Raskaaksi 2020

Mitä helkuttia mun kropassa nyt tapahtuu? Kp 19 eikä kuivasta kaudesta tietoakaan vaan päinvastoin. Myös himot jyllää ihan järkyttävinä ja unet levottomia. Ovisoireet kuitenkin puuttuu et ei tää ainakaan siihenkään viittaa :wideyed: No mies ei pistä ainakaan pahakseen ja tiedän mitä tehdään illalla lasten mentyä nukkumaan :grin

Oon ihan hämmentynyt, täällä on yhä elämää :smiley-angelic001 tää taitaakin olla parempi paikka kirjoitella kuin tuo 2021 ketju, kun vuosi yritystä (tällä kierroksella) lähenee taas uhkaavasti.
Mä hyppään mukaan (tai takaisin) tänne jos huolitaan :grin:bag::Heartpink

Aina huolitaan mukaan, jos jaksaa meitä muitakin pidempään yrittäneitä :)

Meillä oli vihdoin 2.IVF:n suunnittelukäynti. :joyful: Perjantaina aloitan estrogeenin ja ensi viikolla kun alkaa kuukautiset niin aloitetaan piikkittelyt. Maaliskuun loppupuolella olis sitten punktio.

Olen tehnyt tänä aamulla raskaustestin (nega) ja ajattelin tehdä huomenna ja perjantainakin ihan vaan varmuuden vuoksi etten ala ottamaan estrogeenia jos oliskin meidän ensimmäinen luomuihme tapahtunut (mitä epäilen suuresti). Nyt on dpo9.

Muokattu viimeksi:
Aina huolitaan mukaan, jos jaksaa meitä muitakin pidempään yrittäneitä :)

Meillä oli vihdoin 2.IVF:n suunnittelukäynti. :joyful: Perjantaina aloitan estrogeenin ja ensi viikolla kun alkaa kuukautiset niin aloitetaan piikkittelyt. Maaliskuun loppupuolella olis sitten punktio.

Olen tehnyt tänä aamulla raskaustestin (nega) ja ajattelin tehdä huomenna ja perjantainakin ihan vaan varmuuden vuoksi etten ala ottamaan estrogeenia jos oliskin meidän ensimmäinen luomuihme tapahtunut (mitä epäilen suuresti). Nyt on dpo9.
Tsemppiä hoitokiertoon :Heartpink
Mulla esikoinen tarttui aikoinaan mukaan 2. Ivf-kierron tuoresiirrosta ja kuopus sit ensimmäisestä passista :love7
Eka ivf-kierros oli oikeen tuskien taival.. olikohan 3 ekaa siirtoa puhdasta negaa ja sit kaks seuraavaa plussaa mut molemmat keskeytyneitä keskenmenoja kaikkine ylimääräisine ongelmineen :sorry:

Siksikään en ole yhtään varma jaksaisinko enää käydä läpi mitään vastaavaa :confused005

Mäkin oon tätä ketjua seuraillut vielä. :happy:

Täällä kp24/??? (Flo ennuste että kierto olisi 46 päivää). Koska tää on tod.näk. viimeinen kierto ennen kuin julkiselle soittellaan hoidoista niin ollut aika rento meininki yrittämisen suhteen. Ovista flo ennustaa ensi viikolle. Mutta tekisi mieli testata raskaustestillä perjantaina :rolleyes:, oishan noita rfsu:n testejä kaapissa...

Välillä tuntuu siltä että vois vaan siirtyä kokonaan kirjoittelemaan tänne, kun täällä on niin erilaista. On toi tämän vuoden raskaaksi -ryhmäkin kiva, mutta välillä sinne tulee niiiiin paljon tavaraa lyhyessä ajassa (ja yhtäsoittoa näköjään myös draamailua) ettei ehdi tai jaksa pysyä perässä. Eikä siinä mitään, se on vaan hurjan kiva juttu että jengi on aktiivista! Mutta kun ei itse ihan aina jaksa olla niin aktiivinen kun elämässä ei tapahdu mitään eikä ole mitään kerrottavaa- sit tipahtaa kelkan kyydistä ja tuntee että tässä on ihan laiminlyönyt koko foorumin kun ei ole kokoajan täällä roikkumassa. :hilarious:
Sen verran nyt tietty, että ovis lähenee ja huomenna folliultraan, toivottavasti maanantaille tai tiistaille saadaan inssiä. Keskiviikkona rautainfuusioon niin ehkä se elämä täälläkin päässä sit taas voittaa ja jaksaa taas aktivoitua elämässä.

