Raskaaksi 2020

Jaan tännekin tämän, muuta en pyydä kuin että pysyis nyt niin lujaa kiinni :smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20210306_081624.jpg
    IMG_20210306_081624.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 144
Onnea Naala :Heartpink

Punaista havaittavissa wc-käynnillä, hanat ei oo vielä kunnolla auenneet, mut eiköhän tänään kuitenkin ala tapahtua.

Jaan tännekin tämän, muuta en pyydä kuin että pysyis nyt niin lujaa kiinni :smiley-angelic001

Ihanaa! Onnea :love7.

Jospa tänne 2020 ketjuun tulisi vaikka plussa-aalto nyt sitten :angelic:

Olipa kiva kaverin kanssa eilen viinitellä. Puhuttiin vähän meidän tulevista hoidoistakin ja fiiliksistä. onneksi tuntui luonnolliselta kertoa eikä vaivaannuttavalta.:happy:

Meninpä sitten lähes kesken toiminnan itkemään, että ihan turhaa koko touhu, kun ei sitä lasta ikinä tule :facepalm: Enkä edes ymmärrä mistä tuo tuli! Tiedän, että meidän mahdollisuudet ovat jo hyvin heikot, mutta en mä nyt noin epätoivoinen ja luovuttanut ole ollut. Helkutin hormoonit taas minkä teitte :laughing021
Oivoivoi :hilarious: Mulle kävi melkein sama homma, kun just hieman ennen touhuiluja kävin täällä ja vilkaisin tuota 2021 ryhmää ja totesin saaneeni itsekin siellä nyt kuraa niskaan. Toki osasin sitä odottaa mutta yllätyin itsekin siitä adrenaliiniryöpystä ja meinas heti puuhien alkuun mennä kuppi nurin. :whacky011
Noh, tokenin siitä kyllä kuitenkin suht nopeesti ettei ihan mennyt reisille.
Pakko yrittää ymmärtää, mutta kyllä tämä tuntui vähän tahallaan väärin ymmärretyltä hässäkältä koko homma, vaikka voihan tässä hormonienkin aiheuttamat kipakkuudet olla asialla. Mitä sitä nyt voi odottaa kun hormonit jyllää yhdellä sun toisella ja kaikki pakkaa samaan ryhmään. :joyful:

No mut enihuu, se siitä. Mä varmaan pyrin nyt hiljenemään siellä ja jatkan naputtelua elämän epäreiluudesta ja lapsettomuushoitojen matelusta täällä, koittakaa kestää. laughing6

Siirryn muihin aiheisiin;
Ehkä nyt semisti ahdistaa tuleva viikko.
Ultrassa näkyi vasta 10mm follikkeli, ja ömm lääkäri sanoi perjantaina että jos ei keskiviikkoon mennessä ole O+ tullut, niin keskiviikkona sit jokatapauksessa soittoa polile ja katsotaan tilanne uudelleen. No ei siinä mitään mutta toivon että saisin sen o+ viimeistään tiistaina, ja inssin keskiviikkoaamulle heti aamusta.....
Ihan vaan koska mulla on keskiviikkona varattu aika rautainfuusioon ja siitä mulle nousee aina seuraavalle päivälle kuume, ja muahan ei koronan peloissa otettais inssiin tai uuteen folliultraan kuumeisena... Sehän taas tarkoittaisi sitä että menis taas kierto hukkaan....

Oivoivoi :hilarious: Mulle kävi melkein sama homma, kun just hieman ennen touhuiluja kävin täällä ja vilkaisin tuota 2021 ryhmää ja totesin saaneeni itsekin siellä nyt kuraa niskaan. Toki osasin sitä odottaa mutta yllätyin itsekin siitä adrenaliiniryöpystä ja meinas heti puuhien alkuun mennä kuppi nurin. :whacky011
Pakko yrittää ymmärtää, mutta kyllä tämä tuntui vähän tahallaan väärin ymmärretyltä hässäkältä koko homma, vaikka voihan tässä hormonienkin aiheuttamat kipakkuudet olla asialla. Mitä sitä nyt voi odottaa kun hormonit jyllää yhdellä sun toisella ja kaikki pakkaa samaan ryhmään. :joyful:

No mut enihuu, se siitä. Mä varmaan pyrin nyt hiljenemään siellä ja jatkan naputtelua elämän epäreiluudesta ja lapsettomuushoitojen matelusta täällä, koittakaa kestää. laughing6

Ultrassa näkyi vasta 10mm follikkeli, ja ömm lääkäri sanoi perjantaina että jos ei keskiviikkoon mennessä ole O+ tullut, niin keskiviikkona sit jokatapauksessa soittoa polile ja katsotaan tilanne uudelleen. No ei siinä mitään mutta toivon että saisin sen o+ viimeistään tiistaina, ja inssin keskiviikkoaamulle heti aamusta.....
Ihan vaan koska mulla on keskiviikkona varattu aika rautainfuusioon ja siitä mulle nousee aina seuraavalle päivälle kuume, ja muahan ei koronan peloissa otettais inssiin tai uuteen folliultraan kuumeisena... Sehän taas tarkoittaisi sitä että menis taas kierto hukkaan....

