Raskaaksi 2020

Kuumeilevat

Juliet92 /27/ensimmäinen/ 3/20 päivittelen itteeni plussanneisiin

Junibea/34/seitsemäs/ 3/20

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanut joulukuu 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /30/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 24 / esikoinen / yritys alkanut 7/19/ km 1/20 rv 7/ kierrot epäsäännöllisiä, ovulaatiohäiriöitä ja tiputtelua

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka / 27 / kolmas/ yritys alkanut 11/19, kkm 8/19, km 6/20

sinimarias / 25 / kolmas / yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei / 31/ toinen / yritys alkanut 10/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Boris / 40 / viides / ya 2/20

Sen / 30 / ensimmäinen / ya 12/19

Saiq- / 29 / kolmas / yritys alkaa kevät -20/LA 1/21

Kuunvarjo / 28 / ensimmäinen / yritys alkaa 12/20

Laalaa1234 / 26 / toinen / yritys alkanut 1/20

Pingviiniemo / 22 / toinen / yritys alkanut
3/20

move88 / 32 / toinen / tjot/ya 4/20

Marianne / 28 / kolmas / ya 19

Sofia2016m /26/ toinen / ya 6/19/Kkm 2/20

vauvakuume ♡ / 24 / kolmas / tjot 3/2020

nninas_ / 28 / kolmas / ya 03-04/2018 / ku 09/2018

Unicornflakes / 28 / ensimmäinen / ya 03/20

M_M / 27 / ensimmäinen / yritys alkanut 4/20

Maiconii / 32 / Toinen / yritys alkanut 1/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 /

Citrus90 / 29 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

piglet / 32 / ensimmäinen / yritys alkanut 8/19

Pikkis91 / 28 / ensimmäinen / yritys alkanut 3/20

Noora992/ 27/ ensimmäinen/ 5/20

Laakeripuu / 36 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/17 / kkm 2/20

Tuutsi / 20 / ensimmäinen / yritys alkanut 02/20

Sora / 26 / toinen / ya 03/20

Lumiprinsessa / 25 / toinen / tjot 12/19

Rouva W / 22/ ensimmäinen / yritys alkanut 5/20

Tirrinen / 27 / neljäs / Yritys alkanut 3/20

amandatt / 27 / ensimmäinen / ya 7/2018 / kkm 06/2019, km 03/

Oonaemmiina / 34 / kolmas / yritys alkanut 5/20

danonina / 33 / neljäs / 6/20

Monstera / 26 / kolmas / yritys alkanut 6/20

jelisa/ 33/ / ensimmäinen/ ya 12/18/ kkm 3/20 rv13

pimmi85 / 34 / toinen / yritys alkanut 05/2020

Coda30/ensimmäinen/ yk 1

Miss_M / 32 / ensimmäinen / yritys alkanut 03/2020

Alloha/ 27 / toinen / yritys alkanut 04/20

Agnés / 30 / toinen / ya 06/20

Deb / 25 / toinen / tjot 06/20

Pikkuprinsessa-95 / 25 / ensimmäinen/ yritys alkanut 5/20

Maria92 / 28 / toinen lapsi / ya 05/2020 / km 06/2020

Reggie / 27 / ensimmäinen / tjot 01/2020,kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Emir / 36 / kolmas / ya 8/2019, km 6/2020

Nöpön / 21 / ensimmäinen / ya 06/2020

Marcipa / 40+ / neljäs / ya 1/20 ( kkm 12/19, km 7/20)

blue. /34/ ensimmäinen / ya 7/2020

Mamiliksi / 30 / Toinen / Ya 5/2020/ LA 2/21, tuulimuna/kkm 07/20, 8+1

Star4 /34 / viides/ ya7/2020
Plussanneet:

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

Tiarella / 26/kolmas/yritys alkanut 12/19

PP83/ 36/ toinen/ LA 10/20

Niemja / 29 / neljäs / LA11/20

Elliephant / 25 / esikoinen / yritys alkoi 10/19 / LA 11/20

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4 / la 11/2020

Bambi / 27 / kolmas / km 1/20 / LA 11/20 /

Viivi92/ 27 / ensimmäinen / ya 2/20 / La 11/20

Turvonnut/ 31 / toinen / ya 7/19 / kkm 12/20 / LA 12/20

tiuhtimus / 28 / kolmas / la 12/20

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0 / LA 12/20

Saiq-/29/kolmas/LA 1/21

Alcyone / 43 / toinen / yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019 / LA 12/20

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19 / LA 1/21

Dooris / ensimmäinen / ya 7/20 / LA 1/21

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkanut 5/20/LA 2/21

Chartreux / 30 / toinen / ya 5/20 / LA 2/23

Vaiana / 30 / kolmas / ya 5/20 / LA 3/21

kajo. / 28 / ensimmäinen / ya 5/20 LA 3/21

Pöllönen / 34 / neljäs /yritys aloitettu 6/20/ LA 3/21

Rapumamma / 33 / kolmas / ya 1/20 / kkm 4/20 / LA 3/21

Foreverfever / 28 / neljäs / ya 10/19 /kkm 3/20/ LA3/21

Miten vaikeaa voi olla toi listan päivitys ja saada sinne oma nimi? Näköjään tosi vaikeaa kun puolet plussanneista jäi ensimmäisen kerran ja sen jälkeen unohdin lisätä itseni listaan, mutta jospa se nyt on oikein, mä olen niin tumpelo tälläisissä! :banghead::grin

Laitoin ystävälle tänään viestiä. Hän on raskaana, ja meillä olisi ollut lasketut lähekkäin. Luulin ihan oikeasti olevani valmis oikeasti kiinnostumaan, mutta ei helkkari millainen olo tuli! Ystävä on todella rakas, enkä ikinä toivoisi hänelle mitään pahaa. Mutta miten voikin tulla toisen onnesta katkeraksi!

Inhottava tunne :sad001

Mulla ei kokemusta, mut ketjua seurailleena monella tm kokeneella tuntuu hcg olleen aika tiukassa eli ei oo lähtenyt kovin herkästi aina laskuun :sad001
Mut toivon parasta, että hoituis sun kohdalla hyvin!
Puhuiko lääkäri mitään rypäleraskauden mahdollisuudesta? Mietin vaan kun joskushan kohdun kiinnikkeisiin, seinämään tms voi kiinnittyä solurykelmä, mikä muistuttaa sammankonkutua (yh, tiedän ikävän kuuloista) ja keho reagoi siihen samoin kun raskauteen. On tavallaan sarjassamme kohdunulkoiset ja hoitokin pitkälle sama.

Joka tapauksessa, tsemppiä ja voimahalit! :Heartred

Sitäpä just, ketuttaa ihan hitokseen, kun piti tällainen vaiva saada :sad001 En halua odottaa ikuisuuksia uutta yritystä. Haluan heti tuumasta toimeen. Ei se lääkäri ainakaan väläyttänyt mitään rypäleraskauden mahdollisuutta. On se niin harvinaistakin, etten itsekään usko. Eikä kiinnikkeitäkään kyllä pitäisi olla. Synnytin alakautta ja ei ollut tulehdusta.

En kyllä ala, jos joutuu ottamaan myrkkypiikin ja vartomaan kuukausia uutta yritystä :angry6:smiley-angry007:smiley-angry019

Muoks.. ei oo kyllä mitään rypäleraskauteen viittaavaa oiretta. Ei ole ollut vuotoa, pahoinvointia, sellaisia kipuja ja kohdun koko oli normaali näille rv.

Muokattu viimeksi:
Laitoin ystävälle tänään viestiä. Hän on raskaana, ja meillä olisi ollut lasketut lähekkäin. Luulin ihan oikeasti olevani valmis oikeasti kiinnostumaan, mutta ei helkkari millainen olo tuli! Ystävä on todella rakas, enkä ikinä toivoisi hänelle mitään pahaa. Mutta miten voikin tulla toisen onnesta katkeraksi!

