Raskaaksi 2020

Onko ihmisillä kokemuksia kiinnittymisvuodosta?

Mulla ois kuukautisten alkuun vielä noin viikko, ja yleensä menkat alkaa mulla rusehtavalla vuodolla ja vatsakivuilla jota seuraa järkyttävä verilöyly :D . Tänään sit tulikin pari teelusikallista kirkasta verta, mutta ilman kipuja. Vuotoa kesti tosi lyhyen aikaa, ja veri oli jotenkin tosi erilaista kun kuukautisissa, eli kirkasta/ei hyytymiä.. Omituista, ei mulla yleensä ole mitään välivuotoja. Ihmettelin vuotoa ääneen miehelle ja nyt kävin pohtimaan, että voisiko kyseessä olla kiinnittymisvuoto :woot:

Toki, mulla oli edellisessä kierrossa keskenmeno, joten voihan kroppa vaan olla sekaisin.

Mulla ois kuukautisten alkuun vielä noin viikko, ja yleensä menkat alkaa mulla rusehtavalla vuodolla ja vatsakivuilla jota seuraa järkyttävä verilöyly :D . Tänään sit tulikin pari teelusikallista kirkasta verta, mutta ilman kipuja. Vuotoa kesti tosi lyhyen aikaa, ja veri oli jotenkin tosi erilaista kun kuukautisissa, eli kirkasta/ei hyytymiä.. Omituista, ei mulla yleensä ole mitään välivuotoja. Ihmettelin vuotoa ääneen miehelle ja nyt kävin pohtimaan, että voisiko kyseessä olla kiinnittymisvuoto :woot:

Toki, mulla oli edellisessä kierrossa keskenmeno, joten voihan kroppa vaan olla sekaisin.

Ainakin kuullostaa, että sopisi kiinnittymisvuodoksi määrän ja ajankohdan puolesta. :smiley-angelic001
T. Yökukkuja joka ei jostain syystä saa nukutuksi.
Tää on tosi outoa, koska mun mieskin pörrää tossa vieressä, kun ei saa unta. Meillä on joku ihme yhteys.:hilarious:

Siis sori näistä mun jatkuvista päivittelyistä :bag:

Mut täytyy vielä höpöttää vähän kun on niin käsittämättömän hämmentävää! Ihme unet jatkuu vieläkin. Jostain syystä herään ihan käsittämättömän pirteänä, verrattuna siihen että yleensä torkuttelen puoli tuntia vähintään. Vv:n tuotanto vähän laskenut onneksi, mutta sitä kyllä tulee edelleen ihan reilusti. Eilen saunassa ollessa sitä tuli ihan kivasti niin säikähdin että tekikö menkat comebackin kun ne ei sitäkään tehny. Ellei se tauko sitten tullut kp2-3 välisenä yönä.

Sori mutta tää on ihan outoa mulle. Tuntuu taas kuin ei olis mitään tuttua kropassa vaikka just menkkojen alkamispäivänä iloitsin kuinka kaikki on niinku kuuluuki. Tissitkin on ihan kummalliset. Ne ei oo kipeet mutta ei ne oo semmoiset perus "tunnottomatkaan". Nyt junassa ja vähän tekee ehkä häjyä. Tai ei häjyä mutta mahanpohjas hassu tunne.

Vielä kerran sori:bag:

Mulla 2/6 raskaus niin tullut tippa verta pyyhkiessä. Ekan kerran Dpo 8 rusehtavaa vuotoa ja tässä raskaudessa omien arvioiden mukaan dpo 7 ihan kirkasta veristä vuotoa. Muissa raskauksissa ei mitään.

Raskaustesti negatiivinen. Kp 28, dpo 11, kaipa siinä ois pitänyt haamujen esiäiti vähintään olla. Tiistaina alkais sit menkat Cluen ennustamana. :(

Positiivista: torstaina vedän sushia ja kaljaa ähkyyn asti, meillä on lapsivapaa. Mutta jotenki se ei nyt lohduta :/

Siis sori näistä mun jatkuvista päivittelyistä :bag:

Mut täytyy vielä höpöttää vähän kun on niin käsittämättömän hämmentävää! Ihme unet jatkuu vieläkin. Jostain syystä herään ihan käsittämättömän pirteänä, verrattuna siihen että yleensä torkuttelen puoli tuntia vähintään. Vv:n tuotanto vähän laskenut onneksi, mutta sitä kyllä tulee edelleen ihan reilusti. Eilen saunassa ollessa sitä tuli ihan kivasti niin säikähdin että tekikö menkat comebackin kun ne ei sitäkään tehny. Ellei se tauko sitten tullut kp2-3 välisenä yönä.

