Raskaaksi 2020

Täälä kp 12 ja limat bongattu. Testi vielä nega mutta yleensä limoista menee muutama päivä ovisplussaan. Tallettelut pitäs tänään saada tehtyä :angelic::sex

Iloitsin liian aikaisin eilisistä kivuista ja samalla olin toiveikkaana et tänään ei olis. Olin väärässä :hungover:
No jospa panadol auttaisi. Oon entinen Buranan suurkuluttaja ja kun luin, et se vois estää vauva-asioita, niin oon ottanu enää menkkakipuihin.
Tääki menis buranalla, mutta en uskalla ottaa :oops:

Talleteltu ainaki on, yrityksen puutetta ei ainakaan voi syyttää, jos (ja kun) ei tärppi käy :hilarious:
En kyllä usko yhtään luomusti raskautumiseen yhdestä kemiallisesta huolimatta.

Move, tsemppiä :Heartpink

Mä oon siis nyt tukkinu itteni tähän ketjuun, toivottavasti ei haittaa :angelic:

Muokattu viimeksi:
Voi move :Heartpink toivoa on vielä..

Eeehkä ihan millin tummempi ovistikku aamusesta :scratch eli tuo alin on uusin.
Kuis muilla?

Tuossa on mun perjantainen ja eilinen :happy:

Liitteet

• 20210306_053200.jpg
    20210306_053200.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 120
Täällähän on moni suunnilleen samassa vaiheessa, kivaa! :woot: Mulla myös ehkä vähän vahvistunut eilisestä mutta aika haalea toinen viiva vielä. Tosin yleensä mulla nouseekin ihan muutamassa päivässä melko haaleasta tasavahvoihin :)

Täällähän on moni suunnilleen samassa vaiheessa, kivaa! :woot: Mulla myös ehkä vähän vahvistunut eilisestä mutta aika haalea toinen viiva vielä. Tosin yleensä mulla nouseekin ihan muutamassa päivässä melko haaleasta tasavahvoihin :)
Mullaki on näin. Uskoisin, että eilen illalla ois ollu jo tasavahvat. Ja uskoisin, et mulla itse ovis tapahtuu aika nopeasti plussasta :angelic: sitä en tiiä, et onko nii :hilarious::hilarious:

Mä en oo vielä tänään testaillut, yritän nyt pidättäytyä siinä klo 13-14 väliin testaamisessa. Jannn:illa on mun mielestä vähän vahvistunut! Oispaoispaoispa!

Ootteko muuten miettineet, jatkatteko raskauduttuanne kirjoittelua raskautuneet2020 vai raskautuneet2021 ryhmässä, vai molemmissa?

Mä en oo vielä tänään testaillut, yritän nyt pidättäytyä siinä klo 13-14 väliin testaamisessa. Jannn:illa on mun mielestä vähän vahvistunut! Oispaoispaoispa!

Ootteko muuten miettineet, jatkatteko raskauduttuanne kirjoittelua raskautuneet2020 vai raskautuneet2021 ryhmässä, vai molemmissa?

Kun viime vuonna plussasin niin olin hetken tuolla 2020-ryhmässä, mutta oikeastaan kirjoittelin vaan oman kuukauden raskautumisryhmään. Jos niin käy että vielä raskaudun, niin varmaan käy samoin. Tai riippuu siitä kuukausryhmästä, onko kiva vai ei :grin

Mä en ole vielä miettinyt, tuntuu että on vielä pitkä matka siihen plussaan, niin mietin sitten kun sen aika toivottavasti tulee :)

Päästäispä kaikki joulukuisten ryhmään :love7 kerrankin ois la kuun alussa, eikä lopussa :rolleyes: jos menee ovis maanantain yli :dontknow vai oliko vielä tiistaina mahis marraskuun loppuun..no mut anyway, rajoilla mennään

Päästäispä kaikki joulukuisten ryhmään :love7 kerrankin ois la kuun alussa, eikä lopussa :rolleyes: jos menee ovis maanantain yli :dontknow vai oliko vielä tiistaina mahis marraskuun loppuun..no mut anyway, rajoilla mennään
Oispa niin kivaa :love7

Mä menin muutem vilkaisemaan tänään mun eilistä ovistikkua ja mitä hittoa se mikään tyhjä ollut vaan ihan selvä viiva siinä oli. :wideyed: Joko mä oon kattonut sitä eilen niin silmät mutkalla väsyneenä ja liian vauhdilla tai sit se on ilmestyny siihen omia aikojaan. Whaaaaaat. Veikkaan ensimmäistä mut siltiii.

