Raskaaksi 2020

Pakko myöntää että itsellekin tää 2020 ryhmä tuntuu enemmän omalta paikalta kuin 2021, sinne tulee niin vauhdikkaasti viestiä ettei pysy kokoajan kärryillä.

Milalaille ihanaa loppuodotusta :love7

Moven plussasta vielä onnea :Heartred.

Taisin jo jossain toisessa ketjussa kans sanoa että on kyllä kevättä rinnassa! Itellä vielä hiihtoloma vko 11 joten sitä olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Töissä vähän enemmän ollut hässäkkää joten todellakin loman tarpeessa.

Rento fiilis yrittämisen suhteen kun tietää että ensi kuussa voi julkisen jonoon ilmoittautua. Testaan varmaan huomenna ”varalta” kun illalla tarkoitus ottaa viinit kaverin kanssa. Mun pitkille kierroille varmasti liian aikaista testata mutta on noita rfsu:n liuskoja tuolla kaapissa :rolleyes:

minäkin olen täällä pyörinyt edelleen, mutta kuten tonne 2021-ketjuun oon päivitelly, niin ekat plussat sain toissapäivänä ja tänään dpo16 clearblue normilla vielä selkeä plussa. vaikea uskoa tätä vielä, mutta päivä kerrallaan eteenpäin :smiley-angelic001 se on jännä miten just kun hoitoihin suunnattiin, niin alkoi tapahtua ihan luomuna. ihana tietysti näin! ja onhan tässä ferrit kohonneet, paino pudonnut matkan varrella jne. mistä sitten mahtoi ollakaan kiinni :) yk12 joka tapauksessa toi toivotun lopputuloksen. nyt suuntaan positiivisin mielin tonne marraskuisiin ja toivon ettei tarvitse palata.

tää ketju on kyllä ollu tuki ja turva ja mielenterveyden ylläpitäjä :Heartred kiitos siitä kaikille teille! ja toivottavasti tää plussa luo toivoa muille, ja toivon niin kovasti jokaiselle teistä plussatuulia ja ihanaa kevättä! :Heartbigred
Mun sydäntä niin lämmittää että teillä vihdoin tärppäsi! Onnea vielä :Heartbigred

Minä, joka en todellakaan testaa ennen kuin varmasti aihetta, suunnittelen jo testien tilaamista. Ehkä nää oireet on nyt saanut pään lopullisesti sekaisin :woot:

Nyt on siis mm. normaalia korkeampi leposyke, kosteus, kova väsymys ja iltaa kohden etova olo. Lisäksi lämmöt pomppas takasin ylöspäin ja tuntuu kuin maito nousisi rintoihin. Nämä oireet oli myös kuopuksesta jo ennen plussaa. Yritän kuitenkin pitää nyt yhä jalat maassa enkä usko noiden olevan oikeita oireita. Keho on temppuillut puolet kierrosta ja se hormonaalinen päänsärky yrittää jatkuvasti iskeä päälle. Mahakin juilii.

Maanantaina on vasta kp 28 eli tilaan testit vasta alkuviikosta, jos aihetta silloin vielä on. Ehkä tämä kaikki on vaan alitajunnan tapa kertoa, että älä vielä luovuta :)

^ Kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta :woot: Toivotaan parasta!

@Milalai Ihanaa loppuodotusta! :Heartred Toivottavasti sujuu leppeästi.

Hei kiva kun pidätte hengissä tätä ketjua vielä :happy: Mä tykkään lukea teidän pidempään yrittäneiden kohtaloita, kun ei itselläkään kovin helposti käynyt tuo raskautuminen. Tämä ketju oli minusta myös tosi lämminhenkinen, ollut aiemmin ja on sitä edelleen, pitäkää se asenne yllä, on niin isoja asioita nämä nimittäin. :hug013

Milalai: kiva kun tulit kertomaan kuulumisiasi tänne. Mietinkin sinua yksi päivä tuossa, mitä sulle mahtaa kuulua. Hienoa, että oot säkin jo noin pitkällä :rolleyes: Kaikkea hyvää raskausaikaasi täältäkin :Heartred

