Raskaaksi 2020

Täällä dpo 1 ja pitkä piinailu alkakoon :grin oon oire-haukka ja tulkitsen jokaista rasahdusta kehossa tästä lähin.
Mutta jotakin kesäflunssaako se yrittää? Kurkku oli hieman karhea ja nenä tukossa? En ikinä sairasta niin mistäs moinen? Onko muilla ollut flunssia nyt? :anyone

Mäkin tosi harvoin kipeä, mutta nyt iskenyt joku flunssa. Alkoi kans tuolla kurkun karheudella, nyt vielä nenä tukossa ja vuotaa. :rolleyes:

Kannattaakohan sitten tuon ensi viikolla tapahtuvan lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen testailla hcg:tä herkillä vai ei herkillä testeillä vai onko väliä? Mikähän nyt olisi ihan paras liuska- tai puikkotesti. Ainakin jo kohta varustaudun one stepin puikko-ovulaatiotesteillä ja cb dual hormoneilla. Ei aiota odottaaa yksiäkään hiton kuukautisia välissä. Toivottavasti jälkivuoto ei oo ihan hiton pitkä :sad001
Mä testasin viimeksi ihan perus 25 herkkyyden testeillä. Kaksi viikkoa tyhjennyksestä tuli jo nega. Mulla vaikuttaisi nyt, että vuoto alkaa vähetä. Vuoto alkoi kunnolla maanantaina. Tyhjennyksen jälleen vuoto kesti kaikkiaan reilun viikon, mutta siitä kolme päivää oli vain tuhrua. Mutta tehtiin se virhe, ettei jaksettu odottaa tuhrun loppumista ja ilmeisesti seksi aiheutti kohtutulehduksen.

Siis täällä taas niin järkyttävän paha olo että ihan heikottaa. Öklöttää ja ällöttää. Päätä särkee lievästi myös ja väsymys on järkyttävä. Eilen 2h päiväunet ja siitä huolimatta menin aikaisin sänkyyn ja nukuin lähes 9h viime yönä. En r testiä uskaltanut tehdä, mut jotakin piti saada dipata niin tein ovistestin. Rfsun ovistestit ei oo mulla ikinä ovisplussaa näyttänyt ja koko kierron lähes tulkoon blancoo aina. Eli tottakai tämä aiheuttaa toiveita, että siinä edes jotain näkyi :bag: ja joo tiedän ettei ovistestejä pitäis käyttää raskaustestinä ja että pitäis olla selkee plus että vois edes epäillä että olis raskaus kyseessä, en vaan mahda itelleni mitään.

Kamera söi suuren osan väreistä mut kai tuosta näkyy että selkee toinen viiva siihen tuli

Liitteet

• IMG_20200710_080057.jpg
    IMG_20200710_080057.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 187
  • IMG_20200710_080057.jpg
    IMG_20200710_080057.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 186
Eikä, mun nää ilkeet menkkamaiset kivut selässä ja nivusissa vaan jatkuu, tai oikeestaan siis pahenee ja nyt äsken pyyhittäessä tuli rusehtavaa ja vaaleanpunasta :sad001 ei vielä kirkasta verta, mutta tiedän että senkin aika on.
En tajua miksi taas. Oireita kyllä ollu pitkin päivää, mut eilen ja tänää ollu jotenki eri tunne, tai siis kivut muuttunut nii sellasiksi teräviksi, ettei tunnu enää normi kohdun kasvukivuilta. Ja ku keskenmenoja taustalla, sekö synnytys, nii tunnen sen pahan kivun= supistukset ja siksi ei hyvältä näytä :sad001
Ja joo, vaikka jollakin on harmitonta vuotoa raskaudessa nii en vaan jaksa siihen omalla kohdalla uskoa, kun välittömästi tuli se tuttu tunne että se oli siinä. Eli ei jaksa liikoja tai ylimääräisiä toiveita,vaikka jollakin oliski niitä ollu.
Rv 6+3 olis tänään. Ja hitto ku menin tänää katselemaan jotain perhanan vaunujakin jo, ku oireet on ollu niin vahvoja. Mutta pari päivää sitten kirjoitinkin että jos tää nyt päättyy huonosti nii en vaan enää jaksa toiveita toisesta lapsesta.. Nää menetykset on liian suuria tunteita jaksaa. :sad001 uskalsin liikaa toivoa taas, nii kyllä sitä sit tippuu korkealta. Sillon pari päivää sitten oli muutenki hirveesti pms oireita, kiukkua ym.
Toivottavasti on vaaratonta. Valitettavasti mulla alkoi keskenmeno juuri noin rv 6+4. Kyllä se tiesi, ettei ole vain tyypillistä alkuraskauden vuotoa. Juuri nuo kivut sen kertoo. Seuraavana päivänä tulikin jo verta. Nyt menossa viides päivä vuotoa ja alkaa jo hiipua. Henkisestikin vähän helpottaa, vaikka toki olo on pettynyt. Mutta mieluummin aikaisin kuin myöhemmin. Voimia!

