Koittaisin ehdottomasti jos pystyisin juomaan punkkua.Onko kukaan täällä koittanut tota punaviinilasi juttua kiinnittymiseen? Milloin pitäs aloittaa?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koittaisin ehdottomasti jos pystyisin juomaan punkkua.Onko kukaan täällä koittanut tota punaviinilasi juttua kiinnittymiseen? Milloin pitäs aloittaa?

Onko kukaan täällä koittanut tota punaviinilasi juttua kiinnittymiseen? Milloin pitäs aloittaa?
Olet oikeassa, niinhän se on, jos jaksais olla positiivinenToivoa on vielä, mikäli vuoto ei ole kunnolla alkanut.Mullakin on tässä kierrossa ollut ihmeellistä jomottelua viime päivät ja tämmöstä ei tosiaan yleensä ole. No jäämme odottamaan seuraavaa käännettä, huomenna pitäis menkkojen alkaa
![]()
. tänään jäi taas aamulla punaista paperiin, mutta muuten ei ole ollut mitään. tätä tiputtelua pari päivää ennen menkkoja on vaan ollut joka kierrossa nyt viime aikoina, joten se ei luo kyllä yhtään toivoa. mutta toivotaan toki että meillä kummallakaan ne menkat ei tuliskaan!! 

Olet oikeassa, niinhän se on, jos jaksais olla positiivinen. tänään jäi taas aamulla punaista paperiin, mutta muuten ei ole ollut mitään. tätä tiputtelua pari päivää ennen menkkoja on vaan ollut joka kierrossa nyt viime aikoina, joten se ei luo kyllä yhtään toivoa. mutta toivotaan toki että meillä kummallakaan ne menkat ei tuliskaan!!
![]()
. Täällä dpo11, ja toistaiseksi ainakaan ei vielä tiputtelua 
Olet oikeassa, niinhän se on, jos jaksais olla positiivinen. tänään jäi taas aamulla punaista paperiin, mutta muuten ei ole ollut mitään. tätä tiputtelua pari päivää ennen menkkoja on vaan ollut joka kierrossa nyt viime aikoina, joten se ei luo kyllä yhtään toivoa. mutta toivotaan toki että meillä kummallakaan ne menkat ei tuliskaan!!
![]()
Paljon piinailijoita, eli plussapuhuria puhaltelen...
Usko horjuu lapsen saamiseen vaikka toki sitä toivoo, ja vaikka oliskin vasta yk3, eikä tulevaisuudesta tiedä niin siellähän se 4v tuloksettoman yrityksen varjo heiluu mielessä 
onneks mulla sentään nyt työllisyystilanne vakiintuu vakituisen paikan myötä, mutta onpahan tässä taas sulateltavaa 
Oi mennään samoissa! Samaa näyttää testit mulla, tosi haaleaa viivaa, mutta jomoja on muniksissa jo. Limatkin alkaa pikkuhiljaa muuttumaan hedelmälliseksi ja haluttaa. Viime kierrossa oli ovis kp 16, mulla on kutina että nyt vois olla jo päivää kahta aiemmin. Tai sitten ei. Laskurit laskee kyllä nyt päin honkia kun pitkään ollut kierrot sekaisin, 34 päivää ja yli. Viimesin kierto oli 29 päivää mikä on ennätys, toivottavasti jää noihin lukemiin. En tiedä onko greippimehulla vaikutusta, juonut nyt edellisen ja tämän kierron aina lasillisen aamuisin. Mut jos ei nyt tästä kierrosta tärppää niin varmaan vähän vähennän kulutusta. Limoihin kyllä huomannut vaikuttavan positiivisesti.Hitsi kun pari päivää jää seuraamatta niin on paljon kirittävää viesteissä :D
täällä eilen menkkajomoa (oletan ovisjomoksi) mitä viimeksikin muutama päivä ennen ovista. Tänäänkin jotain tuntemuksia nyt kun särkylääkkeen vaikutus lakkaa. Aamulla jouduin ottamaan panadolin päänsärkyyn. Testit näyttää hyvin haaleaa viivaa, eikä vahvistumista muutamaan päivään. Mut niin se oli kyllä viimeksikin, tuli kerta rysäyksellä. Laskurin mukaan ovis olis huomenna. Itse epäilen vähän, mutta jos loppuviikosta ettei menis niin myöhäseen kun viime kierrossa.Nyt menossa kp 12/27, yk2.
Tiputtelusta huolimatta voi olla raskaana. Mulla oli tiputtelua useassa kierrossa ennen kuukautisia edellisen vauvan yrityksen aikaan ja niin oli plussa kierrossakin. Taisin silloin dpo10 testata negan ja sitten alkoi tiputtelu. Luulin että menkat alkais, mutta ei alkanutkaan ja dpo14 sain sitten plussan, kun kokeilin testiä uudestaan. :) Ei saa siis hettää vielä kirvestä kaivoon.![]()

Kova usko on että teistä todella moni siirtyy odottavien puolelle ennen kuin vuosi vaihtuu! 
Todellakin!!! Toisaalta ihana, että sä olet vielä täällä mun seurana ja vielä moni muukin.Toivottavasti seuraavaksi pääset kuitenkin plussaajien joukkoon. Listalta porukka pääse hienosti odottaviin ja mä katon vähän '' kauhulla'', että kohta on vaan pari pitkään yrittänyttä jäljellä minä mukaan lukien.
Imase meidät plussa-aalto!![]()

Mimmosia ovisoireita täällä on naisilla? Onko kellään poskien kuumotus ja väsymys oire-listalla?
Kertokaa muutenkin mistä tunnette että ovis lähestyy, jos seurailette vaan oireita!
Mä toivon, että menkat alkais, nyt kp 22 kai. Itkuviikko näyttää olevan tulossa,. Kaikki vaan poruttaa eikä mikään kiinnosta.
Mahtaiskohan tuo alin nyt olla O+alin on äskön tehty ja keskimmäinen aamulla. Ylin on eilen illalla tehty :D Kierto lyhenee taas hiukan jos on plussa!