Kuulostaa tutulta! Mä sain keskenmenon viimejoulukuussa ja vähän sen jälkeen kaveri ilmoittaa omasta raskaudestaan! Onnittelin kyllä ja olin onnellinen heidän puolestaan, heillä oli yritystä takana monta vuotta, mutta kyllä mä samaan aikaan tunsin surulliseksi itseni kun meillä meni kesken ja ehkä pieni katkeruuden tunnekkin oli, mutta nyt kun menetyksen on käsitellyt ja siitä on kulunut aikaa niin nyt pystyy olemaan oikeasti onnellinen tämän pariskunnan uudesta vauvasta.

Oliko sulla pillerit ennen yritystä? Mulla pillereiden jälkeen puoli vuotta meni, kun kierrot oli mitä sattuu ja sillon ne välillä alkoi just noin et tuli sellasta vv sekaista vuotoa tai limaa parina päivänä ennen kunnon vuotoa. Nykyään ei tota ongelmaa oo ollut vuoteen. Luulen, et liittyy jotenkin hormonitoimintaan. Tai sit oot raskaana taikka aloitat ovuloimisen heti vuodon perään :grin
Nyt onkin sit vaan toisenlaisia ongelmia :grin:grin

Niin ja mulla ei oo alkanut vielkään, ihmeen pitkä luteaalivaihe.. Tosin jos testais next time vasta viikonlopun jälkeen, pystyisköhän, sillon ois menty pidemmän kierron mukaan :bag:
Holisee vaan kellertävää vv jatkuvasti (keltsi ainakin toimii) mut mitähän himputtia nyt taas. :smiley-ashamed008

Joo minipillerit oli. Tässä vaan hämää vahvasti se, että nää menkat alkoi just kuin oppikirjoissa. Edellinen kierto 28 päivää (sitä aiempi 26 päivää kun laskin pillereiden lopetuksesta eteenpäin. Menkat alkoi tosi tuttuun tapaan. Kipu oli hyvin samanlaista miksi sen muistinkin. Kutsun sitä enemmänkin häiritseväksi voimakkaaksi jomotukseksi kuin kivuksi. Toki kuittasin sen aika äkkiä pois särkylääkkeellä kun oli erityistä keskittymistä vaativaa työtä. Kyllä nää tuntuu ja näyttää muuten ihan tavallisilta menkoilta, mutta tuota kirkasta vv:tä holvaa ihan hirveesti. Äsken kävin kupin tyhjäämässä niin taas kolmasosa oli vv:tä (helppo kattoa kun menkkaosuus painuu pohjalle). Tein samalla varmuuden vuoksi ovistestin joka on nega (voin luvata että ei oltais kyllä tätä menkkojen aikaista plussaa hyödynnetty :hungover::joyful:)

Tässä nyt on 3 vaihtoehtoa (siis mitä laitoit, mutta pikku täydennyksillä):
  1. hormonitoiminta sekosi nyt 2 kierron jälkeen, joista toinen todistetusti oviksineen yms kuin oppikirjasta
  2. ovuloin heti vuodon perään, vaikka nyt ovistesti nega ja todistetulla oviksella ei holvannut läheskään tähän malliin
  3. olen raskaana vaikka menkat
Jos pitäisi lyödä vetoa niin pistäisin rahat numeron 1 kohdalle. Mutta tuntuu sekin jotenkin hassulta. Toki nää menkat on voimakkuudeltaan eronnut ekoista pillerien jälkeen. Silloin tokana päivänä täytin 3 sidettä, tämänkertainen kp2 voisin arvioida, että yks riittäis koko päiväksi ja jäis vähän vajaaksi toisinkuin edellisessä (sotkin 2 housut samana päivänä kun täyttyi ja tuli yli...).