Move88: Sun plussa lämmittää mieltä kyllä täälläkin edelleen :Heartred Tosi hieno juttu!
Joskus se on vaan pienestä kiinni, ihme jutuista, joita ei edes itse tajua. Mekin plussattiin km jälkeen kun vuosi oli mennyt ja just silleen, että hanskat olin heittänyt tiskiin. Stressiä oli ehkä hitusen vähemmin, kun aattelin ettei ole enää mikään pakko onnistua :smiley-ashamed004
Ja tänään mulla rv 28+2, maha alkaa oleen jo aika tiellä ja pikkupoitsu on varsin villi :hilarious:
Oikeestaan nyt tää on vaan sitä tylsää odotusta, haluis jo beiben nopeasti keskuuteemme, toki tietysti saa kypsyä masussa mahdollisimman pitkään :angelic:

Jään jännäilemään teidän tilanteita, kun en osaa poiskaan lähteä :rolleyes: Kyllä te kaikki vielä onnistutte, tavalla tai toisella - mä pidän peukkuja :):Heartred

Joitain sivuja selailin taaksepäin keskustelua ja pakko myöntää, että sävy täällä on ihan erilainen :happy:

Ja vaikka nyt itekin vaan pari kuukautta pyöriny siinä, niin tuntuu että ikuisuuden, koska yritystä kuitenkin on takana vaikka miten paljon, niin tulee pientä kateuden vihreyttä kun yks sun toinen tulee ja samantien menee :yuck:

Mun tapa kirjottaa ja myös puhua sisältää aika paljon mustaa huumoria. Oikeesti on vaan pakko, koska muuten saattais vaikka flipata :facepalm:

Hei kiva kun pidätte hengissä tätä ketjua vielä :happy: Mä tykkään lukea teidän pidempään yrittäneiden kohtaloita, kun ei itselläkään kovin helposti käynyt tuo raskautuminen. Tämä ketju oli minusta myös tosi lämminhenkinen, ollut aiemmin ja on sitä edelleen, pitäkää se asenne yllä, on niin isoja asioita nämä nimittäin. :hug013

Move88: Sun plussa lämmittää mieltä kyllä täälläkin edelleen :Heartred Tosi hieno juttu!
Joskus se on vaan pienestä kiinni, ihme jutuista, joita ei edes itse tajua. Mekin plussattiin km jälkeen kun vuosi oli mennyt ja just silleen, että hanskat olin heittänyt tiskiin. Stressiä oli ehkä hitusen vähemmin, kun aattelin ettei ole enää mikään pakko onnistua :smiley-ashamed004
Ja tänään mulla rv 28+2, maha alkaa oleen jo aika tiellä ja pikkupoitsu on varsin villi :hilarious:
Oikeestaan nyt tää on vaan sitä tylsää odotusta, haluis jo beiben nopeasti keskuuteemme, toki tietysti saa kypsyä masussa mahdollisimman pitkään :angelic:
Kiitos zarar <3 niin upeeta, että sullakin jo raskaus noin pitkällä ja ihan kohta poitsu on täällä! Tää koko homma on kyllä yhtä odotusta :hilarious: ensin sitä odottaa ovista, piinapäiviä, uudelleen ja uudelleen, toiveena että raskautuis, ja sit ku tärppää, odottaa vaan että viikot kuluis ja pääsis yli riskialttiista alkuraskaudesta, sit vaan odottaa ultria, kunnes vihdoin voi odottaa syntymää, ja varsinkin vikat viikot on niin piinallisia... ehkä tää kaikki on harjoitusta sitä varten, että sit vauvan ja lapsen kanssa jaksaa olla kärsivällinen?! :laughing014

Joitain sivuja selailin taaksepäin keskustelua ja pakko myöntää, että sävy täällä on ihan erilainen :happy:

Ja vaikka nyt itekin vaan pari kuukautta pyöriny siinä, niin tuntuu että ikuisuuden, koska yritystä kuitenkin on takana vaikka miten paljon, niin tulee pientä kateuden vihreyttä kun yks sun toinen tulee ja samantien menee :yuck:

Mun tapa kirjottaa ja myös puhua sisältää aika paljon mustaa huumoria. Oikeesti on vaan pakko, koska muuten saattais vaikka flipata :facepalm:

Musta huumori on vaan tässä kohtaa jo hyvästä, ainakin meillä se toimii. :grin:cool:

Tässä greippimehua lipitellessäni aloin pohdiskelemaan omaa tunteidensäätelyä eri kierron vaiheissa, aiempien mustasta huumorista laittamienne viestien pohjalta. Tunnistatteko itsestänne toistuvaa kaavaa tunteissa eri kierron vaiheissa? Mä oon aivan tavattoman huono tunnistamaan omia tunteitani kovin syvällisesti, koska mä oon tosi impulsiivinen ja tunneskaala heittää laidasta laitaan ihan nollasta sataan vauhdilla. :anyone:smiley-ashamed004

Tässä greippimehua lipitellessäni aloin pohdiskelemaan omaa tunteidensäätelyä eri kierron vaiheissa, aiempien mustasta huumorista laittamienne viestien pohjalta. Tunnistatteko itsestänne toistuvaa kaavaa tunteissa eri kierron vaiheissa? Mä oon aivan tavattoman huono tunnistamaan omia tunteitani kovin syvällisesti, koska mä oon tosi impulsiivinen ja tunneskaala heittää laidasta laitaan ihan nollasta sataan vauhdilla. :anyone:smiley-ashamed004
Kyllä jotain on tunnistettavissa. Oviksen aikaan on usein alakuloinen fiilis ja sit nyt tietty pmskiukut ja vitutukset. Menkkojen aikaan ihana olo, kun vitutus on väistyny, ennen ovista onnellinen. Ja sit taas lähtee alakulosta vitutukseen ja siitä nousuun :angelic::smiley-ashamed005 Aika rasittavaa. Töissä ennen menkkoja on kyllä kamalaa, kun täytyy oikein pidätellä et saan pidettyä silmät suorassa ettei pyöri niinku hedelmäpelissä, kun tulee tyhmiä kysymyksiä :laughing021

Mulla myös pms-kiukkua ja tuo hormonaalinen päänsärky vaikuttaa mielialaan. Muuten fiilikset heittelee kuin tuuliviiri mm. sen mukaan kuinka saa nukuttua.

Dpo15 ja menkkakivut ovat taas rantautuneet tänne heti aamusta. Ehkä tänään saadaan hanat auki. Tää on varmasti eka kerta koko vuoteen kun menkat ei ole alkaneet dpo13 paikkeilla. Oviskivutkin olivat niin selvät että en usko että ovis olis voinut olla myöhemminkään :bookworm: Mulla on aina ollut niin säännöllinen kierto että tää on ihan ihmeellistä, kun jotain ei tapahdu "kellon tarkkuudella" :grin:eek:

Edit. En kyllä ymmärrä mitä on meneillään. Ei vieläkään mitään (klo 15). Alaselkää särkee ajoittain. Rupesin miettiin sitä kun ihmettelin et dpo6 oli niin kosteeta yhtäkkiä kun hypättiin miehen kanssa sänkyyn, se oli jopa ihan poikkeuksellista ja funtsin nyt jälkikäteen, et olisinko muka ovuloinut vasta silloin.. mut viikkoo aiemmin ovistesti näytti tasavahvaa viivaa ja seur.pvänä oli ihan hirveet paineet ja tärinäkivut jonkun tunnin ajan. Et en nyt tota mun "myöhäisempi ovulaatio" teoriaakaan ihan purematta niele :bored:

Muokattu viimeksi:
Chard, onhan se ehkä voinut olla toinen ovulaatio? Eikö niitä joskus voi tulla kaks samassa kierrossa eri aikoina :scratch No, toivotaan että tulee selvyys asiaan! Menkkojen odottaminen on ärsyttävää, jos sen negan on jo tehnyt :shifty: Tietysti jos ovulaatio on myöhemmin ollut, niin eihän sitä vielä tiedä mikä on tämän kierron tulos!

Mulla on nyt kp8 ja on ihmeellisiä oireita. Rinnat on tosi arat ja kihelmöi silleen jännästi. Olleet jo muutaman päivän vähän arat, mutta tänään vain voimistunut. Samoin vv alkaa olla jo aika runsasta (välillä tuntuu että on ihan housut märkänä :hilarious:), vaikka tosiaan näin aikasta vielä. Yleensä oon alottanut oviksen testailun kp9 ja sekin on ollut vähän liian aikasta, kun viime aikoina ovisplussa on tullut kp14-15. Ja yleensä rinnat on kipeytyneet vasta viikko ennen menkkoja silloin kun en ole ollut raskaana. Varmaan ihan normaalia hormonien heittelyä mutta sitä vaan kuuntelee (liian) tarkkaan omaa kroppaa nykyään, niin kaikki poikkeava ihmetyttää. :shy:

Chard, onhan se ehkä voinut olla toinen ovulaatio? Eikö niitä joskus voi tulla kaks samassa kierrossa eri aikoina :scratch No, toivotaan että tulee selvyys asiaan! Menkkojen odottaminen on ärsyttävää, jos sen negan on jo tehnyt :shifty: Tietysti jos ovulaatio on myöhemmin ollut, niin eihän sitä vielä tiedä mikä on tämän kierron tulos!
Mä en ehkä ajatellut et olis ollut kaks ovista vaan jos se jostain syystä olisikin ollut vaan myöhemmin. Mut ovistesti ja oireet oli kyllä aika yksiselitteiset silloin kp 11-12 muistaakseni, et ehkä mä vaan hyväksyn et jotain kummaa on meneillään :dontknow
JOS ovis olisikin ollut myöhemmin niin nyt olis dpo8 tai 9. Jos se oli silloin kun kuvittelin sen olleen, niin dpo15.
Eiköhän tämä lähipäivinä selviä. Mä oon vaan niin heikkohermoinen odottamaan jotain typeriä menkkoja :smiley-ashamed008

Täällä nega testattu aamulla. Jotakin ihme alakuloa se aiheutti ja kesti muutama tunti päästä töihinkin kunnolla kiinni. Positiivisena otan sen että kaverin kanssa viini-iltaa voi siis ihan hyvillä mielin viettää :hilarious:

Mulla kyllä tunteet heittelee kierron mittaan, niistäkin kai voisi vaikka flohun tehdä jotain päiväkirjaa. :angelic: Mies se varmaan tietää parhaiten kun sille ne purkaukset näkyy.

Chard, tsemppiä tilanteen selkiytymiseen. Kyllä ärsyttävää kun pitää vaan odotella että näkee mitä tapahtuu.

Mä en ehkä ajatellut et olis ollut kaks ovista vaan jos se jostain syystä olisikin ollut vaan myöhemmin. Mut ovistesti ja oireet oli kyllä aika yksiselitteiset silloin kp 11-12 muistaakseni, et ehkä mä vaan hyväksyn et jotain kummaa on meneillään :dontknow
JOS ovis olisikin ollut myöhemmin niin nyt olis dpo8 tai 9. Jos se oli silloin kun kuvittelin sen olleen, niin dpo15.
Eiköhän tämä lähipäivinä selviä. Mä oon vaan niin heikkohermoinen odottamaan jotain typeriä menkkoja :smiley-ashamed008

Niin no on se kyllä varmaan todennäköisempää että se oli myöhemmin, kun että niitä oli kaks :shy:

Heips! Joku kyseli et kuin kävi, että vahvistuko se plussa. Kyllä se vahvistu hurjaa vauhtia!

Tänään käyty toisessa hcg testissä eli ke oli edellinen 4+5 ja arvo 2785 ja nyt 48h tunnin kuluttua siitä 5+0 arvo 6235!!!:eek: eli yli tuplaantunut on arvo. Silloin kun olis pitänyt tulla tuplat viidennessä raskaudessa arvo oli 5+6 30 000 ja nyt tällä tuplaus tahdilla ja arvoilla olis tässä raskaudessa 5+6 jo 50 000!!! Et jos siellä jotain on ja oikeessa paikassa niin nyt kyllä jännittää todella onko niitä enempi??:nailbiting:

Rfsu liuskankin tein aamulla ennen testiä ja kontrolliviivaan ei enää väriä jäänyt kun ijsn haalesti et näki et testi toimi ja se testiviiva oli melki violetin MUSTA.

Nyt vaan kun kyydissä pysyisi ja paikka olis oikee..

Ens ma on sit se ultra.

Tsemppiä kaikille hurjasti oviksen metdästykseen ja plussatuulia nyt tähän kevääseen oikeen kunnolla!! :Heartbigred

Meninpä sitten lähes kesken toiminnan itkemään, että ihan turhaa koko touhu, kun ei sitä lasta ikinä tule :facepalm: Enkä edes ymmärrä mistä tuo tuli! Tiedän, että meidän mahdollisuudet ovat jo hyvin heikot, mutta en mä nyt noin epätoivoinen ja luovuttanut ole ollut. Helkutin hormoonit taas minkä teitte :laughing021

Takaisin