Moikka pitkästä aikaa! Aattelin et vois tulla kuulumisia kirjoittelemaan, oon välillä seuraillut palstaa, en oo vaan saanut aikaiseksi kirjoitella mitään.
Mulla alkaa vloppuna raskauden puoliväli

Ihan hullua. Vaikka kuinka alkuun oli vaaleanpunaista vuotoa ja paljon erilaisia kipuja, hitaasti vahvistuva viiva ja jänskätti kuinka käy, nii kaikki hyvin. Laitoin koko palstan pois alkuraskaudeksi, en mennyt mihkään varhaisultraan, vaan keksityin ihan kaikkeen muuhun elämässä (mm. Talon remontti, miehen jalkaleikkaus, joulu ym. ) sit yhtäkkiä olikin jo kriittiset 12 viikkoa takana :)
Ens viikolla rakenneultraan. Tänään ekaa kertaa näin vauvan potkun mahan ulkopuolelta ja tunsin sen Myös kädellä. Ihan hullua. En ole vielä saanut raskausmahaa, koska niin voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu.
Ja päätimme miehen kanssa kertoa vauva uutiset vasta rakenneultran jälkeen. Ihan oman km taustan vuoksi. Toki varmasti osa jo arvannut kun en esim. Mökillä juonut saunalonkeroa
Toivottavasti te kaikki plussaatte pian. Mulla meni melkein 2 vuotta tähän raskautumiseen ja että pääsin puoleen väliin asti raskautta. 3 keskenmenoa ja useempia kemiallisia ja pettymyksiä.
Toki edelleen on matkaa siihen että vauva on sylissä asti, mutta yritän olla rennoin mielin