Oivoi, on kyllä taas monta asiaa mikä voi mennä pieleen, joista johtuen ette taaskaan pääsisi siirtoon.. Miten tämä voikin olla niin vaikeaa välillä :banghead: Toivotaan että nyt kuitenkin tässä kierrossa menisi kaikki nappiin ja pääsette siirtoon :happy:

Mä aloitin tänään kp9 oviksen tikuttelun ja yllättävän vahva toinen viiva jo näin aikaisin. Mutta ei kuitenkaan läheskään plussa vielä (tietenkään), niin testailut jatkuu. Varmaan huomisesta tai viimeistään ylihuomisesta alkaen otan myös digin mukaan :rolleyes: Niin ja vv lisääntynyt selvästi myös.

Mä aloitin tänään kp9 oviksen tikuttelun ja yllättävän vahva toinen viiva jo näin aikaisin. Mutta ei kuitenkaan läheskään plussa vielä (tietenkään), niin testailut jatkuu. Varmaan huomisesta tai viimeistään ylihuomisesta alkaen otan myös digin mukaan :rolleyes:
Mäkin varmaan käyn kohta tekemässä ovistestin ihan tollasella liuskalla ja seuraan niillä nyt alkuun suuntaa.

Lueskelen myös 2021 ryhmää ja ymmärrän jos et enää halua siellä kirjoitella..
Voisin itsekin tänne joskus kirjoitella jotain :rolleyes: 2019 on jo niin hiljentynyt ryhmä, vaikka pidänkin sitä "kotipesänäni" :joyful:

Kaikki ei varmasti tiedä, joten avaan tilannettani: mulla siis sama tilanne Noaidin kanssa, inssi tulossa ja eilen ultrassa näkyi kaksi n. 10mm follia. Mullekin lääkäri sanoi, että jos ei to mennessä plussaa niin uusintaultra.. Torstai olisi töiden kannalta huono ajoitus :facepalm: toivon siis että saadaan ti/ke viim plussat!

Mulla nyt aaaaivan haalea viiva liuskassa. Teitkö Noaidi jo omasi, miltä näytti? Hauska vertailla, vaikka mulla gonalin kypsyttämät munat :hilarious: saa nähdä saadaanko silti samaan aikaan plussat. Mietin jopa sitä vaihtoehtoa, että jos keskiviikkona ei ole plus, niin väittäisin kuitenkin että on :bag:
Stressaa myös talletteluiden ajoitukset, inssiin olisi hyvä että on 1-3pvän pidätys miehellä, itse suosin 2pvää..

Ehkä amandatt pääsee myös samaan aikaan piinailemaan :rolleyes: Onko muilla ovulaatiota tulossa?

Lueskelen myös 2021 ryhmää ja ymmärrän jos et enää halua siellä kirjoitella..
Voisin itsekin tänne joskus kirjoitella jotain :rolleyes: 2019 on jo niin hiljentynyt ryhmä, vaikka pidänkin sitä "kotipesänäni" :joyful:

Kaikki ei varmasti tiedä, joten avaan tilannettani: mulla siis sama tilanne Noaidin kanssa, inssi tulossa ja eilen ultrassa näkyi kaksi n. 10mm follia. Mullekin lääkäri sanoi, että jos ei to mennessä plussaa niin uusintaultra.. Torstai olisi töiden kannalta huono ajoitus :facepalm: toivon siis että saadaan ti/ke viim plussat!

Mulla nyt aaaaivan haalea viiva liuskassa. Teitkö Noaidi jo omasi, miltä näytti? Hauska vertailla, vaikka mulla gonalin kypsyttämät munat :hilarious: saa nähdä saadaanko silti samaan aikaan plussat. Mietin jopa sitä vaihtoehtoa, että jos keskiviikkona ei ole plus, niin väittäisin kuitenkin että on :bag:
Stressaa myös talletteluiden ajoitukset, inssiin olisi hyvä että on 1-3pvän pidätys miehellä, itse suosin 2pvää..

Ehkä amandatt pääsee myös samaan aikaan piinailemaan :rolleyes: Onko muilla ovulaatiota tulossa?
Juu kävin tuossa tekemässä ja ihan blanco, mutta eipä se yllättänyt :joyful:
Säästättekö te tikkunne myöhempää tarkastelua varten vai heitättekö heti pois?
Mulla on tollanen vihkonen mihin mä teippaan näitä tikkuja peräkkäin ja sit kattelen siitä miten ne on vahvistuneet ja milloin alkaneet taas haalistua. Kellekään en oo (vielä:hilarious:) pissatikku kokoelmaani esitellyt vaan ihan oman mielenkiinnon vuoksi niitä siihen teippaillut :joyful:

Aika hyvä idea toi vihko :joyful: Mä yleensä säästän ne ovistikut vain sen kierron ajan ja sitten heitän pois, ei ole tullut tuollainen mieleen!