Joku vikatila käynnissä, oispa reset-nappi olemassa :grin

Uskoisin että sun on varmaan kaiken helpoin jos sen jättää viikonlopun jälkeen sen testauksen. Tai ei se oo sinne helppo jättää, mutta helpompi siinä mielessä jos ei nää mahdollisia negoja päivittäin ens viikon alkuun tai joudu tulkitsemaan haamun esiäitiä ja miettiä onko se viivanpaikka :grin Mutta voin kyllä sun kanssa yhteen ääneen sanoa että mitähän himputtia nyt taas :joyful:

Joo minipillerit oli. Tässä vaan hämää vahvasti se, että nää menkat alkoi just kuin oppikirjoissa. Edellinen kierto 28 päivää (sitä aiempi 26 päivää kun laskin pillereiden lopetuksesta eteenpäin. Menkat alkoi tosi tuttuun tapaan. Kipu oli hyvin samanlaista miksi sen muistinkin. Kutsun sitä enemmänkin häiritseväksi voimakkaaksi jomotukseksi kuin kivuksi. Toki kuittasin sen aika äkkiä pois särkylääkkeellä kun oli erityistä keskittymistä vaativaa työtä. Kyllä nää tuntuu ja näyttää muuten ihan tavallisilta menkoilta, mutta tuota kirkasta vv:tä holvaa ihan hirveesti. Äsken kävin kupin tyhjäämässä niin taas kolmasosa oli vv:tä (helppo kattoa kun menkkaosuus painuu pohjalle). Tein samalla varmuuden vuoksi ovistestin joka on nega (voin luvata että ei oltais kyllä tätä menkkojen aikaista plussaa hyödynnetty :hungover::joyful:)

Tässä nyt on 3 vaihtoehtoa (siis mitä laitoit, mutta pikku täydennyksillä):
  1. hormonitoiminta sekosi nyt 2 kierron jälkeen, joista toinen todistetusti oviksineen yms kuin oppikirjasta
  2. ovuloin heti vuodon perään, vaikka nyt ovistesti nega ja todistetulla oviksella ei holvannut läheskään tähän malliin
  3. olen raskaana vaikka menkat
Jos pitäisi lyödä vetoa niin pistäisin rahat numeron 1 kohdalle. Mutta tuntuu sekin jotenkin hassulta. Toki nää menkat on voimakkuudeltaan eronnut ekoista pillerien jälkeen. Silloin tokana päivänä täytin 3 sidettä, tämänkertainen kp2 voisin arvioida, että yks riittäis koko päiväksi ja jäis vähän vajaaksi toisinkuin edellisessä (sotkin 2 housut samana päivänä kun täyttyi ja tuli yli...).

Joku vikatila käynnissä, oispa reset-nappi olemassa :grin

Uskoisin että sun on varmaan kaiken helpoin jos sen jättää viikonlopun jälkeen sen testauksen. Tai ei se oo sinne helppo jättää, mutta helpompi siinä mielessä jos ei nää mahdollisia negoja päivittäin ens viikon alkuun tai joudu tulkitsemaan haamun esiäitiä ja miettiä onko se viivanpaikka :grin Mutta voin kyllä sun kanssa yhteen ääneen sanoa että mitähän himputtia nyt taas :joyful:

Joo tarvii yrittää sinniä sinne asti, vaikeeta tulee olemaan ja sorrun varmaan mutta mutta :hilarious::smiley-ashamed004:laughing002

Mä mietin, et ootko poissulkenut tulehdukset? Hiiva, bv tms.? Joskushan ne voi oireilla just noin valkkarin kautta kierron eri vaiheissa :bag:

Voisitko puhua kaverille suoraan, että haluat heille onnea, mutta tilanne on sulle hankala. En tietty tiedä vaikka olisitkin puhunut. Mulla oli kuopuksen kanssa vähän tilanne, et tosi läheinen kaveri oli alottanut yrityksen 5kuukautta aijemmin, eikä vauvaa kuulunut. Tuntu itsestä tavattoman epäreilulta että ”kiilasin jonossa”. En uskaltanut ottaa asiaa puheeksi ja en sit hänen kuulleen oikeen uskaltanut puhua raskaudesta ja lapsen tulosta normaalisti. Synnytyksen lähestyessä välit pikkuhiljaa oli normalisoituneet ja hän eli ihan hengessä mukana sitä aikaa mun kanssa ja tuli katsomaan vauvaa sairaalaan jne. Itelle on jäänyt kyllä sellanen myökky noista kuukausista, kun toi häiritsi meidän välejä. Olisin halunnut tukea kaveria jos se olis ollut mahdollista. Myöhemmin he sai hoidoilla lapsen ja elin ja hengitin kyllä ikuisessa vauvakuumeessani heidän matkaansa :hilarious: . Kahden vuode ikäero noilla meidän pienillä loppuen lopuks. Jokainen tietty tavallaan :Heartred eikä väkisin pidä mennä sanomaan. Toivon vaan että tälläsistäkin asioista vois puhua ja kavereiden huolet ja murheet liikuttaa aina. Ettei jäisi sit hiertämään välejä pidemmäks aikaa :Heartred

