Raskaaksi 2020

Mä ennen tunsin kanssa kohdunapukan, mutta synnytyksen jälkeen mä en edes tunnista tota omaa alakertaa. :hilarious:
Mies sanoi, ettei eroa ole ja episotomia ei jättänyt käytännössä mitään sinne, mutta tuntuu että kaikki on väärillä kohdillaan, niin pelottaa edes kokeilla. laughing7
Ihana mies sinulla:rolleyes: varmasti kuitenkin itse joitain muutoksia huomaa kun on synnyttänyt.

Olinkin just kysymässä, että mikä mehu on parasta? :pompus: pitäis kaupoille lähtee metsästään :angelic: Missä vaiheessa kiertoa ootte muuten alkanut juomaan sitä?
Minä liputan sen god morgonin greippimehun puolesta, vaikka se onkin verihreipistä valmistettu. Tuskin sillä on väliä :pompus: ja hintakaan ei oo niin paha kuin esim tropicanan mehussa. Minä oon juonut kp1 ja ovikseen asti.

Täällä kans on nenä tukossa kaiken muun lisäks :hilarious: just käytiin kaupassa ja autossa tuli niin paha olo, että piti ihan pysähtyä. Mies jo sano, että varmasti oon raskaana kun vessassa ravaan koko ajan ja on pahoinvointia :smiley-angelic001 toivon niin kovasti et olis totta

Minä liputan sen god morgonin greippimehun puolesta, vaikka se onkin verihreipistä valmistettu. Tuskin sillä on väliä :pompus: ja hintakaan ei oo niin paha kuin esim tropicanan mehussa. Minä oon juonut kp1 ja ovikseen asti.

Täällä kans on nenä tukossa kaiken muun lisäks :hilarious: just käytiin kaupassa ja autossa tuli niin paha olo, että piti ihan pysähtyä. Mies jo sano, että varmasti oon raskaana kun vessassa ravaan koko ajan ja on pahoinvointia :smiley-angelic001 toivon niin kovasti et olis totta
Meil tais olla sama dpo eli 8 vai? Sielläkin taidetaa olla tulisilla hiilillä. Mä taistelen kokoajan mielessäni etten jo huomenna olis uittamas herkkää testiä aamupissaa:hilarious: mut en jaksais kattella taas montaa negatestiä ja ei vissiin kovin monella vielä edes näy dpo9?

Täytyypä tutustua noihin greippimehuihin ja ottaa seuraavaan kiertoon.. vaikka voin kuvitella mille ne maistuu, greippilimsaki hirveää:wacky:

Täällä jännätään ja voin kuvitella jo oireita, ylianalysoin kaikkea vaikkei vielä voi oikeasti olla mitään oireita edes:grin menkkajomotusta, nipistelyä.. elohiiri tuntuu välillä alavatsalla ja väsy. Mutta kaikki nuo ihan normaaleja oloja oviksen jälkeen. Siis vasta dpo2 :grin

Meil tais olla sama dpo eli 8 vai? Sielläkin taidetaa olla tulisilla hiilillä. Mä taistelen kokoajan mielessäni etten jo huomenna olis uittamas herkkää testiä aamupissaa:hilarious: mut en jaksais kattella taas montaa negatestiä ja ei vissiin kovin monella vielä edes näy dpo9?
Joo taidetaan samoissa mennä! Dpo8 tai 9,en ihan täysin varma oo. Tänään tosiaan tuli tuo joku kumma testiin, toivon niin ettei oo viivanpaikka :smiley-angelic001

No nyt on tilattu seuraavia!

- Gelee royalea
- Macaa kapseleissa
- Sofin ovulaatiotestiliuskoja 21kpl
- Sofin ovulaatiotestipuikkoja 24kpl
- Cb dual hormone ovulaatiotestejä 20kpl
- Sofin raskaustestiliuskoja 24kpl
- Sofin puikkoraskaustestejä 20kpl

Seuraava ovulaatio ei jää hyödyntämättä olipa sitten p.... munasolu taas tai ei :smiley-angry007

Muokattu viimeksi:
No nyt on tilattu seuraavia!