Mäkin tosi harvoin kipeä, mutta nyt iskenyt joku flunssa. Alkoi kans tuolla kurkun karheudella, nyt vielä nenä tukossa ja vuotaa. :rolleyes:

Eli on liikkeellä. Tuli kyllä puskista tämä, jatkuvaa aivastelua ja vähän köhää.. jospa menisi yhtä nopeaa ohi kun tulikin:grin

Eli on liikkeellä. Tuli kyllä puskista tämä, jatkuvaa aivastelua ja vähän köhää.. jospa menisi yhtä nopeaa ohi kun tulikin:grin

minä olen ollut nyt 5päivää flunssainen. Ärsyttää, kun viimeiset lomaviikot käsillä.

Ompa outoa.. Olisko noissa CB digeissä menossa joku huono erä tms.. Mä sain sillä hymynaaman mutta viivat oli haaleammat kuin tuossa sun omassa :wideyed: Onneksi tuntemukset oli niin selkeät, niin luotin sit siihen ja se oli ainoa hymynaama jonka sain... Mutta ehkä sullo sit iltapäivästä jo plussa digissäkin?
Suosittelen talletteleen joka tapaukses :p

Pitää koittaa myöhemmin uusiks. Vaikka eipä tolla niin väliä, kun aktiivinen seksielämä meillä muutenkin :biggrin
Saapa pissiä tikkuun laughing7 Ainoo, et tietäs vähän, et millon niitä menkkoja sopis odotella. Viime kierto oli mielestäni huomattavasti pidempi, kuin joskus aikaa ennen ehkäisyä :confused005 nyt on kuitenkin vasta kp12, kun viime kierrossa plussa tuli kp18.
Tiedä näistä, ihme tähtitiedettä :gen045

Luomuplussa eka ilman niinkuin progevalmistetta ja sit semmonen outo olo. Hoidoton kierto eli mä saan ehkä luomuvauvan. Tekisi mieli huutaa koko maailmalle että mä oon RASKAANA . En voi uskoa. En uskonut että mulle luomuna ikinä suotaisiin.. kiitos luojan kiitos
Ihanaa, onnea niin paljon :hello2:Heartblue:Heartpink:Heartred toivottavasti perästä tullaan pian, you never know :dance008

Täällä dpo12 ja onestep ja pregcheck negaa. Kirves on kaivossa, maito kaatuneena ja hanskat tiskissä niin sanotusti o_O
Nyt alkaa kesäloma ja jään odotteleen maanantaina alkavia menkkoja, testailut sai olla nyt siinä. Millään ovistikuilla en ole varautunut ensi kiertoon. Olkoot prkl. Aion elää syntistä elämää, juoda pari annosta alkoholia silloin kun huvittaa, syödä huonosti ja epäterveellisesti, unohtaa vitamiineja, ottaa buranaa juuri ennen oletettua ovista ja haistattaa paskat kaikelle tälle :smiley-bounce016