Mitä teille muille kuuluu? Noin niinku yleisesti elämässä? Miltä joka päivä lähenevä kevät tuntuu? :)

Musta tuntuu kanssa, että taidan nyt enemmän siirtyä tänne. Eilen tuli tunne, että oon nyt pahis tuolla toisessa, kun ystävällisesti yritin vain saada jatkuvan veivaamisen loppumaan ja ihan normisti vielä kommentoinkin perään o_O

Täällä nautitaan lähestyvästä keväästä. Vaikka talven tunnelmointia onkin ihanaa, se ainainen pimeys syö voimia. Nyt sisäremontin sijaan jo innoissani suunnittelen pihaa ja odotetaan mökkikauden alkua :)

Arki pyörii tällä hetkellä mukavasti ja mieli on pysynyt positiivisena. Miehellä on hieman stressiä töiden kanssa, mutta aina ollaan yhdessä selvitty vaikeampienkin kausien yli. Hyvällä fiiliksellä ja onnellisina täällä siis mennään tiedostan vaikeuksienkin kuuluvan vain elämään.

Kierron kanssa taas olen vähän pihalla. Menkkojen pitäisi alkaa la-ma akselilla eikä edelleenkään kuivuudesta tietoakaan, päinvastoin. Eilen jo kirosin kierron lyhenemistä, kun päätä tutusti kivisti, mutta ei se särky päälle tullutkaan :wideyed: Eipähän tule tylsää, kun vanha kroppa sekoilee!

minäkin olen täällä pyörinyt edelleen, mutta kuten tonne 2021-ketjuun oon päivitelly, niin ekat plussat sain toissapäivänä ja tänään dpo16 clearblue normilla vielä selkeä plussa. vaikea uskoa tätä vielä, mutta päivä kerrallaan eteenpäin :smiley-angelic001 se on jännä miten just kun hoitoihin suunnattiin, niin alkoi tapahtua ihan luomuna. ihana tietysti näin! ja onhan tässä ferrit kohonneet, paino pudonnut matkan varrella jne. mistä sitten mahtoi ollakaan kiinni :) yk12 joka tapauksessa toi toivotun lopputuloksen. nyt suuntaan positiivisin mielin tonne marraskuisiin ja toivon ettei tarvitse palata.

tää ketju on kyllä ollu tuki ja turva ja mielenterveyden ylläpitäjä :Heartred kiitos siitä kaikille teille! ja toivottavasti tää plussa luo toivoa muille, ja toivon niin kovasti jokaiselle teistä plussatuulia ja ihanaa kevättä! :Heartbigred

Liitteet

• B77DE9E7-EE59-4926-912F-46DEE3A26E17.jpeg
    B77DE9E7-EE59-4926-912F-46DEE3A26E17.jpeg
    44.2 KB · Katsottu: 129
Mua on kyllä tämä kevät ja aurinko saanut onneksi paremmalla mielelle. :happy: Paitsi työt on jo sen verran kauan ottanut päähän niin paljon, että välillä tekisi mieli vaan jäädä pois, vaikka ei ole uutta paikkaa tiedossa. Tekisi mieli katsoa, että mihin se elämä vie. Mutta täytyy nyt vielä miettiä ennen kun tekee mitään päätöksiä, kaikki aikanaan. :)

Mulla on nyt menossa kp 7 eli vielä pitää joitakin päiviä odotella ennen kun alan tikuttaa ovista. Mä otin tähän kiertoon mukaan taas pitkästä aikaa greippimehun ja aloin myös ihan harrastuksena mittailemaan aamulämpöjä. Mutta silti nyt ei tunnu, että olisi mitenkään stressiä tästä yrittämisestä, lähinnä kokeilumielessä nämä kaikki mukana :hilarious: Ja vaikka stressiä ei ole, niin kyllähän sitä joka kierto niin kovasti toivoo, että tämä olisi nyt vihdoin se kierto.

