Raskaaksi 2020

Mulla alkaa nyt kemiallisen jälkeen olla vuoto lopuillaan. Oli kyllä tosi runsasta vuotoa muutaman päivän ajan. Nyt sitten kasvatellaan kohdun limakalvoa uutta pakastetun alkion siirtoa varten ja varmaan n. 2,5 viikon kuluttua olisi siirto. Vielä ehtii raskautua vuoden 2020 puolella! Meillä on pakkasessa kaksi alkiota jäljellä ja toivon tietenkin kovasti, että toisella niistä saataisiin kunnolla raskaus alkamaan.

Toivottavasti tässä ehtii tulla vielä monelle plussa ennen vuoden vaihdetta! :)

Toivoa on vielä, mikäli vuoto ei ole kunnolla alkanut. :smiley-angelic001 Mullakin on tässä kierrossa ollut ihmeellistä jomottelua viime päivät ja tämmöstä ei tosiaan yleensä ole. No jäämme odottamaan seuraavaa käännettä, huomenna pitäis menkkojen alkaa :smiley-ashamed004
Olet oikeassa, niinhän se on, jos jaksais olla positiivinen :dead:. tänään jäi taas aamulla punaista paperiin, mutta muuten ei ole ollut mitään. tätä tiputtelua pari päivää ennen menkkoja on vaan ollut joka kierrossa nyt viime aikoina, joten se ei luo kyllä yhtään toivoa. mutta toivotaan toki että meillä kummallakaan ne menkat ei tuliskaan!! :smiley-angelic001

Hitsi kun pari päivää jää seuraamatta niin on paljon kirittävää viesteissä :D

täällä eilen menkkajomoa (oletan ovisjomoksi) mitä viimeksikin muutama päivä ennen ovista. Tänäänkin jotain tuntemuksia nyt kun särkylääkkeen vaikutus lakkaa. Aamulla jouduin ottamaan panadolin päänsärkyyn. Testit näyttää hyvin haaleaa viivaa, eikä vahvistumista muutamaan päivään. Mut niin se oli kyllä viimeksikin, tuli kerta rysäyksellä. Laskurin mukaan ovis olis huomenna. Itse epäilen vähän, mutta jos loppuviikosta ettei menis niin myöhäseen kun viime kierrossa.:rolleyes: Nyt menossa kp 12/27, yk2.

Muokattu viimeksi:
Olet oikeassa, niinhän se on, jos jaksais olla positiivinen :dead:. tänään jäi taas aamulla punaista paperiin, mutta muuten ei ole ollut mitään. tätä tiputtelua pari päivää ennen menkkoja on vaan ollut joka kierrossa nyt viime aikoina, joten se ei luo kyllä yhtään toivoa. mutta toivotaan toki että meillä kummallakaan ne menkat ei tuliskaan!! :smiley-angelic001

Harmi juttu että siveydenpuu ei ole niin auttanut sulla :sorry:. Täällä dpo11, ja toistaiseksi ainakaan ei vielä tiputtelua :nailbiting:

Tiputtelusta huolimatta voi olla raskaana. Mulla oli tiputtelua useassa kierrossa ennen kuukautisia edellisen vauvan yrityksen aikaan ja niin oli plussa kierrossakin. Taisin silloin dpo10 testata negan ja sitten alkoi tiputtelu. Luulin että menkat alkais, mutta ei alkanutkaan ja dpo14 sain sitten plussan, kun kokeilin testiä uudestaan. :) Ei saa siis hettää vielä kirvestä kaivoon. :wink

Täällä taas.
Neljättä päivää selvä pahoinvointi. Kuukautisista ei mitään merkkiä. Ja eilen tosiaan negatiivinen tulos raskaustestistä.
Osaisitteko te aktiivitestaajat neuvoa, että milloin kannattaisi testata uudestaan? Testipakkauksen ohjeissa kehotetaan odottamaan 48 tuntia, mutta monet taitaa testata tiheämmin? Kuinka suuri merkitys mahtaa olla aamupissalla verrattuna iltapäiväpissaan? Tai kuinka tiheästi on juonut/käynyt vessassa?

Vahva tunne itellä, että nyt olisi tärpännyt, mutta se testi sano muuta...

Hurja määrä viestejä taas tullut :joyful: Paljon piinailijoita, eli plussapuhuria puhaltelen...

Omaanapaa;
Kp4, vuoto lopullaan mutta tiputtaa yhä. Mieliala kohtalaisen takapuolesta :meh: Usko horjuu lapsen saamiseen vaikka toki sitä toivoo, ja vaikka oliskin vasta yk3, eikä tulevaisuudesta tiedä niin siellähän se 4v tuloksettoman yrityksen varjo heiluu mielessä :facepalm:
Koronatestissä käyty ja huominenkin poissa töistä. Ei napostelis sekään :shifty:
Mies sai tänään lopputilin, ei riitä töitä kaikille firmassa ja ekana lähtee ne jotka viimeks tulleet :sorry: onneks mulla sentään nyt työllisyystilanne vakiintuu vakituisen paikan myötä, mutta onpahan tässä taas sulateltavaa :sour:

Hitsi kun pari päivää jää seuraamatta niin on paljon kirittävää viesteissä :D

täällä eilen menkkajomoa (oletan ovisjomoksi) mitä viimeksikin muutama päivä ennen ovista. Tänäänkin jotain tuntemuksia nyt kun särkylääkkeen vaikutus lakkaa. Aamulla jouduin ottamaan panadolin päänsärkyyn. Testit näyttää hyvin haaleaa viivaa, eikä vahvistumista muutamaan päivään. Mut niin se oli kyllä viimeksikin, tuli kerta rysäyksellä. Laskurin mukaan ovis olis huomenna. Itse epäilen vähän, mutta jos loppuviikosta ettei menis niin myöhäseen kun viime kierrossa.:rolleyes: Nyt menossa kp 12/27, yk2.
Oi mennään samoissa! Samaa näyttää testit mulla, tosi haaleaa viivaa, mutta jomoja on muniksissa jo. Limatkin alkaa pikkuhiljaa muuttumaan hedelmälliseksi ja haluttaa. Viime kierrossa oli ovis kp 16, mulla on kutina että nyt vois olla jo päivää kahta aiemmin. Tai sitten ei. Laskurit laskee kyllä nyt päin honkia kun pitkään ollut kierrot sekaisin, 34 päivää ja yli. Viimesin kierto oli 29 päivää mikä on ennätys, toivottavasti jää noihin lukemiin. En tiedä onko greippimehulla vaikutusta, juonut nyt edellisen ja tämän kierron aina lasillisen aamuisin. Mut jos ei nyt tästä kierrosta tärppää niin varmaan vähän vähennän kulutusta. Limoihin kyllä huomannut vaikuttavan positiivisesti.

Tiputtelusta huolimatta voi olla raskaana. Mulla oli tiputtelua useassa kierrossa ennen kuukautisia edellisen vauvan yrityksen aikaan ja niin oli plussa kierrossakin. Taisin silloin dpo10 testata negan ja sitten alkoi tiputtelu. Luulin että menkat alkais, mutta ei alkanutkaan ja dpo14 sain sitten plussan, kun kokeilin testiä uudestaan. :) Ei saa siis hettää vielä kirvestä kaivoon. :wink

Mä edelleen luen ja jännitän täällä teidän juttuja. Sori stalkkaus. :hilarious::talk020 Kova usko on että teistä todella moni siirtyy odottavien puolelle ennen kuin vuosi vaihtuu! :Heartred

Piti kommentoida tiputtelusta: mulla myös molemmissa plussakierroissa oli mini-mini valemenkat dpo 11-13 - pelkkää tiputtelua. Se siis n. 4-5 pv kiinnittymisen jälkeen, eli ei kiinnittymisvuotoa. Muuten ei tiputtele, vaan menkat alkaa rytinällä dpo 13 tai 14. Eli just samaa mieltä Nuppusen kanssa, ei kirvestä kaivoon vielä!

Mahtaiskohan tuo alin nyt olla O+ :cool14 alin on äskön tehty ja keskimmäinen aamulla. Ylin on eilen illalla tehty :D Kierto lyhenee taas hiukan jos on plussa!

Liitteet

• 1B1266DF-4E47-42A4-BA30-28A62A01A29D.jpeg
    1B1266DF-4E47-42A4-BA30-28A62A01A29D.jpeg
    25 KB · Katsottu: 164
Todellakin!!! Toisaalta ihana, että sä olet vielä täällä mun seurana ja vielä moni muukin. :laughing002 Toivottavasti seuraavaksi pääset kuitenkin plussaajien joukkoon. Listalta porukka pääse hienosti odottaviin ja mä katon vähän '' kauhulla'', että kohta on vaan pari pitkään yrittänyttä jäljellä minä mukaan lukien. :nailbiting::sorry:

Imase meidät plussa-aalto! :love7

Täällä minäkin seurana! Yk8 menossa ja kohta tulee vuosi kun Tjottailu alkoi :sorry:

Mä toivon, että menkat alkais, nyt kp 22 kai. Itkuviikko näyttää olevan tulossa, :sad010. Kaikki vaan poruttaa eikä mikään kiinnosta.

Mä toivon, että menkat alkais, nyt kp 22 kai. Itkuviikko näyttää olevan tulossa, :sad010. Kaikki vaan poruttaa eikä mikään kiinnosta.

Tsemppiä❤️

ON: Hiukan oon häpi jos plussa nyt! Silloin tarkoittaa, että kierto on jo melkolailla normaali. Eli 29pv. Ainakin värin puolesta se on +. Onneksi aloin nyt testailemaan. Flo ennustaa plussaa vasta sunnuntaille ja ajattelin aloittaa testaamisen huomenna tai ylihuomenna. Mutta oireita kun mietin ni päätin eilen jo aloittaa. Edellinen kierto lyheni myös aavistuksen niin ajattelin josko nytkin olisi ovis aiemmin! Huh... kylläpä kesti kiertojen tasaantuminen. Ensimmäinen normaali kierto sitten maaliskuun

Mahtaiskohan tuo alin nyt olla O+ :cool14 alin on äskön tehty ja keskimmäinen aamulla. Ylin on eilen illalla tehty :D Kierto lyhenee taas hiukan jos on plussa!

Vahvistuipa upeasti! Sanoisin kyllä plussaksi jo :)

Takaisin