Joo tarvii yrittää sinniä sinne asti, vaikeeta tulee olemaan ja sorrun varmaan mutta mutta :hilarious::smiley-ashamed004:laughing002

Mä mietin, et ootko poissulkenut tulehdukset? Hiiva, bv tms.? Joskushan ne voi oireilla just noin valkkarin kautta kierron eri vaiheissa :bag:

Aina voi yrittää, mutta vaikeaa se on :hilarious:

Koskaan ei ole mitään tulehduksia missään testattu, mutta ei oo ollut myöskään mitään niihin viittaavia oireita. Ei kutinaa, ei mitään hajua, vv ei oo kokkareista, harmaata tai mitään muutakaan mitä oireluetteloissa on. Ei kai se oireettomana voi olla? Suuri määrä kirkasta vv:tä ei ollut missään mainittuna :bag:

Voisitko puhua kaverille suoraan, että haluat heille onnea, mutta tilanne on sulle hankala. En tietty tiedä vaikka olisitkin puhunut. Mulla oli kuopuksen kanssa vähän tilanne, et tosi läheinen kaveri oli alottanut yrityksen 5kuukautta aijemmin, eikä vauvaa kuulunut. Tuntu itsestä tavattoman epäreilulta että ”kiilasin jonossa”. En uskaltanut ottaa asiaa puheeksi ja en sit hänen kuulleen oikeen uskaltanut puhua raskaudesta ja lapsen tulosta normaalisti. Synnytyksen lähestyessä välit pikkuhiljaa oli normalisoituneet ja hän eli ihan hengessä mukana sitä aikaa mun kanssa ja tuli katsomaan vauvaa sairaalaan jne. Itelle on jäänyt kyllä sellanen myökky noista kuukausista, kun toi häiritsi meidän välejä. Olisin halunnut tukea kaveria jos se olis ollut mahdollista. Myöhemmin he sai hoidoilla lapsen ja elin ja hengitin kyllä ikuisessa vauvakuumeessani heidän matkaansa :hilarious: . Kahden vuode ikäero noilla meidän pienillä loppuen lopuks. Jokainen tietty tavallaan :Heartred eikä väkisin pidä mennä sanomaan. Toivon vaan että tälläsistäkin asioista vois puhua ja kavereiden huolet ja murheet liikuttaa aina. Ettei jäisi sit hiertämään välejä pidemmäks aikaa :Heartred

Kyllä mä sanoin, että vaikka nyt voikin olla vaikeampi suhtautua heidän vauvauutisiinsa, niin silti haluan, että hän uskaltaa mulle puhua asiasta. Ei ole nyt tänä aikana laittanut viestiä tai soittanut, mutta tänään sitten ajattelin itse laittaa viestiä, ihan omasta aloitteesta.

Ollaan tunnettu pieni ikuisuus ja paljon eletty läpi. Mutta tällä hetkellä pienen pieni osa musta vihaa mun parasta ystävääni, ja ihan vain koska he odottavat vauvaa.
Monta viikkoa odotin raskaana, että jos heiltä kuuluisi uutisia (yrittivät, enkä olisi halunnut "kiilata väliin"), ja sitten kun hän vihdoin kertoivat, olikin mulla toisenlaisia uutisia.
En aikonut edes kertoa, mutta tuntui kuitenkin huijaukselta onnellisena kuunnella.