Toivotan vielä täälläkin move88 hurjasti onnea, tarrasukkia, vauvaliimaa ja mitä näitä nyt on, niin ihanaa että teille se plussa vihdoin tuli :happy::Heartred

Toivotaan että me muut seurataan pian perässä :) Tsemppiä meille!

Vielä kerran onnea move88 :Heartpink:Heartred

Täällä dpo14. Eka kerta ever kun menkat ei alkanut päivää ennen Flon ennustetta, vaikka oli menkkakipujakin dpo12. Uskon et tänään alkaa kuitenkin ja siirrytään kiertoon 13. Lucky number thirteen, hah laughing7:laughing002:finger002:gen045

Mä kans lueskelen tuota 2021-ketjuakin vielä, mutta jotenkin se ei tunnu niin omalta kuin tämä porukka.. Ja sävy on mun mielestä siellä tosi erilainen kuin tässä ketjussa oli missään vaiheessa :wideyed:Ja kun sattui vielä tuo plussa tulemaan niin alkuvuodesta, niin senkin puolesta toki. Kiva jos jaksatte tännekin päivitellä miten menee, olisi ihana saada kaikille se pysyvä plussa matkaan :happy:

Movelle hurjasti onnea täälläkin ja vauvaliimaa, aivan mahtavaa! :hello2

minäkin olen täällä pyörinyt edelleen, mutta kuten tonne 2021-ketjuun oon päivitelly, niin ekat plussat sain toissapäivänä ja tänään dpo16 clearblue normilla vielä selkeä plussa. vaikea uskoa tätä vielä, mutta päivä kerrallaan eteenpäin :smiley-angelic001 se on jännä miten just kun hoitoihin suunnattiin, niin alkoi tapahtua ihan luomuna. ihana tietysti näin! ja onhan tässä ferrit kohonneet, paino pudonnut matkan varrella jne. mistä sitten mahtoi ollakaan kiinni :) yk12 joka tapauksessa toi toivotun lopputuloksen. nyt suuntaan positiivisin mielin tonne marraskuisiin ja toivon ettei tarvitse palata.

tää ketju on kyllä ollu tuki ja turva ja mielenterveyden ylläpitäjä :Heartred kiitos siitä kaikille teille! ja toivottavasti tää plussa luo toivoa muille, ja toivon niin kovasti jokaiselle teistä plussatuulia ja ihanaa kevättä! :Heartbigred

Mahtavaa!! :woot::smiley-bounce012 Onnittelut ja toivottavasti pikkanen tarraa kiinni kunnolla ja kaikki menee hyvin <3

Oon mäkin välillä käynyt lukemassa tuolla 2021 ketjussa, mutta ei sen sävy ole sitä, mitä kaipaan elämääni yhtään. Me ollaan jo koitettu tulla raskaaksi 2017 lähtien ja ollaan nyt vuosi oltu IVF hoidoissa, niin se että joku ei tule raskaaksi yk1:ssä ja alkaa mouhous kun ei onnistu, niin ei vaan jaksa sellasta lukea. Onneksi voin päättää olla menemättä sinne. :smug:
Ymmärrän kyllä jos heillä ei ole kokemusta pitkästä yrityksestä, niin ei voi olla ymmärrystä miten raskaaksi tuleminen voi toisille olla vaikeaa ja pitkän tuskallisen tien takana.
Täällä on enemmän empatiaa ja ymmärrystä että voi olla vaikeaa :) Eikä ole turhaa draamaa.

