Raskaaksi 2020

Tervetuloa Heidi86! :)

ON: Malttamattomana heräsin puol kuusi testaamaan ja kyllä se ehkä hieman vahvempi viiva on. :wideyed: En kuitenkaan usko tätä oikeasti todeksi ennen kuin saan digiin sen "raskaana". :nailbiting: Toivottavasti vahvistuisi sellaiseksi. :smiley-angelic001 Apua miten outo tunne, voisipa tämä olla totta.

Nyt näkyy, Onnea :smiley-bounce013

:smiley-angelic003:Heartred

Mullakin täällä ihan paska fiilis, mutta eteenpäin mennään...
Haamut ei vahvistu ja veikkaan One Stepin puikkojen nyt temppuilevan.
Onhan tässä vielä hyvä mahis, että jotain tikkuun ihan oikeasti piirtyy, mutta sitä ennen...

Vituttaa!!! :BangHead

Sanoin miehelle, että olipa hyvä kun jätettiin ehkäisy ajoissa pois ja hän oli samaa mieltä.
Ihanaa jos pääse kokemaan uudestaan sen vuoden tuskan ennenkuin plussa pärähtää. :sad010

Hurjasti tsemppiä Pingviiniemo :Heartred Ja tervetuloa uusille mukaan! :greet025

Itse en enää yhtään luota One Stepin puikkoihin. Keväällä ei antanut turhia viivanpaikkoja testit, mutta nyt kun tilasin uuden erän loppu keväästä ja testailin niillä viime kierron sekä edellisen, niin ihan tosi törkeät viivanpaikat :smiley-angry007

Hurjasti tsemppiä Pingviiniemo :Heartred Ja tervetuloa uusille mukaan! :greet025

Itse en enää yhtään luota One Stepin puikkoihin. Keväällä ei antanut turhia viivanpaikkoja testit, mutta nyt kun tilasin uuden erän loppu keväästä ja testailin niillä viime kierron sekä edellisen, niin ihan tosi törkeät viivanpaikat :smiley-angry007

Kiitos. :Heartred

Siis joo!!! Mäkin tilasin ekan erän aikoja sitten, niin nega oli nega. Jotain on varmaan tapahtunut, kun nyt mullakkin alkanut uusi erä haamuileen vaikka ennen ei ole näin käynyt.

Mielenkiintoista että sullakin sama kokemus. :eek:

Mä jo kaipailinkin sua Boris! Aattelin, et olit jo plussannut :bag: Monesko yk. teillä menossa ja yrittelittekö monetta?
Nyt kaikki toivo sinne, jospa siel ois tärppi käynyt ja pieni matkassa.

Kiitos zarar :Heartred

No eihän tämä ole vasta kuin yk 6 ja kun ikääkin on mittarissa jo 40, niin voiko muuta odottaakaan? Se vaan, että vaikka tietää olevansa vanhempi kuin aikasemmilla yrityskerroilla, kuopus nyt 9v., niin sitä ei kuitenkaan tunne olevansa yhtään vanhempi! Niin että kun kaikki 4 lasta on tulleet ekasta tärppipäiville osuneesta yrityksestä, niin nyt tuntuu niin oudolta kun mitään ei tapahdu :wideyed::confused:

Ja kun alkuun oli niin suuri into päällä! Oon halunnu viidettä lasta jo niiiin monta vuotta, mut mies ei oo suostunu. Niin jotenki sitten kun se lupa ihan yhtäkkiä yllättäen annettiinkin, niin olin ihan varma että nyt sen lapsen saan ja olin onneni kukkuloilla. Sieltä kun tuli alas, kun ei heti onnistunutkaan ja sitten kun mieskin alkoi jo epäämään koko vauvahanketta... Mä jouduin piiloutumaan takas kuoreeni. En uskaltanu enää iloita, en odottaa, en olla varma. Huoh.

Sellasta. Jokatoinen sana niin :hilarious: sori

Olen täällä kyllä lukenu kaikkien kuulumisia, mutta en oo jaksanu ite kirjoitella.

Oi taas uusia plussia, onnea! :Heartred

Itsellä menossa dpo 13. En ole testannut. Huomenna pitäisi menkat alkaa. Tänään aamulla jomotteli jo ihan kunnon menkkakipuja, joten eiköhän ne huomenna ala:sad001

Whaaat! Joku siellä nyt näkyy!! Märkänä haaleampi mut kuivana jo paljon selkeämpi. Nyt dpo11

Liitteet

• IMG_20200715_092437.jpg
    IMG_20200715_092437.jpg
    4.2 KB · Katsottu: 226
Paljon onnea plussista moana91 ja danonina! Hienoa että täällä plussaillaan! :happy::dummy::dummy1: Toivottavasti viivat vahvistuu ja raskaudet ovat normaaleja! :happy:

Hah itellä ei oo parempaakaan tekemistä huomista ultraa odotellessa, niin tein aamun kolmannesta Sofin 25 herkkyisen testin 30min pidätyksellä :laughing001 Viiva piirtyi heti.

