Raskaaksi 2020

Oooooooi:gen014 onnittelut
Kiitos. On hyvin epätodellinen olo. Istun jalat ristissä koska sehän voi tipahtaa ulos.
.. mä oon niin innoissani ja onnellista naista. En mä tiedä anteeksi tää mut siis vuonna 2014 luulin että lähden heti raskaaksi enkä ole aiemmin luomusti ilman progetukea raskautunut ja tuollainen viiva on livenä vielä selkeämpi ja ihan plussa jo. En tiedä miten päin olla

Okei, mun ei pitäny enää tänään testata, mutta kaivoin tuon rfsu testin ja tyhmää viivanpaikkaa näyttelee prkle :disgust
Mä lopetan tän testailun ja jään odottamaan, miks tää on nii vaikeeta:banghead::grin:grin:grin

Liitteet

• IMG_20200708_215211.jpg
    IMG_20200708_215211.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 228
  • IMG_20200708_215937.jpg
    IMG_20200708_215937.jpg
    31.6 KB · Katsottu: 227
  • IMG_20200708_215310.jpg
    IMG_20200708_215310.jpg
    8.5 KB · Katsottu: 222
Okei, mun ei pitäny enää tänään testata, mutta kaivoin tuon rfsu testin ja tyhmää viivanpaikkaa näyttelee prkle :disgust
Mä lopetan tän testailun ja jään odottamaan, miks tää on nii vaikeeta:banghead::grin:grin:grin

Mä en tätä testiä suosittele. Saan tällä kans olevinaan aina vähintään viivanpaikkaa.
Mieluummin ne liuskat.
Oikeastaan näitä herkkiä testejä en suosittele, vaikka 100% ymmärrän miksi näitä haluaa käyttää :grin
Oon paristi nähnyt myös jonkun kiinnittymisyrityksen, josta en olisi ollut tietoinen ilman herkkää testiä. Turhaan vaan paha mieli tulee.

Kyllähän Jesbe tuo pankauksenkin mukaan on jo plussa :) . Hienoa, nyt vaan onnea matkaan! Sielä se pieni koittaa hurjasti kasvaa!

Itsellä on kahdessa ekassa raskaudessa ollut oloja raskautumisen jälkeen. Tosin tokan muksun kohdalla, olin niin epäuskoinen, et kielsin ne :smiley-ashamed004 . Kaveri joutui melkein ravistella, et usko nyt :laughing001. Kolmannesta en muista mitään erikoista. Mulla oli vielä ollut edellisessä kuussa kemiallinen, ni en halunnut uskoa enää mihinkään. Annoin vähän olla, vaikka kuumeilinkin. Kahden ekan kohdalla olin yrityksen aikaan työelämässä, ni väsymyksestä paljastui. Kolmasta yrittäessä olin kotona lasten kanssa... Yritän olla nytkin tulkitsematta mitään oireita, koska niitä saa niin paljon itselleen kun tutkiskelee :laughing021 . On vaan jännä tunne et olis tärpännyt. Ajattelin nyt nauttia vaan tästä tunteesta, koska siitä tulee hyvä mieli, surraan sitten jos sen aika tulee :love017:laughing002 .

Mä en tätä testiä suosittele. Saan tällä kans olevinaan aina vähintään viivanpaikkaa.
Mieluummin ne liuskat.
Oikeastaan näitä herkkiä testejä en suosittele, vaikka 100% ymmärrän miksi näitä haluaa käyttää :grin
Oon paristi nähnyt myös jonkun kiinnittymisyrityksen, josta en olisi ollut tietoinen ilman herkkää testiä. Turhaan vaan paha mieli tulee.

On mulla tuolla onneksi muitakin :grin
Ärsyttävintä on vaan tää oottelu kun kierrot venyy ja venyy :finger: mut siis omalla kohdalla nää testit kyllä ihan negaksi tulkitsisin :hilarious: kuhan on vaan pakko uittaa jotain tikkua pissassa :playful:

Kyllähän Jesbe tuo pankauksenkin mukaan on jo plussa :) . Hienoa, nyt vaan onnea matkaan! Sielä se pieni koittaa hurjasti kasvaa!

Itsellä on kahdessa ekassa raskaudessa ollut oloja raskautumisen jälkeen. Tosin tokan muksun kohdalla, olin niin epäuskoinen, et kielsin ne :smiley-ashamed004 . Kaveri joutui melkein ravistella, et usko nyt :laughing001. Kolmannesta en muista mitään erikoista. Mulla oli vielä ollut edellisessä kuussa kemiallinen, ni en halunnut uskoa enää mihinkään. Annoin vähän olla, vaikka kuumeilinkin. Kahden ekan kohdalla olin yrityksen aikaan työelämässä, ni väsymyksestä paljastui. Kolmasta yrittäessä olin kotona lasten kanssa... Yritän olla nytkin tulkitsematta mitään oireita, koska niitä saa niin paljon itselleen kun tutkiskelee :laughing021 . On vaan jännä tunne et olis tärpännyt. Ajattelin nyt nauttia vaan tästä tunteesta, koska siitä tulee hyvä mieli, surraan sitten jos sen aika tulee :love017:laughing002 .
Joo ja livenä tummempi kuin kuva A ohjeessa eli kyllä siellä se pieni yrittää kovasti kasvaa. Ai että ku mä en osaa olla mitenkään ja sit odotan et paras ystävä tulee duunista... Oloja ei oo et olin ihan varma negasta ja yllätys oli suuri!