Niin tämä. :grin tolla paskat kaikelle asenteella mäkin kahlaan uuteen kiertoon :finger: Täällä kääntyi tänä aamuna kp1 ja vuoto alkoi. Posia se, ettei tiputellut ja luteaali taisi olla lähemmäs 16 päivää. Perinteisiltä menkoita vaikuttaa, ei kipuja tai mitään. Muu kuvitelma olikin tässä kierrossa mielikuvituksentuotetta :grin

Niin tämä. :grin tolla paskat kaikelle asenteella mäkin kahlaan uuteen kiertoon :finger: Täällä kääntyi tänä aamuna kp1 ja vuoto alkoi. Posia se, ettei tiputellut ja luteaali taisi olla lähemmäs 16 päivää. Perinteisiltä menkoita vaikuttaa, ei kipuja tai mitään. Muu kuvitelma olikin tässä kierrossa mielikuvituksentuotetta :grin

mä haluan kans jo uuteen kiertoon. Ei käynnisty ei. Jomotta jo siihen malliin, jotta josko huomenna.

Mä oon maailman surkein varmaan ovulaatiotestien kanssa. En oo ikinä saanut tikutettua ovulaatiota, nyt ajattelin yrittää parhaani ja katsoa mitä tulee. Aiemmin olen kyllä tehnyt testit vähän niin tai näin joskus, mutta nyt kahtena päivänä samoihin aikoihin. Viiva oli tänään tummempi mitä se oli eilen, mutta mikäli oikein tulkitsen niin silti negatiivinen. Tää on tällainen kokonaan uusi jännityksen aihe :grin Miksi ovulaatiotesteissä on kokoajan 2 viivaa ja pitää analysoida itse liikaa :hilarious:

Mites muuten te, jotka tikuttelette ovulaatiota - mikä testi on paras? Digit varmaankin, mut jos niitä nyt ei lasketa vaan mietitään liuskoja ja jotain suht herkkiä. Itelläni rfsu ei oo oikein toiminut, varsinkin kun pitkiä kiertoja, niin tikkuja menee ihan törkeä määrä. Lähinnä mietin tilaisko nyt jatkoa ajatellen niitä vai olisko kuitenkin vaan ilman. :think005

Tänään oon jotenkin ihan helpottunein fiiliksin - kohti uusia pettymyksiä :grin Ehkä just siksi, kun kierto kerrankin oppikirjan mukainen eli 27 päivää, ei tiputtelua edes alkaessaan ja tää on mulle uutta, en edes muista että näin olisi ollut viimeisen vuoden aikana kertaakaan :hilarious:
Viimesimmät kierrothan tiputtelin ja kunnon vuoto alkoi joskus kp 60 :facepalm:

Jännä juttu kyllä, miten mulla hormonitoiminta ja kierron vaihe erityisesti näyttää vaikuttavan mielialaan ihan todella paljon. Mietin muutama päivä sitten miksi mulla oli taas ihan paniikkikohtausta enteilevä olotila, samoin eilen ja se selittyi ilmeisesti just näillä hormonitasojen laskulla. :bag:

Mites muuten te, jotka tikuttelette ovulaatiota - mikä testi on paras? Digit varmaankin, mut jos niitä nyt ei lasketa vaan mietitään liuskoja ja jotain suht herkkiä. Itelläni rfsu ei oo oikein toiminut, varsinkin kun pitkiä kiertoja, niin tikkuja menee ihan törkeä määrä. Lähinnä mietin tilaisko nyt jatkoa ajatellen niitä vai olisko kuitenkin vaan ilman. :think005

Tänään oon jotenkin ihan helpottunein fiiliksin - kohti uusia pettymyksiä :grin Ehkä just siksi, kun kierto kerrankin oppikirjan mukainen eli 27 päivää, ei tiputtelua edes alkaessaan ja tää on mulle uutta, en edes muista että näin olisi ollut viimeisen vuoden aikana kertaakaan :hilarious:
Viimesimmät kierrothan tiputtelin ja kunnon vuoto alkoi joskus kp 60 :facepalm:

Jännä juttu kyllä, miten mulla hormonitoiminta ja kierron vaihe erityisesti näyttää vaikuttavan mielialaan ihan todella paljon. Mietin muutama päivä sitten miksi mulla oli taas ihan paniikkikohtausta enteilevä olotila, samoin eilen ja se selittyi ilmeisesti just näillä hormonitasojen laskulla. :bag:

Tuohon hormonit + mieliala -yhdistelmään, komppaan täysin! Tuntuu, että tää yrittäminen ja pettyminen tuo vielä ihan uutta lisämaustetta siihen, että on vielä aiempaa vahvemmin sellainen maailmanlopun fiilis, kun on PMS. Ihan todella vahvasti vaikuttaa itsellä mielialaan. Miehen tuntuu olevan vaikea tätä ymmärtää, "koita nyt vaan olla positiivisempi" jne. Mutta ainakin mun kohdalla, kun se hormoniärsytys ja -ahdistus iskee, niin se iskee, eikä sitä tahdon voimalla pois saa. :yuck:

Joskus aikoinaan oon lomareissujen takia siirtänyt Primoluteilla kuukautisia, ja niistä "kuureista" jäi silloin kummallakin kerralla muistoksi vähän aknea (lievää, mutta selvästi tuli näppylöitä, mitä sitten toisella kuurilla hoidettiin pois). Siitäkin jäi se fiilis, että reagoi vahvasti hormonijuttuihin.

Kauhulla odotan a) mahdollisia hormonivalmisteita, jos pitää joskus syödä esim. hoitoja varten (jos sellaisiin päädytään) ja b) toisaalta jos joskus tuun raskaaksi, niin miten ne hormonit sitten vaikuttaa mieleen ja muuhun. :wideyed:

Kävin äsken hakemassa paketin pregcheckkiä, muistelin kaupassa ollessani että se ei oo ikinä huiputtanu tämän ryhmän mukaan. Testaan nyt siis ainakin kerran vielä ens viikolla, ehkä alkupuolella tai jotain. Ihan vaan ku nää menkat oli ihan kummalliset ja lisäksi tuo ehkä kuviteltu haamujen esiäidin esiäiti tms. Menkat on nyt jo siis virallisesti loppu, ollu jo muutaman tunnin. 2,5 vuorokautta kesti. Ei oo ikinä ollu noin lyhyet ja niukat. Ennen pillereitä oli aina sen 5 päivää, joskus jopa 6. Ekat menkat pillerien jälkeen oli 4 päivää, mutta vuoto oli tosi runsasta. Tällä kertaa oli tosi niukat menkat ja vv:tä holvas kauhiasti. "Kivut" tuntui ihan samantyylisiltä kuin ennenkin, toki kuittasin ne pois buranalla kun ei jaksanu ja piti voida keskittyä 110%.

Voin sitten sillä iskeä itseni takaisin maankamaralle ja hajottaa samalla viivalasit kun ens viikolla teen sen negan :gen045 Ja sen jälkeisellä viikolla voin sitten alkaa pistää paukkuja taas ovikseen :laughing001

Tuohon hormonit + mieliala -yhdistelmään, komppaan täysin! Tuntuu, että tää yrittäminen ja pettyminen tuo vielä ihan uutta lisämaustetta siihen, että on vielä aiempaa vahvemmin sellainen maailmanlopun fiilis, kun on PMS. Ihan todella vahvasti vaikuttaa itsellä mielialaan. Miehen tuntuu olevan vaikea tätä ymmärtää, "koita nyt vaan olla positiivisempi" jne. Mutta ainakin mun kohdalla, kun se hormoniärsytys ja -ahdistus iskee, niin se iskee, eikä sitä tahdon voimalla pois saa. :yuck:

Joskus aikoinaan oon lomareissujen takia siirtänyt Primoluteilla kuukautisia, ja niistä "kuureista" jäi silloin kummallakin kerralla muistoksi vähän aknea (lievää, mutta selvästi tuli näppylöitä, mitä sitten toisella kuurilla hoidettiin pois). Siitäkin jäi se fiilis, että reagoi vahvasti hormonijuttuihin.