Mä oon säästänyt välillä pidemmältä väliltä, mutta yleensä vaan yhden kierron tikut. Kuvat oon ottanut ja mulla oli siinä Premom-sovelluksessa myös tikut kun kuvasin sinne aina (se vertaa niitä vahvuuksia). Hauska idea toi vihko :grin

Mä oon muuten lukenut jonkun verran tuota Raskaaksi 2019 -ryhmääkin, vähän stalkkeri olo kun ei oo siellä ite ollut mukana.. :hilarious:

Noaidi, en kans oikein ymmärrä miksi sulle hermostuttiin tuolla, ihan käsittämätöntä välillä tuo reagointi siellä. Ite en oo enää aikoihin viittinyt edes kommentoida mitään, kun ihan neutraalisti sanomiani kommentteja ei suostuttu hyväksymään :confused005 Lueskelen kyllä vielä ketjua mutta jooh.

Mä ainakin mielelläni lueskelen tosiaan teidän tilanteiden etenemistä, jos vaan jaksatte päivitellä! :) Toki kovasti toivotaan, ettei kauaa enää tartte kenenkään plussia odotella!

Säästelen yhden kierron verran, jos tulee enempi kuin tässä niin heittelen pikkuhiljaa pois sitä mukaan kun tekee lisää :p nyt vessassa ne kaksi blancoa mutta heitän ne pois kun alkaa liuskat tummumaan/tai jos huomenna yhtä blancoa..
Muoks kuva siis viime kierrolta, taisi jäädä ovuloimattomaksi, ainakaan en saanut testeillä kiinni

Liitteet

• Screenshot_20210306-161111.jpg
    Screenshot_20210306-161111.jpg
    34 KB · Katsottu: 127
Säästelen yhden kierron verran, jos tulee enempi kuin tässä niin heittelen pikkuhiljaa pois sitä mukaan kun tekee lisää :p nyt vessassa ne kaksi blancoa mutta heitän ne pois kun alkaa liuskat tummumaan/tai jos huomenna yhtä blancoa..
Muoks kuva siis viime kierrolta, taisi jäädä ovuloimattomaksi, ainakaan en saanut testeillä kiinni

Mä teen itseasiassa vähän samaa, heitän niitä ihan blancoja tai haaleimpia pois sitten kun alkaa yhtään tummumaan :hilarious:

Mäkin käyn täällä välillä kurkkimassa, vaikka en ole varma onko meillä yritystäkään. Ei siis varsinaisesti yritetä, mutta ei olla lopetettukaan Joulukuinen kolmas keskenmeno vuoden sisään sai vaan sellaisen fiiliksen, että ei tästä enää mitään tule. Mutta kummasti näin oviksen lähestyessä alkaa kaipuu vauvasta kuitenkin. Olen testaillut ovista, kun testejä löytyy kaapista. Mulla on jotenkin ollut sellainen tunne, että tästä kierrosta tulee ovis aikaisemmin. Eilen kp 10 testasin ensimmäisen kerran ja viiva oli haalea. Tänään onkin jo tasavahvat viivat tai jopa testiviiva vähän kontrollia vahvempi eli plussaksi laskisin. Huomenna vissiin ovis eli jo kp 12. Sinänsä loistava ajoitus, että lähden maanantaina viideksi päiväksi omiin oloihin airbnb-kämppään, jotta saan rauhassa hoitaa työjuttuja. Jos ovis olisi osunut kp 15, kuten viime kierrossa, niin olisi jäänyt hyödyntämättä. Mies kävi muhun ihan kuumana eilen (kuten aika ovulaation aikaan) ja aloitettiin tietämättämme tallettelut.

Onnittelut Naala!! <3 Toivotaan että pysyy tiukasti kiinni!

Tänne ketjuun vaan sitä plussa-aaltoa nyt! :woot:

Mä alotin eilen aamulla estrogenin ottamisen (zumenon) ens kierron IVF:ää varten. Zumenon estää follin valikoitumisen edellisessa kierroksessa, niin ei tule niin isoja folleja heti pistoshoitojen alussa. Ens viikolla ehkä KE alkais menkat ja siitä kp2 sais alottaa piikityksen :)
Samperi vaan kun alko alavatsaa nippaileen, että tulee ihan vainoharhaseksi. Luomuraskauden mahdollisuus melkeenpä 0, ja tein 10mIU herkkiä testejä dpo9, dpo10 ja dpo11(eilen) varmuuden vuoksi mutta puhtaita negoja. TÄnään olis kavereiden kanssa etä viinitasting. Voiko enää muuttua plussaksi? Jos tää onkin vaan tätä estrogeenin aiheuttamaa? Tai jos pahentaa endoa ja nää nippailut on sitä? :inpain:

Mä säästelin ovistikutusten alkumetreillä kierron verran tikkuja mut sittemmin kun totesin et samaa kaavaa ne aina menee niin en oo säästänyt yhtäkään tikkua. Katon tuloksen ja nakkaan roskiin.

Täällä kp1 päällä. Tehtiin miehen kans hyvät pihvit ja vedettiin pullo punkkua puoliksi ruuan kyytipoikana. Teki hyvää :grin:wacky::grin

Tsemppiä kaikille :Heartpink

Takaisin