Tänään siis pieni tuulesta temmattu tuulimunani täyttää ovulaatiosta laskettuna 9+1 ja viikko sitten hcg lukema oli ihan ~31 000. Huomenna käyn yksityisellä mittauttamassa hcg:n vielä aamusta. Ihan mielenkiinnosta, niin tiedän mitä se on ennen keskeytystä. Kunnallisella eivät kai sitten enää mittaa? Otetaan nyt tutkimuksen kannalta, niin voin sitten jakaa tietoa tuulimunasta kokemusta rikkaampana :bookworm:

20200715_111502.jpg

20200715_113237.jpg

Muokattu viimeksi:
Onkohan muuten mitään luontaista lääkettä, joka nopeuttaisi hcg:n poistumista elimistöstä? Tai auttaakohan liikunta/paasto? o_O Kuinka epätoivoinen voi ihminen ollakaan? :laughing001

Kiitoksia paljon kaikille ja vahvistumista myös kaikkien muiden viivoille. :Heartred

Todella epäuskoinen olo, en osaa iloita oikein vielä, haluan nähdä miten nää viivat kehittyy. :wideyed: Enköhän mä jostain kaiva lisää testejä. :grin

Sori jos tuolla jo oli, mut mikä dpo sulla olis nyt? Itsellä tosiaan 10. Laskettu menis näin ollen exän (esikoisen isän) syntymäpäivälle :hilarious:. Alottelin vähän kirjottamista tuola maaliskuisissa, kun pitää olla se 20viestiä täynnä et pääsee suljettuun ryhmään, vai salainenko se on. Toivottavasti sinne asti pääsisi. Taidan siirtyä muutenkin tonne raskaana 2020 plussanneiden-ryhmään päästelemään näitä höyryjäni. Pitäs täällä mökillä pakata kamat. Mies lähti vielä lasten ja koirien kanssa lenkille, et saan rauhassa pakkaa ja tässähän mä vaan nakutan :dance008 vähän on sellanen rauhaton olo:bounce

Sori jos tuolla jo oli, mut mikä dpo sulla olis nyt? Itsellä tosiaan 10. Laskettu menis näin ollen exän (esikoisen isän) syntymäpäivälle :hilarious:. Alottelin vähän kirjottamista tuola maaliskuisissa, kun pitää olla se 20viestiä täynnä et pääsee suljettuun ryhmään, vai salainenko se on. Toivottavasti sinne asti pääsisi. Taidan siirtyä muutenkin tonne raskaana 2020 plussanneiden-ryhmään päästelemään näitä höyryjäni. Pitäs täällä mökillä pakata kamat. Mies lähti vielä lasten ja koirien kanssa lenkille, et saan rauhassa pakkaa ja tässähän mä vaan nakutan :dance008 vähän on sellanen rauhaton olo:bounce

Mulla pitäis olla dpo12-13. Aika haaleat viivat mielestäni vielä, joten ehkä siksikin vähän himmailen odotusteni kanssa nyt. :nailbiting: Laskettu aika, jos kaikki menee hyvin, pitäis olla siellä maaliskuun lopulla (~24.3.). Se piti tottakai tsekata, kun testeihin tuli viivoja. :grin

Mä en itse siis uskalla vielä siirtyä tuonne maaliskuisiin & plussanneisiin keskustelemaan, noiden em. syiden takia. Pakko vielä seurata tilannetta tää viikko ja katsoa vahvistuuko nuo vielä. :eek: Mutta toivottavasti tulen vielä perässä - ja muut ketjulaiset myös. :)

Onnea @moana91 ja @danonina !! Ja vahvistumisia haamuilijoille! Ihanaa nähdä plussa testejä :love7
Oon niin onnellinen teidän puolesta! Muutenkin tuntuu, että lähipiirissäkin moni saa vauvoja ja oman kummitytön ristiäisetkin reilu viikon päästä :happy::dummy1:

ON: Meikällä lähti lämmöt taas nousuun parin päivän dipin jälkeen. Rinnat kipeyty ja oikealla jomottaa. Menkkafiiliksiä ei vielä oo mutta Dpo 17 menossa ja flo ehdottelee niitäkin huomiselle..Saa nähä. Yleensä luteaali ollut meikällä sen 15-16 pv. En tee testiä ennenkö ollaan reippaasti myöhässä koska en saanut eilen ja toissapäivänä kun viivanpaikkoja.. :oops:

Aattelin aiemmin, etten tikuta ovista enskierrossa tms. mutta aattelin nyt ehkä kuiteski :p Ja jos tulee kp1 niin tilaan myös gelee royalit tueksi. Miten tää on nyt näin vaikeaa?

Onnea Moana ja Danonina :love7 Nyt meille kaikille viivojen vahvistumista!

Tänne tulee niin paljon päivän aikana viestejä etten millään meinaa pysyä perässä. Noi viivanpaikat on kyllä ihan hanurista kun antaa turhaa toivoa ja sit pettyy vaan entistä enemmän. Toivottavasti sielläkin alkaisi viivat vahvistumaan.

Sofin otikut tuli ja ei prkl :hilarious: ei näy tässä kyllä mtn.. kyllä oFrsu enemmän mun mieleen. Mutta käytetään nämä nyt pois taaaaaai haen kaupasta illalla frsuja

Liitteet

• IMG_20200715_141006.jpg
    IMG_20200715_141006.jpg
    23 KB · Katsottu: 155
Mikä kp sulla nyt? Milloin yleensä ovis?

Mulle nää sofit on sopinu :)

Kp14 menossa. Ja tosi vaikea sanoo millon on kun kp51 ja edellinen kp38.
Mutta tosiaan annan näille mahdollisuuden kun ostinkin ja tikutan vielä illalla kun yleensäkin. Tosiaan epäilen oviksen osuvan loppu viikkoon

Edit. Ehkä tässä sofis nyt häiritsee kun ei voi viivaa verrata tikutettuihin frsuhin ja kun siinä lähti jo hyvin tummuu ja sit sofi antaakin tälläsen tuhnun:grin

Takaisin