Raskaaksi 2020

Äh, nyt on jo ollut parina päivänä aamuisin lievää etomista, joka mulla alkaa aina välillä viikkoa ennen menkkoja ihan pms-oireena. Saa nähdä tuleeko tästä kierrosta mitään :sad001 Tänään siis vasta dpo 6 eli etominen ei voi vielä mitenkään johtua siitä, että olisin raskaana.

Pidin taukoa foorumilta vähän ennen menkkoja ja näemmä vähän jälkeenkin. Viime kierto oli 43 päivää. Päätin lopettaa lisäravinteiden syönnin kun ei mitään vaikutuksia mihinkään suuntaan. Oon nyt laittanut ihan muistutukset puhelimeen tuosta metformiinista kun aiemmin vaan ottanut aamuisin ja iltaisin jos oon muistanut, mutta siitäkään ei oikeastaan ole ollut apuja. Nyt kp11.

Maaliskuun loppuun ennustaa flo menkkoja, sitten saakin jo huhtikuussa soitella lääkärille että vuosi tullut täyteen. Yritän pitää nyt rennon asenteen tämän kierron ja katse jo hoidoissa. Onneksi on talviloma kolmen viikon päästä, pääsee kunnolla rentoutumaan. En oikein tiedä palaanko tänne taas kokoaikaisesti vai meneekö taas foorumin lueskelu överiksi ja en pystykään ottamaan rennosti tätä yrityskiertoa. Voi yliajattelu sentään :hilarious:

Täällä taas pienen tauon ja v*tutuksen jälkeen.. Viime kierrosta, meillähän siis viime kierto meni aivan päin mäntyä, ihmettelin kun menkkoja ei kuulu eikä näy ja kävin gynellä kp 40 jossa selvisi ettei ovista oo tapahtunu ja munarakkula oli kehittänyt sitten suhkot ison kystan vasemmalle puolelle joka kipuili.. Gynen kommentti oli, että kun sulla tuota painoa on paljon et ovista ei välttämättä tapahdu ja raskautumiseen on aika pieni mahdollisuus ja tokihan se riskiraskaus olisi ja sen eteen tottakai työtä teenkin et paino tippuis, mutta veti silloin mielen aika matalaksi ja tuli tunne et turhaanko tässä nyt sit edes yritetään.. Gyne toki lohdutti, et yritystä ei tarvitse lopettaa kunhan nyt kiinnittää huomiota syömiseen yms. :) Menkat alko sit taas kp 43.

Mutta nyt yk 5 menossa, positiivinen yllätys oli et ovuloin kuitenkin!:happy093:Heartred kp 21 tuli aika varmasti ovisplussa, kun testit näytti aikalailla tasavahvaa viivaa (kuva alla, mitä mieltä?). Ja just tuolloin kp 21 oli limat ja aivan jäätävä polte ja särky koko illan aivan ku menkkakivut x10 et ei voinu erehtyä et jotain ainaki tapahtu.. Talletteluja oli kp 17-19 ja kp 21 myöhään alkuyöstä et toivottavasti sinne ehti edes muutama siimahäntä ennen h-hetkeä.:sign19 Nyt sit odotellaan tän kierron lopputulosta eli seuraavat 9 päivää on täyttä piinaa. :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210216_170533.jpg
    IMG_20210216_170533.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 148
Kp 11 ja pieniä lupauksia oviksesta. Miehellä seuraava viikko töitä, joten ei yllätä vaikka ovis taas tulisikin. Oon päättänyt kyllä, ettei lähde töihin ennen kuin on vaimonsa hoidellut ja välissä saa luvan ehtiä perhesovun nimissä muutakin kuin torkkua :grin

Äh, nyt on jo ollut parina päivänä aamuisin lievää etomista, joka mulla alkaa aina välillä viikkoa ennen menkkoja ihan pms-oireena. Saa nähdä tuleeko tästä kierrosta mitään :sad001 Tänään siis vasta dpo 6 eli etominen ei voi vielä mitenkään johtua siitä, että olisin raskaana.

Ootko ajatellut testata piakkoin, vai odotatko varmempia oireita?

Ootko ajatellut testata piakkoin, vai odotatko varmempia oireita?

Mä en oikein mun oireisiin luota, kun tuntuu että aina kuvittelen kaikenlaisia oireita ja sitten kaikki ”raskausoireet” on mulla aina vaan kuitenkin pms-oireita :shy: Olen myös kirjannut joskus aiemmin ylös kahden eri kierron oireet joka päivältä, ja mun mielestä ne oireet on molemmissa lähes samat, vaikka toisessa olin oikeasti raskaana ja toisessa en :hilarious: Nyt on vasta dpo 8, niin muutama päivä täytyy joka tapauksessa odottaa testaamisen kanssa. Mutta kyllä varmaan testaan jo ennen kun menkkojen pitäisi alkaa, koska sitten en pety enää niin pahasti kun ne alkaa.

Moikka kaikille!

Mä täältä ängen porukkaan mukaan
Me päätettiin miehen kanssa yrittää vielä sitä iltatähteä.Tosin itselläni ollut vauvakuume pitkän aikaa mutta mies lämpeni vauva-ajatukselle vasta ja minä näpsäkkänä tilasin heti ovistestejä ja tättärää,bongasin ovulaation heti ekasta kierrosta. Hieman pelottaa ajatus että onko mulla mahdollista saada lapsia vielä,ikää 36v ja lapsia on neljä joista nuorimmat 2v kaksostytöt ja he syntyivät kiireellisellä sektiolla.
Kovasti mietityttää että ovuloinko mä

Moikka kaikille!

