Äh, nyt on jo ollut parina päivänä aamuisin lievää etomista, joka mulla alkaa aina välillä viikkoa ennen menkkoja ihan pms-oireena. Saa nähdä tuleeko tästä kierrosta mitään
Tänään siis vasta dpo 6 eli etominen ei voi vielä mitenkään johtua siitä, että olisin raskaana.

kp 21 tuli aika varmasti ovisplussa, kun testit näytti aikalailla tasavahvaa viivaa (kuva alla, mitä mieltä?). Ja just tuolloin kp 21 oli limat ja aivan jäätävä polte ja särky koko illan aivan ku menkkakivut x10 et ei voinu erehtyä et jotain ainaki tapahtu.. Talletteluja oli kp 17-19 ja kp 21 myöhään alkuyöstä et toivottavasti sinne ehti edes muutama siimahäntä ennen h-hetkeä.
Nyt sit odotellaan tän kierron lopputulosta eli seuraavat 9 päivää on täyttä piinaa.
Olen myös kirjannut joskus aiemmin ylös kahden eri kierron oireet joka päivältä, ja mun mielestä ne oireet on molemmissa lähes samat, vaikka toisessa olin oikeasti raskaana ja toisessa en
Tuolla Raskaaksi 2021 ketjussa on vähän vilkkaampaa, mutta täälläkin on vielä aina välillä keskustelua.
Toivotaan pikaista tärppiä teille!
Välillä mulla on ihan sellanen varma olo että olen raskaana, mutta sitten taas välillä oon sitä mieltä että kuvittelen kaiken ja menkat ne sieltä alkaa loppuviikosta.. Saa nähdä miten käy, tänään dpo 10 ja en ole vielä uskaltanut testata
Jännittää sun puolesta, olispa! 

Tuntuu välillä kun koko lantion alue olisi tulessa! Enää puuttuu se tiputtelu, jota on aina pari päivää ennen menkkoja mutta eiköhän sekin ala parin päivän sisään