Sori mutta tää on ihan outoa mulle. Tuntuu taas kuin ei olis mitään tuttua kropassa vaikka just menkkojen alkamispäivänä iloitsin kuinka kaikki on niinku kuuluuki. Tissitkin on ihan kummalliset. Ne ei oo kipeet mutta ei ne oo semmoiset perus "tunnottomatkaan". Nyt junassa ja vähän tekee ehkä häjyä. Tai ei häjyä mutta mahanpohjas hassu tunne.

Vielä kerran sori:bag:

Jos sulla oli vale kk? :bookworm:
Mulla kk oli myös jännät, enemmänkin limainen menkka:hilarious: mutta kemiaalinen sen luultavammin aiheutti.

IMG_20200711_090356.jpg

Yritän tässä nyt saada kuvaa, mutta One Step puikkoon tuli tämmönen ''taas'' testiajalla.
Sutuksi meni kun lisäsin joten ei tästä mitään nää...:sorry:

Mut vois joku tainnuttaa niin kauaksi aikaa että ovis ja sen jälkeen uudelleen että havahdun hereille kuun lopussa :hilarious:
Digin ei hymy pamahtanut ja niin päättelinkin. Ensi viikkoa odotellen:angelic:

Mut vois joku tainnuttaa niin kauaksi aikaa että ovis ja sen jälkeen uudelleen että havahdun hereille kuun lopussa :hilarious:
Digin ei hymy pamahtanut ja niin päättelinkin. Ensi viikkoa odotellen:angelic:
Toi oli osuvasti sanottu. Samat fiilikset kierron alussa. :hilarious:

Mä nyt tsemppan itteäni, ettei one step vaan temppuile ja ois oikeesti hyvästä syystä viiva. Huomenna katon vahvistuuko. :banghead: ovulaation arvioin päin honkia jos mäihä kävi. :happy:

Toi oli osuvasti sanottu. Samat fiilikset kierron alussa. :hilarious:

Mä nyt tsemppan itteäni, ettei one step vaan temppuile ja ois oikeesti hyvästä syystä viiva. Huomenna katon vahvistuuko. :banghead: ovulaation arvioin päin honkia jos mäihä kävi. :happy:

Ei toi nyt ainakaan viivan paikka ole, koska punaista väriä:)

Mulla katseet vaan uudestaan raskautumisessa. Voi kunpa ensi viikolla tyhjennyksen jälkeen hcg romahtaisi supernopeasti. Tai tippuisi jo nyt alas. Aion kyllä käydä vaikka yksityisellä useammankin kerran ultrassa tsekkaamassa tilanteen, mittaamassa hcg:n ja crp:n maksoi mitä maksoi. Käyn mittauttamassa hcg:n yksityisellä ennen ultraa, jos eivät kunnallisella kontrolloi sitä ensi viikolla. Päivät kuluu niin hitaasti :dead: 7.8, kolme viikkoa tyhjennyksestä jos olisi ovis, niin voisi tulla vielä huhtikuinen.. 30.4.. Hah hah :playful:

Ei vieläkään menkkoja. Pientä haaleaa väriä pyyhkiessä, jotta kyllä se siellä yrittää käynnistyä. Josko huomenna jo olis uusi kierto.

Jos sulla oli vale kk? :bookworm:
Mulla kk oli myös jännät, enemmänkin limainen menkka:hilarious: mutta kemiaalinen sen luultavammin aiheutti.

No sitä mahdollisuutta mä oon tässä vähän pyöritellyt että voisko olla noin. Ku oli kuitenkin niin oudon lyhyet ja vuotokin oli kummallista. Tosi semmonen Vv limainen just :hilarious: Joko vale kk tai sitten kroppa sekaisin pillereiden lopetuksesta. Alkuviikosta sen varmaan sit tietää kun tekee testin.:smiley-angelic006

No sitä mahdollisuutta mä oon tässä vähän pyöritellyt että voisko olla noin. Ku oli kuitenkin niin oudon lyhyet ja vuotokin oli kummallista. Tosi semmonen Vv limainen just :hilarious: Joko vale kk tai sitten kroppa sekaisin pillereiden lopetuksesta. Alkuviikosta sen varmaan sit tietää kun tekee testin.:smiley-angelic006

Ite kun lopetin pillerit ja niitä olin kanssa moooonta vuotta syönyt niin kk pysyi normaalina ja kierto ei muuttunut. Mutta on kai ihmis kohtaista. Hassulta tosiaan toi sun kuulostaa ja jos niin niukat ja vv limainen ollut, jännää. Itekki luin noista vale kk niin ei se harvinaistakaan näköjäs ole. Peukut pystyyn

Antaako sofin puikkotestikin herkästi viivanpaikkaa? Vaikee taas kuvaan saada näkyviin, mun mielestä punertaakin ja toivo taas nosti päästään.....

Liitteet

• IMG_20200711_103137.jpg
    IMG_20200711_103137.jpg
    26.3 KB · Katsottu: 202
  • IMG_20200711_103005.jpg
    IMG_20200711_103005.jpg
    29.2 KB · Katsottu: 209
Takaisin