Raskaaksi 2020

Mut vois joku tainnuttaa niin kauaksi aikaa että ovis ja sen jälkeen uudelleen että havahdun hereille kuun lopussa :hilarious:
Digin ei hymy pamahtanut ja niin päättelinkin. Ensi viikkoa odotellen:angelic:

Voi että, mäkin kaipaisin tainnutusta, niin että viikon päästä heräisin ja pääsisin tekemään raskaustestin tai että kierto alkaisi. Tää lopputuloksen odottelu on aina niin tympäyttävää :banghead:

Täällä olo ku kissa pistoksissa. Dpo 8 ja flo ennustas menkkoja tälle päivälle kahen viime kierron perusteella. Myöhänen ovis ja lyhyt luteliaali siis ollut. Kädet ristissä toivon ettei alkais... aamulämmöt on vähän miten sattuu kun oli tossa viikolla kolme yövuoroa ja huonosti tuli nukuttua niiden välissä. Mutta niidenkin lämpöjen perusteella koholla ja tänäänkin sain aamulämmön mitattua eikä mitään dramaattista laskua. Alavatsalla erilaisia pieniä kiputuntemuksia. Tissit edelleen arat, mutta niidenkin arkuus vaihtelee pitkin päivää, muilla samaa?:anyone Ja mulla on vatsa ollut viime viikon perjantaista asti ihan sekaisin. Eli oviksesta. En tiiä mistä johtuu. Stressiäkin mahtunut tähän viikkoon, mutta stressinaiheuttaja helpottui jo, mutta maha ei?

Muokattu viimeksi:
En tiedä, mitä kuvien laadulle tapahtu, mutta tossa vielä yksi.

Liitteet

• Snapchat-1226792084.jpg
    Snapchat-1226792084.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 201
En tiedä, mitä kuvien laadulle tapahtu, mutta tossa vielä yksi.

Hyvin vaikee nähä, mutta uskon että siinä haalea viiva saattaa olla, koska oon itekkin huomannut että kuvanlaatu ''romahtaa'' kun lisää foorumille. Tsemppiä! :happy:

Niin ja One Stepin puikot ei ole ikinä antanut mulle viivanpaikkaa, paitsi keskenmenon jälkeen haamuilee.
Jos nyt vaikka lähtis vahvistumaan. :shifty:

Hyvin vaikee nähä, mutta uskon että siinä haalea viiva saattaa olla, koska oon itekkin huomannut että kuvanlaatu ''romahtaa'' kun lisää foorumille. Tsemppiä! :happy:

Niin ja One Stepin puikot ei ole ikinä antanut mulle viivanpaikkaa, paitsi keskenmenon jälkeen haamuilee.
Jos nyt vaikka lähtis vahvistumaan. :shifty:
Tuossa vielä kontrastia muutettu, viiva näkyy selvästi, ei kai näin selvä viivanpaikkakaan voi olla :wideyed:

Toivotaan että sulla alkaa viivat vahvistua :Heartred

Liitteet

• IMG-20200711-WA0030.jpg
    IMG-20200711-WA0030.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 189
Tuossa vielä kontrastia muutettu, viiva näkyy selvästi, ei kai näin selvä viivanpaikkakaan voi olla :wideyed:

Toivotaan että sulla alkaa viivat vahvistua :Heartred
Nyt näkyy selvästi! Toivottavasti meillä molemmilla One Step puikot nyt on tosissaan. :gen014

Siis sori näistä mun jatkuvista päivittelyistä :bag:

Mut täytyy vielä höpöttää vähän kun on niin käsittämättömän hämmentävää! Ihme unet jatkuu vieläkin. Jostain syystä herään ihan käsittämättömän pirteänä, verrattuna siihen että yleensä torkuttelen puoli tuntia vähintään. Vv:n tuotanto vähän laskenut onneksi, mutta sitä kyllä tulee edelleen ihan reilusti. Eilen saunassa ollessa sitä tuli ihan kivasti niin säikähdin että tekikö menkat comebackin kun ne ei sitäkään tehny. Ellei se tauko sitten tullut kp2-3 välisenä yönä.

Sori mutta tää on ihan outoa mulle. Tuntuu taas kuin ei olis mitään tuttua kropassa vaikka just menkkojen alkamispäivänä iloitsin kuinka kaikki on niinku kuuluuki. Tissitkin on ihan kummalliset. Ne ei oo kipeet mutta ei ne oo semmoiset perus "tunnottomatkaan". Nyt junassa ja vähän tekee ehkä häjyä. Tai ei häjyä mutta mahanpohjas hassu tunne.

