Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt siis kp30 ja dpo12. Todennäköisesti vuoto alkaa tänään, huomenna tai ihan viimeistään torstaina. Huomenna lähden testikaupoille, jos eivät ole alkaneet.
Ja tiedän, että petyn kyllä taas rajusti, jos (kun) se vuoto sitten alkaa.Tällä viikolla ois menkkojen aika. Tai toivottavasti ei olis. Mun pari päivää kestänyt tiputtelu rauhoittui, ja raskaustesti oli tänään aamulla puhtaasti negatiivinen. Jos nyt malttais odottaa muutaman päivän (eilenkin tein raskaustestin. Kröhöm. Tai oikeastaan kaksi). Mä oon niin malttamaton! Å
Tällä viikolla ois menkkojen aika. Tai toivottavasti ei olis. Mun pari päivää kestänyt tiputtelu rauhoittui, ja raskaustesti oli tänään aamulla puhtaasti negatiivinen. Jos nyt malttais odottaa muutaman päivän (eilenkin tein raskaustestin. Kröhöm. Tai oikeastaan kaksi). Mä oon niin malttamaton! Å

Minä tein kans äsken rfsun ja puhdas nega oli myös. Vasen munasarja tosi kipee ja semmosta menkkajuilintaa, mutta silti jotenki semmonen olo, että ei haluaisi heittää kuitenkaan hanskoja tiskiin vielä. Alaselkä kipeyty myös, mitä mulla ei yleensä menkkojen aikaan edes ole. Lisäksi vatsa meni sekaisin niinkuin ennen ku plussasin siitä keskenmenneestä. Alkaisi edes se vuoto, että pääsisi tästä... Mieluummin ottaisin selvän plussan kyllä.Hei! One Step testiin tulee testiajalla se haamulainen/viivanapaikka ja tänään kuivui vahvemmaksi kuin eilen, kuitenkin RFSU:n herkkä on puhdas nega vaikka herkkyys siinäkin 10miu/ml.
Mitäs tää nyt on, kun niidenhän pitäisi olla yhtä herkkiä?

Minä tein kans äsken rfsun ja puhdas nega oli myös. Vasen munasarja tosi kipee ja semmosta menkkajuilintaa, mutta silti jotenki semmonen olo, että ei haluaisi heittää kuitenkaan hanskoja tiskiin vielä. Alaselkä kipeyty myös, mitä mulla ei yleensä menkkojen aikaan edes ole. Lisäksi vatsa meni sekaisin niinkuin ennen ku plussasin siitä keskenmenneestä. Alkaisi edes se vuoto, että pääsisi tästä... Mieluummin ottaisin selvän plussan kyllä.

Hei! One Step testiin tulee testiajalla se haamulainen/viivanapaikka ja tänään kuivui vahvemmaksi kuin eilen, kuitenkin RFSU:n herkkä on puhdas nega vaikka herkkyys siinäkin 10miu/ml.
Mitäs tää nyt on, kun niidenhän pitäisi olla yhtä herkkiä?
Mä sain niitä viivoja myös apteekin testeilläJuu. Ihan samoja fiiliksiä täällä.
Alan kohta epäillä, että One Stepit oikeasti antaa nyt todella räikeitä viivanpaikkoja.
), tuntuu siltä kun kanamuna olis alavatsassa, sellanen pieni painon tunne. Hyvä merkki 
Käys kurkkaa tuolta "plussa vai ei" siellä oli aika jännä kuva gollaasi testeistä miten frsu herkkä ei viiva antanut ja muut saa antoi