Täällä sama fiilis aina kierron lopussa... Dpo:t kun alkaa, niin jaksaa taas kirjoitella enemmän. :)Terve taas kaikille pitkästä aikaa! Onnea kaikille plussanneille!
Olen pitänyt taukoa foorumilta, kun siitä tuli vain surullinen ja stressaantunut olo. Vieläkään en ole raskaana, yk7. Ovulaatiotestien tekeminen on mennyt ihan plörinäksi viime ja tässä kuussa, mutta peitot ovat heiluneet ahkerasti. Jospa olisin nyt raskaana? Juuri oli virtsatietulehdus, ja nyt on hiivatulehdus, ihanaa...
Mieheni kävi testissä, ja sperman laatu on tosi hyvä! Että ainakaan sitä ei tarvitse nyt stressata.
Mulla on nyt Yk4, mutta ei onneksi aika tunnu matelevan niin paljoa, kun elämä pitää kiireisenä ja laihduttaminen korvaa sitä onnistumisen tarvetta.
Ihana muuten, että sun mies kävi testeissä ja kaikki hyvin. Se jo vie turhaa taakkaa pois.

Eilen jo huomasin tavallista liukkaamman meiningin kun vessassa pyyhki. Tänä aamuna suihkussa käydessä se vv:n määrä oli jo ihan naurettava ja tuossa kun kävin tyhjäämässä kuukupin niin 1/3 oli läpinäkyvää vv:tä. Mä en tosiaankaan muista tämmöstä että se vv vaan holvais ja holvais. Jos vertaa edellisiin menkkoihin niin tämä toka päivä on muutenkin kevyempi. Viime kerralla meni tokana päivänä 3 sidettä täyteen päivän aikana. En toki sit tiedä oliko se siitä, että ne oli ekat menkat tyyliin 2 vuoteen koska minipillerit. Vai onko mun menkat vaan tämmöset vai mitä ihmettä 

On pakko tarkistaa ja toki ymmärrän tämän. Harmittaa vaan turhaan odottaa, koska samalla menetän aikaa ja pelottaa että ei keskeytyslääkkeet tehoa niin hyvin viikkoa myöhemmin.

Aloin jo syödä rautaa, että tuleva vuoto ei vie perikatoon.