Raskaaksi 2020

Vahvistumista Pingviiniemo! Mikä dpo sulla arviolta on nyt? :happy:

Dpo 9-10 ois Flo oireiden puolesta mahdollinen ja todennäköisempi
Dpo 7 ois ovis oireiden perusteella, mutta siihen en usko ollenkaan...

Oireita: Ei ole käytännössä taas muuta kuin kosteat paikat. :happy:

Me oltiin kesälomareissussa eikä tullut selailtua ihan tarkoituksella foorumia yhtään. Täällä tapahtunut taas paljon, iloa ja suruakin :sad001

Itselläni menossa dpo 10. En ole testannut, eikä ole kyllä kotona yhtään testiäkään. Rintoja on muutama viime päivä kivistänyt, ulkoisesti en näe mitään muutoksia niissä mutta en kyllä muista, että niitä yleensä tälleen kivistäsi. Saapa nähdä mitä tuo meinaa vai meinaako mitään. Mieli tekisi tällä kertaa vaan kiltisti odotella torstaille, että alkaako menkat ja jos ei, niin pe testata. :)

No niin aika samoissa liikutaan, täällä kans dpo10. :)

Perusjuilimista on munasarjojen kohdalla ja tuolla alhaalla muuten, rinnat arat samalla tavalla kuin aina ennen menkkoja ja kosteutta ei ole kyllä yhtään. :meh: Eli eipä ole mitään odotuksia nostattavaa täällä edelleenkään.

Kp11.
Perskule kun unohdin ottaa aamulämmön ennen ylös nousemista..:hilarious:nooo otin nyt ja ihme hypyn teki, mutta ei oikee ole uskottava. Digi ei hymy tuulella ollut:hilarious:

Edit. En tiedä johtuneeko mehust, mutta huomattavasti paikat kosteampina:wideyed:

Liitteet

• Screenshot_20200712_094241.jpg
    Screenshot_20200712_094241.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 127
Haalea viiva tuli tänäänkin. Mun mielestä muodostui nopeemmin kuin eilen. Mahdotonta sanoa onko selkeempi kuin eilen, mutta viiva siinä on kuitenkin. Voi kun ei olisi pelkkä viivanpaikka :smiley-angelic001

Liitteet

• Snapchat-1939621809.jpg
    Snapchat-1939621809.jpg
    6.2 KB · Katsottu: 219
  • IMG_20200712_102929.jpg
    IMG_20200712_102929.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 217
  • Snapchat-1939621809.jpg
    Snapchat-1939621809.jpg
    6.2 KB · Katsottu: 220
Haalea viiva tuli tänäänkin. Mun mielestä muodostui nopeemmin kuin eilen. Mahdotonta sanoa onko selkeempi kuin eilen, mutta viiva siinä on kuitenkin. Voi kun ei olisi pelkkä viivanpaikka :smiley-angelic001

Nyt näkyy kyllä hieman selkeemmin tai minä nään ainakin o_O:smiley-angelic001

Näkyy tännenkkin!
Meille maaliskuiset ja muillekkin kuumeilijoille. :smiley-angelic001:Heartred

Onnea ja vahvistumista haamuilijoille :grin:pompus::gen014

Täällä dpo 14 kääntyi oletetusti kp1 parin päivän tuhruilujen jälkeen. Nyt mä heittäydyn kesälomalle niin palkkatyöstä kuin vauvan yrittämisestäkin :cool14
Yhtään ovistikkua ei ole tilattu eikä valmiiksi kaapissakaan. Ihanaa ja plussarikasta kesää kaikille :smiley-angelic003:Heartpink

Mun ei pitänyt testata ennenkö menkat myöhässä, mutta niin vaan oli pakko jostain aamun kolmannesta tehdä One Step :bag: Siinäpä taas viivanpaikka ihmeteltäväksi. Ja syy testiin eilinen migreeni ja jäätävä kahden päivän ummetus, mitä tämmöinen läpipasko IBS ihminen ei ole ennen kokenut. Juilii tosin ja aamulla vähän tiputtelikin, joten itse liputan taas yhden kiinnittymisyrityksen puolesta :shifty: Ja dpo 9.

20200712_092910.jpg

Mun ei pitänyt testata ennenkö menkat myöhässä, mutta niin vaan oli pakko jostain aamun kolmannesta tehdä One Step :bag: Siinäpä taas viivanpaikka ihmeteltäväksi. Ja syy testiin eilinen migreeni ja jäätävä kahden päivän ummetus, mitä tämmöinen läpipasko IBS ihminen ei ole ennen kokenut. Juilii tosin ja aamulla vähän tiputtelikin, joten itse liputan taas yhden kiinnittymisyrityksen puolesta :shifty: Ja dpo 9.

View attachment 91623

Jospa huomenna vahvempi tai illalla. En mä oo näihinkään turhaa viivan paikkaa saanut

Takaisin