Raskaaksi 2020

Heh sama, piti pitää kesäloman ajan foorumitaukoa, mutta niin vaan kävin täällä lueskelemassa. :grin Kiinnosti niin hirveästi teidän muiden kuulumiset.

Vähän omanapailua:

Edelleenkin oon kuin tulisilla hiilillä, menkat ei oo siis vielä alkanut. :yuck: Nyt siis kp30 ja dpo12. Todennäköisesti vuoto alkaa tänään, huomenna tai ihan viimeistään torstaina. Huomenna lähden testikaupoille, jos eivät ole alkaneet.

Mittasin äsken huvikseen lämmön ja se oli vielä yli 37. Menkkamaista jomoa ollut pari päivää, mutta nyt tuntuu ainakin aamun perusteella olevan vähemmän jomoa. Muistelisin, että viime kierrossa oli tällein ihan samalla tavalla jomotuksia useamman päivän, mutta niin ne menkat vaan alkoivat. :sad001 Sen vuoksi uskon oireiden perusteella, että niin tapahtuu nytkin, mutta samalla en halua luovuttaa. :yuck: Ja tiedän, että petyn kyllä taas rajusti, jos (kun) se vuoto sitten alkaa.

Kp 6 ja tää odottelu on tosi tylsää! Olis kiva päästä jo hommiin! :smiley-ashamed008 me muutetaan lauantaina, etelä-suomesta pohjoiseen, mietin vaan että kuinkahan kaikki stressi ja hässäkkä mahtaa vaikuttaa tärppäykseen?!?

Keskenmenovuodon alkamisesta on nyt 9 päivää ja tein raskaustestin. Enää haamu näkyy. Ovistesti suunnilleen tasavahvat viivat. Varmaan näyttää vielä sitä hcg:tä. Tässä kierrossa jää yrittämiset väliin tai vähäiseksi, kun mies on tämän viikon kokonaan reissussa ja ensi viikolla mennään kahdeksi yöksi mökille, jossa meillä ei ole yksityisyyttä. Periaatteessa jos ovis sattuisi olemaan juuri maanantaina ja keskiviikon välillä niin voisi olla pieni mahdollisuus. Mutta ei välttämättä edes tule ovulaatiota heti tässä keskenmenosta alkaneessa kierrossa. Eilen mulla oli ensimmäinen vuodoton päivä.

Tällä viikolla ois menkkojen aika. Tai toivottavasti ei olis. Mun pari päivää kestänyt tiputtelu rauhoittui, ja raskaustesti oli tänään aamulla puhtaasti negatiivinen. Jos nyt malttais odottaa muutaman päivän (eilenkin tein raskaustestin. Kröhöm. Tai oikeastaan kaksi). Mä oon niin malttamaton! Å

Hei! One Step testiin tulee testiajalla se haamulainen/viivanapaikka ja tänään kuivui vahvemmaksi kuin eilen, kuitenkin RFSU:n herkkä on puhdas nega vaikka herkkyys siinäkin 10miu/ml. :eek:

Mitäs tää nyt on, kun niidenhän pitäisi olla yhtä herkkiä?

Tällä viikolla ois menkkojen aika. Tai toivottavasti ei olis. Mun pari päivää kestänyt tiputtelu rauhoittui, ja raskaustesti oli tänään aamulla puhtaasti negatiivinen. Jos nyt malttais odottaa muutaman päivän (eilenkin tein raskaustestin. Kröhöm. Tai oikeastaan kaksi). Mä oon niin malttamaton! Å

Juu täällä ehkä se Dpo9 eli itekkin malttamaton tapaus! :grin

Täälläkin itse malttamattomuus. :grin
Toissa päivänä oli ihan sellanen tunne, että nyt on tärpännyt. Se tunne kuitenkin hälveni eilisen aikana miltei olemattomiin. Alan nyt hiljalleen valmistautua siihen, että kyllä ne menkat sieltä taitaa olla tulossa mua kiusaamaan.:meh:

Hei! One Step testiin tulee testiajalla se haamulainen/viivanapaikka ja tänään kuivui vahvemmaksi kuin eilen, kuitenkin RFSU:n herkkä on puhdas nega vaikka herkkyys siinäkin 10miu/ml. :eek:

Minä tein kans äsken rfsun ja puhdas nega oli myös. Vasen munasarja tosi kipee ja semmosta menkkajuilintaa, mutta silti jotenki semmonen olo, että ei haluaisi heittää kuitenkaan hanskoja tiskiin vielä. Alaselkä kipeyty myös, mitä mulla ei yleensä menkkojen aikaan edes ole. Lisäksi vatsa meni sekaisin niinkuin ennen ku plussasin siitä keskenmenneestä. Alkaisi edes se vuoto, että pääsisi tästä... Mieluummin ottaisin selvän plussan kyllä.