Hän on se ihminen, jolle on voinut kertoa kaiken rehellisesti. Mutta enhän mä nyt voi näitä kertoa! He odottavat ensimmäistä, ja ystävä kaipaa tukea sellaiselta läheiseltä, joka on elänyt raskauden läpi.

Oikeasti mä olen mukava ja välittävä ihminen, vaikka nyt ei siltä vaikutakaan

Kyllä mä sanoin, että vaikka nyt voikin olla vaikeampi suhtautua heidän vauvauutisiinsa, niin silti haluan, että hän uskaltaa mulle puhua asiasta. Ei ole nyt tänä aikana laittanut viestiä tai soittanut, mutta tänään sitten ajattelin itse laittaa viestiä, ihan omasta aloitteesta.

Ollaan tunnettu pieni ikuisuus ja paljon eletty läpi. Mutta tällä hetkellä pienen pieni osa musta vihaa mun parasta ystävääni, ja ihan vain koska he odottavat vauvaa.
Monta viikkoa odotin raskaana, että jos heiltä kuuluisi uutisia (yrittivät, enkä olisi halunnut "kiilata väliin"), ja sitten kun hän vihdoin kertoivat, olikin mulla toisenlaisia uutisia.
En aikonut edes kertoa, mutta tuntui kuitenkin huijaukselta onnellisena kuunnella.

Hän on se ihminen, jolle on voinut kertoa kaiken rehellisesti. Mutta enhän mä nyt voi näitä kertoa! He odottavat ensimmäistä, ja ystävä kaipaa tukea sellaiselta läheiseltä, joka on elänyt raskauden läpi.

Oikeasti mä olen mukava ja välittävä ihminen, vaikka nyt ei siltä vaikutakaan

Ei kukaan varmasti tuomitse sun ajatuksia tai määritä sua niiden mukaan nyt! ja hyvä jos pystytte puhua. Aikaa varmasti kaikki tulee viemään. Olin tulossa lisäämään tohon mun viestiin, että oon ollut omalta osaltani myös tossa toisenpuolen osassa, sillon ei vaan ollut läheinen kaveri, joten etäämmällä pysyminen oli helppoa. Sitten pari vuotta myöhemmin oma syntyi, pystyin suhtautua normaalisti tuohon kaveriin.

Läheisissä kaverisuhteissa ja tiiviissä työyhteisöissä nää on kyllä hankalia. Kun ei niitä pääse oikeen pakoon. Uskon että aika kuitenkin aina auttaa :Heartred . Tsemppiä ja eihän sitä tiedä kuinka nopeasti sielä pieni olisi taas matkassa :Heartred

Ihan surrealistinen olo. Pää pilvissä kuljen ja jotenkin luotto tähän plussaan on kova. En halua että tää mun plussa on muilta pois ja odotan et näen pienen alkion tuolla.. voi kunpa. Mä en ymmärrä miten oon raskaana (tai no tietysti tekniikka on tuttu) mutta ei mahdu päähän et hcg ja testiajalla ja heti näkyviin ja ei kuivuessa haihtunut pois vaan jäi siihen.

- nippailee muniksii molempia
- nännit tummat ja pienet pienet
- maha pingottaa ja turvottaa
- oma hiki haisee oudolle

Tämä ei taida enää plussa ollao_O

Eiliset kauheat nippailut molempiin munasarjoihin, kohdun jomotus, tärähtely kipu, limat ym sopis että ovisplussa oli eilen. Yöllä oli hirveä hiki ja tänään myös ollut. Eillen ainakin talletettu ja tänään uusiksi ja pääsee piinailemaan:grin

Lisään vielä.. nyt alko juiliin vasenta munasarjaa kauhiana, melko kipu.. en muistakaan tällasia oviskipuja hetkeen. Eli nyt dpo 0 voi olla ja piinailu alkaa ja illalla talletukset varulta:rolleyes:
Tuleeko kukaan samoissa päivissä?o_O