Kauhulla odotan a) mahdollisia hormonivalmisteita, jos pitää joskus syödä esim. hoitoja varten (jos sellaisiin päädytään) ja b) toisaalta jos joskus tuun raskaaksi, niin miten ne hormonit sitten vaikuttaa mieleen ja muuhun. :wideyed:

Joo tää on kyllä tosi jännä. Mäkin mietin, jos mekään ei luomuna onnistuta niin nuo keinoteikoiset hormonit on kyllä tosi vaikeita tai ainakin mulla on ollut, samoin niistä palautuminen. Mutta ehkä sen kaiken kestää sitten, kun se onnistumisprosentti on kuitenkin vähän parempi kun ilman niitä :)
Raskaus oli mulla siitä jännä, että sen aikana olin ihan älyttömän paljon tasaisempi. Mut heti kun raskaus päättyi alkoi se riehuminen kirjaimellisesti eli mä ainakin reagoin just näihin hormonitasojen laskuihin tosi voimakkaasti. :wideyed:

Ite oon tykännyt pcn ovistesteistä. Mitkään muut mun testaamat ei oo kunnolla tummunut ja en oo saanu ovista siks kiinni. Oon testannut siis one steppejä, rfsun ja sofin.

Töistä tullessa tein vielä raskaustestin ja jokohan sitä uskois siihen, etten oo raskaana. Selkee nega tuli. Tänään on pahoinvoinnin ja väsymyksen lisäks vasenta munasarjaa jomottanut oudosti. Kaupassa ollessa mietin pitäisikö saunasiideri ostaa ja ajatuskin ällötti, tää on niin outoa :hilarious: :laughing021

Ite oon tykännyt pcn ovistesteistä. Mitkään muut mun testaamat ei oo kunnolla tummunut ja en oo saanu ovista siks kiinni. Oon testannut siis one steppejä, rfsun ja sofin.

Töistä tullessa tein vielä raskaustestin ja jokohan sitä uskois siihen, etten oo raskaana. Selkee nega tuli. Tänään on pahoinvoinnin ja väsymyksen lisäks vasenta munasarjaa jomottanut oudosti. Kaupassa ollessa mietin pitäisikö saunasiideri ostaa ja ajatuskin ällötti, tää on niin outoa :hilarious: :laughing021

Mikä dpo? Voi olla että oot vaan ajoissa :joyful:

Täällä kans tänä aamuna menkat ilahdutti olemassaolollaan. :finger: noh, en tiedä onko tää nyt eka kierto, kun aletaan yrittää. Ei tosta miehestä ota mitään selkoa. Ärsyttävää. :mad: tähän asti käytetty "ehkäisynä" keskeytettyä, että aika riskillä tässä toisaalta jo menty hetki. :hilarious: Kuvittelin jo tähän edelliseen loppukiertoon kaiken maailman oireita, kun kävi pieni tilanne, että olis ollu jo mahdollista raskautuminen. Viivanpaikka se sitten ilmeisesti oli tai sit nään viivoja vaan joka paikassa, jota en myöskään ihmettelis. :hilarious:

Tsemppiä kaikille meneillään olevaan kiertoon! :smiley-bounce016

Mikä dpo? Voi olla että oot vaan ajoissa :joyful:
Siitä nyt ei oo mitään varmuutta, epäilin et ois ollu jo aikaa sitten mut sit tuli lisää o+ myöhemminkin. Jos laskis niistä myöhemmistä o+ nii sitten oon ajoissa, taitas ehkä dpo7 tai 8 olla niiden perusteella.

Siitä nyt ei oo mitään varmuutta, epäilin et ois ollu jo aikaa sitten mut sit tuli lisää o+ myöhemminkin. Jos laskis niistä myöhemmistä o+ nii sitten oon ajoissa, taitas ehkä dpo7 tai 8 olla niiden perusteella.

Ainiin sulla oli tämä juttu :joyful: no kannattaa vielä malttaa jos menee tuon myöhäisemmän mukaan:joyful:

Takaisin