Me päätettiin miehen kanssa yrittää vielä sitä iltatähteä.Tosin itselläni ollut vauvakuume pitkän aikaa mutta mies lämpeni vauva-ajatukselle vasta ja minä näpsäkkänä tilasin heti ovistestejä ja tättärää,bongasin ovulaation heti ekasta kierrosta. Hieman pelottaa ajatus että onko mulla mahdollista saada lapsia vielä,ikää 36v ja lapsia on neljä joista nuorimmat 2v kaksostytöt ja he syntyivät kiireellisellä sektiolla.

Tervetuloa mukaan! :greet025 Tuolla Raskaaksi 2021 ketjussa on vähän vilkkaampaa, mutta täälläkin on vielä aina välillä keskustelua. :happy: Toivotaan pikaista tärppiä teille!

Moikka kaikille!

Moikka! Meitä on täällä 2020-ketjussa keskustelevia, jotka on jo viime vuodesta koittaneet raskautua, eli yrityskuukausia jo enemmän takana. Tänne saa toki jäädä, mutta tuolla 2021-ketjussa tosiaan on hyvinkin vilkasta keskustelua.
Voisin sulle neuvoa, että 36-vuotiaana ihan hyvin voi saada vielä lapsia. Täällä on myös nelikymppisiä raskaaksihaluavia, (itse mukaanlukien) että sinulla on vielä hyvät mahdollisuudet raskautua, varsinkin, kun olet jo saanut lapsia luonnollisesti. Tsemppiä yritykseen! :)

Voi itku kun olen taas saanut omat odotukset korkealle :facepalm: Välillä mulla on ihan sellanen varma olo että olen raskaana, mutta sitten taas välillä oon sitä mieltä että kuvittelen kaiken ja menkat ne sieltä alkaa loppuviikosta.. Saa nähdä miten käy, tänään dpo 10 ja en ole vielä uskaltanut testata :shy:

Voi itku kun olen taas saanut omat odotukset korkealle :facepalm: Välillä mulla on ihan sellanen varma olo että olen raskaana, mutta sitten taas välillä oon sitä mieltä että kuvittelen kaiken ja menkat ne sieltä alkaa loppuviikosta.. Saa nähdä miten käy, tänään dpo 10 ja en ole vielä uskaltanut testata :shy:

Se on kyllä hurjaa vuoristorataa kun kuulostelee kroppaa ja joka jutusta miettii että onko tää oire vai kuvitteleeko vaan :woot: Jännittää sun puolesta, olispa! :smiley-angelic001

@amandatt toi on niin tuttu tunne, toivotaan parasta :smiley-angelic001

täällä dpo6 ja vv on runsasta edelleen, ja lisäks jomottelee molemmin puolin. mutta muuten se on vaan odottelua edessä tämä viikko :bag: huomenna ois progesteronilabra ja samalla ferritiinin kontrolli. kiinnostavaa!

Eilen ajattelin tän olevan sittenkin ovuloimaton kierto, mutta koko yön nippaili ja tänään tuli päänsärky. Mies on todennäköisesti ens yön kotona, joten toivottavasti ei olla myöhässä :smiley-angelic001

Meitsi tikutti eilen aamulla ovulaation, yllättäen aika aikaisin verrattuna normaaliin kiertoon. Piti vähän talletella ja illalla tuntukin munasolun irrotusvihlasuja.
Ensi viikon maanantaina on 2.IVF:n käynti klinikalla. Kattotaan jos näkee ultrasta oliko oikeasti ovulaatiota. Tuntemusten mukaan kyllä.

Juu ei kyllä tarvitse enää testailla, aivan kamalat menkkakivut ollut jo tänään, en muista millon ne on oikeasti näin pahat olleet :hungover: Tuntuu välillä kun koko lantion alue olisi tulessa! Enää puuttuu se tiputtelu, jota on aina pari päivää ennen menkkoja mutta eiköhän sekin ala parin päivän sisään

Parempaa onnea teille muille! :):Heartred

Piti vielä sanoa, että on ollut taas vähän erilainen loppukierto, kun ennen näitä menkkajomotuksia oikeastaan ainut pms-oire on ollut arat nännit. Ehkä siksi ehdinkin olla vähän toiveikas kun ei muita pms-oireita ole ollut

Täällä ollaan ihan shokissa, kun plussa pärähti testiin. Vielä kun olisi nyt oikea paikka pikkuisella ja pysyisi kyydissä:shy: ohessa muutama plussa testi...niitä testejä on tullu nyt tehtyy:rolleyes:
Tässä pc puikko ja liuska.
Dpo joko 11 tai 12 ja kp 26/28

Liitteet

• 20210223_131948~2.jpg
    20210223_131948~2.jpg
    7.1 KB · Katsottu: 145
  • 20210223_190018~3.jpg
    20210223_190018~3.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 144
Täällä ollaan ihan shokissa, kun plussa pärähti testiin. Vielä kun olisi nyt oikea paikka pikkuisella ja pysyisi kyydissä:shy: ohessa muutama plussa testi...niitä testejä on tullu nyt tehtyy:rolleyes:
Tässä pc puikko ja liuska.
Dpo joko 11 tai 12 ja kp 26/28

Hieno uutinen, Onnea!! :woot:
Oletko testaillut vielä lisää? Vahvistuuko?
Onko suunnitelmissa mennä varhaisuultraan katsomaan onko raskaus oikeassa paikassa?

Takaisin