- Gelee royalea
- Macaa kapseleissa
- Sofin ovulaatiotestiliuskoja 21kpl
- Sofin ovulaatiotestipuikkoja 24kpl
- Cb dual hormone ovulaatiotestejä 20kpl
- Sofin raskaustestiliuskoja 24kpl
- Sofin puikkoraskaustestejä 20kpl

Seuraava ovulaatio ei jää hyödyntämättä olipa sitten p.... munasolu taas tai ei :smiley-angry007

Omakaappi myös varustettuna aaaaaikas hyvin :rolleyes:

Noniin... Menin sitten testaamaan ja samanlainen viiva tuli kuin aamusta, mutta nyt vaan nopeemmin ilmestyi. :happy:
Usko siihen, että nyt on tosi kyseessä on aika suuri. :Heartred

Täällä kans yks greippimehujen fani, itse oon juonut nyt kahdessa kierrossa kp1-ovis. Nyt on avattu purkki kaapissa, niin oon juonut oviksen jälkeenkin omaksi iloksi satunnaisesti. :grin

Suosikkia ei oo, käytössä olleet God Morgonin verigreippi, Tropicanin Golden Grapefruit ja joku kolmaskin oli, mutta en muista merkkiä. :) Ehkä toi Golden on ollut oma suosikki, mutta taisi olla hinnalla onkin.

Nyt parissa viime kierrossa on ollut selkeät limat, tiedä häntä onko ollut yhteyttä tuohon greippikuuriin vai ei. Gelee royalet ei mulla ehkä oikein purreet tai en huomannut vaikutusta.

Vahvistumista viivoille ja juokaa greippimehua se on hyvää ;)

Mä siis oon teinistä asti syönyt puolikkaan greipin ja aikuisena loppui ja täällä ulkomailla alkoi uusiksi mut nyt en oo varmaan kahteen kuukauteen juonut.. yleensä rakastan mutta tässä meidän lähikaupassa ei myydä mut onneks mies välillä käy kauempana ja sit tuo greippimehua tai greippejä kun haluaa ilahduttaa minuu :)

Ostin tota Tropicanan greippimehua tänään, siis hitto en ois uskonu vielä kuukausi sitten mihin kaikkeen mä vielä ryhdyn tän foorumin influenssoimana. :laughing002 Nyt vedän sit geleetä, greippimehua ja kai mä puikotan oviksen taas ens kierrossakin. Raskauskeijustako ne kannattaa tilata vai? :bookworm:

Ostin tota Tropicanan greippimehua tänään, siis hitto en ois uskonu vielä kuukausi sitten mihin kaikkeen mä vielä ryhdyn tän foorumin influenssoimana. :laughing002 Nyt vedän sit geleetä, greippimehua ja kai mä puikotan oviksen taas ens kierrossakin. Raskauskeijustako ne kannattaa tilata vai? :bookworm:

Sieltä juu. Kotitesti toinen mistä voi

Täällä kans dpo 9! Samanlaista kivistystä on ollut kuin edelliskierroissa, joten toiveikas en ole (+ eilen oli se hullu PMS). Hirveästi tekisi mieli testailla, mutta ei ole testejä ja ollaan muualla nyt viikonloppu. Torstaina testaan kuitenkin joka tapauksessa, jos ei ole menkat alkaneet ennen sitä. :wacky:

Vahvistumista viivoille kaikki! :joyful:

Joo taidetaan samoissa mennä! Dpo8 tai 9,en ihan täysin varma oo. Tänään tosiaan tuli tuo joku kumma testiin, toivon niin ettei oo viivanpaikka :smiley-angelic001
Voi! Toivotaan kädet ristissä et lähtis vahvistuu! Jos itse malttasin ees siihen maanantaihi asti...

No näkyiskö nyt..jpg

No näkyisköhän siinä jotenkin... Näiden kuvien terävyys menee aina kun ne laittaa. :shifty:
Huomenna sit on varmaankin sen verran vahvempi, että näkyy enemmän kuin sentin päähän, jos oikeasti viiva on. :grin

Mutta siis samanlainen on kuin aamusta, kuva vaan suttusempi. :facepalm:

View attachment 91593

No näkyisköhän siinä jotenkin... Näiden kuvien terävyys menee aina kun ne laittaa. :shifty:
Huomenna sit on varmaankin sen verran vahvempi, että näkyy enemmän kuin sentin päähän, jos oikeasti viiva on. :grin

Mutta siis samanlainen on kuin aamusta, kuva vaan suttusempi. :facepalm:

Meneepäs kyllä suttuseks kuva, mutta siitä huolimatta mäkin oon siinä toisen viivan näkevinäni! Toivotaan että vahvistuu! :angelic:

Kyllä siellä viiva näkyy! Nyt vaan vahvistumista sinne:Heartred :wav

Minä tein pcn liuskatestin, siihenkin kuvittelen jotakin hailuraa saavani, mutta selvästi haaleempi on kuin aamuiseen onestepiin saatu. Testin herkkyyskin on tosin eri. Kuvaan äärettömän vaikea saada...

Liitteet

• IMG_20200711_154355.jpg
    IMG_20200711_154355.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 211
Takaisin