Oispa niin kivaa :love7

Mä menin muutem vilkaisemaan tänään mun eilistä ovistikkua ja mitä hittoa se mikään tyhjä ollut vaan ihan selvä viiva siinä oli. :wideyed: Joko mä oon kattonut sitä eilen niin silmät mutkalla väsyneenä ja liian vauhdilla tai sit se on ilmestyny siihen omia aikojaan. Whaaaaaat. Veikkaan ensimmäistä mut siltiii.

Kuvaa? Ainakin sit ku voi verrata tän päiväseen. Mä en ottanut digiä kun liuska oli niin haalee. Huomenna otan vaik ois mikä. Ja teen liuskan vielä myöhemmin tänään uusiks.

Hihii ihanaa kun voi näitä pohtia muiden kanssa :joyful: on tämäkin harrastus :hilarious: mut täytyy nyt nauttia kun ei tiedä milloin päättyy! Tai no ens kierto lienee vielä luomu, mutta voi olla ovuloimaton gonalin takia. Sitten ehkä koittaakin ivf hoidot ja tulee taukoa ovistesteihin hetkellisesti ainakin :rolleyes:
Ja luulin ettei tässä kierrossa voi/tarvitse testata ovista. Tilasin paniikissa lisää digejä, mutta en tiedä ehtiikö/tarviiko niitä käyttää. Onneksi 4 digiä vielä jäljellä.

Mä kyl taidan ottaa tänään jo sen digin mukaan testailuun. Musta se perjantainen lääkäri puhui vähän oudosti kun se sanoi jotain "jos saat positiivisen jo maanantaina" ja "aloita digitestaus maanantaina". Eihän se käy järkeen kun digillä pitää saada ensin ainakin yksi negativiinen tulos jotta se tunnistaa sen nousun. Digejä mulla on jäljellä vielä 5 kappaletta, mutta saahan noita apteekista lisää jos ei ala näkyä hymynaamaa.
Ovistuntemuksia alkaa selkeästi jo tulla, perus ahdistuneisuutta ja mielen myllerrystä, jomotus alavatsalla ja pieniä vihlaisuja, kertoo että rakkula kasvaa ja valmistautuu.

Mites muut samassa jamassa hengailevat? Miltä ovistestit näyttää?

Ei sillä pinkillä tarvi saada ensiksi negaa :woot:o_O ainakaan toivottavasti enkä ole ennen kuullut että pitäisi..voi ei jos mokasin..oon kyllä aiemmin tehnyt niin että vasta kun liuska tumma niin varmistanut digillä ja on saattanut heti pamahtaa hymy. Mulla ei vielä limoja eikä himoja :( alavatsaa kylläkin nippailee mutta to tai pe ainakin tuntui jotain pientä jo, tänään enempi. Luin että ainakin gonalilla munat voi kasvaa jopa 3mm päivässä, voi oispa..mutta oisin halunnut yhtä hyvät limat kuin tärppikierrossa..silloin oli jo 3-4pvää ennen inssiä limoja

Perusdigillä ei tarvitse saada ensin tyhjää ympyrää. Itse olen testannut sillä vahvistuksen liuskaan.
Se kaksoishormoni testi vaatii sen tyhjän, jotta rekisteröi estrogeenin nousun (Vilkkuva) mutta silläkin kyllä ovisplussan (pysyvä) saa vaikkei tyhjää saisikaan. (muiden kokemuksien mukaan, itse en ole käyttänyt näitä).

Ei sillä pinkillä tarvi saada ensiksi negaa :woot:o_O ainakaan toivottavasti enkä ole ennen kuullut että pitäisi..voi ei jos mokasin..oon kyllä aiemmin tehnyt niin että vasta kun liuska tumma niin varmistanut digillä ja on saattanut heti pamahtaa hymy. Mulla ei vielä limoja eikä himoja :sad001 alavatsaa kylläkin nippailee mutta to tai pe ainakin tuntui jotain pientä jo, tänään enempi. Luin että ainakin gonalilla munat voi kasvaa jopa 3mm päivässä, voi oispa..mutta oisin halunnut yhtä hyvät limat kuin tärppikierrossa..silloin oli jo 3-4pvää ennen inssiä limoja
Mulle on aina aikaisemmin sanottuettä silläkin pitää saada ensin ainakin yksi negatulos jossa se kapine tunnistaa sen lh piikin. o_O Ihan vähän vain ristiriitaista tietoa tulee ihan saman sairaalan sisälläkin. Mut miten se laite sit tunnistaa sen lh-piikin jos sitä ei testaa negatuloksella eka? Kiva ku mulla on aiemmista kierroista noita jäänyt ja oon aina ihan hulluna stressannu etten sekoita noita laitteita vahingossa keskenään ja vahingossa ota uutta laitetta sen pelossa ettei se tunnista nousua ja anna mulle hymyä :hilarious:

Takaisin