Pakko myöntää että itsellekin tää 2020 ryhmä tuntuu enemmän omalta paikalta kuin 2021, sinne tulee niin vauhdikkaasti viestiä ettei pysy kokoajan kärryillä.
Milalaille ihanaa loppuodotusta
Moven plussasta vielä onnea
.
Taisin jo jossain toisessa ketjussa kans sanoa että on kyllä kevättä rinnassa! Itellä vielä hiihtoloma vko 11 joten sitä olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Töissä vähän enemmän ollut hässäkkää joten todellakin loman tarpeessa.
Rento fiilis yrittämisen suhteen kun tietää että ensi kuussa voi julkisen jonoon ilmoittautua. Testaan varmaan huomenna ”varalta” kun illalla tarkoitus ottaa viinit kaverin kanssa. Mun pitkille kierroille varmasti liian aikaista testata mutta on noita rfsu:n liuskoja tuolla kaapissa
Milalaille ihanaa loppuodotusta

Moven plussasta vielä onnea
. Taisin jo jossain toisessa ketjussa kans sanoa että on kyllä kevättä rinnassa! Itellä vielä hiihtoloma vko 11 joten sitä olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Töissä vähän enemmän ollut hässäkkää joten todellakin loman tarpeessa.
Rento fiilis yrittämisen suhteen kun tietää että ensi kuussa voi julkisen jonoon ilmoittautua. Testaan varmaan huomenna ”varalta” kun illalla tarkoitus ottaa viinit kaverin kanssa. Mun pitkille kierroille varmasti liian aikaista testata mutta on noita rfsu:n liuskoja tuolla kaapissa
se on jännä miten just kun hoitoihin suunnattiin, niin alkoi tapahtua ihan luomuna. ihana tietysti näin! ja onhan tässä ferrit kohonneet, paino pudonnut matkan varrella jne. mistä sitten mahtoi ollakaan kiinni :) yk12 joka tapauksessa toi toivotun lopputuloksen. nyt suuntaan positiivisin mielin tonne marraskuisiin ja toivon ettei tarvitse palata.

Mä tykkään lukea teidän pidempään yrittäneiden kohtaloita, kun ei itselläkään kovin helposti käynyt tuo raskautuminen. Tämä ketju oli minusta myös tosi lämminhenkinen, ollut aiemmin ja on sitä edelleen, pitäkää se asenne yllä, on niin isoja asioita nämä nimittäin. 

Aika rasittavaa. Töissä ennen menkkoja on kyllä kamalaa, kun täytyy oikein pidätellä et saan pidettyä silmät suorassa ettei pyöri niinku hedelmäpelissä, kun tulee tyhmiä kysymyksiä 
Mulla on aina ollut niin säännöllinen kierto että tää on ihan ihmeellistä, kun jotain ei tapahdu "kellon tarkkuudella" 
Tietysti jos ovulaatio on myöhemmin ollut, niin eihän sitä vielä tiedä mikä on tämän kierron tulos!