Kyllä mä laittaisin sinuna peittoa heilumaan:grin huomenna sulla olis dpo0 jos tänään + ja ovis huomenna.. Näin mä luulisin:bookworm:
Edit Eiku perskule sulla oli jo tasa vahvat eilen? Minä sekoilen ja juu dpo0 tänään

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Kyllä mä laittaisin sinuna peittoa heilumaan:grin huomenna sulla olis dpo0 jos tänään + ja ovis huomenna.. Näin mä luulisin:bookworm:
Edit Eiku perskule sulla oli jo tasa vahvat eilen? Minä sekoilen ja juu dpo0 tänään

Kyllä täytyy tänäänkin heilutella :angelic:
Tosiaan tasavahvat oli eilen.. mitään kirkuvan punasta testiviivaa en saanut, mutta kyllä ne tasavahvat olivat vähintäänkin. Testailen tosi laihoista pissoista niin syy voi olla siinäkin. Mutta eiliset olivat kyllä niin vahvat, mitä en ikinä oo saanut ja tänään haalistuneet. Eilen myös tosi kovat kivut.. seksikin tuntui vähän hellältä, tuntu että kohtu heiluu:grin jotenki outoa..

Mutta niin tänään eletään dp0 kaiken järjen mukaan ja Allohan mukaan:grin

Oliko se hyvä asia jos luteaalivaihe ois pitkä? Mulla nyt kp15 ja yleensä kierto 29-30. Toki voi vaihdella ja nyt kun oppii omaa kehoa paremmin, niin pystyy tulkitseen ja seuraan minkälaisia kiertoja jne.

Terve taas kaikille pitkästä aikaa! Onnea kaikille plussanneille!

Olen pitänyt taukoa foorumilta, kun siitä tuli vain surullinen ja stressaantunut olo. Vieläkään en ole raskaana, yk7. Ovulaatiotestien tekeminen on mennyt ihan plörinäksi viime ja tässä kuussa, mutta peitot ovat heiluneet ahkerasti. Jospa olisin nyt raskaana? Juuri oli virtsatietulehdus, ja nyt on hiivatulehdus, ihanaa...

Mieheni kävi testissä, ja sperman laatu on tosi hyvä! Että ainakaan sitä ei tarvitse nyt stressata.
Kauanko teillä kesti saada sperma testin tulokset? Meillä mies kävi kaksi viikkoa sitten viemässä näytteen ja hänelle sanottiin että lomat sotkee ja voi olla että tulokset tulee vasta elokuussa :woot: onko ihan normaalia? Hyvä että teillä se puoli kunnossa ja ei tarvitse sitä miettiä :happy:

Tänää 19.30 pissasta otettu one step testi vielä. Tyhmästi vaan kertyi sitä väriä enemmän tohon toiseen reunaan niin ei oo tasainen. Koko ajan oon innoissani ja onnellinen mut saman tien aina muistutan itteeni että äläs nyt vielä innostu, kaikki voi vielä mennä pieleen ja pelottaa hirveesti. Viime yönä näin unta et alkoi runsas verenvuoto. Huomenna aamulla varmaa teen taas jo testin et näkee senkin sit, tänään oon kuitenkin jo käynyt varmaa 30 kertaa vessassa :grin että oireista ei kyllä oo puutetta, ihan kauhee röyhtäily ja ruokahalu ja etominen ihan pikkuasioista, huimaa ihan hirveesti ja tunteet niiiiin pinnassa.. Liikutun, harmistun ja ärsyynnyn tosi herkästi ja miljoona kertaa päivän aikana. Stressin sietokyvystä ei oo tietookaan. Sitte tiettyjä tuoksuja tekis mieli nuuhkii koko ajan. Löysin kaupasta jotain uusia keräilyleluja, Cup cake jotain.. Kaikissa on eri tuoksu ja sanoin lapsille heti että äiti haluu noita! :hilarious: varasin varhaisultran rv 6+4. Nyt rv 4+0, aika matelee ja hermostuttaa

Liitteet

• IMG_20200709_194337.jpg
    IMG_20200709_194337.jpg
    49.4 KB · Katsottu: 176
Muokattu viimeksi:
Takaisin