Raskaaksi 2020

ON: Täällä kp29 ja dpo11. Luteaali on ollut lyhimmillään juuri 11 päivää ja pisimmillään 14 päivää. Käytännössä menkat voi alkaa siis hetkenä minä hyvänsä. :wideyed:

Menkkajomot jatkuu nyt toista päivää putkeen, joten odotan niitä menkkoja kyllä saapuvaksi pian. Tulisivat jo, jos ovat tullakseen, en jaksa tätä piinaa. :nailbiting:

Tosi tympeitä osaa olla toiset ihmiset. Tottakai suurinosa tiedostaa sen, että ihan varhaisilla viikoilla kemialliset, keskenmenot yms. Suht yleisiä, muttei toisen iloa ja innostusta saa noin latistaa. :shifty:

Hei vähän galluppia, mistäs päin Suomea naiset kirjoittelette? Ei ole tietenkään pakko vastata jollek halua:hilarious: itse Satakunnassa asustelen.

Tampere :Heartred

Täällä dpo9 enkä malttanut olla aamulla testaamatta kun laatikossa oli paketillinen rfsu:n liuskoja. Ihan puhdas nega tuli, en huomannut edes viivanpaikkaa. Ootteko kuinka aikaisin plussannut noilla testeillä kun ei kuitenkaan ole se herkin testi?

Kaapissa oli vielä cbn testi niin tein sen ja puhdas nega oli. En tiedä, oliko nuo kaikki sitten niitä kuuluisia viivanpaikkoja vai oliko nyt kemiallinen. Suoraan sanottuna vituttaa, alkais sitten ne menkat edes.

Eikä.. :sorry:

Jospa se ovis paukahtais pian.. Alkaa jomoja taas ilmestymään... :angelic: ilmotteleeko muilla ovis tulostaan pariakin päivää ennen?

Liitteet

• IMG_20200713_185821.jpg
    IMG_20200713_185821.jpg
    27.9 KB · Katsottu: 138
  • IMG_20200713_194106.jpg
    IMG_20200713_194106.jpg
    38.5 KB · Katsottu: 121
Tosi tympeitä osaa olla toiset ihmiset. Tottakai suurinosa tiedostaa sen, että ihan varhaisilla viikoilla kemialliset, keskenmenot yms. Suht yleisiä, muttei toisen iloa ja innostusta saa noin latistaa. :shifty:

Hei vähän galluppia, mistäs päin Suomea naiset kirjoittelette? Ei ole tietenkään pakko vastata jollek halua:hilarious: itse Satakunnassa asustelen.

Satakunnasta täälläkin kirjoitellaan! Lisäksi taitaa mennä uuteen kiertoon. Viiva haalistunut ja menkkajomoja.

Niin kauhea mielipaha ja kaikki harmittaa. Kerkesin jo iloitsemaan kun viiva vahvistui. Kaksi lähintä ystävää tietää sekä äitini. Kaikki ovat jo odotelleet koska taas yritämme. Mies on jo 2 vuotta haaveillut lisävahvistuksista ja itse jarruttelin. Nyt vaan harmittaa niin kovin, tuntuu ettei osaa niellä pettymystä. Taidan tilata testihimoihin reilun paketin ovistikkuja niin saa muuta mietittävää.. :sad001

Kaapissa oli vielä cbn testi niin tein sen ja puhdas nega oli. En tiedä, oliko nuo kaikki sitten niitä kuuluisia viivanpaikkoja vai oliko nyt kemiallinen. Suoraan sanottuna vituttaa, alkais sitten ne menkat edes.

:BangHead Saa nähä mitä huominen tuo tullessaan... Itteäkin vituttaa jos taas kemiallinen, kun pää hajoo niihin.
Niin kauhea mielipaha ja kaikki harmittaa. Kerkesin jo iloitsemaan kun viiva vahvistui. Kaksi lähintä ystävää tietää sekä äitini. Kaikki ovat jo odotelleet koska taas yritämme. Mies on jo 2 vuotta haaveillut lisävahvistuksista ja itse jarruttelin. Nyt vaan harmittaa niin kovin, tuntuu ettei osaa niellä pettymystä. Taidan tilata testihimoihin reilun paketin ovistikkuja niin saa muuta mietittävää.. :sad001

:sad015 Ihan syvältä.

Kauheesti on nyt tässä ketjussa tullut pettymyksiäkin sen plussa-aallon jälkeen. :sad010

Kyllä harmittaa teidän puolesta joiden viiva alkanut haalenemaan :sorry: jospa pian taas saataisiin plussa aalto!!
Suklaata suklaata ja joku kunnon hömppäleffa.