Mitkäs kp:t sulla on? Itsellä 29/27 ja olis kans kiva, kun alkaisi jo uusi kierto tai edes se enteilevä tuhru.

Mitkäs kp:t sulla on? Itsellä 29/27 ja olis kans kiva, kun alkaisi jo uusi kierto tai edes se enteilevä tuhru.

Kp26 nyt, ennustin lyhyempää kiertoa ovulaation perusteella, mutta näyttäs silti menevän taas lähemmäs 32, mutta parempi sekin kun kp 42 tai kp 52. Ihmettelen vaan mihin se tiputtelu hävis :confused005 hyvä vaan, mutta ei täälläkään tuhrun tuhrua. Turhauttavaa :bag:

Niin ja siis pitkät kierrot on tyypillisiä mulle. Normaalisti on aika epäsäännöllisiäkin, usein kuitenkin ollut 32 tai 42 päiväisiä. Joskus harvoin 24 päiväisiä, niin kun nyt ennusteli semmosta, mutta eipä näy tai kuulu.

Heippa! Liityn joukkoon, esikoinen 06/15. Kkm 02/18 ja nyt vihdoin vuosien ja jahkaamisen jälkeen mies suostui uudelleen yritykseen! Jännät päivät koska flo ennustaa viikonlopulle ovista, ihan into piukassa täällä siis yritän pysyä housuissani kun päästään jo tästä kierrosta yrittämään!

ja onnea plussanneille!

Onnea myös Jesbelle ja kovasti tarrasukkia!

Huomasitko, että sulla tuli eilen 2 vuotta foorumilla täyteen :)

Onkos täällä muita, jotka ois r-testailemassa viikonloppuna?

No minä minä minä :grin:grin:grin
Joo älä kysy, epätoivoisesti testaan varmaan joka päivä viikonloppuun saakka ja siitä yli jos tää vuoto ei ala :hilarious::laughing002

Onkos täällä muita, jotka ois r-testailemassa viikonloppuna?
Minä testaan viikonloppuna. Yritän malttaa lauantaihin.

Kp26/dpo?? Ja suht oireetonta on. Niitä huonon olon aaltoja tulee, varsinkin jos edellisestä ruokailusta on jo aikaa. Ja järkyttävä väsymys. Oon tällä viikolla nukkunut vähintään 8h yössä ja silti ihan hirvee väsymys. Eilen menin nukkumaan jo 8 illalla..... Niin ja yksi mikä mietityttää on tuo valkovuodon määrä. Ei oo tässä kierrossa kuivaa kautta näkynyt... Moni asia näihin voi vaikuttaa, mutta on se kumma ku heti ne raskaustoiveet nostaa päätään

Mulla aivan viimeiset päivät käsillä. Normi vahvuudella oleva testi nega. Odotan ehkä enemmän kuukautisia ainakin olo helpottuisi jos ne alkavat.
Tiputteluvuoto on loistanut poissa olollaan ja siitä olen onnellinen. Viime kierrossa alkoi jo dpo 8
Onnea plussat ja meille piinapäivillä oleville malttia. Ovulaatiohuuruisille nautinnollista seksiä ja paljon:wink

Superpaljon onnea plussista! :smiley-bounce013 Ja voimia paljon niille, jotka ovat saaneet ikäviä uutisia. :Heartred

Mä oon lomaillut tän viikon, mutta käynyt kuitenkin vilkuilemassa täällä ketjua silloin tällöin. Etukäteen päätin myös olla laskematta tarkkaa dpo:ta tässä kierrossa, mutta joo, kyllähän mä sen tiedän. :grin Dpo7 siis meneillään.

Mutta ehkä hieman rennompi fiilis ollut tässä kierrossa, mitä halusinkin. :happy:

Täällä tänä aamuna testattu herkkä, täysin nega. Mä kyllä uskon, että tämä kierto oli tässä. Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta oireista päätellen varmaan lähipäivinä viimeistään alkaa.
Mä luulen, että jotain siellä yritti tapahtua, mut ei sitten tapahtunutkaan.

Kp 27 ja ei oikein muuta mainittavaa. Vituttaa ja päätä särkee. Turvotuksetkin palasi tänään rytinällä paikanpäälle. Jospa ensi kierrosta sitten..

Se olisi kp30 ja ei menkkoja ei tuhrua. Testilaboratorio testasi tänään pc puikon ja siihenkin näkyvä viivanpaikka saaliina, ei muuta. Yksi testi vielä kaapissa on. Yritän... huom yritän :woot: säästää sen viikonlopulle. Täytyy nyt nauttia loppuloma, kun tästä kierrosta ei tärpännyt ja ensi viikolla varmaan vähän lomareissua ja uskaltaa ottaa vaikka vähän viiniäkin. Jotain positiivista tässäkin. :devil07

siinä kuva siitä viivanpaikasta. En tiedä näkyykö. Oman puhelimen kirjastossa se näkyy jotenkin paremmin, kuin aijaan kautta. Mutta näkyy livenä ihan selkeästi ja ei tartte edes purkaa testiä. Ärsyttävää tällaiselle viivalaseilla varustetulle.

Jespe: Mä olen niin onnellinen teidän plussasta! :love7

Takaisin