Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vahvistumista Pingviiniemo! Mikä dpo sulla arviolta on nyt?![]()

Dpo 9-10 ois Flo oireiden puolesta mahdollinen ja todennäköisempi
Dpo 7 ois ovis oireiden perusteella, mutta siihen en usko ollenkaan...
Oireita: Ei ole käytännössä taas muuta kuin kosteat paikat.![]()

Olikos tuo joku herkkä testi? Kun noinkin nopeasti näkyy![]()

Eli eipä ole mitään odotuksia nostattavaa täällä edelleenkään.Kiitos! Mä menin tänään tikuttaan sillä asenteella, että eilen ylireagoin ja ei siihen mitään tuu. Sitten se alkoi piirtää haaleeta viivaa siinä minuutin kohalla, niin olin kyllä yllättynyt.
Nyt kun on hetki iloittu, niin alkaakin se pelko persauksissa vaihe, että vahvistuuko yms...![]()

Haalea viiva tuli tänäänkin. Mun mielestä muodostui nopeemmin kuin eilen. Mahdotonta sanoa onko selkeempi kuin eilen, mutta viiva siinä on kuitenkin. Voi kun ei olisi pelkkä viivanpaikka![]()

Mieskin näki sen, sanoi kyllä, et on aika olematon, mutta pääasia että sekin näkiNyt näkyy kyllä hieman selkeemmin tai minä nään ainakin![]()
voi kunpa tää olis totta 
Haalea viiva tuli tänäänkin. Mun mielestä muodostui nopeemmin kuin eilen. Mahdotonta sanoa onko selkeempi kuin eilen, mutta viiva siinä on kuitenkin. Voi kun ei olisi pelkkä viivanpaikka![]()

apteekin?Onestep, käyn tänään hakemassa Apteekin herkän, jospa se varmistaisi asian! :)Punertavan toinen näkyy. Mikä testi tää onapteekin?

Ja dpo 9.
Onestep, käyn tänään hakemassa Apteekin herkän, jospa se varmistaisi asian! :)
Mun ei pitänyt testata ennenkö menkat myöhässä, mutta niin vaan oli pakko jostain aamun kolmannesta tehdä One Step :bag: Siinäpä taas viivanpaikka ihmeteltäväksi. Ja syy testiin eilinen migreeni ja jäätävä kahden päivän ummetus, mitä tämmöinen läpipasko IBS ihminen ei ole ennen kokenut. Juilii tosin ja aamulla vähän tiputtelikin, joten itse liputan taas yhden kiinnittymisyrityksen puolestaJa dpo 9.
View attachment 91623