Vielä kerran sori:bag:

Ei sun tarvii pyytää anteeksi :Heartred . Sitä varten tää palsta on et saa kaiken ihmetellä tänne :happy: . Itekkin huomaan tietyssä kohtaa kiertoa, et kirjotan tosi usein, kun menee jotenkin levittomaksi olo :wacky: :hilarious: . Tänne vaan kaikki höpinät jos siltä tuntuu :grin:p

Ite kun lopetin pillerit ja niitä olin kanssa moooonta vuotta syönyt niin kk pysyi normaalina ja kierto ei muuttunut. Mutta on kai ihmis kohtaista. Hassulta tosiaan toi sun kuulostaa ja jos niin niukat ja vv limainen ollut, jännää. Itekki luin noista vale kk niin ei se harvinaistakaan näköjäs ole. Peukut pystyyn

Joo siis luin kans noista vale kk niin tuntui olevan tosi yleisiä. Ja sit vielä ku ne edelliset menkat oli niin menkat ku olla ja voi :grin

Ei sun tarvii pyytää anteeksi :Heartred . Sitä varten tää palsta on et saa kaiken ihmetellä tänne :happy: . Itekkin huomaan tietyssä kohtaa kiertoa, et kirjotan tosi usein, kun menee jotenkin levittomaksi olo :wacky: :hilarious: . Tänne vaan kaikki höpinät jos siltä tuntuu :grin:p

Voin luvata että jatkossakin tulee :hilarious: mies ei näitä jaksa kuunnella enkä viitti jakaa sit tutuillekaan mun menkkatarinoita ja tissituntemuksia :laughing001

Täällä vissiin dpo5. Ihan positiivisella meilelellä odottelen. Ens perjantaina (dpo12) testailen vasta. En halua mitään viivanpaikkoja kummittelemaan mun mieleen :smiley-ashamed004 . Mietin kun testaan sit perjantaina, et vaik olis nega, me lähdetään miehen kans ekaa kertaa kahdestaan kaverin mökille. Eka lapsivapaa, koronan alun jälkeen. Huh, vaikka niin rakkaita ovat, ni kyllä parisuhdekkin on ansainnut sen muutaman päivän. Tekis melkein mielummin mieli mennä johonkin hotelliin kahdestaan, mut toisaalta kiva kun kaveri jaksanut järjestää :Heartred .

Mies mulle sanoi sillon viimekierrossa, et en oo raskaana, et menkat tulee vielä alkamaan. Se piti paikkansa. Nyt tässä kierrossahan mulla on ollut joku kumma tunne et tärppäsi ja mies sanoi toissapäivänä, että oot raskaana. En ollut tuntemuksistani sanonut mitään. Saa nähdä mikä on totuus. Pikkasen vois tulla nyt kiinnitys vuotoa :grin . Kahdessa raskaudessa mulla on tullut.

Mä oon taas raskaana ihan super herkkä. Pahotan mieleni ihan tosi herkästi. Mies on aika sarkastinen ja puhuu suht töksäytellen usein. Se on sen tyyli ja arkena se ei vaikuta muhun mitenkään. Raskaana ollessa itken sit joka päivä et miks se on niin ilkee :hilarious: . En kestä nukkua kenekään kanssa, kun kaikki häiritsee, koska meen herkillä :laughing021 . Alkuraskaus kyl menee huumassa ja omassa ruusunpunasessa kuplassa :love7

Pillereiden lopetuksesta oli puhe, itse otin viimeisen pillerin joulukuussa ja kerran on sen jälkeen ollut ns. ”Normaalin” mittainen kierto ja silloinki 34 päivää. Muut kierrot väliä 46-56. Että kyl ne pillerit voi sekasin laittaa. Toisaalta en tiiä jos tää mun normikierto nyt sit vaan on yli 40 päivää :grin.

Täällä ihan selkeet ovisoireet ollut jo pari päivää, flo heitti oviksen ens viikon tiistaille. Saapa nähdä millon sitä kehtaa ensimmäisen testin tehdä, kun tosiaan jättikierrot ja tarkkaa ovispäivää ei voi tietää kun en oo lämpöjä seuraillut tai tikutellut. Oon tosissaan miettinyt käviskö syksyllä yksityisellä gynellä näiden pitkien kiertojen kanssa. Pitää kattoa mikä fiilis siinä vaiheessa. Jos siitä sais jotakin mielenrauhaa:angelic:

Niinpä :smiley-angelic001 :happy093

Niin ja greippimehu keskusteluun, mä tykkään ainaki siitä god morgonin greippimehusta :love017
Mä luotan nyt näihin Gelee Royaleihin, kun heti on alkanut haamuilemaan kun niitä syö. :woot:
Greippimehu menee seuraavaksi testiin, jos nyt ei tärppää.