Oon nyt sekasin ku seinäkello näiden Ovistestien, omien tuntemusten ja limojen puuttumisen kanssa. Ihan järkyt kivut ollut pari päivää ja eilen tosiaan oli sellainen kouristus että olin varma että oli ovulaatio, nyt kuitenkin ovistesti näyttää vahvempaa viivaa tälle päivälle kuin eiliselle. Huuuooohhhh!!!

Liitteet

• 3A017322-C044-410D-8AEC-6E67AAD5B25B.jpeg
    3A017322-C044-410D-8AEC-6E67AAD5B25B.jpeg
    34.8 KB · Katsottu: 149
  • B1D5A9BA-F34F-4825-9593-81169EA2F256.jpeg
    B1D5A9BA-F34F-4825-9593-81169EA2F256.jpeg
    33 KB · Katsottu: 156
Kuulostaa hyvältä!

Mulla menkkojen lisäks mieltä pahottaa nyt se, et oon menny avautuu omalle äidille vauvahaaveista ja yrityksestä. Äiti on ollut 24 kun minä oon syntyny ja hänellä siinä vaiheessa ns. Kaikki valmiiksi elämässä pedattuna. Itse olen nyt 27, täytän loppuvuodesta 28. Opinnot kesken ja tarkoitus valmistua maaliskuussa. Jos olisin viime kierrosta raskautunut olisin silti ehtinyt valmistua. Äiti nyt kovasti kritisoi sitä että yritys jo käynnissä kun opinnot kesken. Asiasta tulee todella paha mieli vaikka ymmärrän että ihmiset ovat asioista eri mieltä. Mutta olen aikuinen ihminen enkä todellakaan ainut joka raskautuisi kesken opintojen. Ei tunnu ymmärtävän sitä että kaikki eivät raskaudu sormia napsauttamalla eivätkä ne lapset tule kellokaulassa. Eikä tunnu tajuavan sitä että itsellä ollut jo vuosia suuri haave vauvasta:sorry: nyt iski vielä kovemmin kun näin työkaverin raskausjulkistuksen facessa ja siellä kumpikin tuleva isoäiti onneissaan oli. Työkaveri neljä vuottq nuorempi ja opinnot myöskin kesken.

Onneksi sentään anoppi kannustaa ja odottaa innoissaan iloisia uutisia.

Sun äiti on varmaan elänyt aikakautta, jona opiskelut piti suorittaa kerta rykäsyllä, tai ne ei ollut enää mahdollisuus? Ehkä ennen ei ollut taloudellisesti mahdollista jne. Ei ollut vain tulevasta äidistä kiinni. Nykyäänhän toi on aika arkipäivää, kun monilla pitkät opinnot. Sekä monet uudelleen kouluttautuu tai jatkokouluttautuu. Opiskelut on myös tehty sen myötä joustavammiksi. Tsemppiä ja inhottavaa että äiti tollasia puhelee!

Tsemppiä monille kenellä nyt viivat haalenneet tai jäänet alkujaankin tulematta :Heartbigred

Itsellä dpo8 ja piinailu jatkuu. Pitäs malttaa odottaa vielä ti, ke, to ja perjantaina testata :grin . Niin jännää. Tultiin tänään mökille ja täällä kyllä ihanaa kun ei pyykkivuoria tai tiskiä samalla tapaa kun kotona :happy: . Vähän sais lämmetä ilmat. Länsi-uudeltamaalta kirjottelen minä. Täällä kohta 5v asuttu, lähtöjään pk-seudulta :cat:

Oon nyt sekasin ku seinäkello näiden Ovistestien, omien tuntemusten ja limojen puuttumisen kanssa. Ihan järkyt kivut ollut pari päivää ja eilen tosiaan oli sellainen kouristus että olin varma että oli ovulaatio, nyt kuitenkin ovistesti näyttää vahvempaa viivaa tälle päivälle kuin eiliselle. Huuuooohhhh!!!

:happy093.ei muuta kuin tallettelemaan.
Itse kans näitä kipuja miettien ja laskeskellen tulevaa ovista parin päivän päähän tai jopa loppu viikkoon.
Itsellä ei nyt kamalan kuivaa ole, kirkasta ja tahmeaa vv

Tsemppiä monille kenellä nyt viivat haalenneet tai jäänet alkujaankin tulematta :Heartbigred

Itsellä dpo8 ja piinailu jatkuu. Pitäs malttaa odottaa vielä ti, ke, to ja perjantaina testata :grin . Niin jännää. Tultiin tänään mökille ja täällä kyllä ihanaa kun ei pyykkivuoria tai tiskiä samalla tapaa kun kotona :happy: . Vähän sais lämmetä ilmat. Länsi-uudeltamaalta kirjottelen minä. Täällä kohta 5v asuttu, lähtöjään pk-seudulta :cat:

Mökkeily tekis terää kuten paremmat säät! Lupailivat huomisesta alkaen ainakin varsinais-suomeen lämpimämpää

Takaisin