Täälä menossa dpo 16 (ovisplussan mukaan).. Testiin ihan säälittävä viivanpaikka jota ei saa ees kuvaan, joten viimestään huomenna varmaan täti kylään... :oops:
Tosin mulla olis toiset ovistuntumat ja jos oon ovuloinu uudelleen sillon, nii olis vasta dpo 9 (toivossa hyvä elää?). Oireita ei oo mitään muutaku oikea munasarja tai sielä paikkeilla kipuilee vähän väliä. :meh:

Luulen, että päästään yk 7 nyt sitten :shifty:

Minä tein kans äsken rfsun ja puhdas nega oli myös. Vasen munasarja tosi kipee ja semmosta menkkajuilintaa, mutta silti jotenki semmonen olo, että ei haluaisi heittää kuitenkaan hanskoja tiskiin vielä. Alaselkä kipeyty myös, mitä mulla ei yleensä menkkojen aikaan edes ole. Lisäksi vatsa meni sekaisin niinkuin ennen ku plussasin siitä keskenmenneestä. Alkaisi edes se vuoto, että pääsisi tästä... Mieluummin ottaisin selvän plussan kyllä.

Juu. Ihan samoja fiiliksiä täällä. :facepalm:
Alan kohta epäillä, että One Stepit oikeasti antaa nyt todella räikeitä viivanpaikkoja.

Haamu viivoille vahvistumista nyt:gen014

Eilen alkoi uhkaava niskajumi särky ja nyt sit tuskissani makaan sängyssä:dead: noidannuoli prkl...
Miehelle sanoin että saa illalla puolikuntoista kalaa pupuilla näin nätisti sanottuna :hilarious:

Käys kurkkaa tuolta "plussa vai ei" siellä oli aika jännä kuva gollaasi testeistä miten frsu herkkä ei viiva antanut ja muut saa antoi

Juu. Ihan samoja fiiliksiä täällä. :facepalm:
Alan kohta epäillä, että One Stepit oikeasti antaa nyt todella räikeitä viivanpaikkoja.
Mä sain niitä viivoja myös apteekin testeillä :( kaikki testit joutas tunkiolle vissiin. Eilen tein yhden haamun ja cbllä negan ja nyt tuolla rfsulla nega nii jokohan pitäisi uskoa, että ei tästä kierrosta napannut. Ärsyttääääää

Täällä kp2 ja ärsyttää. Tissit edelleen arat ja päivälämpö oli kyllä hurjan korkeella. Aamulämpöä en mitannu, mut alkukierron päivälämmöks 37,3 on itelle jo kova eikä oo yhtään kipee olo. Mut vuoto ja kivut sen verran runsasta, etten aatellu kiusata itteäni tuhlaamalla r-testiä. Huokaus...

Pitihän se testi vielä roskista kaivaa ja vilkasta. Joku haamujen esiäiti siinä on, mutta se tosiaan tullut testiajan ulkopuolella eli siitä ei kai pitäisi välittää. Silti jo aloin miettimään että vieläkö pitäisi apteekkiin kipasta.....

Täällä dpo9 ja mökillä ollaan. Kumartuessa ja kehoa jännittäessä (puhalsin lapsille kumiveneen:hilarious:), tuntuu siltä kun kanamuna olis alavatsassa, sellanen pieni painon tunne. Hyvä merkki :grin . Koitan olla ajattelematta sitä mut pari päivää se on tuntunut ja yllättää aina jos kumartelee. Varottelin jo vähän miestä, ettei sit ihan tipu jakkaralta jos jotain on. Turvotus jatkuu edelleen. Tosiaan paripäivää viel pitäs odotella :grin . Mulla on normaalisti ovis tuntemuksia oviksesta menkkoihin, nyt niitä kokoaikasia vihlasuja ja kipuiluja ei oo. Se on joko valkonen pehmeehuone tai raskaus :laughing025

Käys kurkkaa tuolta "plussa vai ei" siellä oli aika jännä kuva gollaasi testeistä miten frsu herkkä ei viiva antanut ja muut saa antoi

Kiitos! Kävin kurkkaan ja näyttäis tosiaan olevan mahdollista, että RFSU: herkkä ei vielä näytä... Ompa mielenkiintoitsa. :eek:

Jotenki lohduttavaa etten oo ainoa ketä ketuttaa, harmittaa ja tuskastuttaa tää negatestien teko ja kuukautispettymys!

Tuntuu että aivot pitäis saada johonkin off-tilaan tän vauvahaaveen kanssa. Mä oon vaan semmoinen herkästi innostuva tyyppi, en osaa tätä(kään) asiaa ottaa chillisti vaan haaveilen ja pähkäilen pitkin päivää :rolleyes:

Takaisin