti parempi, säryt ja jomot on hellittäneet mutta vuotaa edelleen. raskausolo on kokonaan hävinnyt, en usko että sinne olisi mitään jäänyt. soittelen tänään neuvolaan ja katsotaan sitten tämä vuoto loppuun ja miten eteenpäin.

päivän kerrallaan pystyy ajattelemaan mutta yrityksen jatkaminen tuntuu just nyt liian pahalta. kai se siitä taas kääntyy kun aika kuluu... mut niin vilpittömästi kun sitä ehti iloita muutaman päivän. ajatella että ehkei tarvitakaan hoitoja ja kaikki kääntyy hyväksi.

Voi ei :( uskon että paha fiilis. Mäki luulin etten tarvitse ivf vaan inssi riittää mutta ei..tai no tämä yksi inssi vielä kokeillaan ennen ivf..
Veikkaan että sanovat sulle että seuraa rtesteillä onnistuiko tyhjennys itsestään.. oliko teillä jotain hoitojuttuja tulossa, kävitte jo ensikäynnillä?

Ehkä hitusen tummempi taas liuska, digi on aikas haalea :wtf: vaikea uskoa että vielä huomenna plussaa. Toiv keskiviikkona! Tai sit meen silti inssiin ke...:woot: jännä nähdä onko iltapäivällä tummempi, vasta 18 aikoihin pääsen tekemään toisen testin.
Muiden testejä odotellessa :joyful: ainiin ja limoja on tullut jo muutaman kerran :happy: ja aamulla tehty vikat talletukset ennen inssiä :p
Toivotaan että se ottais nyt sellasen piikin ja humpsahtais tummaksi huomiselle! Sekä siellä että täällä!
Mä en oo vielä testannut, mutta tekis kyllä kieltämättä mieli napata yksi testitikku ja dipata :hilarious: Oisko tosi pahasti väärin mennä vähän kuumeisena inssiin jos tiedän sen johtuvan rautainfuusiosta eikä se oo koronaa, jos en vaan kertois sinne että oon vähän kuumeessa. Nojoo. Olis se väärin. Hyi.

Takaisin