Moikka pitkästä aikaa! Aattelin et vois tulla kuulumisia kirjoittelemaan, oon välillä seuraillut palstaa, en oo vaan saanut aikaiseksi kirjoitella mitään.
Mulla alkaa vloppuna raskauden puoliväli :rolleyes:
Ihan hullua. Vaikka kuinka alkuun oli vaaleanpunaista vuotoa ja paljon erilaisia kipuja, hitaasti vahvistuva viiva ja jänskätti kuinka käy, nii kaikki hyvin. Laitoin koko palstan pois alkuraskaudeksi, en mennyt mihkään varhaisultraan, vaan keksityin ihan kaikkeen muuhun elämässä (mm. Talon remontti, miehen jalkaleikkaus, joulu ym. ) sit yhtäkkiä olikin jo kriittiset 12 viikkoa takana :)
Ens viikolla rakenneultraan. Tänään ekaa kertaa näin vauvan potkun mahan ulkopuolelta ja tunsin sen Myös kädellä. Ihan hullua. En ole vielä saanut raskausmahaa, koska niin voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu.
Ja päätimme miehen kanssa kertoa vauva uutiset vasta rakenneultran jälkeen. Ihan oman km taustan vuoksi. Toki varmasti osa jo arvannut kun en esim. Mökillä juonut saunalonkeroa :grin

Toivottavasti te kaikki plussaatte pian. Mulla meni melkein 2 vuotta tähän raskautumiseen ja että pääsin puoleen väliin asti raskautta. 3 keskenmenoa ja useempia kemiallisia ja pettymyksiä.
Toki edelleen on matkaa siihen että vauva on sylissä asti, mutta yritän olla rennoin mielin :grin

Muokattu viimeksi:
Moikka pitkästä aikaa! Aattelin et vois tulla kuulumisia kirjoittelemaan, oon välillä seuraillut palstaa, en oo vaan saanut aikaiseksi kirjoitella mitään.
Mulla alkaa vloppuna raskauden puoliväli :rolleyes:
Ihan hullua. Vaikka kuinka alkuun oli vaaleanpunaista vuotoa ja paljon erilaisia kipuja, hitaasti vahvistuva viiva ja jänskätti kuinka käy, nii kaikki hyvin. Laitoin koko palstan pois alkuraskaudeksi, en mennyt mihkään varhaisultraan, vaan keksityin ihan kaikkeen muuhun elämässä (mm. Talon remontti, miehen jalkaleikkaus, joulu ym. ) sit yhtäkkiä olikin jo kriittiset 12 viikkoa takana :)
Ens viikolla rakenneultraan. Tänään ekaa kertaa näin vauvan potkun mahan ulkopuolelta ja tunsin sen Myös kädellä. Ihan hullua. En ole vielä saanut raskausmahaa, koska niin voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu.
Ja päätimme miehen kanssa kertoa vauva uutiset vasta rakenneultran jälkeen. Ihan oman km taustan vuoksi. Toki varmasti osa jo arvannut kun en esim. Mökillä juonut saunalonkeroa :grin

Toivottavasti te kaikki plussaatte pian. Mulla meni melkein 2 vuotta tähän raskautumiseen ja että pääsin puoleen väliin asti raskautta. 3 keskenmenoa ja useempia kemiallisia ja pettymyksiä.
Toki edelleen on matkaa siihen että vauva on sylissä asti, mutta yritän olla rennoin mielin :grin

Ihana kuulla, että kaikki on mennyt hyvin! :Heartred Tämä luo vähän itsellekin toivoa, kun yritystä on takana reilu 2,5v ja sinä aikana ollut kolme keskenmenoa. Ehkä vielä joskus meitäkin onnistaa :rolleyes:

Ihanaa loppuraskautta! :love7

Ärsyttää kun ei pääse uuteen kiertoon, ei mitään merkkiäkään taas menkoista. Voihan ne kyllä alkaa kivuitta ja yllättäenkin tietysti. Ja olen malttamaton. Kun olen varma etten ole raskaana niin miksi turhaa pitkittää tätä kärsimystä :shifty: kävin ostamassa pari pc testiä eilen enkä nähnyt siinä mitään (silloin dpo13), eli siitäkään ei ole kyse et olisi jotenkin maagisen kummasti tärpännyt. Tissit on niin arat, jatkuvasti kuvottaa ja naamanäppylät loistaa poissaolollaan. Toivon todella ettei kierto lähde venymään turhaan o_O

Takaisin