Ai että. Täällä mennään dpo 8, ja eilinen päivä meni päivystyksessä ja nesteytyksessä! Onnistuin treenaan "hieman" liian kovaa tiistaina ja sain rhabdon! (Sairausintoilijat, kannattaa googlailla, aika mielenkiintoinen tapaus, myös päivystyslääkäreiden mielestä :hilarious:)

Mutta kaikki on suhteellisen ok! Munuaiset toimii ja maanantaina uusiin verikokeisiin, nyt pari viikkoa vähän rennommin ja vesipullo koko ajan matkassa :angelic:

Testiaddikti pissasi ovistestiin aikansa kuluksi ja näyttää tältä:
20200711_120559.jpg

Oireita taas olisi vaikka muille jakaa, mutta lupasin testata vasta kun menkat myöhässä, eli ens viikko pitäisi vielä odotella. Dpo 5 tuli ihan pinkkiä (!?!) verta pari tippaa pyyhkiessä, muuten tiputtelu toistaiseksi pysynyt pois. Aivastuttaa ja nokka tukossa, innolla odotan montako koronaa tarttui 7 tunnin päivystysreissusta mukaan :smiley-angelic001

Täällä myös aivastuttaa, kurkkukarhea ja nenä vuotaa. Pistän kyl allergioiden piikkiin. Lapsilla ei kuitenkaan oo mitään, ni ei varmaan flunssaakaan :happy: . Mulla ollut selkä tosi kipee, mut voi johtua hyvin siitä et oon nukkunut vierashuoneessa. Mies kun oli juhannuksena siinä onnettomuudessa, se pystyy nukkua oikeestaan vaan selällään ja kuorsaa sit kun höyryveturi :laughing014 ni ei sen kanssa voi nukkua :laughing002

Täälläkin kovin omanapainen olo kun omat ajatukset pyörii vaan kirjaimellisesti sen oman navanalueen ympärillä:hilarious: kokeilin. Kohdunnapukkaakin ja omasta mielestä ylhäällä vaikuttaisi olevan. Eikös se monasti laske jo pari päivää ennen menkkoja? Itse en nyt ole aivan varma miten omalla kohdalla, hatara pää enkä muistiinpanoja ole asiasta tehnyt:hilarious: eilen ja tänään muuten ollut kerran semmonen outo elohiirimäinen tuntemus alavatsalla kipuilun lisäksi. :pompus: En nyt muista et tommosta olisin aikasemmin tuntenut... mahtaako nyt mennä ylitulkitsemisen puolelle jo:smiley-angelic006 eilenkään ei viini niin hyvin uponnut kuin yleensä.

Niin ja tukkonen olo ollu pari päivää mut keittiön lavuaari haiskahti äsken ikävästi nenään vaikkei ollut mitenkään törkyinen:eek:

Täälläkin kovin omanapainen olo kun omat ajatukset pyörii vaan kirjaimellisesti sen oman navanalueen ympärillä:hilarious: kokeilin. Kohdunnapukkaakin ja omasta mielestä ylhäällä vaikuttaisi olevan. Eikös se monasti laske jo pari päivää ennen menkkoja? Itse en nyt ole aivan varma miten omalla kohdalla, hatara pää enkä muistiinpanoja ole asiasta tehnyt:hilarious: eilen ja tänään muuten ollut kerran semmonen outo elohiirimäinen tuntemus alavatsalla kipuilun lisäksi. :pompus: En nyt muista et tommosta olisin aikasemmin tuntenut... mahtaako nyt mennä ylitulkitsemisen puolelle jo:smiley-angelic006 eilenkään ei viini niin hyvin uponnut kuin yleensä.

Niin ja tukkonen olo ollu pari päivää mut keittiön lavuaari haiskahti äsken ikävästi nenään vaikkei ollut mitenkään törkyinen:eek:

Mä ennen tunsin kanssa kohdunapukan, mutta synnytyksen jälkeen mä en edes tunnista tota omaa alakertaa. :hilarious:
Mies sanoi, ettei eroa ole ja episotomia ei jättänyt käytännössä mitään sinne, mutta tuntuu että kaikki on väärillä kohdillaan, niin pelottaa edes kokeilla. laughing7

Takaisin