Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tietty kaikki kirjan lukemisesta neulomiseen kannattaa käyttää, jos on yhtään semmosta tyyppiä. Ite tein runoja, sanoituksia sekä piirsin maisemakuvia. :)
siin on ilmeisesti se psykologinen puoli, et aivot ei pysty käsittelemään kerralla kaikkea informaatiota ja sit kun rupee tekemään käsillä, niin se stressaavan asian tiedonkulku aivoihin katkee ja aivoyhteydet rupee hakemaan uusia käsiteltäviä asioita, kuten siivoomista ja se synnyttää sit taas uusia aivoyhteyksiä sen siivoomisen ympärille 
Yksi Tampereen naapurikuntaTampere![]()
Hmm. Itse olen syntynyt -92 ja äiti on 24 vuotta itseäni vanhempi. Paha sanoa, että onko miten nuo asiat menneet 90-luvulla. Sen tiedän, että itse olen ns. ”Iloinen yllätys” enkä hartaasti tehty ja suunniteltu. Mutta vanhemmillani oli siinä vaiheessa yhteisiä vuosia useampi, opinnot käytynä ja asp säästettynä.Sun äiti on varmaan elänyt aikakautta, jona opiskelut piti suorittaa kerta rykäsyllä, tai ne ei ollut enää mahdollisuus? Ehkä ennen ei ollut taloudellisesti mahdollista jne. Ei ollut vain tulevasta äidistä kiinni. Nykyäänhän toi on aika arkipäivää, kun monilla pitkät opinnot. Sekä monet uudelleen kouluttautuu tai jatkokouluttautuu. Opiskelut on myös tehty sen myötä joustavammiksi. Tsemppiä ja inhottavaa että äiti tollasia puhelee!
@Tirrinen kannatan itsekin tuota herkkulohdutusta ja testitilausta! Itsekin tein tänään kunnon tilauksen ja vihdoin aattelin niitä digejäkin kokeilla. Ja pannarin aattelin vääntää iltapalaks.
ja katottiin yhdessä hömppää.

Täällä haamuillaan edelleen... Laitan kuvaa, kunhan sää tosta paranee, niin saa mahdollisimman tarkan kuvan.
On tää ärsyttävään kun ei vahvistu, mutta testiajalla tulee tommonen viiva? Eihän One Step puikot oikeasti testiajalla anna viivanpaikkoja? On kyllä järkyttävää jos tekee niin...
No ehkä huomenna tää mysteeri selvii...![]()
ja jos tosiaan mennään pienemmällä dpolla niin 
. Oon kyl niin ylpeä äidistä!
. 
View attachment 91697
Tää on ihan mahtavaa, kun tää kuva tulee suurinpiirtein väärän värisenä kun lisään.
Auringonvalossa olen oikeasti ottanut.
On aika epäselvä anteeksi...

Mul oli eka ihan ohut viiva ja sit ku tuli plussa viiva se oli myös yhtä leveä.. en sit tiedä mut hyvältä näyttää :)Kiitos teille ootte ihania!!!
Juu mieskin sanoi, että ois ehkä leventyny se viiva, mutta vahvistunut ei ole.
Onko semmonen mahdollista ja meneekö se yleensä niin?![]()
Kiitos teille ootte ihania!!!
Juu mieskin sanoi, että ois ehkä leventyny se viiva, mutta vahvistunut ei ole.
Onko semmonen mahdollista ja meneekö se yleensä niin?![]()
Lupaavia oireita, mutta niin vaan oli taas korvien välissä kaikki
Arvasin kyllä melkein, oli sellainen rupuovis, ettei ole herranaikaan ollut ja pääsi yllättämään. Vastassa oli vaan 5 päivää miehessä muhineita siimahäntiä, jotka varmaan vaan ui ympyrää toisiinsa törmäillen...
Kevyesti koukuttava tällainen foorumi. Ja pelastaa miehen monelta kitinältä. Eli loma alkaa joo, foorumitauko, tuskin 

Ei oo äiti sen kummemmin asiaa perustellu. Voihan tuo sun selittämä juttu pitää hyvinkin paikkansa. Sen sano, et millai jaksan hoitotyön harjottelun viimesillään jos raskaudun.Citrus90 Mun äiti on sun äitiä kymmenisen vuotta vanhempi. Mulle kuitenkin aina sanottu et eka koulut ja sit voit tehdä ”mitä vaan”. Mun äiti sai ekan lapsen teininä, eikä päässyt enää kouluun sen jälkeen. Taloudellisesti ei vaan ollut mahdollista koska ei ollut tukia samalla tapaa kuin nyt. Ilman virallista ammattia sit teki kaikennäköstä ja 90’laman aikaan oli tosi vaikeeta. Tosi lyhyitä sijaisuuksia ja pätkätöitä. Mun äiti meni 42vuotiaana ammattikouluun ja sai ekan ammatin. Se on hänen ikäluokassaan aika erikoista, että opiskellaan tuon ikäsenä. Oon kyl niin ylpeä äidistä!
Mun äidillä oli jo kolme lastenlasta kun mun esikoinen syntyi. Mun isälle mun poika olikin sit eka :). Nykyisellä anopilla lapsenlapsia jo 5kpl, ennen kun meidän yhteinen syntyi. Joten paineita ei oo ollut, tuntuu että noi mummit on malttamattomampia noiden suhteen kun ukit.
Tsemppiä kaikille ja pingviiniemo jännätään sun viivoja täällä, pistä sit kuvaa kun saat![]()
Täälläkään ei pitkällä luteliaalilla juhlitaBaah, täällä lyhentyi luteaali sitten 10 päiväänLupaavia oireita, mutta niin vaan oli taas korvien välissä kaikki
Arvasin kyllä melkein, oli sellainen rupuovis, ettei ole herranaikaan ollut ja pääsi yllättämään. Vastassa oli vaan 5 päivää miehessä muhineita siimahäntiä, jotka varmaan vaan ui ympyrää toisiinsa törmäillen...
Meinasin ensin josko pitäisin taukoa foorumilta kun lomakin alkaa perjantaina, mutta NÄÄÄÄH! Ihan kuin siinä onnistuisinKevyesti koukuttava tällainen foorumi. Ja pelastaa miehen monelta kitinältä. Eli loma alkaa joo, foorumitauko, tuskin
Mitäpäs tässä sitten, kohti yk3! Vielä jaksaa hymyilyttää![]()
mutta piteni jo kahdella päivällä edelliseen kiertoon verrattuna joten koitan olla optimistinen, että ittekseen lähtis pitenee. Itekin koittaa välillä pitää taukoo mut täällä sitä tulee roikuttua
mukavaa lomaa. Jos osuis tärppi lomalle vaiks